Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+välitäkään,+mutta+helposti+sellaisen+kuvan+saa,+kun+lueskelee+nettikirjoituksia,+naistenlentiä,+yleistä+keskustelua...
28.07.2019 22:13
Löytyisikö+noiden+erityiskiinnostuksen+kohteiden+joukosta+sellaisia,+joissa+voisi+tavata+naisia?
28.07.2019 22:10
Tarkoitan+sitä,+etten+päässyt+kärryille+mitä+tarkoitit+kysymyksellä.
No+ei+kai+se+usko+vetovoimaan+näykään+tai+voi+se+tietenkin+näkyä+vaikka+hymyilynä,+mutta+hymyilen+paljon+ihmisille.
Mitä+sinä+ymmärrät+vetovoimalla?
28.07.2019 22:00
Aina+on+toivoa.+Koskaan+ei+kannata+lopettaa+haaveilua.
Kirjoitat+"+asperger-piirteinen"+++mitä+sillä+tarkoitat?+Miten+se+näyttäytyy+sinussa?
28.07.2019 21:54
Kysyt+nyt+niin+yksitavuisesti,+etten+tiedä+olenko+ihan+kartalla.
Eikö+se+kiinnostus+synny+juuri+sanattomasti+?+Vaihdetaan+katseita?
28.07.2019 21:51
Tottakai+uskon.
28.07.2019 21:42
Vai+onko+niin,+että+toinen+luulee+näkevänsä+viestejä,+joita+ei+ole+lähetetty,+sekinhän+on+aina+mandollista.
28.07.2019 21:36
Anteeksi+pyyntö+on+anteeksi+pyyntö.+Jos+alkaa+tulkita+toisen+pyynnön+sävyä,+on+matkalla+väärään+suuntaan.+Jos+sinä+et+usko+ihmisen+sanaa,+haudo+sitten+anteeksiantamattomuutta,+mutta+lakaa+kiusaamasta+ihmistä,+joka+on+sinulta+anteeksi+pyytänyt.+Sinä+syyllistyt+silloin+kiusaamiseen+ja+vainoamiseen.
Näin+minä+asian+näen.
28.07.2019 21:28
Varmasti+voi+kaivat.+Silloin+usein+kuitenkin+kaipaa+haavekuvaa,+jos+ei+ihmistä+yhtään+tunne.
28.07.2019 21:24
Onko+ajatusta+mitä+viestiä+pistämme?+Olen+messissä
28.07.2019 21:19
Emme+me+niitä+todisteita+tarvitse.
Ihminen+sanoo+kaikenlaista,+Muistan+kuitenkin+ihan+muutaman+päivän+takaa,+että+hän+pyysi+anteeksi,+joten+kuten+sinulle+äsken+kirjoitin++asia+on+hänen+puoleltaan+ok.+Jos+sinä+vain+jatkat+ja+jatkat+tätä+,+on+se+jo+vainoamista.+Sinun+ei+tarvitse+antaa+anteeksi,+jos+et+halua,+siihen+ei+voi+ketään+pakottaa,+et+kuitenkaan+voi+jatkaa+Abran+rankaisemista+,+jos+haluat+olla+yhtään+reilu.
Me+kaikki+mokaamme+välillä,+anteeksi+pyytäminen+on+silloin+paikallaan+ja+anteeksi+antaminen+myös.
Nyt+sinä+vain+jatkat+ja+jatkat+ja+minusta+se+ei+ole+oikeudenmukaista.++On+selvä,+että+silloin+myös+toinen+antaa+takaisin.+Minun+näkökulmastani+sinun+olisi+nyt+ojennettava+sovinnon+käsi+Abralle.
28.07.2019 21:04
Seksi+ei+ole+toivottavaa+viimeisenraskaus+kuukauden+aikan.....perustuen+mihin?
28.07.2019 20:44
En+ota+kantaa+teidän+kiistaanne,+en+voisikaan,+kun+en+ole+ollut+sitä+näkemässä.
En+kuitenkaan+pidä+siitä,+kun+heitellään+epämääräisiä+vihjailuja.+Jos+sinulla+on+lista+tai+muuta+materiaalia,+sehän+on+hyvä.+Saatat+sen+ylläpidon+tietoon+ja+asia+on+siinä.+
Kun+nyt+lainasit+minun+tekstiäni+,+en+mitätöi+sinua.++Kuitenkin+aina+kun+kaksi+riitelee,+syytä+on+molemmissa+ja+minusta+näyttää+siltä,+että+Abris+on+pyytänyt+anteeksi,+joten+hänen+osaltaan+asia+on+ok.+Jos+sinä+et+halua+antaa+anteeksi,+sille+ei+sitten+voi+mitään.
Tällaisia+keskusteluja+on+kurja+käydä+ja+tämä+on+kuitenkin+julkinen+keskustelu.+Jos+on+riitaa,+se+pitää+myös+osata+sopia+tai+jos+sopiminen+ei+syystä+tai+toisesta+onnistu,+sitten+jättää+kuitenkin+se+vihjailu.
Tuollainen+vihjailu,+että+minulla+on+lista+on+minusta+vähän+arveluttavaa.+Sen+sijaan+reilua+olisi+ottaa+yhteys+sinne+ylläpitoon+ja+antaa+heidän+ratkaista+asia+ja+tyytyä+päätökseen.
Ymmärrän+että+sinusta+tuntuu+siltä,+että+sinua+mitätöidään+ja+se+on+kurja+tunne.+Millaiset+kommentit+saavat+sinut+tuntemaan,+että+sinua+mitätöidään?
28.07.2019 20:39
misspönttöuuni
28.7.2019+19:35
Pidätkö+sinä+nyt+miehistä+vai+naisista?
..Olit+lainannut+tekstiäni,+joten+luulin,+että+kysyit+minulta.+Ymmärsinkö+väärin?
28.07.2019 20:18
No+sinä+asiaa+kysyit.
28.07.2019 20:06
Yksi+suuri+ongelma+onkin+se,+kun+kaikkien+anojen+kommentit+pistetään+yhden+piikkiin.+Jos+ei+ole+esittää+selkeitä+todisteita,+että+joku+ano+on+joku+rekattu(+ja+niitä+ei+juuri+voi+olla)+pitäisi+jättää+ne+anojen+kommentit+syyttelylistalta+kokonaan+pois.+
Ja+toisaalta+jos+on+sanomista+jostakin+kirjoittajasta,+suunta+on+se+ylläpito.+Jatkuva+tökkiminen+täällä+ei+ole+oikein+ketään+kohtaan,+ei+asianosaisia,+eikä+muita+kirjoittajia+.+Se+pilaa+ilmapiirin,+tuo+turhaa+mielipahaa+kaikille.
Siksi+se+kannattaa+lopettaa,+tämä+on+minun+mielipiteeni.
Sanotaan+reilusti+,+ei+huudella+sinnepäin+ja+vihjaillen,+jos+sanottavaa+on+ja+todisteiden+ja+perustelujen+kanssa.
28.07.2019 20:04
Ihmettelin+sitä+itsekin,+kun+nyt+kuitenkin+veneistä+puhutaan.
28.07.2019 19:49
Minullakin+on+lähipiirissä+nuori,+joka+joutui+pulaan.
Se+vaan+on+niin+väärin,+että+tehtaillaan+vääriä+ilmoituksia.+
Väärin+on+sekin+,+että+raiskataan.+Niinkuin+sanoit,+joku+selviää+yli+raiskauksesta+ja+joku+ei+selviä+ikinä.
28.07.2019 19:48
Pidän+miehistä+ja+naisista+ja+lapsista.
Jos+kysyt+seksuaalista+suuntaustani,+se+on+aika+henkilökohtainen+kysymys.+Olen+hetero,+seksuaalisessa+mielessä+olen+kiinnostunut+miehistä.
28.07.2019 19:44
Siis+nainen,+joka+veneen+omisti+oli+kaunis.
28.07.2019 19:32
198 / 258