- Olen kuullut, että soijansyönti kasvattaa miehelle tissit! Minulla kyllä on ne jo, joten taidan pysytellä lihassa ja perunassa.
- Onko Digi-Columbo avohoidossa? Lienee avaajan serkku...
- Onhan suomalaisella naisella kiima-aika. Se on kesä.
- No ei Bushin suku oikeita republikaaneja ainakaan ole. Pelkkiä opportunisteja ja CIA-pelureita.
- Kajahtanut isä ja laskelmoiva äiti...
- Kyllä joskus on tuntunut kuin synnyttäisi. Kova paska sen on saanut aikaan. Melkein saanut taltalla ja vasaralla hakata se irti!
- Älä nyt Lamminpää valehtele. Olet liian lyhyt ajattelutöihin.
- Kyllä vihreät ja vassarit voivat joskus olla oikeassakin!
Kepulit ja demarit kannattivat Käteistä. Siis demaritkin!!! - Persuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!
Paskalle ja vanha Ratto mukaan! - Husu demareiden päällikkönä.
- Urpilaiselle sopiva XXXL-koolla.
- Mitä ihmettä Niinistön paatse tuolla seikalla makeilee? Ilmeisesti kyvyt riittävät nippanappa just tuon tason päätöksiin.
Niinistö on sekundajeppe... - Suomeenkin sama...
- Minähän mainitsin jo Teidät!
- Minulla on myös riippurinnat. Laittakaa paremmaksi.
- Tuo ilmeisesti tarkoittaa, että kun on Instagram, niin Siepon ei tarvi myydä persettä?
Jos tekee molempia, niin tuplatulot! - prrrrrhhH! melkein...
- Jethro näyttää vaikka munansa, jos siitä maksetaan. Pieni muna taitaa olla, kun isoilla autoilla pitää leikkiä.
- Eikös nuoriherra todistanut, että nussittiin! Naapurin lapset ja vanhin tyttö kiistivät. Nuoren herran mukaan myös Kukan poijaat olisivat olleet siellä nussimassa.
Omituinen oikeuslaitos, joka tuollaista paskaa uskoo. - Ei se minun kuvani ole! Oikeasti olen kaunis poika.