Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Steyr
profiilit
Steyr
Steyr
Vapaa kuvaus
Aloituksia
41
Kommenttia
329
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+että+jos+jollakin+on+pätäkkää+kasottunut+pankkitilille,+niin+ei+kun+vaan+yhteyttä+Aulikkiin.+Ja+vot.+Jo+vain+alkaa+sijoitukset+tuottamaan+niin,+että+saapi+taas+yhen+kerran+rakentaa+mökkiänsä+prameammaksi,+kuin+mitä+se+nyt+on+ja+kyykyttää+köyhempiään.
26.05.2020 21:40
Opettivat+2018.+Aika+vanha+juttu.+Mutta+edelleenkö+he+opettavat+menestysteologiaa,+vaikka+eletään+vuotta+2020?
26.05.2020 21:36
Vaimolle+ei+tule+pahamieli,+koska+minä+en+tee+mitään+sellaista,+joka+loukkaisi+häntä+tai+omaatuntoani.+Jutskaan+palstalla+sekä+kartsalla+kenen+kanssa+tahdon+ja+olen+jutskaamatta+sellaisten+kanssa,+jotka+ahdistelevat+ja+joitten+kanssa+jutskaamisesta+tulee+ahdistus.
26.05.2020 21:23
Ja+kun+nämä+kyseiset+leidit,+ST+ja+LS+ovat+jo+tulleet+ikäänkuin+'sinuiksi'+minun+kanssani,+niin+meiän+jutskaaminen+pysyy+meitä+kaikkia+miellyttävällä+asialinjalla+noin+pääosiltaan..+;))
26.05.2020 21:17
Mitä+jankkaat+asiasta.+Usko+vaihtuu+näkemiseen+sitten,+kun+siirrymme+ajasta+iankaikkisuuteen,+niin+sitten+itsekullekin+selviää,+kuka+on+Jumalan+Poika,+ja+kuka+on+itse+Isä+Jumala.+Ja+siihen+saakka+ainakin+minulle+riittävät+Raamatun+Kirjoitukset,+jotka+kertovat+totuuden+asioista+mutkattomasti+suorinvartaloinkerien..
26.05.2020 21:01
Paistatsie+lättyjä.
Näin+konona-aikanakinko+halailtaisiin,+vaikka+olisi+pidettävä+se+parin+metrin+hajurako+kaikkiin+ja+kaikkialla.+Siitähän+se+hallituksen+Marin+vasta+riemastuisi,+jos+kuulisi,+ettei+olla+hänen+ohjeilleen+kuuliaisia.+Saattaisi+repiä+kiivastuksissaan+vaikka+pelihoususa+;))
26.05.2020 20:52
Kävin+katsomassa+Wikipediasta,+mikä+nestoriolaisuus+on.+Ja+kun+se+on+Wikipedian+tiedon+mukaan+harhaoppi,+minulla+ei+näin+ollen+ole+mitään+tekemistä+kyseisen+harhaopin+kanssa.
26.05.2020 20:46
En+ymmärrä+kysymystäsi.
26.05.2020 20:41
Tuossa+joku+trolli+yrittää+sönkätä+väliin+jotain,+mutta+ei+anneta+sen+häiritä+meiän+jutskaamistamme,+sillä+mehän+voimme+vaikka+piirakanteko-ohjeita+kertoa+toisillemme+illan+ratoksi+;))
26.05.2020 20:34
Älä+Sinä+anonyymi+ala+siinä+hättäilemään,+kun+hätä+ei+ole+minkään+näköinen..+Tässä+on+monta+muutakin+rautaa+tulessa.+Ja+kun+en+minäkään+ole+mikään+tietokonenörtti,+jolla+sormet+plaraavat+tietsikan+nappuloita+ajatustakin+nopeammin,+(nörttielokuvista+havaittua),+niin+ne+tulessa+kuumenneet+raudat+täytyy+välillä+takoa+hitaasti+ja+hartaasti+ja+pitkään+ja+kauan+nappuloita+painellen,+ettei+tekstailuun+tule+virheitä.+Esim.+kirjain+puuttuu+sanasta+tai+sanaan+tulee+väärä+kirjain,+yms.+venkkulanpeliä..
Kysymyseesi+onko+Jeesus+minun+Herra?+Vastaan,+että+on.+Jeesun+on+minun+Herrani+ja+Vapahtajani.+Mutta+Jumala+hän+ei+mielestäni+ole+tällä+perusteella,+että+hän+on+Jumalan+Poika.
Meinaan+kun+Jeesus+nousi+kasteelta,+niin+taivaista+kuului+ääni,+joka+sanoi:+"Tämä+on+minun+rakas+Poikani,+johon+minä+olen+mielistynyt",+Matteus+3:16-17.
26.05.2020 20:26
Jo+vain+tuli+ikävä+;))
Joka+johtuu+siitä,+kun+teillä+on+niin+suorat+ja+mutkattomat+mielipiteet+asioista,+liittyypä+ne+sitten+uskontoon+tai+kotioloihin,+mutta+yleensä+elämään+arjenharmaudessa+ja+juhlassakin..
26.05.2020 19:58
Vahvan+kontrollin+alaisuudessa+vapaus+Kristuksessa+häiriintyy+ja+uskovasta+kasvaa+vahvan+kontrollin+alaisuudessa+juuri+sellainen+vähä-älyinen+ja+lakihenkinen+pösilö,+jolla+ei+ole+omaa+hengellistä+hyvinvointiamme+edistävää+vaikutusta+mielipiteissään.
26.05.2020 19:52
Toraistiko+se+siinä+aloitti+taas+lainkiivailunsa..
26.05.2020 19:28
Taidat+itse+olla+varsinainen+trolli,+koskapa+esität+mielipiteesi+anonyymisti.+Mutta+esim.+he-ma,+Henki+ja+Steyr+kirjoitamme+rekatulla+nikillä.
26.05.2020 19:12
Juuttuiko+sinulla+vähä-älyisyyttä+toistavalla+levarisi+neula+samalle+uralle,+koskapa+toistat+yhtä+ja+samaa+tekstinpätkää+vähä-älyisyydestä,+vai+oletko+itse+tosiaankin+se+vähä-älyinen?
26.05.2020 19:00
No+he-ma.+Kai+sinulla+on+myös+todisteet+väitteillesi+tuon+ensimmäisen+sivun+ensimmäisen+lauseen+valheellisuudesta?
Panes+pläjäyttäen+ne+todisteet+nyt+tähän+palstalle.
26.05.2020 18:55
Netti-iltiksessä+kertoi+erän+3-kymppinen+leidi,+jolla+oli+62+-vuotias+kumppani,+että+muutenhan+ne+yleiset+elämänkurvit+ja+kuviot+sujuvat+suhteellisen+hyvin,+mutta+sänkypolkka+on+haasteellista.+Että+kun+hän+jaksaisi+moniaankin+kerran+vrk:ssa,+niin+kumppanilta+meinaa+loppua+rahkeet+siihen+ja+riittäisi+kerran+vrk:ssa.
Ettei+se+elämä+nyt+kuitenkaan+ole+ikäänkuin+'ruusuilla+tanssimista'+siltikään,+vaikka+ens'alkuun+saattaisi+ikäänkuin+sellaiselta+ne+sembalosonaatit+vaikuttaakin.
26.05.2020 18:42
Onkohan+tuo+numerosarja+1234567---+adventistitrolli,+vai+vedättääkö+hän+yksinään+aloitustaan+palstalla.+Siis+vastaa+itse+omiin+väitteisiinsä+ja+sillä+tavoin+pitkittää+keskustelua,+jota+kukaan+muu+ei+jaksa+plarata+loppuun+saakka.
26.05.2020 18:31
Oliko+Niilo+Ylivainio+edelleenkin+elävien+kirjoilla,+kun+Miettinen+tuon+tutkimuksensa+teki;+vai+oliko+Ylivainio+jo+siirtynyt+ajasta+iankaikkisuuteen?
Se+on+näköjään+hyvinkin+helppoa+nykyajanmuodon+lääkäreillä+puhua+puutaheinää+eli+löperöpuhetta,+ellei+tutkimuksen+kohde+ole+enää+keskuudessamme+vastaamassa+väitteisiin.
Noinhan+jotkut+poliitikotkin+puhuivat+löperöpuheitaan+UKK:n+kuoleman+jälkeen,+mutta+UKK:n+eläessä+pitivät+suunsa+supussa.
26.05.2020 18:27
Kun+palstalta+puuttuu+sheriffi,+niin+aika+hankala+on+alkaa+poistattamaan+trollauksia.+Ja+eihän+trollien+kommentteihin+tarvitse+laisinkaan+vastata,+jos+kerran+tunnistaa+trollauksen.+Antaa+posmittaa,+mitä+milloinkin+posmittaneekaan.+Trolli+jää+näin+ollen+sarjaan+yksinpuhelija.
26.05.2020 18:14
3 / 17