- On täysin mahdollista, että alarmistin ilmoittama lämpötila ei korreloi yhtään minkään kanssa. Mitä sitten?
- "Kulutuksensa minimoinut Pipsan ekoperhe ei jää poikkeukseksi, vaan kotitalouksien laajemminkin on pakko vähentää kulutustaan jo lähitulevaisuudessa."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7982ec25-1727-4772-bd5c-f34245959d99
"Lähteenojan mukaan kulutuksen vähentämistä ajaa nyt voimakas trendi. Materian sijaan suositaan monista syistä palveluita."
Varmaan suomalaiset tulisivat parhaiten toimeen hakkaamalla toisilleen halkoja.
"Esimerkiksi kaukolämpö on asia, johon yksittäinen kaupunkialueella asuva ihminen ei voi itse vaikuttaa. Vaikkapa helsinkiläisen on vaikeaa saada hiilijalanjälkeään kestävälle tasolle juuri kaukolämmön takia."
Varmaan olisi ollut parempi jos helsinkiläiset polttelisivat takoissaan ja kakluuneissaan tervaskantoja.
Jne jne ad absurdum. - Aurinko ei voi olla syypää koska se ei muutenkaan vaikuta mihinkään. Lämpö Maapallon ilmakehään tulee ihmisen tupruttelemasta hiilidioksidista.
- Varmaan on jälleen ruvettu tupruttelemaan CFC-yhdisteitä jos kerran otsoniaukko jälleen ilmestyy. Eihän tuohon muuta syytä voi olla.
- No juuri siksi jöns sen poistikin.
- Ei tuo pidä paikkaansa. CFC-yhdisteet eivät voi aiheuttaa otsoniaukkoa koska ne kiellettiin ja käyttö lopetettiin jo vuosia sitten.
- kaveri.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lightning
Tukesin sivuilta löytyy "Ukkoshuuhaata ja -ahaata".
Kokemuksesta entisenä Ilmailuhallituksen titarina voin kertoa, että ukkonen ei juurikaan haittaa yli 4 MHz liikennettä. Tuosta voi karkeasti arvioida, että EMP:in nousuaika on suurempi kuin 0,5 us. - lainhuudatusta varten ihan kaikki äitisi virkatodistukset, papinkirjat jne, että pystyt osoittamaan olevasi ainoa perillinen. Kohdusta hautaan. Jos äitisi on asunut vain Suomessa, niin tuo lienee helppoa. Itse olen hakenut virkani puolesta papereita Australiasta asti.
- mikä on kävelytie? Onko se määritelty talon järjestyssäännöissä? Vai onko kysessä ihan normaaliin liikenteeseen varattu liikennealue, jossa on huoltoajo sallittu?
No joo, äkkiä ajatellen tulisi mieleen, että on alun perin liian kapeat liikenneväylät varattu esimerkiksi muuttokeikoille, vai onko niille ihan eri tie? Jos ihan henkilöautolla nurmikot voi pilata, niin miten sitten ihan oikealla huoltoajolla, kun sähkö- ja remonttimiehet tulevat kuorma-autolla vesivahinkoja korjaamaan?