Lienee taas aika aktivoitua palstalla

Palstan taso on laskenut siinä määrin alas, että koen velvollisuudekseni ottaa vetovastuuta jotta homma saadaan syksyn kuluessa oikealle tolalle.

Tulen käyttämään apunani sekä keppiä että porkkanaa. Tarpeen mukaan.

86

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

• Älä laske minua paheksujiin...paheksuminen on aika turhanaikaista. Ja tällainen aloitus, jossa paheksut toisia kirjoittajia, sitä paheksun. Mielestäni älykkään kirjoittajan ei ole pakko alentua nälvimiseen.

• Kaskenpolttaja kirjoitti:

Älä laske minua paheksujiin...paheksuminen on aika turhanaikaista. Ja tällainen aloitus, jossa paheksut toisia kirjoittajia, sitä paheksun. Mielestäni älykkään kirjoittajan ei ole pakko alentua nälvimiseen.

Älä huoli Kaskis, nyt tarvitaan järeitä otteita.

Palsta on näivettynyt lässytysten takia, on aika tuulettaa tätä pikkaisen.

• Poliisin_poika kirjoitti:

Tässä vielä yksi hyypiön aloitus.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15992096/kaskenpolttaja-ja-harmaaritari

Hyypiöllä ei ole mitään sosiaalista elämää, ja sen tähden hän yrittää rakentaa ja ylläpitää keskustelua palstalaisista.

Paheksumme hyypiötä porukalla.

Tässä kohtaa kiitän sinua asian puheeksiottamisesta. Henkilöaloitukset eivät ole mielestäni asiallisia.

Älä huoli Kaskis, nyt tarvitaan järeitä otteita.

Palsta on näivettynyt lässytysten takia, on aika tuulettaa tätä pikkaisen.

Paheksun järeitä otteita...

Tässä kohtaa kiitän sinua asian puheeksiottamisesta. Henkilöaloitukset eivät ole mielestäni asiallisia.

Jonkun on nostettava kissa pöydälle.

Paheksun järeitä otteita...

Teen sen silti hellästi...

Jonkun on nostettava kissa pöydälle.

Paheksun naapurin kissan nostamista pöydälle...paheksun myös nostajaa, joka sen naapurin kissan nosti meidän pöydellemme...

Paheksun sitä, että sinun helläsi ei ole erityisen hellä...

Paheksun sitä, että sinun helläsi ei ole erityisen hellä...

Helläni on riittävän hellä tuntuakseen rakkaudelta ja huolenpidolta.

• Anonyymi
        Poliisin_poika kirjoitti:

Paskat. Pönttistä sai retuuttaa puoli vuotta. Nyt joku inahtaa kerran jostain toisesta niin sekunnissa on haloo. Ei ihan tasan mene. Joutavat palstapellet,

Täällä puhutaan siitä, mistä tykätään,
        Sitähän ei mitkään urvelot määrää.

Helläni on riittävän hellä tuntuakseen rakkaudelta ja huolenpidolta.

Odotan innolla näkeväni sen hellän , joka tuntuu rakkaudelta ja huolenpidolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskat. Pönttistä sai retuuttaa puoli vuotta. Nyt joku inahtaa kerran jostain toisesta niin sekunnissa on haloo. Ei ihan tasan mene. Joutavat palstapellet,

Syksyllä möyhennetään kunnolla! Kyllä kaapit kolisee.!

• Anonyymi kirjoitti:

Pönttiksestä ei enää puhuta.

Odotan innolla näkeväni sen hellän , joka tuntuu rakkaudelta ja huolenpidolta.

Nooo....kaikki aikanaan.

• Voitko ihan hyvin?

• Anonyymi

Pönttiksestä ei enää puhuta.

Siihen asti puhutaan, että suhteutukset muistetaan.

Kaikki ovat sama,la viivalla käsittelyssä.

Sama kuuri jos kuuri on.

• Anonyymi kirjoitti:

Siihen asti puhutaan, että suhteutukset muistetaan.

Kaikki ovat sama,la viivalla käsittelyssä.

Sama kuuri jos kuuri on.

Pönttiksestä ei puhuta, paina se mielehesi.

Nooo....kaikki aikanaan.

Jään odottamaan....

Toivottavasti muistat, etten ole ihan nuori..en voi odotella loputtomiin ;)

Jään odottamaan....

Toivottavasti muistat, etten ole ihan nuori..en voi odotella loputtomiin ;)

Et kai ole kuolemansairas?

• Anonyymi

Pönttiksestä ei puhuta, paina se mielehesi.

Puhutaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Puhutaan.

Kun ei puhuta.

Et kai ole kuolemansairas?

En ole, mutta eläkeiässä kuitenkin :D

En ole, mutta eläkeiässä kuitenkin :D

Nykyään eletään satavuotiaiksi. Öitä.

• Anonyymi

Kun ei puhuta.

Puhutaan. Muistinvirkistys uhoajille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutaan. Muistinvirkistys uhoajille.

Sontiainen, jätä Pertsa rauhaan.

Nykyään eletään satavuotiaiksi. Öitä.

Minulla on siis toiveita, että olen elossa, kun näytät hellän puolesi. :)

Hyvää yötä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sontiainen, jätä Pertsa rauhaan.

Kaikki urvelot vedetään saman mankelin lävitse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki urvelot vedetään saman mankelin lävitse.

Jätä Pönttis rauhaan tai kadut lopun ikääsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä Pönttis rauhaan tai kadut lopun ikääsi.

Jättäkää te toiset.

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

Minulla on siis toiveita, että olen elossa, kun näytät hellän puolesi. :)

Hyvää yötä

Pertti ei tosin ehkä elä kauaa koska hänellä on se kivessyöpä..

• Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan, että hän elää pitkään.

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

Toivotaan, että hän elää pitkään.

selvennetään Kaskenpolttajalle, jos et arvaa ;)

pymppy, pertti , ikiTurso eli Polllsin_poika eli jne....
        meuhkaa, järjestelee palstaa, nostaa kissoja pöydälle yms. järein ottein
        (ymmärrän kyllä, koska palsta laskimella keskiarvoksi laskien on kohtalaisen apaattinen)
        työ on haasteellinen, saa kuitenkin persoonallaan ja "retoriikka" puheillaan hetkellisesti sisäpiirin ärtymään (uskoako vai eikö), mutta palstan yleinen tendenssi (pyrkimys) alakuloon on aina vaan vahva.....

Ennen vanhaan useimmissa aapiskirjoissa oli satu Myrsky ja Päivänpaiste,
        tuntenet sen...
        niin että: mietitsenet sattuneesta syystä mitä olisivat parhaimmat strategiat palstan enemmältä näyttävän, toivotun ylevyyden ja arvokkuuden suhteen...
        Sattuu siis niin, että saa mitä tilaa, eli ilmestyit kaiketi lähimenneisyydessä uutena palstalle kirjoittelemaan ;) tämmöisiä yön ja huomisen toivotuksia....

• Anonyymi kirjoitti:

selvennetään Kaskenpolttajalle, jos et arvaa ;)

pymppy, pertti , ikiTurso eli Polllsin_poika eli jne....
        meuhkaa, järjestelee palstaa, nostaa kissoja pöydälle yms. järein ottein
        (ymmärrän kyllä, koska palsta laskimella keskiarvoksi laskien on kohtalaisen apaattinen)
        työ on haasteellinen, saa kuitenkin persoonallaan ja "retoriikka" puheillaan hetkellisesti sisäpiirin ärtymään (uskoako vai eikö), mutta palstan yleinen tendenssi (pyrkimys) alakuloon on aina vaan vahva.....

Ennen vanhaan useimmissa aapiskirjoissa oli satu Myrsky ja Päivänpaiste,
        tuntenet sen...
        niin että: mietitsenet sattuneesta syystä mitä olisivat parhaimmat strategiat palstan enemmältä näyttävän, toivotun ylevyyden ja arvokkuuden suhteen...
        Sattuu siis niin, että saa mitä tilaa, eli ilmestyit kaiketi lähimenneisyydessä uutena palstalle kirjoittelemaan ;) tämmöisiä yön ja huomisen toivotuksia....

No olipa ihana, kun suomensit tuon sanan tendenssi. Minulle tulee aina niin tyhmä olo, kun pitää kuukkelista katsoa mitä toinen sanoo 😁

Se satu on opettavainen ja kuvaava. Lämmöllä saa aikaan monenlaista. Vieläköhän muuten muksujen lukukirjoissa on tuollaisia tarinoita?
        Saduissa joita itse paljon lueskelin, paha sai aina lopulta palkkansa ja hyvyys voitti . Vaikka hyvyys jäikin aluksi alakynteen, sitä yritettiin karsia ja poistaa, aina kuitenkin se hyvyys voitti.
        Taisin jäädä vähän koukkuun siihen ajatukseen 😁

Mitä tulee palstaan( palstamittari on muuten hyvä sana) , tunnelma on todellakin useimmiten apea ja paikallaan polkeva.
        Ryhmähän toimii niin, että tyhjä tila täyttyy. Täällä se on täyttynyt täällä en saa naista, koska....naiset ovat...ja sitten tietysti piikittelyä väliin. Se palvelee noista aiheista kiinnostuneiden tarpeita, muita se tylsistyttää ja joku jaksaa ehkä miettiä voiko asian tilaa muuttaa ja jos voi, millä keinoin.

Riippuu tietysti siitä millaista muutosta haluaa, sen mukaan kaivaa työkalupakistaan työkalut. Ja riippuu taidoista, mitä niillä työkaluilla saa aikaan.

Tämä Poliisin _Poika( miten hän nikkinsä kirjoittikaan) on ottanut itsellen tehtävän auttaa meitä ja kohottaa palstan laatua, tasoa. On mielenkiintoista seurata, millaiset työkalut hän valitsee ja mitä hän niillä saa aikaiseksi.
        Hänellä on kunnianhimoinen tavoite, toivotan menestystä vaikeassa tehtävässä 😁
        Oli mukava lukea kommenttiasi , mukavaa tätä alkavaa päivää sinulle 🌞

• Anonyymi kirjoitti:

Jäin miettimään tuota kommenttiasi. Jos olet Pertti, kommentti on ok.
        Jos et ole Pertti, jään miettimään millä mielellä kommenttisi kirjoitit, mitä sillä halusit sanoa?

Kun olen itse saatellut siskoni rajan yli, hän kuoli syöpään joulun alla, kommenttisi tuntuu aika kornilta.
        Jos haluasit vääntää vitsiä asiasta, vitsisi ei ole kovin onnistunut.
        Jos itse sairastut joskus syöpään, toivon, että vierelläsi on joku, joka ei pilaile asialla. Kuoleminen ei ole totista hommaa, siihen sisältyy myöskin huumori ja elämän koko kirjo, toivottavasti kuitenkin lämminhenkisesti.

Olen pahoillani, että nipotan, asia jäi kuitenkin mieleni päälle ja halusin ajatukseni jakaa silläkin uhalla, että vaikutan tosikolta ja nipottajalta.

Jäin miettimään tuota kommenttiasi. Jos olet Pertti, kommentti on ok.
        Jos et ole Pertti, jään miettimään millä mielellä kommenttisi kirjoitit, mitä sillä halusit sanoa?

Kun olen itse saatellut siskoni rajan yli, hän kuoli syöpään joulun alla, kommenttisi tuntuu aika kornilta.
        Jos haluasit vääntää vitsiä asiasta, vitsisi ei ole kovin onnistunut.
        Jos itse sairastut joskus syöpään, toivon, että vierelläsi on joku, joka ei pilaile asialla. Kuoleminen ei ole totista hommaa, siihen sisältyy myöskin huumori ja elämän koko kirjo, toivottavasti kuitenkin lämminhenkisesti.

Olen pahoillani, että nipotan, asia jäi kuitenkin mieleni päälle ja halusin ajatukseni jakaa silläkin uhalla, että vaikutan tosikolta ja nipottajalta.

Olen valehdellut palstalla että mulla on syöpä. Tein sen siksi että silloin palstalla oli oikea vakavien sairauksien epidemia, mutta se on tietenkin toisarvoista.
        Kivessyövästä en ole koskaan puhunut, mutta XL-lady tykkää levitellä sellaista väitettä.

Olen valehdellut palstalla että mulla on syöpä. Tein sen siksi että silloin palstalla oli oikea vakavien sairauksien epidemia, mutta se on tietenkin toisarvoista.
        Kivessyövästä en ole koskaan puhunut, mutta XL-lady tykkää levitellä sellaista väitettä.

Sellainen tarina siis.

En oikeastaan tiedä mitä sanoisin....

Sellainen tarina siis.

En oikeastaan tiedä mitä sanoisin....

Mitä tuohon sanomaan? Huumoria pitää olla, vaikka aihe olisi vakavakin.

Mitä tuohon sanomaan? Huumoria pitää olla, vaikka aihe olisi vakavakin.

Huumoria kyllä. On se niinkin, että huumoriksi ymmärrämme eri asioita. En ehkä itse ymmärrä huumorina sitä, että joku kertoilee jonkun toisen kivessyövästä tai että joku kertoo sairastavansa syöpää.
        Ymmärrän kyllä, että voi olla erilaisia motiiveja noille asioille, huumorina en niitä osaa nähdä.

Sairauksissa on kyllä oma huumorinsa, joskus ihan "sairaskin" huumori...

No en tiedä, jäin vain pureskelemaan tuota asiaa....

Huumoria kyllä. On se niinkin, että huumoriksi ymmärrämme eri asioita. En ehkä itse ymmärrä huumorina sitä, että joku kertoilee jonkun toisen kivessyövästä tai että joku kertoo sairastavansa syöpää.
        Ymmärrän kyllä, että voi olla erilaisia motiiveja noille asioille, huumorina en niitä osaa nähdä.

Sairauksissa on kyllä oma huumorinsa, joskus ihan "sairaskin" huumori...

No en tiedä, jäin vain pureskelemaan tuota asiaa....

Omaan heittooni oli omat syynsä, ja asia on osaltani käsitelty.

XL-ladyllakin on syynsä naljailuunsa, ja sekin on osaltani käsitelty.

Omaan heittooni oli omat syynsä, ja asia on osaltani käsitelty.

XL-ladyllakin on syynsä naljailuunsa, ja sekin on osaltani käsitelty.

Juu teidän väliset asiat eivät kuulu minulle. Ja tiedän, että ihmisillä on syynsä tehdä sitä mitä tekevät. Minullakin on syyni, miksi kirjoitin tuosta kommentista.

Eettistä pohdintaa nääs....

Joku kirjoittaja taisi säikähtää tai jotain , kun heitin sen etiikan keskusteluumme. Mutta se tapahtui ennen kuin sinä tulit, joten se siitä.

• Anonyymi

Miksiköhän tykkään aina kun teet tämän kaltaisen aloituksen :D Erikoista. Jotenkin piristyn heti.

• Palsta kaipaa tuuletusta, ja se on ollut minun tehtäväni viimeisen kolme vuotta.

Osa on raskas, muttei vastenmielinen.

Palsta kaipaa tuuletusta, ja se on ollut minun tehtäväni viimeisen kolme vuotta.

Osa on raskas, muttei vastenmielinen.

Kolme vuotta, vaikka tulit eilen vai toissa päivänäkö se oli. Jokin ristiriita siinä on, en heti keksi mikä, keksitkö sinä?

Kolme vuotta, vaikka tulit eilen vai toissa päivänäkö se oli. Jokin ristiriita siinä on, en heti keksi mikä, keksitkö sinä?

Kyse on retoriikasta.

Kyse on retoriikasta.

Niinpähän...toivon hiukan toisenlaista retoriikkaa, mutta maailmaan mahtuu onneksi toiveita.

Niinpähän...toivon hiukan toisenlaista retoriikkaa, mutta maailmaan mahtuu onneksi toiveita.

Tällaiset palstat eivät toimi lässytyksellä ja vinkumisella.

Pitää olla halua viedä asioita vahvasti eteenpäin, mutta sydämellä, ei katkeruudella. Se on minun alaani.

Tällaiset palstat eivät toimi lässytyksellä ja vinkumisella.

Pitää olla halua viedä asioita vahvasti eteenpäin, mutta sydämellä, ei katkeruudella. Se on minun alaani.

Paheksun syvästi sitä, että sanot lässytykseksi keskusteluja täällä.

Paheksun myös sitä, että haluat määrittää miten asioita pitää viedä eteenpäin. Voit tehdä sen omalla kohdallasi, et meidän muiden kohdalla.

Paheksun syvästi sitä, että sanot lässytykseksi keskusteluja täällä.

Paheksun myös sitä, että haluat määrittää miten asioita pitää viedä eteenpäin. Voit tehdä sen omalla kohdallasi, et meidän muiden kohdalla.

Paheksukaamme yhdessä kaikkea mikä on paheksuttavaa, se on velvollisuutemme ihmisinä.

En voi viedä asioita eteenpäin puolestanne, mutta voin avata silmänne näkemään selkeämmin.

Paheksukaamme yhdessä kaikkea mikä on paheksuttavaa, se on velvollisuutemme ihmisinä.

En voi viedä asioita eteenpäin puolestanne, mutta voin avata silmänne näkemään selkeämmin.

Et voi avata silmiämme, et voi saada meitä näkemään selkeämmin, koska sitä ei voi tehdä ilman samalla tasolla tapahtuvaa vuorovaikutusta.
        Voit saada meidät näkemään selkeämmin sinut.

Et voi avata silmiämme, et voi saada meitä näkemään selkeämmin, koska sitä ei voi tehdä ilman samalla tasolla tapahtuvaa vuorovaikutusta.
        Voit saada meidät näkemään selkeämmin sinut.

Voin saada teidät haluamaan parempaa elämää.

Voin saada teidät haluamaan parempaa elämää.

Siinä olet oikeassa. Näyttämällä sen huonon esimerkin, saat haluamaan parempaa :)

Siinä olet oikeassa. Näyttämällä sen huonon esimerkin, saat haluamaan parempaa :)

Olen nyt väsynyt, oli rankka päivä. Tapasin mulle rakkaan ihmisen jonka kanssa ei mennyt kuin Stömssöössä, ja sain kuulla pari valittua totuutta.

Olo on kuin hakatulla. Pakko pistää maate, mutta jatketaan maailman parantamiste virkeämpänä. Öitä.

Olen nyt väsynyt, oli rankka päivä. Tapasin mulle rakkaan ihmisen jonka kanssa ei mennyt kuin Stömssöössä, ja sain kuulla pari valittua totuutta.

Olo on kuin hakatulla. Pakko pistää maate, mutta jatketaan maailman parantamiste virkeämpänä. Öitä.

No voi kurjuus....
        Hyvää yötä ja toivottavasti saat levättyä , anteeksi että hiillostin sinua.

• Anonyymi

Nyt se taso laski pohjaan kun tulit tänne. Enenn tää oli ihan kiva palsta.

• Anonyymi

Aloittaja tuo aina vipinää palstalle, tykkään.

• Sinä olet yrittänyt tarpeeksi kauan ylläpitää keskustelua täällä, ja olet epäonnistunut siinä surkeasti.

Pysy puskissa ja nälvi sieltä minulle niin saat edes hivenen rohtoa katkeruuteesi. Keskustelijana sinusta ei ole mihinkään.

• Anonyymi

Sinä olet yrittänyt tarpeeksi kauan ylläpitää keskustelua täällä, ja olet epäonnistunut siinä surkeasti.

Pysy puskissa ja nälvi sieltä minulle niin saat edes hivenen rohtoa katkeruuteesi. Keskustelijana sinusta ei ole mihinkään.

Sun nikkivalinta on EPÄONNISTUNUT.

VIDUTTAA KATELLA SITÄ KYMMENISSÄ KOMMENTEISSA JA ALOTUKSISSA.

• Anonyymi kirjoitti:

Sun nikkivalinta on EPÄONNISTUNUT.

VIDUTTAA KATELLA SITÄ KYMMENISSÄ KOMMENTEISSA JA ALOTUKSISSA.

Otan osaa.

• Nytkö siis annat palaa ja tapahtuu jotain jännää vihdoinkin? Mihin valitan, jos tämäkin jää piippuun? 😝

• Syksy on pitkä, kyllä me kunnon rähinä saadaan päälle.

Syksy on pitkä, kyllä me kunnon rähinä saadaan päälle.

No jo ois aikakin.... jotenkin vaan ei oo vastusta. Henkilöhyökkäykset ei oikeen lähde enää kiinnostamaan, eikä vastusta löydy ideologiapuoleltakaan. Kaikki ”munakkaammat” tyypit on samaa mieltä mun kaa... Selkärankaisia väittelijöitä ei kasva kuten juolavehnää pellolla. 🤔

Oisko sinusta vastaamaan oikeasti haasteeseen, vai uhoiletko vain kuten muutkin? 🙄

• Disse kirjoitti:

No jo ois aikakin.... jotenkin vaan ei oo vastusta. Henkilöhyökkäykset ei oikeen lähde enää kiinnostamaan, eikä vastusta löydy ideologiapuoleltakaan. Kaikki ”munakkaammat” tyypit on samaa mieltä mun kaa... Selkärankaisia väittelijöitä ei kasva kuten juolavehnää pellolla. 🤔

Oisko sinusta vastaamaan oikeasti haasteeseen, vai uhoiletko vain kuten muutkin? 🙄

Tässä on kyse energiasta, se puuttuu palstalta.

Lässytyksenne ei vastaa käsitystäni "munakkuudesta".

Tässä on kyse energiasta, se puuttuu palstalta.

Lässytyksenne ei vastaa käsitystäni "munakkuudesta".

No vastaisit lässytyksiin edes jotain? Nyt nimimerkistä toiseen sä olet kadottanut kiimas....

Haluutko sä vaan miellyttää jotakuta?

• Disse kirjoitti:

No vastaisit lässytyksiin edes jotain? Nyt nimimerkistä toiseen sä olet kadottanut kiimas....

Haluutko sä vaan miellyttää jotakuta?

En vastaile lässytyksiin.

Palsta kaipaa nyt muidenkin kuin palstalässyttäjien aktivoitumista, pitää lämmitellä porukkaa pikku hiljaa.

Kuukauden päästä täällä on taas vanha meno päällä.

Palsta kaipaa nyt muidenkin kuin palstalässyttäjien aktivoitumista, pitää lämmitellä porukkaa pikku hiljaa.

Joka on mitä?

Jotenkin ymmärrän pointtisi. Rehevää keskustelua aiheesta kuin aiheesta yli henkilökohtaisten kipurajojen, mutta ei sellaista tule, jos keskitytään defensijoimaan.

Jokaisella on historiansa. Sullakin. Niin mulakin. Mutta että pääsee eteenpäin, on se nähtävä historiana.

Kuka muu ottaa myös steppiä... en mä kai ole väittänyt, että oon joskus toiminut/sanonut oikein? Kasvan, opin yhä ja haluan hittovie. 😃

Onko teistä rutukuleista yhdestäkään sihen, vain ettekö osaa ymmärtää, että otte tehnyt jotain ihan päin mäntyä? 😂

• Disse kirjoitti:

Jotenkin ymmärrän pointtisi. Rehevää keskustelua aiheesta kuin aiheesta yli henkilökohtaisten kipurajojen, mutta ei sellaista tule, jos keskitytään defensijoimaan.

Jokaisella on historiansa. Sullakin. Niin mulakin. Mutta että pääsee eteenpäin, on se nähtävä historiana.

Kuka muu ottaa myös steppiä... en mä kai ole väittänyt, että oon joskus toiminut/sanonut oikein? Kasvan, opin yhä ja haluan hittovie. 😃

Onko teistä rutukuleista yhdestäkään sihen, vain ettekö osaa ymmärtää, että otte tehnyt jotain ihan päin mäntyä? 😂

Minä en ole syyllinen palstan alennustilaan, se on syntynyt sinä aikana kun olen pysynyt pois keskiöstä.

Minä en ole syyllinen palstan alennustilaan, se on syntynyt sinä aikana kun olen pysynyt pois keskiöstä.

Okei. Eli asetat tilan, joka ei sinua miellytä ja kytket sen omaan panokseesi....

Odotan yhä sitä panosta... hitto että lataaat kovat odotukset! 😁

Tiedäthän, että oon nauttinut aina sun yrityksistäs?

Mutta sulla on vastassa tuulimyllyt, kuten kolleegalasi Don Quigotella. Good luck! 😬👌

• Disse kirjoitti:

Okei. Eli asetat tilan, joka ei sinua miellytä ja kytket sen omaan panokseesi....

Odotan yhä sitä panosta... hitto että lataaat kovat odotukset! 😁

Tiedäthän, että oon nauttinut aina sun yrityksistäs?

Mutta sulla on vastassa tuulimyllyt, kuten kolleegalasi Don Quigotella. Good luck! 😬👌

Usko huviksesi disserent, minä vain johdan orkesteria ja te soitatte niin kovaa kuin kykenette.

• En tunne saatanaa.

• Anonyymi

En tunne saatanaa.

Mutta Saatana tuntee näköjään sinut oikein hyvin. Tietää mitä haluat ja mitä olet valmis tekemään saavuttaaksesi sen.

Usko huviksesi disserent, minä vain johdan orkesteria ja te soitatte niin kovaa kuin kykenette.

No mietin vaan, että mistähän mahdat löytää siihen tahtipuikon? Uhoamisen kyllä osaat, sitä en epäile yhtään.

Täällä voisi onnistua joku koko lauman käännyttäminen johonkin samaan suuntaan olla orkesterin johtamista, mutta siihen sulla on kyllä aika kepeät työkalut. Eikä hermotkaan kestä. 🤔

• Anonyymi

Pertti Pymppynen on kyllä liikkis uskossaan omaan erinomaisuuteensa :-) Taidat olla yksinäinen?

• En niin yksinäinen kuin sinä.

• Anonyymi

En niin yksinäinen kuin sinä.

Onhan sulla palsta ja palstalaiset :D

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan sulla palsta ja palstalaiset :D

Paljon muutakin.

Palsta on mulle viihdettä, ei elämä kuten sulle.

• Anonyymi

Paljon muutakin.

Palsta on mulle viihdettä, ei elämä kuten sulle.

Eipä se viihteeltä vaikuta kun ainoa mitä täällä teet on hampaat irvessä hyökit muiden palstalaisten päälle. Mitäköhän traumaa mahdat huonolla menestyksellä yrittää hoitaa?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mistä tämä Poliisin_poika on tuttu? Nikki on hämärästi tuttu..

• Anonyymi

Olipa tylsä ja mitäänsanomaton aloitus.

• Anonyymi

Paska aloitus, mutta Pertsan aloitukset vetää aina.

• Anonyymi

Sulta tulee samanlainen viesti kerran päivässä.

xL

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      104
      1076
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      58
      1025
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      808
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      103
      591
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      581
    8. 78
      551
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      547
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      528
    Aihe