Vapaa kuvaus

Aloituksia

15

Kommenttia

5159

1. Jep...nähty+on++:D
  2. No+toki.
  3. Voi+kiitos,+sinä+sanoitit+asian+hienosti.+Juuri+noin+se+menee+ja+sitä+olen+hakenyut,+mutta+en+ole+osannut+muotoilla+sanojani+oikein.Tietysti+kun+sanot,+että+ryhmä+2+valehtelee,+en+voi+valita+sitä,+koska+silloin+myöntäisin+valehtelevani.Varmasti+jossakin+mielessä+kuitenkin+kuuluisin+ryhmään+2,+koska+en+osaa+ajatella,+etten+kelpaa+kenellekään,+luulen+kelpaavani,+olen+joskus+kelvannut,+olen+siitä+kyllä+vanhentunut+ja+lihonut+aika+paljon.+Kuitenkaan+en+loppupeleissä+usko+noiden+asioiden+merkitsevän+sellaiselle+miehelle,+jota+haen.+Tai+voi+olla,+että+vaikuttaa,+mutta+sitten+emme+kohtaa+siinä+mielessä.Sain+minä+yhden+miehen,+ikäiseni,+hullaantumaan+ihan+tahtomattani,+mutta+se+ei+johtanut+sen+kummempaan+johtuen+siitä,+että+vaikka+puhuimmekin+paljon,+se+oli+lähinnä+sitä,+että+minä+kyselin+ja+hän+vastasi,+muun+ajan+olimme+hiljaa.Kyllä+kai+rehellistä+on+sanoa,+etteivät+kaikki+miehet++vaan+herätä+sellaista+kiinnostusta,+että+haluaisi+parisuhdetta,+vaikka+mukavia+tyyppejä+olisivatkin.+En+osaa+oiken+selittää+mikä+on+se,+mikä+saa+seksuaalisen+halun+heräämään+kaiken+muun+lisäksi.+Se+on+taikuutta,+eikä+siinä+ole+mitään+kaavaa.Tietysti+tuo+taso+,+josta+tuolla+jossakin+puhuttiin,+on+se+yksi+mittari+ja+minulle+se+tarkoittaa+sitä,+että+ajatusmaailmat+kohtaavat.+Ja+tietenkin+arvot.+Ei+tarvitse+olla+samaa+mieltä+kaikesta,+en+tarkoita+sitä,+vaan+juuri+ehkä+sitä,+että+koen+tulevani+kuulluksi+ja+herättäneeni+toisen+kiinnostuksen,++jokin+vain+loksahtaa+paikoilleen.Taisin+vastata+hiukan+monisanaisesti++:)Sinähän+teit+sitä+vapaaehtoistyötä,+ryhmätyötä.+Kun+ryhmä+hengittää+samaa+ilmaa,+siinä+on+se+jokin,+jotain+sellaista...