Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+mielenkiinnosta.
Olen+vähän+yli+kuusikymppinen.+Ja+asun+täällä+600+kilometrin+päässä+sinusta.
Tämä+sähköpostini+on+auki,+jos+haluat+ottaa+yhteyttä.
27.07.2019 17:55
Sokeudella+tarkoitan+sitä,+että+kauneusihanteet+ovat+hyvin+monelaisia+.+Parisuhdehan+ei+muodostu+niin,+että+tartutaan+ensimmäiseen+ihmiseen+joka+vastaan+tulee+ja+sitten+muodostetaan+parisuhde.
Kuten+sanoitkin,+ihmiset+eivät+ole+vain+otettavissa.+Eikä+parisuhde+muodostu+hyväksi,+jos+otetaan+satunnainen+nainen+ja+satunnainen+mies+ja+sitten+mennään+naimisiin+ja+eletään+onnellisena+loppuelämä.
Minusta+parisuhteissa+ei+ole+kyse+ulkonäöstä,+vaikka+se+ulkoinen+onkin+se+mikä+ensin+nähdään.
Lauri+Tähkä+on+muuten+komea+:D
27.07.2019 17:42
Nuo+termit+ovat+niin+kamalan+vaikeitta++:D
27.07.2019 17:37
Kiitos+kommentista.
Tarkoitatko,+että+rumat+miehet+ovat+väkivaltaisia?
27.07.2019 17:35
Siunausta+sinullekin.
Itkeminen+on+ihan+hyvä+tapa+purkaa+turhautumista+ja+kipua.+++Muista,+ettei+sitäkään+tarvitse+tehdä+yksin.
27.07.2019 17:32
Ymmärrän+väsymyksen.+Muista,+että+postini+on+auki.
27.07.2019 17:29
Sen+verran+olen+itsekin+siellä+deittipalstoilla+ollut,+että+tiedän,+ettei+niitä+yhteydenottoja++nyt+niin+viljalti+tule.
Kännipano+ei+innosta,+ehkä+minulla+siksi+ei+ole+sitä+parisuhdetta.+En+halua+aloittaa+suhdetta+kännipanolla+ja+vaikeaa+se+sikäli+onkin,+etten+itse+juuri+käytä+alkoholia.+Ja+suhteenkin+haluan+aloittaa+jollain+toisella+tasolla+kuin+panohommilla.
Voi+olla,+että++suurin+osa+parisuhteista+on+lähtenyt+kännipanosta.+Kuinka+pitkään+ne+kestävät?
27.07.2019 17:28
Lihavuudelle+voi+tosiaankin+tehdä+paljon.
Naama+on+se+mikä+on.
27.07.2019 17:22
Painon+pudottaminen+on+paljon+helpompaa+kuin+saavutetun+painonlaskun+ylläpitäminen.+Eikä+painon+pudottaminenkaan+ole+helppoa.
Rapakunnosta+viiden+kilometrin+lenkkiinkin+on+varattava+aikaa+muutamia+kuukausia.+Että+hidas+projektihan+se+on,+vaikka+olisi+valtava+motivaatio.
27.07.2019 17:21
Olet+sanonut,+että+haluat+kasvaa+ihmisenä,+et+ihan+näillä+sanoilla,+näin+kuitenkin+olen+ymmärtänyt.++Otan+sanasi+todesta.
Olet+rakas+ystävä.
27.07.2019 17:15
Partis+hyvä...rauhallisesti+vaan,+olet+kiihkeä+nuori+mies.+Minun+piti+vastata+puhelimeen+ja+jutella+tyttären+kanssa+tästä+pieleen+menneestä+grillijuhtasta.
Et+ole+loukannut+minua,+luulisi+sinun+tietävän,+että+sanoisin+sen+kyllä+suoraan.
Ja+sanon+nyt+suoraan+senkin,+että+sinä+itse+pöyhit+tätä+kasaa.+Minä+ymmärrän+sen+kyllä.+Kun+turhautuu+epäoikeudenmukaisiksi+kokemistaan+syytöksistä,+sitä+helposti+lähtee+siihen+mukaan+ja+kielenkäyttö+ei+aina+ole+ihan+asiallista.+
Toisaalta+se,+että+puhut+toisista+ja+kerrot+heidän+sanoneen+jotain....sekin+on+vähän+ongelmallista.
Itse+ajattelen+niin,+ettei+kannata+lähteä+sille+linjalle.+Jos+kokee+vääryyttä,+suunta+on+tietenkin+se+vääryyden+tekijä,+ei+se,+että+keskustelet+täällä+muiden+kanssa+teidän+välisistä+asioista.
Muista+nyt,+etten+tiedä+historiaanne,+kirjoitan+vain+sitä+mikä+minulle+näyttäytyy.
Sinulla+on+oikeus+rääpiä+täällä+ihan+samalla+tavalla+kuin+sinullekin+räävitään,+viisasta+se+ei+kuitenkaan+ole.+Ja+aina+voi+miettiä+mikä+on+oma+osuus+siihen,+että+tunkio+haisee.+
Joskus+voi+miettiä+myös+sitä,+että+onko+asia+sen+arvoinen,+että+pöyhii+ja+pöyhii+ja+vaatii+toista+vastaamaan+ja+kertomaan+mistä+on+kyse,+kuten+nyt+teit+minulle,++Teit+taas+oletuksia+ja+niiden+perusteella+johtopäätöksiä,+jotka+menivät+aivan+metsään.+Kuinka+usein+sinulle+niin+tapahtuu?
Voisit+vaikka+luottaa+minuun+ja+uskoa,+etten+katoa+nokka+porossa+sanomatta+sinulle+mitä+on+tapahtunut.++Jos+en+heti+vastaa,+en+ole+loukkaantunut+sinulle,+minulla+on+jokin+muu+este.
Kiihkeitä+reaktioita+voi+myös+suitsia+ja+miettiä+hetken...
Ymmärrän,+jos+sanani+loukkaavat+sinua.
27.07.2019 17:13
No+jos+haluat+äidillisen+puuman,+joka+huolehtii+,+että+pistät+talvella+pitkät+kalsarit+jalkaan,+niin+kyllä,+sellainen+puuma+minä+olen++:)
27.07.2019 16:55
Näinhän+se+on,+vaikkakaan+hymyni+ei+ole+ihan+niin+leveä+kuin+sinulla+välillä,+että+kitapurje+näkyy++:D++:D
27.07.2019 16:54
Tiedätkö,+juuri+tässä+joku+aika+sitten+sanottiin,+että+älylaitteet+ovat+ilmaston+kannalta+samaa+tasoa+kuin+lentäminen.
Siinä+olet+ihan+oikeassa,+että+sinä+ja+minä+ylläpidämme+ilmastonmuutosta.
Hirveän+moni+asia+minun+ja+sinunkin+elämässä+on+oma+valinta++:)
27.07.2019 16:51
Kumppanin+kaipuu+on+hiukan+enemmän+kuin+vain+seksin+tarve.
Ja+valittamaan+kai+tänne+on+tultu,+eikä+siihen+lupia+tarvita.++:)
27.07.2019 16:48
Missasin+kyllä.Saa+sitä+kysyä,+olen+todella+vanha,+joten+tyttöystävämateriaalia+en+ole.+Kuudenkympin+tietämillä.+
Toivon,+että+löydät+itsellesi+naisen.+Ja+rohkaisen+etsimään,+vaikka+välillä+saattaa+pakitkin+tulla.+:)
27.07.2019 16:46
Varmasti.
Täällä+minä+olen...
27.07.2019 16:03
Niin+saa.+Niitä+nuorten+miesten+seksitarjouksia....
27.07.2019 16:02
Minä+pidän+yllä+työllisyyttä.+
Niitä+seksipartnereita+löytyy+kyllä,+koska+vanhempi+nainen+näyttää+koosta+ja+näöstä+riippumatta+olevan+joidenkin+nuorten+miesten+fantasia.
En+hae+seksiseuraa,+seksitarpeita+voi+hoitaa+muutenkin+kuin+seksipartnerin+kanssa+ja+toisaalta+ihan+kaikkia+tarpeita+ei+aina+tarvitse+tyydyttää.
27.07.2019 16:01
Rakas+ystävä,+jos+tunkiota+pöyhii,+miten+siinä+käy?
Olen+sanonut+vissiin+ennenkin,+että+tulkitset+kovin+paljon.+Taidat+ottaa+itsellesi+myös+oikeuksia,+joita+et+toisille+suo.
Ihan+joka+aloitukseen,+jonka+tämän+asian+tiimoilta+teet,+saat+tietynlaisen+kommentoinnin.+Ja+jos+olen+ihan+rehellinen,+sinunkaan+kielenkäyttösi+ei+aina+ole+asiallista.
Voittaja+on+aina+se,+joka+ei+alennu+samalle+tasolle+solvaajien+kanssa.
PS.+Muistathan,+että+lupasit+sanoa,+jos+se+palkokasvi+uhkaa+nenua?
27.07.2019 15:56
207 / 258