Vapaa kuvaus

Aloituksia

29

Kommenttia

1032

1. En+tiedä+mitä+sijoja+noista+kisoista+virkanilkkinen+kanssa+on+aikoinaan+tullut+ja+kuka+on+nauranut+ja+miksi.+Virkanilkit+on+kyllä+jääneet+kakkoseksi+monta+kertaa+mm.+hallinto-oikeudessa,+kanteluistakin+on+saaneet+moitteita+mutta+niilehän+voivat+vain+nauraa+kun+ei+niistä+mitään+seurauksia+ole,+se+ilo+heille+suotakoon.+Suurin+osa+on+tajunnut+ettei+kannata+minun+silmille+hyppiä,+pari+tosi+hankalaa+tyyppiä+oli+mutta+kuten+vanha+sanalasku+sanoo+ettei+sellaista+hevostakaan+ole+jota+ei+voi+valjastaa.+Tuloksia:-Yhtään+karenssia+en+saanut+vaikka+olin+työkkärin+asiakkaana+viidellä+eri+vuosikymmenellä-Aktivointisuunnitelmakaan+ei+tehty+kertaakaan+vaikka+olisi+ollut+aihetta.+(Ei+lmeisesti+yhdenkään+virkanilkin+rohkeus+riittänyt+moiseen)-Muutaman+kerran+varovasti+ehdottivat+kuntouttavaa+työtoimintaa+mutta+pulinat+loppui+siihen+kun+kerroin+etten+vapaaehtoisesti+suostu+mutta+lähden+jos+lain+voimalla+pakottavat+ja+sitten+kyllä+tongin+kaikki+laittomuudet+siitä+touhusta.Eli++siitä+on+ollut+hyötyä+kun+en+ole+tanssinut+virkanilkkien+pillin+mukaan+ja+olen+ihan+suoraan+myös+sanonut+sen+virkanilkeille+päin+naamaa.
  2. Noita+tulosteita+saa+kyllä+muualtakin+esim.+pari+vuotta+sitten+ainakin+meidän+Kelan+toimiston+odotushuoneessa+oli+tulostin+eikä+siellä+näkynyt+ketään+joten+olisi+voinut+tikulta+tulostaa+ihan+mitä+vain+mutta+en+tulostanut+kun+Kelalle+viemäni+asiakirjan+joka+ei+tosin+ollut+edes+omani.+Yksityisiäkin+firmoja+on+missä+voi+tulostaa,+vähän+kalliimpia+ovat+vaikka+kirjastokin+oli+nostanut+hintaa+40+sentistä+50+senttiin/sivu,+aikamoinen+korotusprosentti.On+nuo+tulostimet+vähän+sellaisia+henkimualiman+vehkeitä.+Jos+niissä+on+ajurit+jotenkin+perseellään+niin+eipä+juuri+auta+uuden+asentaminen,+fyysisiä+vikoja+voi+vielä+jotenkin+korjata.+Joskus+oli+sellaista+juttua+että+niissä+on+ns.+ohjelmoitu+vanheneminen+eli+järjestelämään+on+pantu+joku+päivämäärä+tai+tulosteiden+määrä+jonka+jälkeen+ne+lakkavat+toimimasta+eikä+niitä+enää+millään+saa+toimiaan+ainakaan+ilman+uuden+tulostimen+hintaa,+bisnes+pyörii.+Mulla+oli+aikoinaan+Canonin+mustavalkolaser-tulostin+ja+hyvin+toimi+kymmenisen+vuotta+ja+samalla+värikasetilla+mutta+ei+siihen+saanut+enää+ajuria+win+7:lle+ja+yritin+jopa+tehdä+sellaista+mutta+ihan+kaikki+ei+sentään+onnistu+kun+ei+systeemistä+saanut+mistään+tarkkoja+tietoja+vaan+se+vekotin+olisi+pitänyt+hakkeroida+ja+yritinkin+sitä+monta+kertaa+mutta+se+on+sellaista+hakuammuntaa+ja+tuurin+peliä+jos+onnistuu.+Mulla+oli+erikseen+sitten+yksi+vanha+kone+jossa+oli+win+XP+ja+vieläpä+Linuxikin+samalla+kiinolevyllä+ja+se+tulostin+kyllä+toimi+molemmilla+järjestelmillä+mutta+Win7:lla+ei+inahtanutkaan.+Loplta+se+värikasetti+alkoi+loppua+ja+vein+sen+4+vuotta+sitten+kaatopaikalle.
  3. Hengissä+ollaan+virkanilkkien+ja+heidän+perskärpästensä+harmiksi,+toivottavasti+tukehtuvat+kiukkuunsa+tai+norsunvitulla+olevaan+naamansa+😁+(ihan+sama+kumpaan)Kuulumisia+tuollahttps://keskustelu.suomi24.fi/t/15654902/tuleva-elaketuki-lokakuussa#comment-104406928On+se+ihan+kiva+harrastus+tuo+virkanilkkien+"potkiminen"+päin+vastoin+kun+mummojen+tai+köyhien+potkiminen+jota+monet+ilkiöt+harrastaa.