Miten saisi...

..tällaisen veneen?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006187216.html

Se olisi pienen kesämökkikunnan rannassa hieno ja pääsisi maailman ääriin. Ehkä tuplapitkällä siimalla voisi kokeilla kalastaakin hitusen. Lisäksi voisi lillua festarikaislikkoon ja käydä hakemassa vaikka vuohenjuustoa Monacosta.

82

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähän tehtailee vaan rautateitä pitkin maailmaa, niin siitä se helähtää hilloo tulla.

Kodraatti sit pykäs just uuven veneen. Hartikainen jos sattuu järväriin samaan aikaan, polkee tasajalkaa kipparinhattunsa. 😂

• Ai niin. Tuossahan se lukeekin...Mie kun en aina ehdi... :)

• misspönttöuuni kirjoitti:

Ai niin. Tuossahan se lukeekin...Mie kun en aina ehdi... :)

Joo. Paitsi Suomeen ei ees tarjoa rautatiehommia! Liian tarkat normit ja säädökset! 😂😂😂

• Disse kirjoitti:

Joo. Paitsi Suomeen ei ees tarjoa rautatiehommia! Liian tarkat normit ja säädökset! 😂😂😂

Pitäis olla joku nyrkkipaja ja sieltä nikkaroida tiensä tähtiin :D

Pitäis olla joku nyrkkipaja ja sieltä nikkaroida tiensä tähtiin :D

Niin tai sit tietää oikea rivi vaan eurojackpotissa. 😊👌

• Disse kirjoitti:

Niin tai sit tietää oikea rivi vaan eurojackpotissa. 😊👌

Siinä vaiheessa iskisi suomalainen pihiys. Ei venettä :D

Siinä vaiheessa iskisi suomalainen pihiys. Ei venettä :D

Niin tai sellainen kajakki ehkä....

• Disse kirjoitti:

Eiku möllöttäis kotona ja ostais yhden maton vaan. Sitte alkais nihilistäminen ja säästäminen eikä nauttis enää mistään. :D

• Disse kirjoitti:

Traktoriinkaan ei koppia.

Traktoriinkaan ei koppia.

No ei tietenkään.... sit ei näkis ajjaa niin hilikun tarkasti! 😂

Joo. Oikein penninvenyttäjäks rupeis. Tyhjiä tölkkejä keräilis ja tutkis kaikki alejutut ja kupongit. 😃

• Disse kirjoitti:

No ei tietenkään.... sit ei näkis ajjaa niin hilikun tarkasti! 😂

Joo. Oikein penninvenyttäjäks rupeis. Tyhjiä tölkkejä keräilis ja tutkis kaikki alejutut ja kupongit. 😃

Pitääkin tsekata muuten veikkaustili. 😁 Tiijä vaikka ois kroisos jo.

Jos soittas töihin sit ja sanois, että kiitos vuosista ja viskatkaa mun kamat mäkeen, en vaivaudu ees niitä hakemaan. 😂

• Disse kirjoitti:

Pitääkin tsekata muuten veikkaustili. 😁 Tiijä vaikka ois kroisos jo.

Jos soittas töihin sit ja sanois, että kiitos vuosista ja viskatkaa mun kamat mäkeen, en vaivaudu ees niitä hakemaan. 😂

Oho! Vitonen oli yhteensä tullut kenosta. Laitoin sen pitkävetoon koko summan ja se on 415 euroa sit jos älyävät pelata oikein. 😃💪

• Disse kirjoitti:

Oho! Vitonen oli yhteensä tullut kenosta. Laitoin sen pitkävetoon koko summan ja se on 415 euroa sit jos älyävät pelata oikein. 😃💪

Se on se alku... : )

Vitosella saa talutusratsastuksessa yhden kierroksen :D

• Anonyymi

Sinun pitää vietellä tosi rikas mies.

• Ainako pitää miehen kykyihin luottaa?

• Yks päivä oli uutisissa jostain venepäiviltä tai mistä lie ja siinä oli nainen, joka oli hankkinut ja kunnostuttanut mahonkiveneen.....että se vene oli upea.....ei naisessakaan mitään vikaa ollut. Vene oli aivan järjettömän kaunis.

• Kaskenpolttaja kirjoitti:

Yks päivä oli uutisissa jostain venepäiviltä tai mistä lie ja siinä oli nainen, joka oli hankkinut ja kunnostuttanut mahonkiveneen.....että se vene oli upea.....ei naisessakaan mitään vikaa ollut. Vene oli aivan järjettömän kaunis.

Naisessa?

Naisessa?

Siis nainen, joka veneen omisti oli kaunis.

Siis nainen, joka veneen omisti oli kaunis.

Pidätkö sinä nyt miehistä vai naisista?

Ei sillä veneen hankinnassa ole mitään väliä, minä vain kysyin.

Pidän miehistä ja naisista ja lapsista.
        Jos kysyt seksuaalista suuntaustani, se on aika henkilökohtainen kysymys. Olen hetero, seksuaalisessa mielessä olen kiinnostunut miehistä.

Pidän miehistä ja naisista ja lapsista.
        Jos kysyt seksuaalista suuntaustani, se on aika henkilökohtainen kysymys. Olen hetero, seksuaalisessa mielessä olen kiinnostunut miehistä.

Kummallinen keskustelun suuntaus.

Kummallinen keskustelun suuntaus.

Ihmettelin sitä itsekin, kun nyt kuitenkin veneistä puhutaan.

Ihmettelin sitä itsekin, kun nyt kuitenkin veneistä puhutaan.

Sitten me ihmetellään kahdestaan.

Sitten me ihmetellään kahdestaan.

No sinä asiaa kysyit.

No sinä asiaa kysyit.

En muistaakseni.

En muistaakseni.

misspönttöuuni
        28.7.2019 19:35

..Olit lainannut tekstiäni, joten luulin, että kysyit minulta. Ymmärsinkö väärin?

• Mullon taskussa tommonen.

• Ziljardööri. Ravista se lattialle :D

• Anonyymi

kuinka paljon sinulla on rahaa ja kuinka paljon saat pankista lainaa niin tykötarpeet maksaa mutta minulla on taltta ja vasara eli rahoitus kuntoon ja yksi tukin runko niin aloitan veistelyn

• Aha. Varustamon omistajako siellä ilmoittautuu? :)

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Aha. Varustamon omistajako siellä ilmoittautuu? :)

mutta jos haluat nopeammassa aikataulussa niin minulla on moottorisahakin mutta se maksaa extraa niin puutappien teossa menee aikaa kun veistelen ne moralla ja liimauksessa no miten kauan erikeepperi kuivuu mutta jokaien päivä maksaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta jos haluat nopeammassa aikataulussa niin minulla on moottorisahakin mutta se maksaa extraa niin puutappien teossa menee aikaa kun veistelen ne moralla ja liimauksessa no miten kauan erikeepperi kuivuu mutta jokaien päivä maksaa

mutta halvemmaksi sinulle tulee kun menet ja valtaat sen ja nostat merirosvolipun salkoon

• Anonyymi kirjoitti:

Em taijja nyt ruveta kun sen pitäs pysyä pinnallakin :D

• Anonyymi kirjoitti:

En tilannut sukellusvenettä :D Erikeepperi kuulostaa vesiliukoiselta *pärsk*

• Anonyymi

Em taijja nyt ruveta kun sen pitäs pysyä pinnallakin :D

mitä epäilet tuo oli suuri loukkaus etkö luota minuun ja talttaan

• Anonyymi kirjoitti:

mitä epäilet tuo oli suuri loukkaus etkö luota minuun ja talttaan

Taltta ja taltta. Luotan majavaan. Se työstää puuta hyvin. :D

• Anonyymi

En tilannut sukellusvenettä :D Erikeepperi kuulostaa vesiliukoiselta *pärsk*

älä älä väitä puusepälle vastaan erikoisalana huvipurret mutta koska ensimmäinen maksu erän maksatkaan

• Anonyymi kirjoitti:

älä älä väitä puusepälle vastaan erikoisalana huvipurret mutta koska ensimmäinen maksu erän maksatkaan

Panepa katalookia palstalle :D

• Anonyymi

Panepa katalookia palstalle :D

ei ennen kun rahaa on tullut tilille oletkohan joku hujari koijari eikö ole maksukykyä minä en köyhien kanssa juttele niin jos et tilaa mitään niin miksi kulutat aikaani kun sean connery tilaa kajakkia minulta mutta olisin tarvinnut haastetta kajakki ei sitä tarjoa

• Anonyymi kirjoitti:

ei ennen kun rahaa on tullut tilille oletkohan joku hujari koijari eikö ole maksukykyä minä en köyhien kanssa juttele niin jos et tilaa mitään niin miksi kulutat aikaani kun sean connery tilaa kajakkia minulta mutta olisin tarvinnut haastetta kajakki ei sitä tarjoa

No tee siitä kajakista kaksikerroksinen Shoonille :'D

• Anonyymi

Mene Pönttö uuni töihin niin saat tuollaisen Veneen....

TUHANNEN VUODEN PÄÄSTÄ.... RÄKÄKÄKÄKÄKÄ.....!!!

• Plääh...

Mutta eihän sitä koskaan tiedä!

Tänään ei venettä, huomenna vene!

• Anonyymi

Ei tarvitse tuommoista venettä ollakseen onnellinen. Usko pois vaan. Pienempi on ihan kiva myös , sama aurinko kaikille.

• No ei kait se nyt onneen...

Mulle riittäisi kun saisi vaikka käydä vain katsomassa (vaikka vaan eteisessä :)

• Anonyymi

Itseasiassa olen vaihtanut pari sanaa tuon ihmisen kanssa.
      Hänellä on kapteeni ja kokki miehistönä mutta osaa ohjata tuota purkkia itsekin. Kaksi lasta, ainakin kaksi vuotta sitten mukana. Myös isovanhemmat seilaavat usein mukana Suomen reissuille.
      Arki on kohtuullisen samaa vaikka rahaa on kohtalaisen paljon käyttötilillä. Tykkää Sandels oluesta. Vaimo voi joskus mäkättää jostain asiasta, isovanhemmat antavat joitain ohjeita. Lapset käyvät joskus hermoille jne.

Miksi pitäisi olla noin suuri vene? Sinulla menisi 4 vuotta siihen että saat luvat sen ohjaamiseen:)

AsianVierestä

• Mistäs sinä tiedät, mikä tutkinto minulla on? ;)

• Anonyymi

Mistäs sinä tiedät, mikä tutkinto minulla on? ;)

Sama vaikka lääkäri, kipparin lakkia noin isoon paattiin et saa alle neljän vuoden. Kokeile.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sama vaikka lääkäri, kipparin lakkia noin isoon paattiin et saa alle neljän vuoden. Kokeile.

AsianVierestä

Ehkei sitä enää tarvitse saadakaan. Ihmisellähän voi olla JO kaikenlaista. Et sinä uskoisi ikinä jos minä tässä sanoisin, että tuollaisen ohjaaminen on piece of cake.

• Nyt muuten puhuit puuta heinää heh :D

• Anonyymi

Ehkei sitä enää tarvitse saadakaan. Ihmisellähän voi olla JO kaikenlaista. Et sinä uskoisi ikinä jos minä tässä sanoisin, että tuollaisen ohjaaminen on piece of cake.

Olet nainen, tuo on syy miksi en ala väittelemään kanssasi mistään asiasta. Naiset voittavat väittelyn melkein jokainen kerta.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Olet nainen, tuo on syy miksi en ala väittelemään kanssasi mistään asiasta. Naiset voittavat väittelyn melkein jokainen kerta.

AsianVierestä

Laivat ne tuurillaan seilailee...tralalallallaa.

Luuhota sitten :)

• Anonyymi

Laivat ne tuurillaan seilailee...tralalallallaa.

Luuhota sitten :)

No minun mielestä merikapteenin pätevyyteen vaaditaan helkkarin monen kuukauden työskentelyä jollain laivalla työssä joka palvelee merikapteeniksi kouluttautumista. Ei tuollaisella purkilla yleensä missään Saimaalla ajella, tämä kaveri tekee siihen poikkeuksen ja sen kyllä huomaa.
        Kapteenin tulee osata kaikki laivan hallintaan ja miehistön, matkustajien turvallisuuteen liittyvät asiat. Niitä tuskin voidaan opiskella ilman käytännönkokemuksellista tuntemusta.

Aikaa menee, paljon. Mutta voithan sinä tietysti saada pätevyyden nopesti, olet niin erikoisen mainio ihminen:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

No minun mielestä merikapteenin pätevyyteen vaaditaan helkkarin monen kuukauden työskentelyä jollain laivalla työssä joka palvelee merikapteeniksi kouluttautumista. Ei tuollaisella purkilla yleensä missään Saimaalla ajella, tämä kaveri tekee siihen poikkeuksen ja sen kyllä huomaa.
        Kapteenin tulee osata kaikki laivan hallintaan ja miehistön, matkustajien turvallisuuteen liittyvät asiat. Niitä tuskin voidaan opiskella ilman käytännönkokemuksellista tuntemusta.

Aikaa menee, paljon. Mutta voithan sinä tietysti saada pätevyyden nopesti, olet niin erikoisen mainio ihminen:)

AsianVierestä

Sanoisinko tähän nyt tyynesti, että tiedän alasta aika paljon enemmän kuin herra siellä itse käsittää. Mutta koska olen nainen, en mielestäsi voi :)

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Merikapteeniksi voi kouluttautua AMK:ssa, nimikkeen kyllä saa nopeasti, mutta laivan hallinnan vasta vuosissa kultapieni. Koulusta ei pääse suoraan merikapteenin ruoriin, mutta maalla voit esitellä itsesi merikapteeniksi :)

• Anonyymi

Sanoisinko tähän nyt tyynesti, että tiedän alasta aika paljon enemmän kuin herra siellä itse käsittää. Mutta koska olen nainen, en mielestäsi voi :)

Varmasti tiedät enemmän mitä minä ja monet muut.

Voisit siis opettaa meitä ja kertoa paljonko menisi esimerkiksi minulta aikaa jos haluaisin pätevyyden. Olisiko minulla edes mahdollisuutta hakea pätevyyttä ilman että irtisanoisin itseni nykyisestä työstä? Tuohan on lähes elämäntapa, meri ja laivat?

AsianVierestä

• Anonyymi

Merikapteeniksi voi kouluttautua AMK:ssa, nimikkeen kyllä saa nopeasti, mutta laivan hallinnan vasta vuosissa kultapieni. Koulusta ei pääse suoraan merikapteenin ruoriin, mutta maalla voit esitellä itsesi merikapteeniksi :)

"laivan hallinnan vasta vuosissa kultapieni"
        No kyllä uskon että olet aika iso tyttö mutta että lähes 2 metrinen ja yli 120 kiloinen..hrrr...

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Eipä taida vaatia mitään merikapteenin tutkintoa jos omaa kippoaan ajelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä taida vaatia mitään merikapteenin tutkintoa jos omaa kippoaan ajelee.

Se on kiinni laivan koosta ja tyypistä, ei siitä kuka laivan omistaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Varmasti tiedät enemmän mitä minä ja monet muut.

Voisit siis opettaa meitä ja kertoa paljonko menisi esimerkiksi minulta aikaa jos haluaisin pätevyyden. Olisiko minulla edes mahdollisuutta hakea pätevyyttä ilman että irtisanoisin itseni nykyisestä työstä? Tuohan on lähes elämäntapa, meri ja laivat?

AsianVierestä

Jos olet normaalia nohevampi, niin kolmeen vuoteen. Jos huono matikkapää, niin neljä ja puoli - viisi vuotta :D

Sillä saat nimikkeen, sitten alkaa työ.
        Riippuu tietysti myös aiemmasta koulutuspohjasta jos yliopisto pohjaa jo niin jotain luetaan eduksi.

Ajattelisin, että joutuisit pääosin panostamaan siihen työhön, mutta enhän kenenkään elämäntilanteista mene sanomaan. Työ menee omassa syklissään, riippuu paljonko jaksat rinnakkain tehdä?

• Anonyymi kirjoitti:

"laivan hallinnan vasta vuosissa kultapieni"
        No kyllä uskon että olet aika iso tyttö mutta että lähes 2 metrinen ja yli 120 kiloinen..hrrr...

AsianVierestä

Mitenkäs tämä liittyy merikapteenin tutkintoon? En nyt täysin ymmärtänyt. Mutta kiukuttaahan se näköjään sinua vieläkin :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kiinni laivan koosta ja tyypistä, ei siitä kuka laivan omistaa.

Höpö höpö, kyllä ihmisillä on ollut ja on vaikka millaisia aluksia. Tarvittaessa pitää osata näyttää osaamisensa, siihen ei vaadita mitään määrättyä tutkintoa. Siis jos kyseessä on oma yksityisalus.

• Anonyymi

Mitenkäs tämä liittyy merikapteenin tutkintoon? En nyt täysin ymmärtänyt. Mutta kiukuttaahan se näköjään sinua vieläkin :D

Jos kirjoitat kultapieni niin silloinhan olet isompi mitä minä?
        En minä kiukutellut, toistin vain mitä kirjoitit!

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö, kyllä ihmisillä on ollut ja on vaikka millaisia aluksia. Tarvittaessa pitää osata näyttää osaamisensa, siihen ei vaadita mitään määrättyä tutkintoa. Siis jos kyseessä on oma yksityisalus.

Virallista lupakirjaa aletaan kysellä vasta silloin, kun huvivene muuttuu huvialukseksi pituuden ylittäessä 24 metriä. Tällöin kipparilla on oltava kansainvälinen huviveneenkuljettajan lupakirja, joka oikeuttaakin sitten kaikkien bruttovetoisuudeltaan alle 500:n kokoisten huvialusten kuljettamiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos kirjoitat kultapieni niin silloinhan olet isompi mitä minä?
        En minä kiukutellut, toistin vain mitä kirjoitit!

AsianVierestä

No mennään vaikka sillä jos se oloasi helpottaa. Minä kuitenkin keskustelin asiasta (merikapteenin tutkinto), mutta whatevö kultapieni :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Virallista lupakirjaa aletaan kysellä vasta silloin, kun huvivene muuttuu huvialukseksi pituuden ylittäessä 24 metriä. Tällöin kipparilla on oltava kansainvälinen huviveneenkuljettajan lupakirja, joka oikeuttaakin sitten kaikkien bruttovetoisuudeltaan alle 500:n kokoisten huvialusten kuljettamiseen.

Mikä vaatii tutkinnon, mutta ei mitään vuosien merikapteenin koulutusta.

• Anonyymi

No mennään vaikka sillä jos se oloasi helpottaa. Minä kuitenkin keskustelin asiasta (merikapteenin tutkinto), mutta whatevö kultapieni :)

Niin, merikapteenin tutkintoa ei tuohon paattiin näköjään tarvita, opiskella kuitenkin jotain pitäisi.
        Jätetään nuo "kullittelut" niille jotka toisensa paremmin tuntevat, jooko? Muuten se kuulostaa vähän samalta mitä huorakadun huoran suusta tuleva "honey". Eli ei kovin kivalta, lähinnä alentavalta. Sellaiseen tuskin kukaan haluaa palstoilla lähteä, tai jos haluaa niin se kertoo ihmisestä sen kaiken olennaisen.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, merikapteenin tutkintoa ei tuohon paattiin näköjään tarvita, opiskella kuitenkin jotain pitäisi.
        Jätetään nuo "kullittelut" niille jotka toisensa paremmin tuntevat, jooko? Muuten se kuulostaa vähän samalta mitä huorakadun huoran suusta tuleva "honey". Eli ei kovin kivalta, lähinnä alentavalta. Sellaiseen tuskin kukaan haluaa palstoilla lähteä, tai jos haluaa niin se kertoo ihmisestä sen kaiken olennaisen.

AsianVierestä

Aijajaijai kun nyt pientä kiukuttaa, sori unohdin ettei saanut ettei kukaan suutu. Niin, oliko sulla vielä jotain hampaankolossa? Ihan rauhassa vaan siellä emännän kanssa, menkääpä lämmittämään se sauna ja ottamaan vaikka kaljat, sitten vähän treeniä ; )

Joo, mulla on muut intressit en sotke kenenkään välejä...elleivät he itse sitä tee :)

Aijai kun on kaunis ilta, eikö olekin? Melkein voisi veneillä hih :)

Aijajaijai kun nyt pientä kiukuttaa, sori unohdin ettei saanut ettei kukaan suutu. Niin, oliko sulla vielä jotain hampaankolossa? Ihan rauhassa vaan siellä emännän kanssa, menkääpä lämmittämään se sauna ja ottamaan vaikka kaljat, sitten vähän treeniä ; )

Joo, mulla on muut intressit en sotke kenenkään välejä...elleivät he itse sitä tee :)

Aijai kun on kaunis ilta, eikö olekin? Melkein voisi veneillä hih :)

Minusta tuntuu, että olen tosi ärsyttävä välillä, vähän niin hmm niin kuin viisivuotias :)

• Anonyymi

Minusta tuntuu, että olen tosi ärsyttävä välillä, vähän niin hmm niin kuin viisivuotias :)

Oma on häpeäsi, minä sentään voin tunnustaa tehneeni virheitä jos niitä teen kuten nyt. Voit olla sellainen kuin haluat ja tehdä mitä haluat.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Oma on häpeäsi, minä sentään voin tunnustaa tehneeni virheitä jos niitä teen kuten nyt. Voit olla sellainen kuin haluat ja tehdä mitä haluat.

AsianVierestä

Ehkä sinun pitäisi pyytää vielä kerran anteeksi :)

Heh, niinhän minä olenkin. Tässäkin keskustelen vain veneistä :)

En ymmärrä laisinkaan hiiltymistä. Harmi, että on hankalaa. Öh.

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Olenhan minä älykäs. Kyllä minä sen tiedän. Mjahaa, tekisiköhän vaikka iltakaakaota lurps :)

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

P.s. Tunnusta loppuun asti.

• Anonyymi

Muutu Sauli-Arabian kuningasperheen prinssiksi niin viikkorahasi riittvät tuollaiseen ja lopuilla voit ostaa hupilan kalan muotoiselta tekosaarelta Bahrainin tyvestä

• Anonyymi

Muistaakseni se edellinen purkki oli maksanut hänelle 5,8 miljoonaa euroa pienine modauksineen mutta tuo nykyinen on varmaan jo 7 miljoonan euron purkki? Suomalaiset rikkaat voisivat halutessaan ostaa samanlaisia mutta he eivät katso sitä tarpeelliseksi.

AsianVierestä

• Veneily on vaikea aihe *naurua*

Mistähän sitä puhuisi. Pitää muistaa myös mitä sanoja saa käyttää ja mitä ei.

• Ai niin "kultapieni" on kiellettyjen listalla. :D

• Anonyymi

Ihan turha ostaa tuollaista venettä ellet ole miljardööri. Tuollaisen veneen käyttökustannukset on aika isoja. Kuluttaa polttoainetta satoja litroja tunnissa joten rahaa kuluu ja muitakin kuluja on paljon koska tuollaista pitää huoltaa koko ajan eikä se voi vaan seisoa mökkirannasssa. Venettä pitää ajaa säännöllisesti ettei moottori hajoo. Bensaa ei voi seisottaa tankissa kuukausi kaupalla.

• No niinhän se on...

Kunhan vain päiväunia..:)

• Olen haaveillut että koverran ja kaiverran kanootin jostain helvetinmoisen paksusta puusta

• Se ois puhdasta käsityön taidonnäytettä, kuka siihen pystyy. Olis hienoa, kyllä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5333
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1381
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      807
    4. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      47
      779
    5. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      778
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      772
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      757
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      746
    9. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      735
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      734
    Aihe