Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

351

  1. Kik Jukizuki69
  2. Ehdottomasti
  3. Jep
  4. Vuosi 1984 äitini oli alkanut bodaamaan jokunen vuosi aiemmin, oli hänen ekat kisat tulossa. Pientä viimeistely jumppaa talonyhtiön kuntosalilla, no jalkaan tuli kramppi. Kotiin päästyä laitoin saunan lämpenemään, ja kramppi oli poistunut niin hieroin äitini jalkaa makuuhuoneessa. Äitini kysyi hetken hierominen jälkeen että voisinko hieroa myös selkää, pyysin ottamaan ylimääräiset vaatteet pois ja hain öljyä jotta olis mukavampi hieroa. Ensin selkä sai huomioin, sitten jalat, silloin haistoin jo kiima nesteen, äitini kääntyi pyynnöstäni ympäri ja hieroin myös olkapäät ja käsivarret, ei varmaan tarvi kertoa että kullini seisoi kuin kivi ja äitikin sen huomasi, hymyili ja sanoi saunakin on varmaan jo lämmin. Ei helpottanut kulliani kun näin äidin karvoituksen ja tissit ilman liivejä. Saunassa äiti totesi jos ei sinua haittaa niin saisin höylätä kädet ja jalat karvattomiksi, no ei minua haitannut mutta kullin seisoi niin kovasti että teki kipeää. Pesuhuoneessa sheivattuani kädet ja jalat kysyin pillukarvoista kun on pienet pikinit millä esiintyy. Äitini antoi luvan hetken mietittyään, ensin partakoneen rajaajalla isoimmat pois sitten höylällä loput, siinä silmieni edessä oli märkyyttä valuva pillu edessäni ja lupaa kysymättä laitoin sormeni sisään ja aloin nuolemaan äitini pillua, voi pojat että nuolin innoissani kuin koiranpentu. Äitini sai orgasmin ja oli hämmentynyt käytöksestään ja mitä oli antanut minun tehdä. Siinä huumassa koskin kulliini ja laukesin melkein samantien äitini vatsalle ja tisseille, se oli isoin orkku minkä olin siihen asti saanut ja lastikin oli melkoinen.
  5. Tykkäsin tarinasta
  6. No lait ny