Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+minäkään+ole+elänyt,+mutta+olen+katsonut+Suomi-filmejä+ja+nehän+ovat+totta...eikö+niin?
02.09.2019 22:02
Odotan+innolla+näkeväni+sen+hellän+,+joka+tuntuu+rakkaudelta+ja+huolenpidolta.
02.09.2019 22:01
Paheksun+syvästi+sitä,+että+sanot+lässytykseksi+keskusteluja+täällä.
Paheksun+myös+sitä,+että+haluat+määrittää+miten+asioita+pitää+viedä+eteenpäin.+Voit+tehdä+sen+omalla+kohdallasi,+et+meidän+muiden+kohdalla.
02.09.2019 22:00
Valitettavasti+kaikki+ovat+tyttöjä,+mutta+jos+kerrot+huolesi,+voidaan+pohtia+asiaa...
02.09.2019 21:57
Paheksun+sitä,+että+sinun+helläsi+ei+ole+erityisen+hellä...
02.09.2019 21:54
Paheksun+naapurin+kissan+nostamista+pöydälle...paheksun+myös+nostajaa,+joka+sen+naapurin+kissan+nosti+meidän+pöydellemme...
02.09.2019 21:53
Niinpähän...toivon+hiukan+toisenlaista+retoriikkaa,+mutta+maailmaan+mahtuu+onneksi+toiveita.
02.09.2019 21:52
Luulen,+että+silloin+suhtauduttiin+vähän+toisin+näihin+pariutumisasioihin+ja+ei+kai+sitä+silloinkaan+ollut+pakko+toista+ottaa,+jos+ei+lainkaan+napannut.
02.09.2019 21:49
Paheksun+järeitä+otteita...
02.09.2019 21:46
Tässä+kohtaa+kiitän+sinua+asian+puheeksiottamisesta.+Henkilöaloitukset+eivät+ole+mielestäni+asiallisia.
02.09.2019 21:46
Kolme+vuotta,+vaikka+tulit+eilen+vai+toissa+päivänäkö+se+oli.+Jokin+ristiriita+siinä+on,+en+heti+keksi+mikä,+keksitkö+sinä?
02.09.2019 21:42
Älä+laske+minua+paheksujiin...paheksuminen+on+aika+turhanaikaista.+Ja+tällainen+aloitus,+jossa+paheksut+toisia+kirjoittajia,+sitä+paheksun.+Mielestäni+älykkään+kirjoittajan+ei+ole+pakko+alentua+nälvimiseen.
02.09.2019 21:40
Siinähän+se+vika+onkin,+eivät+edes+tiedä+kuka+on+nainen+ja+kuka+mies+ja+minne+ne+parisuhdekiinnostukset+suuntautuvat.
Ei+se+taida+heitä+haitata.
02.09.2019 21:33
Niinpä.+On+mukava+naittaa+ihmisiä.+Ennen+kylissä+oli+ne+..mitä+ne+nyt+olikaan,+ne+vanhemmat+naiset,+jotka+naittivat+kylän+nuoria,+arvostettu+ammattikunta,+nyt+ovat+nämä+nettinaittajat++:D
02.09.2019 21:26
Ymmärrän,+että+sinua+vi.tuttaa,+sitä+on+vaikea+olla+huomaamatta.+Kylvät+myrkkyä+ympärillesi+ilman+mitään+pidikkeitä.+Vihasi+roihuaa,+sanasi++heittävät+paskaa+kaikkialle,+rikot,+et+taida+osata+rakentaa.+
Mitä+luulet,+kumpi+meistä+nauttii+elämästä+enemmän,+minä+,joka+olen+hölmö+ja+siksi+vihasi+kohde,+vai+sinä,+joka+valutat+vihaa+kuin+laavaa+kaiken+ylle?
02.09.2019 21:24
No+sitä+parsimistahan+harrastetaan+kyllä+jossakin+päin.+Olet+väärässä+maassa.
Olen+kuullut+ehkäisystä,+se+oli+kertalaaki,+joten+minulla+ei+ollut+ehkäisyä+ja+siksi+en+voinutkaan+ajatella+aborttia,+se+oli+minun+valintani.+Otin+vastaan+hänet,+joka+oman+vastuuttomuuteni+vuoksi+oli+tulossa.+Mies+olisi+ratkaissut+oman+vastuuttomuutensa++toisin.
En+silti+mitenkään+vihaa+miehiä+tai+pidä+heitä+tyhminä+ja+vastuuttomina+mulkku+ojossa+kulkevina+tyyppeinä.+
Tässä+tapauksessa+kuitenkin+loppu+oli+hyvä.+Isä+oli+läsnä+aika+monta+vuotta,+kunnes+suuttui+ja+katkaisi+välit+lapseen.+Muutamaa+vuotta+myöhemmin+hän+teki+kuolemaa+ja+tytär+kutsuttiin+viime+metreillä+hänen+vuoteensa+viereen.+He+saivat+selvittää+asiansa+ja+tytär+istui+isänsä+kättä+pidellen+ja+laulaen+isälleen+ne+viimeiset+hetket,+jotka+heille+vielä+suotiin.+
Sinä+voit+vapaasti+syytää+vihaasi+meille+hölmöille.+Voit+voivotella+ja+paheksua,+haukkua+ja+valuttaa+myrkkyäsi....me+kuitenkin+elämme+elämäämme,+koemme+kaikenlaista+ja+siihen+mahtuu+myös+sellaisia+hetkiä,+jotka+tekevät+elämästä+elämisen+arvoisen+ja+hienon+matkan.
Kiitos,+että+sait+minut+muistelemaan+ja+muistamaan+elämän+upeuden.+Liian+harvoin+tulee+muisteltua.
02.09.2019 21:19
Olen+itse+sitä+mieltä,+että+nämä+tällaiset+aloitukset+ovat+kurjia+siksi,+että+ne+helposti+ovat+jotain+muuta+kuin+hauskoja.+Niihin+kerääntyy+sellaisia+kommentteja,+joiden+viesti+ei+ole+positiivinen.
Ja+kuten+tuolla+joku+sanoikin,+eri+keskustelijoiden+parisuhde-ja+muita+kuivioita+on+aivan+turha+pohdiskella,+koska+se+ei+kuulu+muille+ja+muut+eivät+voi+muuta+kuin+satuilla+ja+silloin+se+on+väärän+tiedon+levittämistä.+
Ihan+kaikkea+ei+voi+laittaa+huumorin+piikkiin.
Ja+eri+nikkien+taustojen+pohtiminen,+sen+miettiminen+kuka+kenenkin+tuhkasta+on+noussut+on+myös+aika+turhaa+siinä+mielessä,+ettei+sitä+voi+tietää.+
Siinä+mielessä+kyllä+ymmärrän+sitä,+että+joillakin+on+tarve+härveltää+ja+hämmentää+ja+"tietää"
02.09.2019 21:01
Rakkaat...olen+hyvin+pahoillani,+että+minun+live-elämäni+häiritsee+hiukan+täällä+päivystämistäni.+Olen+palannut,+ei+hätää,+kaikki+on+hyvin+:)
02.09.2019 20:54
Kiitos+sinulle+sanoistasi,+talletan+ne+sydämeeni++:)
02.09.2019 20:52
blade83,+olet+tietenkin+ihan+pihalla.+Olen+kyllä+uusi+luomus,+ihan+uusi,+en+kenenkään+entisestä+olomuodosta+noussut.+
Jos+sinusta+tuntuu,+että+olen+jotenkin+tutun+oloinen,+en+yhtään+ihmettele,+meitä+tolkun+ihmisiä+on+onneksi+aika+paljon++:)
02.09.2019 20:52
70 / 258