- sANOI lESKINEN, LÄSKIPALLERO ITSE.
- tUOHAN ON SE ELOKUVASSA TUHEROAAN ESITELLYT. TAITAA OSATA SITTEN VIHELTÄÄ JA PÄRISTÄ HYVIN?
- Oletko veltto demari?
- Ei taida olla vielä äänestäjien tiedossa Bidenin korruptio Ukrainan ja Kiinan suunnassa. Se on jo julkaistu ja pian Joe kierii omassa paskassaan...
- Huonoja aurauskeppeinä pimeän tullen. Vai olisiko heille jotain muuta koulutuksensa vastaavaa työtä saatavilla?
- Yrityksen+Startup+Refugees+Cooperative+osk+(2792859-7)+liikevaihto+oli+16+000+euroa+2018+ja+työllisti+-+henkilöä.+Liikevaihto+laski+44,4+%.+Liiketoiminnan+tappio+oli+-1+000+euroa+ja+liikevoittoprosentti+oli+-5,9+%.+Yhtiön+omavaraisuusaste+oli+70+%.+Tarkista+tilikauden+tulos+Yritysanalyysiraportilta+tästä.
Y-tunnus
++++2792859-7
Maa
++++Suomi
Postiosoite
++++Siltasaarenkatu+15,+00530+Helsinki
Käyntiosoite
++++Siltasaarenkatu+15,+00530+Helsinki
Toimiala
++++Työnvälitystoiminta+(78100)+
Puhelin
+++++358442409985 - Kannattaa kysyä Marinilta, että miksi hän toimii vastoin Suomen suosituksia?
- On niissä kyllä samaa näköä aika paljon.
- Miksi isännät sitten ottavat vastaan sosiaalitukia maataloustukien nimellä?
- Käännös
Substantiivit
1. pahe
2. seksikauppa laki
3. paheet
4. paheellisuus
5. vika
Sopii mielestäni oikein hyvin Creepy-Joelle! - Siitä vaan. On mukava seurata iltapaskoista sitten tapahtumien kehitystä.
Onnea yritykseen... - Ja sinäkö muka nussit kovemman kaliiperin naisia? Tuskin.
Luulen, että edes Aira Samulin ei antaisi sinulle edes isosta rahasta. - Minäpä olisin!
MmmhhhHH! - SoininMustaPaska eli SMP
- Kyllä minä ainakin epäilen.
- 5 vuottahan se normikokkare sai? Putosikohan hovissa puoleen?
- Oletko varma, että Pekkis on suhteen "mies"?
- Saukkomaahan on entinen kepunuori. Paljonkohan kepu on ohjannut kansan rahaa Saukkomaan tileille? 2 tonnin puolueavustuksella sai 6-70 tonnin rahat. MITÄ MUUTA korruptiota sieltä mahtaa löytyä, sillä kepuhan kusettaa AINA!
- Eikös Ellun kanat (vai mikä se oli) ole myös joku viestintätsto? Paljonkohan se on netonnut kokkareista?
- Mutta jos joku 65-vuotias mies tekee saman, niin se on ruokotonta ja sairasta.
Niinkuin se tietysti onkin...