Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Anteeksi,+että+vastaan+vähän+viiveellä,+minulle+nämä+kommentit+tulevat+hassusti+viiveellä+välillä.
28.07.2019 14:14
Niinhän+meillä+on+erilaisia+ongelmia.
Ja+aika+tiukassa+se+on,+ettei+lähde+juuri+tuollaiseen+"syö+enemmän-+syö+vähemmän"+kommentointiin.
Ei+se+hyvältä+tunnu,+kun+arkaan+kohtaa+painastaan.
28.07.2019 14:13
No+mitä+ostit+?++:)
28.07.2019 14:08
Ja+maito+maitokaupasta....
28.07.2019 14:00
Itse+asiassa+40+kg,+mutta+on+siihen+hiukan+kirurgin+apua+tarvittu.
28.07.2019 13:58
Tuossa+oikeastaan+sanoitkin+sen,+miksi+itsemurhabiisit+ovat+vaarallisia.
28.07.2019 13:57
Samoissa+fiiliksissä+:)
28.07.2019 13:55
Kun+kehonkuva+on+pielessä+ja+peilistä+näkee+hirvityksen,+ei+toisten+puheet+auta.++Se+on+kyllä+surullista+ja+toisaalta+kummallista.
Olen+myös+kuullut,+että+noita+ryhmiä+on.+ja+netissä+myös+kaikki+vaarallinen+leviää+ja+vaikutuksille+alttiit+saavat+vaikutteita.+Vaikka+kai+me+kaikki+jollain+tasolla+ollaan+vaikutuksille+alttiita,+mutta+jos+maalaisjärki+puuttuu,+seuraukset+voivat+olla+kamalat.
28.07.2019 13:48
Apuva!!!+Ukule!!
Minä+niin+tykkään+ukulelesta+ja+kitarasta+,+akustisesta+enemmän.+Ka+se++mikä+tulee+siitä+kun+kopauttaa+sitä+onko+se+nyt+kaikukoppa,+on+hieno.+Niin+pehmeä+ja++tunnelmallinen+niinkuin+nyt+puusta+tuleva+ääni+on.
https://www.youtube.com/watch?v=6ThQkrXHdh4
Tuossa+tykästyin+tuohon+tunnelmaan+ja+biisi+on+aina+ollut+lempparitani+ja+kun+tyttäreni+naimisin+mennessään+hääjuhlassa+lauloin+tuon++ystävänsä+säestäessä+kitaralla,+on+kappale+saanut+valtavasti+lisää+tunnelatausta.
Tuossa+ukulele+ei+tule+niin+hyvin+esiin.+Soittimena+se+on+todella+monipuolinen.
Noista+kompeista+en+ymmärrä+mitään+...
28.07.2019 13:43
Aamupalasta+itsemurhaan...me+ollaan+aika+hyviä++:D
"No+joo,+mutta+jos+olet+lukenut+tätä+palstaa+olet+myös+huomannut+miten+itsemurha+yhdistetään+naisen+saamiseen?!+Tuo+on+sairasta+jos+mikä.+Nainenhan+itsessään+on+jo+yhtä+vaarallinen+mitä+suomalainen+tieliikenne.
"
Nainen+onkin+vaarallinen.+Takavuosina+kuolevalla+maaseudulla,+jossa+ongelmat+saattavat+kertautua+potenssiin+10,+eräs+nuori+mies+sai+kuulla,+että+parisuhde+on+finaalissa.+Hän+hali+kotoa+aseen,+joita+siihen+aikaan+monessa+kodissa+oli,+tuli+baarin+eteen+ja+ampui+itsensä.+Sanattomaksi+siinä+jää.
Samoin+optikkao+jolla+takavuosina+kävin+erosi+vaimostaan+tai+vaimo+hänestä+luultavasti,+ja+hänkin+päätyi+itsemurhaan.+Olin+juuri+hänen+kanssaan+yrittänyt+rustata+silmälasejani+kuosiin+ja+jouduin+käymään+monta+kertaa+ja+kun+lasini+viimein+olivat+kuosissaan,+ei+mennyt+montaa+päivää,+kun+hän+tappoi+itsensä.
"Ihminen+joka+ajattelisi+nähneensä+tarpeeksi+ei+ole+nähnyt+edes+10+%+siitä+mitä+olisi+tarjolla.+Mitä+enemmän+näet+sitä+enemmän+ymmärrät+ja+harvemmin+tehdään+myös+niitä+itsemurhia+jos+olisi+nähnyt+erilaisia+aihepiirejä.+
Usein+ajatellaan+nuoria+muusikkoja+miten+he+ovat+tehneet+itsemurhia+mutta+heillä+on+myös+ollut+hyvin+samantyyppinen+ja+samoihin+arvoihin+perustuva+elämä."
Niinhän+se+on,+että+ei+nähdä,+ei+jakseta+enää,+kun+ei+nähdä.+Siksi+masennusta+kannattaa+hoitaa.+Masentunut+ei+vaan+voi+nähdä+vaikka+kuinka+pitäisi+.+Hän+ei+kykene+repimään+itseään+irti+vain+ottamalla+niskastaan+kiinni.
Kyllä+myös+se,+että+viettää+aikaa+sellaisten+kanssa,+joilla+ne+negatiiviset+lasit+silmillä,+johtaa+siihen,+että+helposti+alkaa+itsekin+nähdä+samoin.+Herkkä+ihminen+imee+itseensä+liikaa,+eikä+kestä+ja+jaksa.
Valitettavasti+meidän+psykiatrinen+kenttämme+on+kamala.+Hoitoon+ei+pääse,+tai+se+ei+ole+laadukasta.+Toisenlaisiakin+tarinoita+on,+niitä,+jossa+kaikki+menee+putkeen+ja+elämä+avautuu.
Olen+osaltani+yrittänyt+tehdä+jotain+ja+töniä+sinne+kivisulaa+kohti.+En+varmaankaan+tönien....vaikkakin+kun+tarkemmin+asiaa+mietin,+onhan+se+kysymyksien+esittäminenkin+tönimistä+johonkin+suuntaan.
Sinähän+melkoinen+ajattelija+olet+:)
28.07.2019 13:35
Ahaa...se+on+mukavankuuloinen+soitin.+Tykkään+myös+kun+kahta+lusikkaan+paukutetaan+yhteen....no+vähän+taiteellisemmin+kuin+kuvasin++:).+Olen+joskus+kokeillut+itsekin,+eikä+siitä+tullut+yhtään+mitään++:)+ei+ne+sillai+äännelleet+kuin+noilla,+jotka+osaavat
28.07.2019 13:17
Olen+myös+huomannut,+että+"munatuotanto"+on+muuttunut+inhimillisempään+suuntaan+kaameasta+tehotuotannosta.
Jotenkin+mukava+ajatella,+että+munani+muninut+kana+tepastelee+näin+kesäisin+pihalla+ja+tonkii+nitä+tonkii+kavereittensa+kanssa+ja+kukko+kajauttelee+aina+välillä+komentojaan.++:D++Vaikka+asun+keskellä+kaupunkin,+tuossa+lähellä+on+talo,+jossa+on+kanoja+ja+kukko.+Sekopääkukko++:)+Kiekuu+milloin+huvittaa+kelloista+piittaamatta.
28.07.2019 13:15
Tässä+netissä+on+sekin+vaara,+että+samankaltaiset+löytävät+toisensa+ja+vaikka+vertaistuki+on+hyvä+asia+pääsääntöisesti,+siinä+on+myös+vaaransa.+Jos+aletaan+vaihdella+vaikka+vinkkejä+siitä+kuinka+nälkiintyä+tai+millaisia+konsteja+voi+käyttää+viiltelyssä,+ei+vertaistuki+aina+ole+hyvä+asian.
Hyvin+kuvaat+julkisuutta,+allekirjoitan+täysin+pohdintasi.
Olen+miettinyt+paljon+tuota+normaalia.+Kun+se+normaalikaan+ei+kaikilla+ola+samanlainen+ja+jos+et+yllä+tähän+ysteiskunnan+normaaliin,+on+taas+edessä+selviytymiskamppailu.+Jos+yrittää+pyrkiä+johonkinmihin+sillä+hetkellä+tai+koskaan+ei+yllä,+elämä+on+suorittamista,+joka+imee+kaikki+voimat+ja+sitoo+energian+niin,+ettei+sitten+muuta+jaksakaan.
Kotoahan+aika+usealla+se+itsensä+väheksyminen+lähtee.+Kun+selkäytimeen+imee+kelpaamattomuuden,+sen+sieltä+pois+saamiseen+saattaa+mennä+koko+elämä.+Myös+tuo+uskonnollisuus,+kun+se+ilmenee+joustamattomuutena+ja+ahtaana,+muokkaa+ihmistä+paljon.+Tietysti+kaikki+joustamattomuus+ja+ahtaus+tekee+sen+saman.
Jokainen+sukupolvi+tekee+virheensä,+se+on+totta+ja+on+tärkeä+oppia+antamaan+edelliselle+sukupolvelle+anteeksi,+etteivät+he+olleet+täydellisiä.+Emme+mekään+ole+ja+jos+jää+riippumaan+anteeksiantamattomuuteen,+hukkaa+elämänsä.+Tai+jos+käyttää+menneisyyttä+tekosyynä+jäädä+tuleen+makaamaan++:)+++tekee+karhunpalveluksen+itsellen+ja+läheisilleen.
Omien+arvojen+siirtäminen+lapsille+on+palkitsevaa.+Kun+näkee+käytännössä+miten+omat+lapset+huomioivat+toisia+,+auttavat,+tukevat,+ovat+hyviä+ystäviä,+se+saa+aikaan+hyvää+mieltä+itselle.+Hyvä+ei+kuitenkaan+koskaa+häviä,+se+palaa+aina+takaisin+ja+on+kasvanut+matkallaan+monin+verroin.
28.07.2019 13:10
Ole+hyvä.
Minäkin+olen+solahtanut+muistoihini+näiden+biisien+mukana+:)
28.07.2019 12:55
He+olivat+silloin+nuoria+miehiä+ja+minä+jotain+15+tai+sellaista.
Silloin+kouluissa+vieraili+paljon+kaikenlaista+porukkaa,+en+tiedä+miten+on+nykyään.
28.07.2019 12:53
En+tiedä,+mutta+mieleen+tulee+se+sellainen+suussa+pidettävä+mikä+lie.+Ääni+vähän+samanlainen+kuin+esin.kamman+ja+paperin+läpi+puhaltaen+tulee.+Joku+huuliharpun+pikkuveli++:)+?
28.07.2019 12:49
Ajattelin+vaan+ihmiselämän+näkökulmasta++kommenttiasi,+en+matkustusnäkökulmasta.
Naisten+katsominen+pimpsan+kautta+saa+joskus+savun+nousemaan+korvista.
Juu+en+ole+harkitsemassa+itsemurhaa,+se+vaan+on+minulle+tuttu+maaperä+ja+saa+ajatukset+sinne+maailmaan+ja+niihin+kärsimyksiin.++Voi+tietysti+ajatella+,+että+toivoton+on+sairas,+tavallaan+onkin+niin.+Joskin+taitaa+olla+myös+sellaisia+itsemurhia,+joissa+ihminen+vaan+päättää,+että+elämää+on+nähty+riittävästi+,+heippa.+Siinä+voi+pohtia+oliko+kyse+sairaudesta+vai+omasta+vapaasta+valinnasta.
28.07.2019 12:45
Tässä+sen+nyt+näkee+miten+hirveän+tärkeä+se+näkökulma+on.+Sait+minut+taas+muistamaan+sen,+että+millaisten+lasien+läpi+katsoo+maailmaa,+sellaisena+maailman+näkee.
Tuota+viskeraalista+rasvaa+ei+uskalla+käydä+mittauttamassa,+kun+se+ei+saata+mahtua+siihen+kaavioon+tai+ehkä+ihan+jonnekin+reunoille+.
Sehän+se+on+se,+mitä+kannattaakin+seurailla.++Naisella+tuo+istumapaikka+ja+reidet+,+vaikka+tuhdimpaa+tavaraa+olisivat,+eivät+ole+niin+hälyttäviä+kuin+on+sen+viskeraalisen+rasvan+osuus.
Asuin+minä+sellaisessa+pienessä+rintamamiestalossa,+kun+haikara+ensimmäisen+lapsen+toi.+Nykyisin+ja+jo+silloin+haikarat+osasivat+navigoida+myös+muunlaisiin+asumuksiin.
Pienin+askelin+mennään+ja+nautitaan+onnistumisista.+Takapakkien+kanssakin+on+jo+tullut+sinuiksi.+Aika+monessa+asiassa+se+matkanteko+on+sitä,+että+yksi+askel+eteen+,kaksi+taakse.+Suunta+kuitenkin+eteenpäin+:)
PS...."hiukan"+yli+70kg++ja+lyhyyttä+160cm++:)
28.07.2019 12:38
Voin+ymmärtää+yhteyden+noiden+biisien+välillä.+Sama+asia+eri+suunnasta+katsottuna.
Kun+olin+nuori+sata+vuotta+sitten,+Pro+Fide+teki+kouluvierailuja+ja+tuli+meidänkin+kouluun.+En+muista+mitä+esittivät,+mutta+muistan,+että+se+vaikutti+minuun+valtavasti.
28.07.2019 12:27
Tuo+helpottaa+kummasti+kananmunien+käyttöä++ruuanvalmistukseen++:)
28.07.2019 12:22
202 / 258