Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kookoo3
profiilit
kookoo3
kookoo3
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
143
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jessuli+syntyi+ilmeisesti+paavalin,+tai+jonkun+muun+hörhön+päässä,+joskus+ensimmäisellä+vuosisadalla.
12.06.2019 06:48
Satuolento+voi+olla+mitä+tahansa.+Esimerkiksi+hyvin+yleinen+käsitys+hartaimpien+jt+keskuudessa+on,+että++se+on+yksinkertainen+Suolikaasusuvereeni.
12.06.2019 02:04
Voihan+kilin+vehkeet,+mitä+satuilua+tuo+aloitus.+HOHOHOHOHO!
YHWH:n++oikea+nimi+henkistyttyine+vokaaleineen+ON+aivan+vermasti+PeHvA.+Asia+varmistui+kun+Tyrnävän+palokunnan+talon+viereisestä+lepikosta+löytyi++uusi,+vielä+löytymätön+todiste.+Eli+maahan+kaivettuun+kumiteräsaappaaseen+piilotettu+papyyrys,+jossa++oli+katkelma+Alman+Apogkyyvi+kirjasta,+josta+ilmeni+TOTUUS+oikeasta+lausumisesta.+Q.E.D.+eli+härmäksi+M.O.T.
11.06.2019 12:44
Olen+aivan+varmalta+taholta+taivaasta+kuullut,+että+ensi+yönä+jeesus+tulee+pilvessä+astraalipotkukelkalla+kera+tappajaenkeliarmeijan.++Siis+ihan+varmana+tulee.
11.06.2019 00:53
Minulla+on+varmaa+ylioppistotutkittua+tietoa+YHWH-sedän+nimestä.+Nimittäin+Kärcämäcki-Codexissa+ja+Mustanaamion+vuosikerrassa+1914+sanotaan+että+satolennon+nimen+oikea+ääntämys+on+PEHVA.+Näin+sanoivat+jo+mastoreetit+ja+mekkopealaiset.+Sekä+myös+Epytgkin+vaaraon+suuren+sirkuksen+ennustaja+ennusti+teltastaan+käsin,+että+2000-luvulla+löydetään+kyseisestä+henkistyttettystä+Codekxista+oikea+tieto,
10.06.2019 22:16
Tuossa+näkee+hyvin+millaista+roskaa+vartiotornit+ovat:+niitä+ei+huolita+edes+ilmaiseksi+ja+sekin+yleensä+säälistä+höynäytettyä+jakajaa+kohtaan.+Seuraava+vaihe+lienee+se,+että+maksetaan,+jos+suostuu+ottamaan+vastaan+kyseistä+saastaa.
10.06.2019 01:44
Taidat+muistaa+lainauksen+ihan+väärin.+Miten+muistelen,+että+kyseinen+lainaus+olisi+mennyt:+"+Laskekaa+peräilmaa+kanssani,+ettette+riutuisi+henkisesti+kuoliaaksi+suolikaasua+pidätellen+."
09.06.2019 16:28
Eipä+ole.+Mitään+kahvia+voimakkaampaa+stimulanttia+en+käytä.+Peräilmastakin+nautin+henkisesti+keskittyneenä+ja+hartaudella.+Ja+muistan+kiittää+taivaan+isää+joka+kerta,+kun+on+luonut+niin+suurenmoisen+asian+kuin+suolikaasun.
08.06.2019 21:29
jt+eivät+raaski+luopua+aseosakkeista,+koska+"uuden+maailman"+raamatun+yhdellä+kääntäjistä+oli+asetaustaa.+Hänhän+oli++reikkalaisen+sirkuksen+täysivaltainen+ilmakiväärin+lataaja.+Hänen+henkistetyytyä+työtä++kunnioittaakseen+jt+pitävät+osakkeet.
08.06.2019 18:29
Jos+saa+syödä+verta,+niin+saako+raamatun+mukaan+laskea+peräilmaa?+Olen+kuullut+korkealta+ja++varmalta+taholta,+että+saa,+mutta+ei+saa+nauttia+siitä.+Tämä+siis+tiukemman+raamatun+tulkinnan+mukaan.+Liberaalimman+tulkinnan+mukaan+saa,+ja+pitääkin+laskea+oikein+äänen+kanssa.+Sekä+saa+myös+nauttia+täysin+rinnoin+kyseisestä+suurenmoisesta+luontoilmiöstä.++Ja+lähimmäisen+onnistuessa+oikein+komeasti,+ei+saa+olla+kade,+vaan+pitää+muistaa+kehua+ja+kannustaa++henkistynyttyä++lähimmäistä.
08.06.2019 17:49
Elinvoimaa+(kirjaimellisesti)+saa+panemisesta+ns.+lihaa+piiloon.
Aivan+kuten+kolmasti+laulava+kukko+lähti+kolme+kertaa+laulettuaan+Ketsemaanen+kanalaan+kukon+virkaa+hoitamaan.
08.06.2019 06:14
Ei+lueta+kaanoniin,+mutta+pitäisi+kyllä.+Ja+ehdottomasti+myös+Sudenpentujen+käsikirjan+tärkein+osa.++Eli+"Kuinka+säilytän+suolikaasuabiliteetin+ja+muut+tärkeät+ruumiin+toiminnot+poikkeusoloissa,+kuten+Maailmanlopussa".
07.06.2019 10:25
Niiku+mihin?+Ja+mitä+opettajia?+Kuviokellunnan+opettajia+vai+autokoulun+opettajiako?
07.06.2019 10:10
tosi+uskonnon+tuntomerkki+on+se,+että+sen++jäsenet+kunnioittavat+syvästi+Suhnusuvereenia.+
He+pitävät+Aku+Ankkaa+henkistettyytnä+ja+uskovat,+mitä+siinä+sanotaan.+
Heille+huolellinen+henkistytettyt+suolikaasun+päästely++on+tärkeämpi+kuin+ihmisten+ajatukset+tai+tavat.+
He+yrittävät+laskea+suhnua++päivittäin+seuran+vaatimusten+mukaisesti.++
He+eivät+siksi+pidättele+laisinkaan+pyllykaasua.
06.06.2019 23:23
Juu.+Niin+Hän+kertoi+minulle.
06.06.2019 20:38
Olet+aivan++oikeasssa.+Saatana+ilmeisesti+sulki+henkistyttetytyn++ja+palstalla+ilmeisen+arvostetun+kookoo2-nimmarin.+Mietin+silloin+mitä+teen.+Ja+sainkin+vinkin+suoraan+tietäjäkerubilta+taivaasta,+kun+olin+laskemassa+huolellisesti+artikuloiden+suhnua.+Eli+tietäjä+neuvoi+minua++syntymään+uudestaan++ja+ottamaan+uuden+nimmarin.+Minähän+tein+työtä+käskettyä;+kävin+uudelleen+syntymässä+kookoo3:ksi+Kärsämäen+lapsenpäästölaitoksella.+Ja+olen+ilonanne+aina+maailmanloppuun+saakka,+eli+hyvin+hyvin+vähän+aikaa.
06.06.2019 16:09
Uutta+valoa+kenties?+Eikös+jessuli+enää+saavukaan+pilvessä.+Missähän+muuten+jessuli+on+oppinut+polttamaan+pilveä.+Luulisi,+ettei+ainakaan+taivaassa.+Onko+tietoa?
06.06.2019 15:59
Älä+luekaan,+niitä+ei+ole+tarkoitettu+tyhmille+uskiksille.
06.06.2019 15:56
jessuli+ei+perustanut+yhtään+mitään.+Koska+a)+oli+satuolento+ja+b)+oli+satuolento+c)+oli+satuolento.+
Kristinusko+keksittiin+ja+"perustettiin",+kun+huomattiin,+että+sillä+on+hyvä+hallita+ja+rahastaa+tyhmiä+ihmisiä.
06.06.2019 03:19
Täytyykin+kysyä+palstan+asiantuntijoilta,+kun+tänään+ovella+kävi+kaksi+jt,+tai+ainakin+tarjosivat+vartsikkaa.+Se+herätti+epäilykseni,+kun+toinen+esittäyi+tazeksi+ja+toinen+ruttervoordiksi.+En+tapojeni+mukaisesti+laskenut+jt+sisään+kookoo3+"kyselytunnille".+No+he+lähtivät+pois.+Katsoin+ihan+sattumalta+kartanoni+salongin+ikkunasta+heidän+peräänsä,+niin+näin,+että+heillä+oli+karvaiset+nuolipäiset+hännät,+ja+ei+kenkiä+vaan+sorkat.+Nyt+kysyisin+onko+tälläinen+ihan+normikenttäilyä+nykyisin?
05.06.2019 02:41
6 / 8