Voitte olla varmoja, ettei valtakunnansyyttäjä nosta syytettä.
Ei Korppi korpin silmää noki
Oikeutta ei siis ole tulossa, vaan poliittinen päätös
Haavisto syyteharkintaan
8
63
Vastaukset
- Anonyymi
Se on täysin selvää. Aivan turha poliisitutkinta.
Haavisto voisi mennä jo vaimonsa kanssa sen kotimaahan.- Anonyymi
RitalanPaska kirjoitti:
Oletko varma, että Pekkis on suhteen "mies"?
Pekka on selvästi butsi ja se lyhyempi mies femme. Siitä ei ole epäilystäkään.
Anonyymi kirjoitti:
Pekka on selvästi butsi ja se lyhyempi mies femme. Siitä ei ole epäilystäkään.
Kyllä minä ainakin epäilen.
- Anonyymi
Haavistolla saippuat ja tummelit omasta takaa kun suksii vankilaan?
- Anonyymi
miten paljosta sitten kanerva selvinny.. huh
tai helsinki pormestari.. miten se nauraa tuulipukukansalle keltä saa vihreä oksan - Anonyymi
sama kans
jos
oot 029.. numeroinen suojatyöpaikka konttoristi,
voit touhuta mitä rikoksia vaan, ei poliisi ala tutkia
eri asia jos paikalle joutuvat menemään, se on kansalaisen ainoa keino tuommoisia vastaan tai omilla kuluilla vetää käräjille, noiden asiakkaat, eli uhristo pääosin köyhiä, ei tietenkä oikeus pääse toteutumaan ja rikolliset kiinni- Anonyymi
No ei sitten yhtään mitään tule. Sehän on 100 % varmaa. Kyseessähän on vihreä vähemmistöön kuuluva ministeri, eikä persu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437798
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684363
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363163Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2433068Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452706Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262665- 372433
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807