Vapaa kuvaus

Liivit päällä kurvikkaana ulkosalla viltin päällä 69 asennossa herkuia suuhun olis toiveena.

Aloituksia

0

Kommenttia

47

  1. Harmi+kun+kaikki+on+niin+kaukana,mites+täällä+kouvolan+ja+siitä+etelään+suunnalla.Mielelläni+toisen+miehen+kanssa+purkaisin+paineita.Runkkaisin+kalun+kovaksi+ja+kun+alkaisi+toisen+miehen+orgasmi+lähetä+imaisisin+nupin+kuumaan+suuhuni+ja+lutkuttaisin+läpi+koko+orgasmin.Tuollaista+paksua+spermaa+kun+suihkisi+suun+täyteen,saisin+kovan+orgasmin.
  2. Olin+mattorannassa+aamulla+varhain+pesemässä+liivejäni.Minulla+oli+lantioliivi+ja+pitkät+rintaliivit+ja+ilman+paitaa.Paikalle+pyöräili+vanhempi+rouva+ja+säikähdin,aioin+kerätä+vaatteeni+pois.Hän+sanoi+"kyllä+me+molemmat+mahdumme"+ja+jäin.Minulla+seisoi+lantioliivin+alla+kovana+ja+rouva+alkoi+tarmokkaasti+tissit+heiluen+harjata+mattoaan.Juttelimme+liiveistä+ja+hän+sanoi+että+minäkin+heitän+liivisilleen,paidan+pois+kun+sinäkin+olet+tehnyt+niin.Hän+kysyi+miksi+käytän+naisten+liivejä.No+vastasin+että+kun+naiset+eivät+käytä+enään+tälläisiä+pitää+minun+itseni+ja+sitten+voin+katsella+itseäni+peilistä.Minulla+oli+lantioliivin+alla+pitkät+housuliivit+ja+siellä+lantiotäytteet+ja+kalu+reiästä+lantioliivin+alla+vatsaa+vasten+pystyssä.Se+oli+sellainen+takaa+nyöritettävä+malli+ja+sanoin+että+on+vaikea+saada+tiukalle.Hän+tarjoutui+tiukkaamaan+nyörejä+takaa+ja+niin+sitteen+seisoin+liiveissäni+aamukuudelta+mattolaiturilla+ja+täti+kiristi.Joka+kiristyksellä+kaluni+ponkaisi+liivien+alla+kovemmaksi+ja+tunsin+että+orgasmi+on+tuloillaan.Pyysin+häntä+auttamaan+myös+sukkanauhojen+kanssa+ja+kaluni+oli+jo+tipahtanut+liivien+alta+ulos+mutta+se+ei+häntä+näyttänyt+vaivaavan.Hän+kumartui+alas+ja+alkoi+laittaa+nylonsukkaa+sukkanauhaan.Kysyin+voisiko+hän+vielä+kiristää+nyörejä+ja+hän+tiukkasi.Minä:vielä,vielä,vieläääh+vieläääh+samalla+kun+sperma+lensi+kyrvän+nokasta+nejä+pitkää+kertaa.Se+oli+yksi+parhaista+tyttöilykokemuksistani