Liiveissäseisoo

Liivit päällä kurvikkaana ulkosalla viltin päällä 69 asennossa herkuia suuhun olis toiveena.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 57 kommenttia
- Tänään ajelemaan liivit päällä ja kalu kovana liivien alla.Laitoin tuonne joihinkin paikkoihin kommentteja.Seuraa kun sais,tyydyttäisin mielelläni toisia
- Ajattelin tulla keltaiseen ruusuun lauantaina.Mihin aikaan kannattaisi tulla jotta saisi runkata kyrpiä.
- Toki löytyy,mutta milloin.Ja kun löytyy,voisko jatkaa ulkona vaikka autossa
- mulla on sähköposti joka on gmail.com ja alussa on nimenä klahtee1
- Aina välillä täytyy pukeutua kurvikkaaksi.Näin talvella vaan ulkona ja luonnossa ei ole niin mukavaa.Vaki kaveri ja sisätila paikka oliskin mukavaa. Minun liivikuvat löytyvät kun googleen laittaa hakuun girdleandcum pienellä ja valitsee kuvahaun. Kuvat ovat x hamster sivuilta. Olen aika isotissisenä niissä. Kun olen liiveissä olisi mukavaa runkata miehen kalua ja saada päälleen ruiskivan lastin
- Hei Peku.Täss on sinulle hyvä suuhun ottaja.Samalla runkkaan itsekin. Missäs tavattais,olis kyllä kiva vaikka vakituisesti saada suuhun. E mail on Gmail ja nimimerkki klahtee1 loppuun tietysti tuo gmail.com
- Pitäisi saada pari kolme kaveria kohtaamaan samaan aikaan...ehkä neljäskin.Monillakin on varmasti ollut ajatuksia siitä mitä kaikkea voisi tehdä ja saada.Vaikka niin että yksi kerrallaan saisi toteuttaa haaveensa ja toiset avustaisivat siinä.Kyllä kaikki sitten kuitenkin saisivat tavalla tai toisella.
- No voi anteeksi,enhän voinut tietää että haluat tuota hierontalaitetta käyttää vain "kipeytyneiden" lihasten huoltoon.Siihen varmaan ihan hyvä.Jotenkin tuo ajatus lähti laukalle kun olitkin kirjoittanut osioon seksi ja seksivälineet.Joten pois seksi mielestä sitten,ja hyvää joulua nyt kuitenkin kuten hyviin tapoihin kuuluu toivotella
- Minä olen käyttänyt sellaista värisevää kuulaa sidottuna kalun alapinnalle.Se ei näy juurikaan ulospäin ja sitä voi surautella ja pitkittää seisokkia vaikka julkisillakin paikoilla.Minullakun on leveäksi topattu perse housuliivien alla ja korseletti sen päällä kalu seisoo vatsaa vasten ylöspäin liivien alla.Triumph ideal kr korseletti on kokoa 110 d ja painavat tissit.Olen kirppareillakin ollut sovittamassa liivejä ja suristellut samalla.Aika huikea tunne on jutella liiveistä myyjän kanssa ja samalla on siinä aivan orgasmin reunalla.Muutaman kerran on orgasmikin tullut siinä liivit päällä seisoessa,samalla kysellyt josko tissiliivit näyttävät sopivilta.Ehkä siinä on puhe katkennut hetkeksi kun spermaa on suikinut liivien alle,en pysty puhumaan normaalisti kun tulee orgasmi. Joskus taas on onnistanut levarilla ja polvillaan kuula kalussa väristen on saanut kalua suuhun ja spermaa nieluun.Mahtava orgasmi siitä tulee!
- No nyt kesä on mennyt ja sainkin yhden miehen kokeilemaan tekopilluani jonka ostin saksasta.Olihan se kiihottavan näköistä kun hän hitaasti työnsi kaluaan siihen ja lisäsi sitten vauhtiaan.Häntä ei haitannut se että runkkasin siinä samalla omaa kaluanikin.Luulempa että hän jopa halusikin nähdä sen.Kun hän lähestyi orgasmia asetuin tekopillun viereen ja pyysin häntä ruiskimaan lastinsa sitten kasvoilleni.Kyllähän sieltä tulikin aika voimalla kolme kertaa päin naamaa ja avoimeen suuhunikin
- Harmi kun kaikki on niin kaukana,mites täällä kouvolan ja siitä etelään suunnalla.Mielelläni toisen miehen kanssa purkaisin paineita.Runkkaisin kalun kovaksi ja kun alkaisi toisen miehen orgasmi lähetä imaisisin nupin kuumaan suuhuni ja lutkuttaisin läpi koko orgasmin.Tuollaista paksua spermaa kun suihkisi suun täyteen,saisin kovan orgasmin.
- Onkohan kymenlaakson alueella runkun ja imuttelun tarpeessa olevia miehiä.Vielä ehtisi ennen joulua ottamaan suuhun
- Hienoa! Minäkin tarvitsisin kaverin tähän,olisi kivaa ottaa suuhun kylkiasennossa ilman kiirettä ja saada orgasmi samanaikaisesti.Tosin jos minulta tulee ensin,jatkan tietysti nautinnon antamista kaverille loppuun asti.Ainakin kerran viikossa olisi niin kiihottavaa saada suuhun.
- Olisimpa ollut paikalla,oltais vetästy yhdessä
- kotkan sudulle pari täppiä,jumalniemi
- Haluaisiko joku kokeilla tekopilluani jonka hankin saksasta.Siihen voi työntyä kummastakin päästä vaikka yhtä aikaa kaverin kanssa.Voisin köyttää sen vaikka pöytään kiinni sompasella ja sitten yhtä aikaa tai vuorotellen.Olisi myös mukavaa työntää siihen kun toinen olisi ensin lauennut sisään
- Viime kesänä porvoon motarin levarilla oli montakin tilaisuutta nähdä kun sperma lentää kullin nokasta.Oli kiihottavaa kävellä korseletti päällä ja katsella.Toisia sai auttaakin orgasmiin,jotkut ujona vaan runkkasivat komean kaaren.Parasta on nähdä oikein läheltä kun sperma sykkii suoraan kasvoille
- Sain sompasella munaa suuhun ja rekkamies runkkasi minut.Vakio 69 kaveri hakusessa,
- Olin mattorannassa aamulla varhain pesemässä liivejäni.Minulla oli lantioliivi ja pitkät rintaliivit ja ilman paitaa.Paikalle pyöräili vanhempi rouva ja säikähdin,aioin kerätä vaatteeni pois.Hän sanoi "kyllä me molemmat mahdumme" ja jäin.Minulla seisoi lantioliivin alla kovana ja rouva alkoi tarmokkaasti tissit heiluen harjata mattoaan.Juttelimme liiveistä ja hän sanoi että minäkin heitän liivisilleen,paidan pois kun sinäkin olet tehnyt niin.Hän kysyi miksi käytän naisten liivejä.No vastasin että kun naiset eivät käytä enään tälläisiä pitää minun itseni ja sitten voin katsella itseäni peilistä.Minulla oli lantioliivin alla pitkät housuliivit ja siellä lantiotäytteet ja kalu reiästä lantioliivin alla vatsaa vasten pystyssä.Se oli sellainen takaa nyöritettävä malli ja sanoin että on vaikea saada tiukalle.Hän tarjoutui tiukkaamaan nyörejä takaa ja niin sitteen seisoin liiveissäni aamukuudelta mattolaiturilla ja täti kiristi.Joka kiristyksellä kaluni ponkaisi liivien alla kovemmaksi ja tunsin että orgasmi on tuloillaan.Pyysin häntä auttamaan myös sukkanauhojen kanssa ja kaluni oli jo tipahtanut liivien alta ulos mutta se ei häntä näyttänyt vaivaavan.Hän kumartui alas ja alkoi laittaa nylonsukkaa sukkanauhaan.Kysyin voisiko hän vielä kiristää nyörejä ja hän tiukkasi.Minä:vielä,vielä,vieläääh vieläääh samalla kun sperma lensi kyrvän nokasta nejä pitkää kertaa.Se oli yksi parhaista tyttöilykokemuksistani
- Vieläkin seuraa 69 runkkuihin ja suikkariin,kouvolan seutu