Onko täällä sinkkunaisia Tampereelta?

Tulkaa pian kylään mun luo tänään niin mä käyn suihkussa ja puen äkkiä päälleni ja teen boolia, kuunnellaan musiikkia ja katsotaan mitä kivaa keksitään. Voin sitten yksityisemmin kertoa osoitteen että tietää mihin tulla.

T: Mukava herrasmies Tampereelta

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iälläsi ja ulkonäölläsi ei ole niin kovin suurta merkitystä.

• Anonyymi

No tottakai meitä on! Kosteaa torttua tarjoillaan nuoremmille kolleille.

t: Ritva Tesomalta, 67v.

• Anonyymi

No tuu poikkeen niin saat nuorta kollia, heh. :) :) :)

T: Dreamer89

• No vitsi....just tulin Pirkkalasta...olisin voinut poiketa....

• Kyllä tuo alakerta naisellinen on :D

• Kaskenpolttaja kirjoitti:

Kyllä tuo alakerta naisellinen on :D

No taisit sitten jo missata tarjouksen jos et ole enää Tampereen suunnalla? Minkäs ikäinen nais-ihminen oot jos saa kysyä?

• dreamer89 kirjoitti:

No taisit sitten jo missata tarjouksen jos et ole enää Tampereen suunnalla? Minkäs ikäinen nais-ihminen oot jos saa kysyä?

Missasin kyllä.Saa sitä kysyä, olen todella vanha, joten tyttöystävämateriaalia en ole. Kuudenkympin tietämillä.
        Toivon, että löydät itsellesi naisen. Ja rohkaisen etsimään, vaikka välillä saattaa pakitkin tulla. :)

• Kaskenpolttaja kirjoitti:

Missasin kyllä.Saa sitä kysyä, olen todella vanha, joten tyttöystävämateriaalia en ole. Kuudenkympin tietämillä.
        Toivon, että löydät itsellesi naisen. Ja rohkaisen etsimään, vaikka välillä saattaa pakitkin tulla. :)

Et tyttöystävämateriaalia mut puuma materiaalia. :)

• dreamer89 kirjoitti:

Et tyttöystävämateriaalia mut puuma materiaalia. :)

No jos haluat äidillisen puuman, joka huolehtii , että pistät talvella pitkät kalsarit jalkaan, niin kyllä, sellainen puuma minä olen :)

• Anonyymi

Tai voi tänne tulla useampiakin naisia, kaiken ikäisiä niin järjestetään kunnon orgiat. :)

• Anonyymi

En siis ole ikärasisti. :)

• Anonyymi

Miksi jotkut pistää pelleilyksi ja kirjoittelee provo viestejä kun yksinäinen mies etsii seuraa. Idiootteja olette, älkää kirjoittako mitään ellette ole naisia.

• No lähden kai tästä taas radalle jos tällä helteellä jaksaa kun ei kerran ketään ole tulossa kylään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1257
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1203
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      906
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      873
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      75
      858
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      722
    7. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      58
      721
    8. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      103
      682
    9. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      616
    10. 78
      601
    Aihe