Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+niin....aletaanko+riitelemään+ja+haukkumaan...
27.07.2019 22:02
Jep...nähty+on++:D
27.07.2019 21:58
Ja+lisää+mitätöintiä,+sinä+olet+pro+++:D
Teoriassahan+se+onkin+ihan+helppoa++:D+Painon+pudottaminen+ja+saavutetun+painon+ylläpitäminen,+tuosta+vaan+laskutikku+kourassa++:D
Olen+pahoillani,+etten+voi+oikein+suhtautua+riittävällä+vakavuudella+tähän.
27.07.2019 21:56
No+hiivatti....Ei+kai+sillekään+mitään+voi,+jos+kaikki+on+mallillaan...
27.07.2019 21:53
No+toki.
27.07.2019 21:51
Musta+ja+valkoinen+paidan+värinä+ei+iske.+Käytän+itse+hyvin+harvoin+mustaa+tai+valkoistakaan.
27.07.2019 21:50
Kyllähän+hyvät+kohtaamiset+mielessä+viipyilevät.
27.07.2019 21:48
Eipä+paita+sykähdytä.....
27.07.2019 21:46
Liikunta+antaa+tosiaan+hyvän+olon+tunteen.+Mieli+lepää...
27.07.2019 21:43
Kylläpä+oli+hauska+aloitus+:D++:D
27.07.2019 21:40
No+se+on+kyllä+niin+väärin...olis+sulla+nyt+voinut+joku+vaiva+olla,+epistä....
27.07.2019 21:36
Voitashan+mekin+alkaa+postaileen+tänne+mieskuvia++:D++:D+
vaan+ei+jaksa.....
27.07.2019 21:28
On+se+kyllä+hienoa,+että+joku+näyttää+rehelliseti+missä+mennään.
27.07.2019 21:27
Aika+harvoin+tulee+migreeniä.+Kuulun+migreenisukuun,+olen+kuitenkin+aika+vähällä+päässyt.+Joskus+kaivaa+silmää+ja+puristaa+päätä+niin,+että+tuntuu,+että+kuolema+tulee.
Olen+myös+atoopikko,+rasvaa+kuluu,+mutta+ei+sekään+kovin+hankalaa+ole+muuten+kuin+suihkun+jälkeen.+Allergiat+ovat+lähinnä+hevoset,+koirat+ja+kissat.+Niidenkin+kanssa+pärjää+ihan+kivasti.+Nyt+on+sellainen+pieni+yskä,+kun+pitää+pyörittää+tuuletinta.+Tai+ei+voi+sanoa+yskä,+kuhan+vähän+köhin.
Sen+sijaan+minulla+on+armottoman+huono+viinapää.+Olen+jo+kännissä,+vaikka+juomani+on+vasta+puolessa+välissä.+Minut+on+aika+halpa+juottaa+känniin+:)
Veljeni,+joka+on+pässi!,+naureskelee,+kun+Viron+reissuilla+meillä+on+tapana+ottaa+Jägermaisterit,+kirjoitetaankohan+se+noin+ja+minä+kikattelen+hervottonana+jo+ekan+jälkeen.+En+yleensä+otakaan+kuin+sen+yhden.++:)
Mites+sinun+terveystietosi+:)+kärsitkö+migreenistä?
27.07.2019 21:22
Voi+kiitos,+sinä+sanoitit+asian+hienosti.+Juuri+noin+se+menee+ja+sitä+olen+hakenyut,+mutta+en+ole+osannut+muotoilla+sanojani+oikein.
Tietysti+kun+sanot,+että+ryhmä+2+valehtelee,+en+voi+valita+sitä,+koska+silloin+myöntäisin+valehtelevani.
Varmasti+jossakin+mielessä+kuitenkin+kuuluisin+ryhmään+2,+koska+en+osaa+ajatella,+etten+kelpaa+kenellekään,+luulen+kelpaavani,+olen+joskus+kelvannut,+olen+siitä+kyllä+vanhentunut+ja+lihonut+aika+paljon.+Kuitenkaan+en+loppupeleissä+usko+noiden+asioiden+merkitsevän+sellaiselle+miehelle,+jota+haen.+Tai+voi+olla,+että+vaikuttaa,+mutta+sitten+emme+kohtaa+siinä+mielessä.
Sain+minä+yhden+miehen,+ikäiseni,+hullaantumaan+ihan+tahtomattani,+mutta+se+ei+johtanut+sen+kummempaan+johtuen+siitä,+että+vaikka+puhuimmekin+paljon,+se+oli+lähinnä+sitä,+että+minä+kyselin+ja+hän+vastasi,+muun+ajan+olimme+hiljaa.
Kyllä+kai+rehellistä+on+sanoa,+etteivät+kaikki+miehet++vaan+herätä+sellaista+kiinnostusta,+että+haluaisi+parisuhdetta,+vaikka+mukavia+tyyppejä+olisivatkin.+En+osaa+oiken+selittää+mikä+on+se,+mikä+saa+seksuaalisen+halun+heräämään+kaiken+muun+lisäksi.+Se+on+taikuutta,+eikä+siinä+ole+mitään+kaavaa.
Tietysti+tuo+taso+,+josta+tuolla+jossakin+puhuttiin,+on+se+yksi+mittari+ja+minulle+se+tarkoittaa+sitä,+että+ajatusmaailmat+kohtaavat.+Ja+tietenkin+arvot.+Ei+tarvitse+olla+samaa+mieltä+kaikesta,+en+tarkoita+sitä,+vaan+juuri+ehkä+sitä,+että+koen+tulevani+kuulluksi+ja+herättäneeni+toisen+kiinnostuksen,++jokin+vain+loksahtaa+paikoilleen.
Taisin+vastata+hiukan+monisanaisesti++:)
Sinähän+teit+sitä+vapaaehtoistyötä,+ryhmätyötä.+Kun+ryhmä+hengittää+samaa+ilmaa,+siinä+on+se+jokin,+jotain+sellaista...
27.07.2019 21:14
Ai+kamala...viisi+tuntia+auringossa.....onneksi+olet+kuitenkin+hengissä...kippis
27.07.2019 20:50
Käsittäkseni+tuhansia,+kymmeniä+tuhansia+saunoja+lämpiää+tänään+ympäri+Suomen.
27.07.2019 20:48
Ei+nyt+ihan+pimennysverhoja,+hajukynttilöistä+tulee+pää+kipeäksi.+Hienon+korkean+lasin+otin,+sellaisen+missä+on+ohut+ja+pitkä+jalka+ja+koko+lonkku+mahtuu+siihen,+se+on+siis+pieni+lonkku.+
Siitä+seuraa+se,+että+olen+kännissä,+en+todellakaan+jaksa+lähteä+terassille,+parvekkeelle+voin+mennä,+ellen+sammu+:)
Mitäs+sinä+meinaat+tehdä?
27.07.2019 20:43
On+se+varmaan+niinkin.+Seksuaalinen+mielenkiinto+on+aika+olellinen+asia.
27.07.2019 20:39
Sinun+mielestäsikö+pitäisi+olla?+Miksi?
27.07.2019 20:24
205 / 258