Mikä on ilmastoystävällisin paritteluasento?

Itse painan vain takaapäin, muu ei onnistu ison mahani takia. Olen todella huolestunut kuitenkin siitä, mikä on hiilijalanjälkeni!
Pitäisikö jo lopettaa naiminen kokonaan, kun ole jo niin vanhakin?

18

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko käteenveto paritteluasento? Jos on, niin varmaan se sitten. Täällä Turuus melko yleistä.

      Kesäterveisin, Matti ja Teppo

    • Ei ainakaan kottikärryt, koska siitä tulee Ty-työö-öökK! mieleen!

      • Anonyymi

        Vain OTL Max Pilkunnussila tietää lopullisen totuuden tähän ko. probleemaan.


    • Anonyymi

      Ilmastoystävällisin asento on sellainen jossa saadaan alla oleva pieremään. Pitäähän ilmat ulos saada.

    • Anonyymi

      Ilmastoystävällisin naintiasento lähetyssaarnaaja. Sen saavuttamiseksi joudut vähentämään syömistä ja lisäämään hyötyliikuntaa niin että laihdut. Mitä vähemmän syöt ja mitä liikut omin voimin sitä pienempi hiilijalanjälki.

      Kondomin käyttö lisää nainnin ilmastoystävällisyyttä. Ei tartu elämä naiseen.

      • "lisäämään hyötyliikuntaa"? Eli siis naimista!
        Kyllähän se sopii, kunhan ei ala käymään t-t-TYööööKK: stä!


      • Anonyymi
        TyötönLaiskaSohvaperuna kirjoitti:

        "lisäämään hyötyliikuntaa"? Eli siis naimista!
        Kyllähän se sopii, kunhan ei ala käymään t-t-TYööööKK: stä!

        Mutta kuten aloittaja, iso mahainen köntys, ei kykene lähäriin. Eli kuntokuuri ja laihdutus pohjaksi, että pääsee hyödyntämään ilmastoystävällistä paritteluasentoa.
        Entä jos nainen on tankki? Eihän sitä kuksi kuin kakkoseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kuten aloittaja, iso mahainen köntys, ei kykene lähäriin. Eli kuntokuuri ja laihdutus pohjaksi, että pääsee hyödyntämään ilmastoystävällistä paritteluasentoa.
        Entä jos nainen on tankki? Eihän sitä kuksi kuin kakkoseen.

        Lihavaa naista kakkoseen? EI KIITOS! Karmea haju!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kuten aloittaja, iso mahainen köntys, ei kykene lähäriin. Eli kuntokuuri ja laihdutus pohjaksi, että pääsee hyödyntämään ilmastoystävällistä paritteluasentoa.
        Entä jos nainen on tankki? Eihän sitä kuksi kuin kakkoseen.

        Vaikka joskus tekee toosaakin mieli, niin rakastan enemmin olutta kuin yhtäkään naista tällä tellukselle. Mikäkäs tähän neuvoksi AA-Kerho


    • Anonyymi

      Luultavasti ihan rehellinen suuseksi?

    • Anonyymi

      Ilmastoystävällisin seksitapa on tuikata ns. kakkoseen. Näin ei vahingossakaan synny uusia ilimanpillaajia.

      Puumia voi sitten jyystää miten lystää kun ne on jo ilmastoturvallisesti mahoja.

      • Anonyymi

        Tuota neuvoa on levitettävä Afrikkaan saakka. Itse kyllä mielummin yhdyn naiseen. On ne mielestäni silti kuitenkin niin pehmoisen lutuisia. Nimim. Mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota neuvoa on levitettävä Afrikkaan saakka. Itse kyllä mielummin yhdyn naiseen. On ne mielestäni silti kuitenkin niin pehmoisen lutuisia. Nimim. Mies.

        Äläs nyt. Löisihän dalitomi banjonsoittajakii Syvässä- joessa itselleen pehmoista painettava omasta sukupuolestaan jo vuonna 1972.


    • Anonyymi

      Lentääks sonta takakautta naidessakin peräruutasta pihakaivolle saakka? Kaikki mielenkiintoinen kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Luuperseinen miekkonen sen täytyy olla. Sitä on mukavaa puristella kylkiluista kun astuu sitä takakautta. Jos ette ole samaa mieltä niin olette natseja.

      • Anonyymi

        Oletko Tuuloksesta?


    • 69, ettei vahingossakaan lisäänny. Siitä ympäristö tykkää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe