Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Steyr
profiilit
Steyr
Steyr
Vapaa kuvaus
Aloituksia
41
Kommenttia
329
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nykyajanmuodon+seksuaalisuus+on+vääristynyt+ja+kaikenkarvaisille+perversioille+on+hallituksen+toimesta+saatu+lain+siunaus.+Kun+miespuolet+yhtyvät+miespuolten+kanssa+Raamatun+Kirjoitusten+vastaisesti,+niin+eipä+siinä+siittiöt+löydä+munasolua+suvun+jatkamiseen.+Ja+aivan+samoin+kun+naispuolet+keskenään+yhtyvät+seksuaalisesti,+ja+vaikka+molemmilla+on+munasolu+kohdussaan,+niin+siittiöitten+puuttuessa+harvemmin+sitä+on+turhalla+lätinällä+lapsia+alulle+saatu.
Tuossa+homojen+hommassa+on+osasyy+lapsikatoon.
Monilla+on+esteenä+se+urakehitys+ja+ansiot.+Monet+uskovaisetkin+painavat+yötäpäivää+niska+limassa+ahteri+märkänä+monessa+työssä+mukana+ollen+ja+kaatuvat+väsyneinä+punkkaan,+jolloinka+sosiaalinen+kanssakäyminen+vastakkaisen+sukupuolen+kanssa+jää+jopa+kokonaan+unholaan.+Ja+sitten,+kun+uraputki+on+kondiksessa+myös+taloudellisesti+ja+sen+seurauksena+on+jokseenkin+helpompaa+elää,+niin+ikä+on+tullut+esteeksi+lasten+saannille.+Kun+olisi+aikaa,+niin+ei+ole+'paukkuja',+vaikka+hormoonihiiret+laukkaa+ja+tunteet+kuumat+kuohuvat+kuin+pinta+Niagaran,+niin+tyhjästä+on+paha+nyhjästä.
13.09.2019 22:41
Vaivaako+sinua+tuon+pitkän+Raamatun+litanian+kirjoittaja+puheripuli,+kun+suollat+tuuttisi+täyeltä+copy+paste+tyylillä+tekstiä.
Et+itse+sano+asioissa+omaa+näkemystä+ymmärryksesi+mukaan.
Palstahan+on+keskustelupalsta,+eikä+mikään+Raamatun+Kirjoitusten+luennoitsijan+palsta.
13.09.2019 22:08
Vaikka+olen+rekisteröitynyt+ja+kirjautunut+Suomi24:n,+niin+jostain+minusta+riippumattomasta+syystä+tuo+kirjautumiseni+keskeytettiin+ja+edellinen+mielipiteeni+tuli+palstalle+anonyymisti.
13.09.2019 10:03
Kyllähän+seurakunnassa+voi+käydä+sanankuulolla,+vaikka+ei+kuuluisi+mihinkään+seurakuntaan.
On+Kirjoitettu:+"Te+ette+valinneet+minua,+vaan+minä+valitsin+teidät+ja+asetin+teidät,+että+te+menisitte+ja+kantaisitten+paljon+hedelmää+ja+että+teidän+hedelmänne+pysyisi;+että+mitä+ikinä+te+anotte+Isältä+minun+nim,essäsi,+hän+sen+teille+antaisi".+(Joh.+15:16).
Tämän+sanan+mukaan+pastorit+ovat+siis+asetetut+Isä+Jumalan+palvelukseen,+jolloinka+he+toteuttavat+asetuksen+mukaisesti+Isä+Jumala+kehoituksen+elämässään.+Eikä+heidän+työtään+ole+mitään+syytä+alkaa+vähättelemään+ja+halventamaan,+vaikka+pastoritkin+joskus+lankeavat+pois+totuudesta.+Inhimillisellä+ihmisellä+on+tunnetusti+taipumusta+sellaiseen,+sillä+kukaan+ei+ole+Jeesuksen+kaltainen+ja+täydellinen+sanomisissaan+ja+tekemisissään.
Mutta+ellei+uskoon+tullut+itse+halua+kuulua+virallisen+jäsenen+ominaisuudessa+mihinkään+seurakuntaan,+niin+ei+häntä+voi+millään+verukkeella,+(esim+Helvetillä+pelottelemalla,+tms.)+pakottaa+kuulumaan,+sillä+seurakuntaan+kuulumiseen+tai+kuulumattomuuteen+vaikuttaa+Isä+Jumala+itse.
13.09.2019 09:42
Minkähän+näköinen+porsaasta+tulisi,+jos+villisika+tosiaankin+kesysikaa+köyrisi..+Olisikohan+se+yhtä+karvainen+kuin+siittäjänsä..+Nähtäväksi+jää,+mikäli+sellainen+onni+jotain+siankasvattajaa+kohtaisi..
10.09.2019 19:29
Jo+vain+vuoteen+2019+susikanta+on+pääkaupunkiseudulla+ja+Turun+taajamissa+elpynyt+niin,+että+ne+aiheuttaa+vahinkoa+karjatalous-,+ja+hevos-,+yms.+elinkeinon+harjoittajille.
10.09.2019 13:30
No+heiluttaakos+susi+ja+koirasusi+häntäänsä+ihmisen+nähdessään?
10.09.2019 13:25
Samoinhan+tutkijat+toimivat+tässä+joku+vuosi+sitten+Lapissa+sattuneessa+tilanteessakin,+että+ajankohtaisessa+aiheessa+tuli+informaatiokatkos+ja+asia+poistettiin+kiirellä+mediasta.
10.09.2019 13:23
Noinhan+tuo+näyttäisi,+noin+tilastollisesti+olevan,+että+metsäkanalintukannat+ovat+joissakin+maakunnissamme+elpyneet+huomionarvoisesti,+koskapa+metsästysaikoja+on+jatkettu+edellisiin+vuosiin+verrattuna.
Mutta+kestäneeköhän+kanalintukannat+tosiaankin+jatketut+metsästysajat+jatkossa,+se+jää+nähtäväksi..
Tunnettu+tosiasiahan+on,+että+turha+se+on+rypistää+enää+sitten,+kun+paska+on+jo+housussa..
10.09.2019 12:05
17 / 17