- Jessuli syntyi ilmeisesti paavalin, tai jonkun muun hörhön päässä, joskus ensimmäisellä vuosisadalla.
- Satuolento voi olla mitä tahansa. Esimerkiksi hyvin yleinen käsitys hartaimpien jt keskuudessa on, että se on yksinkertainen Suolikaasusuvereeni.
- Voihan kilin vehkeet, mitä satuilua tuo aloitus. HOHOHOHOHO!
YHWH:n oikea nimi henkistyttyine vokaaleineen ON aivan vermasti PeHvA. Asia varmistui kun Tyrnävän palokunnan talon viereisestä lepikosta löytyi uusi, vielä löytymätön todiste. Eli maahan kaivettuun kumiteräsaappaaseen piilotettu papyyrys, jossa oli katkelma Alman Apogkyyvi kirjasta, josta ilmeni TOTUUS oikeasta lausumisesta. Q.E.D. eli härmäksi M.O.T. - Olen aivan varmalta taholta taivaasta kuullut, että ensi yönä jeesus tulee pilvessä astraalipotkukelkalla kera tappajaenkeliarmeijan. Siis ihan varmana tulee.
- Minulla on varmaa ylioppistotutkittua tietoa YHWH-sedän nimestä. Nimittäin Kärcämäcki-Codexissa ja Mustanaamion vuosikerrassa 1914 sanotaan että satolennon nimen oikea ääntämys on PEHVA. Näin sanoivat jo mastoreetit ja mekkopealaiset. Sekä myös Epytgkin vaaraon suuren sirkuksen ennustaja ennusti teltastaan käsin, että 2000-luvulla löydetään kyseisestä henkistyttettystä Codekxista oikea tieto,
- Tuossa näkee hyvin millaista roskaa vartiotornit ovat: niitä ei huolita edes ilmaiseksi ja sekin yleensä säälistä höynäytettyä jakajaa kohtaan. Seuraava vaihe lienee se, että maksetaan, jos suostuu ottamaan vastaan kyseistä saastaa.
- Taidat muistaa lainauksen ihan väärin. Miten muistelen, että kyseinen lainaus olisi mennyt: " Laskekaa peräilmaa kanssani, ettette riutuisi henkisesti kuoliaaksi suolikaasua pidätellen ."
- Eipä ole. Mitään kahvia voimakkaampaa stimulanttia en käytä. Peräilmastakin nautin henkisesti keskittyneenä ja hartaudella. Ja muistan kiittää taivaan isää joka kerta, kun on luonut niin suurenmoisen asian kuin suolikaasun.
- jt eivät raaski luopua aseosakkeista, koska "uuden maailman" raamatun yhdellä kääntäjistä oli asetaustaa. Hänhän oli reikkalaisen sirkuksen täysivaltainen ilmakiväärin lataaja. Hänen henkistetyytyä työtä kunnioittaakseen jt pitävät osakkeet.
- Jos saa syödä verta, niin saako raamatun mukaan laskea peräilmaa? Olen kuullut korkealta ja varmalta taholta, että saa, mutta ei saa nauttia siitä. Tämä siis tiukemman raamatun tulkinnan mukaan. Liberaalimman tulkinnan mukaan saa, ja pitääkin laskea oikein äänen kanssa. Sekä saa myös nauttia täysin rinnoin kyseisestä suurenmoisesta luontoilmiöstä. Ja lähimmäisen onnistuessa oikein komeasti, ei saa olla kade, vaan pitää muistaa kehua ja kannustaa henkistynyttyä lähimmäistä.
- Elinvoimaa (kirjaimellisesti) saa panemisesta ns. lihaa piiloon.
Aivan kuten kolmasti laulava kukko lähti kolme kertaa laulettuaan Ketsemaanen kanalaan kukon virkaa hoitamaan. - Ei lueta kaanoniin, mutta pitäisi kyllä. Ja ehdottomasti myös Sudenpentujen käsikirjan tärkein osa. Eli "Kuinka säilytän suolikaasuabiliteetin ja muut tärkeät ruumiin toiminnot poikkeusoloissa, kuten Maailmanlopussa".
- Niiku mihin? Ja mitä opettajia? Kuviokellunnan opettajia vai autokoulun opettajiako?
- tosi uskonnon tuntomerkki on se, että sen jäsenet kunnioittavat syvästi Suhnusuvereenia.
He pitävät Aku Ankkaa henkistettyytnä ja uskovat, mitä siinä sanotaan.
Heille huolellinen henkistytettyt suolikaasun päästely on tärkeämpi kuin ihmisten ajatukset tai tavat.
He yrittävät laskea suhnua päivittäin seuran vaatimusten mukaisesti.
He eivät siksi pidättele laisinkaan pyllykaasua. - Juu. Niin Hän kertoi minulle.
- Olet aivan oikeasssa. Saatana ilmeisesti sulki henkistyttetytyn ja palstalla ilmeisen arvostetun kookoo2-nimmarin. Mietin silloin mitä teen. Ja sainkin vinkin suoraan tietäjäkerubilta taivaasta, kun olin laskemassa huolellisesti artikuloiden suhnua. Eli tietäjä neuvoi minua syntymään uudestaan ja ottamaan uuden nimmarin. Minähän tein työtä käskettyä; kävin uudelleen syntymässä kookoo3:ksi Kärsämäen lapsenpäästölaitoksella. Ja olen ilonanne aina maailmanloppuun saakka, eli hyvin hyvin vähän aikaa.
- Uutta valoa kenties? Eikös jessuli enää saavukaan pilvessä. Missähän muuten jessuli on oppinut polttamaan pilveä. Luulisi, ettei ainakaan taivaassa. Onko tietoa?
- Älä luekaan, niitä ei ole tarkoitettu tyhmille uskiksille.
- jessuli ei perustanut yhtään mitään. Koska a) oli satuolento ja b) oli satuolento c) oli satuolento.
Kristinusko keksittiin ja "perustettiin", kun huomattiin, että sillä on hyvä hallita ja rahastaa tyhmiä ihmisiä. - Täytyykin kysyä palstan asiantuntijoilta, kun tänään ovella kävi kaksi jt, tai ainakin tarjosivat vartsikkaa. Se herätti epäilykseni, kun toinen esittäyi tazeksi ja toinen ruttervoordiksi. En tapojeni mukaisesti laskenut jt sisään kookoo3 "kyselytunnille". No he lähtivät pois. Katsoin ihan sattumalta kartanoni salongin ikkunasta heidän peräänsä, niin näin, että heillä oli karvaiset nuolipäiset hännät, ja ei kenkiä vaan sorkat. Nyt kysyisin onko tälläinen ihan normikenttäilyä nykyisin?