Vapaa kuvaus

Aloituksia

32

Kommenttia

1073

  1. Juurikin+näin.https://aijaa.com/5vTHQgMukavaa+palstapäivystyspäivää+palstarakkaalle,+hienoa+elämää+vietät.+Shortsit+jalkaan+ja+kaupungille.
  2. Huomaat+aikanaan.
  3. Että+oikein+sumi24..
  4. Harvinaisen+pöljä+kaveri+olet.+Oletko+kuullut+koskaan+että+ihminen+harrastaa+jotain,+ihan+huvikseen.+Siksi+että+haluaa+tehdä+jotain.+Jokainen+henkisesti+ja+fyysisesti+terve+ihminen+haluaa+tehdä+jotain,+jos+ihminen+vain+maleksii+kotona+viettäen+suomi24+palstalla+20+tuntia+vuorokaudessa+hän+ei+ole+ainakaan+henkisesti+terve.(jokaisesta+lähetetystä+viestistä+jää+kellonaika).+Voin+sinua+vähän+valaista:+Joka+aamu+kun+herään,+n.+6-7+otan+mukaan+kupillisen+kahvia+ja+menen+ulos.+Siivoilen+pudonneet+lehdet+ja+roskat+ja+katselen+että+pitäisikö+pikku+nurmiläntit+tai+puun+oksat+siistiä+tänään.+Rauhallisesti+kuppi+kahvia+nautiskellen+ja+sitten+sisälle+aamupalan+tekoon,+aamupala+naamariin+ja+uutiset+tabletista,+tietysti+suomi+24+ja+muut+hauskat+jutut.+Jos+on+jotain+tekemistä+pihalla+niin+sitten+sinne+(+maalaushommia+olisi+nyt+vähän)+tai+sitten+päivän+ekaan+suihkuun.+jos+ei+ole+mitään+muuta+niin+ehkä+kylän+torille+tai+seiskaan+varastoja+täydentäen+ja+sitten+puoliltapäivin+jos+on+työjuttuja+niin+niiden+hoitamista+muuten+sitten+pikku+retki+johonkin+yleensä+autolla+jolla+on+nyt+tullut+kahdessa+kuukaudessa+7000+km.+Iltapäivästä+tai+alkuillasta+johonkin+syömään,+yleensä+omalle+kylälle+tai+sitten+teen+jotain+länkkärijuttua+ehkä+kerran+viikossa.+Iltasella+oleilua+omalla+pihalla,+naapureiden+kanssa+jutustelua+ja+puoletunnin+kävelylenkki+tuossa+rantatiellä+tai+sitten+ihan+tässä+kotinurkilla.+Nukkumaan+about+klo.+23.00,+siinä+minun+päivä+täällä+thaimaassa.+Vaihtelee+paljon+eukon+töiden+ym+mukaan,+monesti+olen+myös+hälle+kuskina+jos+ei+ole+mitään+muuta+tekemistä.+Harvoin+tulee+tosiaan+päivisin+kotona+oltua.+Näin+minä+aikani+vietän+täällä+thaimaassa.+Minusta+ei+ole+kotona+maleksimaan,+ehkä+olen+sitten+henkisesti+ja+fyysisesti+kohtalaisessa+kunnossa.!
  5. 26 / 54