Vapaa kuvaus

Aloituksia

15

Kommenttia

5159

1. Sokeudella+tarkoitan+sitä,+että+kauneusihanteet+ovat+hyvin+monelaisia+.+Parisuhdehan+ei+muodostu+niin,+että+tartutaan+ensimmäiseen+ihmiseen+joka+vastaan+tulee+ja+sitten+muodostetaan+parisuhde.Kuten+sanoitkin,+ihmiset+eivät+ole+vain+otettavissa.+Eikä+parisuhde+muodostu+hyväksi,+jos+otetaan+satunnainen+nainen+ja+satunnainen+mies+ja+sitten+mennään+naimisiin+ja+eletään+onnellisena+loppuelämä.Minusta+parisuhteissa+ei+ole+kyse+ulkonäöstä,+vaikka+se+ulkoinen+onkin+se+mikä+ensin+nähdään.Lauri+Tähkä+on+muuten+komea+:D
  2. Partis+hyvä...rauhallisesti+vaan,+olet+kiihkeä+nuori+mies.+Minun+piti+vastata+puhelimeen+ja+jutella+tyttären+kanssa+tästä+pieleen+menneestä+grillijuhtasta.Et+ole+loukannut+minua,+luulisi+sinun+tietävän,+että+sanoisin+sen+kyllä+suoraan.Ja+sanon+nyt+suoraan+senkin,+että+sinä+itse+pöyhit+tätä+kasaa.+Minä+ymmärrän+sen+kyllä.+Kun+turhautuu+epäoikeudenmukaisiksi+kokemistaan+syytöksistä,+sitä+helposti+lähtee+siihen+mukaan+ja+kielenkäyttö+ei+aina+ole+ihan+asiallista.+Toisaalta+se,+että+puhut+toisista+ja+kerrot+heidän+sanoneen+jotain....sekin+on+vähän+ongelmallista.Itse+ajattelen+niin,+ettei+kannata+lähteä+sille+linjalle.+Jos+kokee+vääryyttä,+suunta+on+tietenkin+se+vääryyden+tekijä,+ei+se,+että+keskustelet+täällä+muiden+kanssa+teidän+välisistä+asioista.Muista+nyt,+etten+tiedä+historiaanne,+kirjoitan+vain+sitä+mikä+minulle+näyttäytyy.Sinulla+on+oikeus+rääpiä+täällä+ihan+samalla+tavalla+kuin+sinullekin+räävitään,+viisasta+se+ei+kuitenkaan+ole.+Ja+aina+voi+miettiä+mikä+on+oma+osuus+siihen,+että+tunkio+haisee.+Joskus+voi+miettiä+myös+sitä,+että+onko+asia+sen+arvoinen,+että+pöyhii+ja+pöyhii+ja+vaatii+toista+vastaamaan+ja+kertomaan+mistä+on+kyse,+kuten+nyt+teit+minulle,++Teit+taas+oletuksia+ja+niiden+perusteella+johtopäätöksiä,+jotka+menivät+aivan+metsään.+Kuinka+usein+sinulle+niin+tapahtuu?Voisit+vaikka+luottaa+minuun+ja+uskoa,+etten+katoa+nokka+porossa+sanomatta+sinulle+mitä+on+tapahtunut.++Jos+en+heti+vastaa,+en+ole+loukkaantunut+sinulle,+minulla+on+jokin+muu+este.Kiihkeitä+reaktioita+voi+myös+suitsia+ja+miettiä+hetken...Ymmärrän,+jos+sanani+loukkaavat+sinua.