katsotaan ollaanko samaa mieltä

Anonyymi

eli laittakaa hoikahkon naisen kuva ja tavallisen naisen kuva sekä kurvikkaan ja pyöreän naisen kuva ja lihavan naisen kuva mielestänne ja katsotaan ollaanko samaa mieltä

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liikaa kuvia, ei jaksa ettii.
      Laita sä mielummin ja katotaan mitä mieltä porukka on.

• Anonyymi
      • On se kyllä hienoa, että joku näyttää rehelliseti missä mennään.

• Heh, taas sinä välis kuvien keskellä.😆

Tässä hoikka 🤸

Tässä normaali ( mikä se on) 💃

Tässä pullukka 🤶

• Voitashan mekin alkaa postaileen tänne mieskuvia :D :D
        vaan ei jaksa.....

• Anonyymi

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

Eipä paita sykähdytä.....

Totta, ehkä väri on väärä.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Totta, ehkä väri on väärä.

AsianVierestä

Musta ja valkoinen paidan värinä ei iske. Käytän itse hyvin harvoin mustaa tai valkoistakaan.

• Kaskenpolttaja kirjoitti:

Voitashan mekin alkaa postaileen tänne mieskuvia :D :D
        vaan ei jaksa.....

Ei kyllä jaksa joo. Miehet on jo NIIN nähty. 😄

• Abrakadabra kirjoitti:

Ei kyllä jaksa joo. Miehet on jo NIIN nähty. 😄

Jep...nähty on :D

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Vai hommaisko lihakset. 😛🤣

Ehkä minä unohduin katsomaan niitä lihaksia, ja paita jäi vähemmälle huomiolle :p

Kaskenpolttaja....taas pihalla...

• Anonyymi

• Abrakadabra
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä minä unohduin katsomaan niitä lihaksia, ja paita jäi vähemmälle huomiolle :p

Kaskenpolttaja....taas pihalla...

Pstt, sitähän toi AV just toivoikin. 😆

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä ajattelette miehistä jotka käyttävät aikaansa 10 -12 tuntia viikossa treenaamiseen?
        https://www.youtube.com/watch?v=YGGleRBn99Q

Turhakkeita:)

AsianVierestä

Pitää olla paljon intoa. Kummin äkkiä muutama työpäivä... 🤣

Entäs sä?

• Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

Pitää olla paljon intoa. Kummin äkkiä muutama työpäivä... 🤣

Entäs sä?

Olen juuri tuollainen idiootti:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Olen juuri tuollainen idiootti:)

AsianVierestä

Monet miehet on.. 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä ajattelette miehistä jotka käyttävät aikaansa 10 -12 tuntia viikossa treenaamiseen?
        https://www.youtube.com/watch?v=YGGleRBn99Q

Turhakkeita:)

AsianVierestä

En tiedä mitä tuolla videolla puhuttiin, en osaa englantia.
        En pidä heitä turhakkeina, ymmärrän sitä maailmaa ja kaipaan sitä, en vaan näytä saavan siitä kiinni.

Tietenkin tuohon maailmaan kuuluu paljon sellaista mikä ei ole mielestäni tervettä. Mutta kaksintaistelu raudan kanssa on melkoinen stressin purku tapa...pitäskö nuo kirjoittaa yhteen...?

• Abrakadabra kirjoitti:

Pstt, sitähän toi AV just toivoikin. 😆

Niin minä vähän ajattelinkin ja siksi uhalla puhuin paidasta, älä kerro sille... :D

• Anonyymi

En tiedä mitä tuolla videolla puhuttiin, en osaa englantia.
        En pidä heitä turhakkeina, ymmärrän sitä maailmaa ja kaipaan sitä, en vaan näytä saavan siitä kiinni.

Tietenkin tuohon maailmaan kuuluu paljon sellaista mikä ei ole mielestäni tervettä. Mutta kaksintaistelu raudan kanssa on melkoinen stressin purku tapa...pitäskö nuo kirjoittaa yhteen...?

Sitä se on, stressinpurkutapa.
        Mutta, hyvä sellainen. Jos elämässä muut asiat menevät päin prinkkalaa voi voimia ottaa aina salilta. Salitreeni auttaa henkiseen hyvinvointiin vaikka olisi tullut ero, läheinen kuollut, työpaikka menisi alta tai mitä tahansa..olisi sinkku:)

AsianVierestä

Niin minä vähän ajattelinkin ja siksi uhalla puhuin paidasta, älä kerro sille... :D

Ihan oikein! 🤘😄

Halus että ihastelet lihaksia... Aaannn.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä se on, stressinpurkutapa.
        Mutta, hyvä sellainen. Jos elämässä muut asiat menevät päin prinkkalaa voi voimia ottaa aina salilta. Salitreeni auttaa henkiseen hyvinvointiin vaikka olisi tullut ero, läheinen kuollut, työpaikka menisi alta tai mitä tahansa..olisi sinkku:)

AsianVierestä

Juuri niin. Se raudan kanssa voi ottaa matsin ja siinä kummasti unohtuu kaikki muu ja hyvä oli tulee väkisin. Vielä yksi toisto ja ...kele....vielä yksi....sinähän nouset...
        Voi sentään.... :)

Sinä olet kumma mies :)

• Abrakadabra kirjoitti:

Ihan oikein! 🤘😄

Minä arvasin sen ja siksi leikin tyhmää :D Paita ei sytytä :D :D

• Abrakadabra kirjoitti:

Ihan oikein! 🤘😄

Nuo miehet ovat niin lutuisia....AV erityisesti :D

Nuo miehet ovat niin lutuisia....AV erityisesti :D

On täällä monta muutakin luttanaa. Puskissakin ja tuo AV myös. 😀

Hyvää yötä.

• Abrakadabra kirjoitti:

On täällä monta muutakin luttanaa. Puskissakin ja tuo AV myös. 😀

Hyvää yötä.

Niin on, olen huomannut. Ihania luttanoita.
        Hyvää yötä Abra

• Anonyymi

Mutta tänään ulkona oli paljon ihmisiä liikkeellä. Jotenkin tämän palstan voivottelu siitä miten ruma ja lihava voi olla tuli mieleeni. Katselin vastaantulevia ja istuvia ihmisiä arvioiden miten he käyttävät aikaansa oman kehon hyvinvoinnin edistämiseen.
      Yllätyin, todella harva on siinä kunnossa jotta voisi ylpeänä ottaa vaatteensa pois(en ole sitä itsekään mutta silti).
      Käytän kuitenkin vuodessa kuntoiluun noin 400-450 tuntia. Miten paljon ne valittajat ovat valmiita tekemään jotta voisivat kirjoittaa "minulla on hyvä vartalo". Ei sillä että lihavuus olisi häiritsevää, valitus on.

AsianVierestä

• Juu meitä lihavia on paljon, enkä minäkään vaatteitani torilla riisuisi.
        Olen samaa mieltä siitä, ettei se lihavuus ole häiritsevää, tai laihuus, tai rumuus, jos ihminen on tyytyväinen itseensä. Se jatkuva narina, että pitäs sitä tai tätä, se joskus ärsyttää.
        Ihminen on onnellinen , kun hän rakastaa itseään, on sinut itsensä kanssa , hyväksyy itsensä ja siitä se lähtee sitten se toistenkin hyväksymien sellaisena kuin he ovat

• Anonyymi

Juu meitä lihavia on paljon, enkä minäkään vaatteitani torilla riisuisi.
        Olen samaa mieltä siitä, ettei se lihavuus ole häiritsevää, tai laihuus, tai rumuus, jos ihminen on tyytyväinen itseensä. Se jatkuva narina, että pitäs sitä tai tätä, se joskus ärsyttää.
        Ihminen on onnellinen , kun hän rakastaa itseään, on sinut itsensä kanssa , hyväksyy itsensä ja siitä se lähtee sitten se toistenkin hyväksymien sellaisena kuin he ovat

Näin se on, kaunis ihminen voi olla laiha, normaali tai lihava.
        Jokainen määrittelee itselleen sen tason joka on riittävä ja sen tulisi näkyä myös tilanteessa jossa ne vaatteet riisuttaisiin. Ei kannata ainakaan hävetä mitään, leuka ylös ja ylpeänä eteenpäin:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Näin se on, kaunis ihminen voi olla laiha, normaali tai lihava.
        Jokainen määrittelee itselleen sen tason joka on riittävä ja sen tulisi näkyä myös tilanteessa jossa ne vaatteet riisuttaisiin. Ei kannata ainakaan hävetä mitään, leuka ylös ja ylpeänä eteenpäin:)

AsianVierestä

Näin se on. Ja jos sen oman kullan silmissä näkyy rakkaus ja halu, se saa kyllä pikkuviat katoamaan. Niin merkillinen voima on katseella...hyvässä ja pahassa.

• Anonyymi

saan hoikkaa naista koska teen alotetta naisille. En usko että saaminen on ulkonäöstä kiinni ollut koskaan.

• Minkä verran saat häntä, kilon...100g...??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1558
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1155
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      110
      1100
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      953
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      827
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      184
      749
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      736
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      725
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      679
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      633
    Aihe