- Kyllä taas on päivän mittaan kertynyt paljon:-)) paskaa sisään. Mutta NYT, nyt menen ja sonnin :))) urakalla ja nautinnolla. PAAASKALLEEEE!!
:-) - Olisi se kyllä varmasti koominen näky : Eepe "hommissa"...
- Saunan lämpötilaksi varmaan ehdottavat 60 astetta maksimi. Ja kyllähän se poliitikoille sopii...
Mutta taas paskalle ja sitten nukkumaan kemiallista unta. - Niin haisee täälläkin. Näkisittepä naamatauluni raggariviiksineen. Mutta pian taas paskattaa, joten hei vaan. Aamulla taas "töitä"...
- Oliko ehdollinen vai ehdoton tuomio?
Alkoi tuokin juttu paskattamaan, saakeli sentään... - Ritalani haisi taas ihan hirveältä. Ihan kuin Ritalani olisi ollut läpimätä.
Kohta taas sitten paskalle. - Tulin juuri paskalta ja kysyisinkin, että ketkä ovat sitten "hyödyttömiä idiootteja"?
- Silmäpussit sopivat hyvin Lin isoon kolviin. Muistuttaa naama.....OHO!
- Tahallaan laittaneet de Wittin istumaan viereen.
- :-)Uraaaaaaa-URAAAAAAAHAHAH! :-) Persuvalta alas! :-)))
- Kyllä kaikille tulisi maksaa keskiarvopalkkaa korkeampi palkka! Näin meillä Vasemmistoliitossa olemme asian nähneet.
- Minähän olen yrittäjä, vaikka päivät netissä riehunkin.
- Dick ja Cock tappeli, Dick voitti?
- Kyllä yksikin riittää, ainakin minun suhteeni. Arvatkaapa mikä se on? :-)
:-)))
Ja nyt piiii-iiitkälle paskalle! - Näkkiksestä varmaan leivotaan uusi työministeri. CV näyttäisi olevan kunnossa.
- Eikö kukaan vielä ole raapinut linjurin kylkeä? Kunhan tuli mieleen...
- Jossain vaiheessa hän vaati minua kirjoittamaan ylös, että uhri oli puukottanut itse itseään selkään, poliisimies kertoi.
Aivan kuin olisi kuullut tuon ennenkin....heh.. - No mitä teki Mikkel N nuotiolla?
Hmmm... - Bulevardi Tussulaan, juuri näin!
- Kannattaa toki kysyä Rinteeltä asiasta.
Kikkelin touhu kyllä viittaisi enemmän perinteiseen kokoomuslaiseen tai vassariin.