- Syöny hyonosti. Vasta 6 kertaa paskonut tänään. Eikä nettisanomalehtiin voi pyyhkiä edes persettä!
- Haastetta riittää
Kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneiden palauttaminen osoittautui suureksi ongelmaksi jo edellisellä hallituskaudella, koska Suomella ei ole palautussopimusta esimerkiksi Irakin, Afganistanin ja Somalian kanssa. - Haastetta riittää
Kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneiden palauttaminen osoittautui suureksi ongelmaksi jo edellisellä hallituskaudella, koska Suomella ei ole palautussopimusta esimerkiksi Irakin, Afganistanin ja Somalian kanssa.
Perustettava palautusleirejä huonoilla palveluilla, niin alkaa ähly liikkumaan kohti Mekkaa liukkaammin. - Pitääkin mennä piii-iii-iitkälle paskalle. Tämä kaikki tuli niin yllättäin.
Pr-prrr-perrr-peerrss--uuuh! - Kaikesta päätellem murhaaja oli joku lähitalon veljeksistä.
- Onnenpoika! Minä joudun työkseni pinkkaamaan itsesaastuttajien lempilukemistoa.
Tänään on kyllä paska lähtenyt hyvin. - Missä muka pissajuttuja? Minua ei kusileikit kiinnosta!
- Tuollainen Asappi kun tulisi kokeilemaan yksin, niin ei aikaakaa, kun olisi PERIsuomalaisissa paskaraudoissa ja päästelisin makoisia pieruja mannekiinin naamalle!
- Ne jyrää meitin. Laitoin varoiksi vaipan, ettei käy huonosti!
- Taidan laittaa vaipan..
- Minä olenkin vassari. Luen silti paljon ja katselen kuviakin, varsinkin paskalla ollessani.
Ja taas paskalleeee.... - Kyllä Max on oikeassa. Kaikki muu kuin 80 kmt 80 rajoitusalueella on sakon arvoista. Ei ne huvikseen sitä oikeata numeroa siihen liikennemerkkiin laita!
- Rehn on ääliö. Sen huomaa siitä, että puhuessaan sulkee silmiään pitkäksi aikaa ja maistelee paskanjauhantaansa.
- No ethän sinä USKALLA omalla nimellä.
Olet pelkkä PUSKASTA huutelija, kuten HH sanoikin. - Minäkin annan noita samoja kylkiäisenä varsinaisten myyntituotteitteni lomassa. Bisnes luistaa hyvin, Suomi on täynnä kokoomuspervoja.
- Kai se pelle menee uimahoususillaan alttarille. Sekava ukko ja karseen näköinen morsian.
- Tuosta Suomen seuraava Euroviisubiisi. Sanoitus on hyvä, jopa loistava verrattuna normieuroviisuun.
- Persuuuuuuuuuuuuuuuh! Ja eikun piiiiiitkälle paskalle!
- Kyllä on tänään tullut paskaa ihan kuin kauhalla vetäisi!
Persujen vika, totta kai. Persut mua niin paskattaa!
Lopuksi: OTL Nussila on nysäkulli, mutta Kiinassahan siitä ei ole haittaa. - Ehkä säästän pökäleen ja heitän Nigel Faragea tavattaessa. Otan oppia Toimittaja Parkkoselta.