Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
274
Kommenttia
1338
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun+perheen+normaaleihin+rutiineihin+kuuluu+kellottaa+menemiset+lapsen+päiväuniaikoihin+perustuen+ja+nimenomaan+omaan+sankyyn+ja+vierellä+isukki+tai+äiskä,+niin+ei+ole+kyse+normaalista.
Katsele+joskus+ympärillesi,+näetkö+ihmisiä+joilla+vauva+ja+vähän+vanhempikin+rinkassa,+vaunuissa,+ym.
Oletko+nähnyt+nukkuvia+lapsia+muualla+kuin+omassa+sängyssään?
21.08.2022 14:13
Et+siis+ole+kykenävä+lukemaan+mitä+kirjoitin,+koska+tahdot+vääntää+omaasi.
Minä+kirjoitin+että+en+ota+kantaa+rahaasioihin,+sekä+lausuin+että+kaikissa+lajeissa+varmasti+on+hyvin+tienaavia.
Kerroin+mielipiteeni+junioripalloilusta.
Sinun+vastauksesi+minulle+ei+liity+mitenkään+siihen+mitä+lausuin,+koska+ainoa+tarpeesi+on+riidan+haastaminen+muuttamalla+lausuttua+ja+maustamalla+se+vielä+itsellesi+sellaiseksi,+että+pääset+piruilemaan,+.....+mutta+sehän+on+normaalia+JunttiSavolaiselle.
Kiitos+tästä,+en+ota+kantaa+enään+tähän+aiheeseen.
20.08.2022 08:52
Niin+totuuspelle+käy+sinä+missä+käyt+mutta+sinun+käyntisi+ei+minua+vakuuta.
20.08.2022 08:15
Laske+hyvä+mies+myös+kuinka+monta+jalkapallon+harrastajaa+maailmassa+on,+eli+kuinka+moni+prosentuaalisesti+yltää+hyvin+tienaaviin?
Sinulle+kaikessa+on+ääriesimerkki+johon+turvaudut,+eli+kaasu+pohjassa+tai+paniikkijarrutus,+ei+mitää+siitä+valiltä.
20.08.2022 08:12
Miljoonat+tehnyt?+
Luuletko+tosiaan+että+menee+läpi+internetmiljonääri+fotosoppauksillaan?
Minä+lupaan+uskoa+noihin+juttuihin+aikaisintaan+kun+räps+ja+räps,+ja+olen+tavannut+henkilön,+en+aiemmin+eikä+sitä+tule+tpahtumaan,+koska+Pippelinen+ei+kykene.
Vihjailukuvat+ja+paljon+sanoja+on+huuhaa.
Ainoan+mitä+uskon+on+lattialiippaus.
20.08.2022 08:07
Hei+kympin+nuolija,+tässä+oma+mielipiteeni,+siis+vain+omani+ja+perustuu+omaan+kokemukseeni.
En+ota+kantaa+noihin+raha-asioihin,+kaikissa+lajeissa+on+parhaiten+tienaavia,+varmasti+myös+täällä+thaimaassa.
Otan+kantaa+junttilan+junioripallotteluun+jota+sanot+sinun+lapsesi+harrastavan.
Aikoinaan+oma+poikani+pelasi+Ulvilan+porukoissa+alkaen+alkeista+ja+kehittyi+yhdeksi+parhaista.
Juttu+kokonaisuutena+kuitenkin+oli+liikaa+vanhempien+juttu+ja+se+muuttui+liian+vakavaksi,+kun+se+ei+enään+ollutkaan+mukavaa+jalkapalloa,+vaan+pakkovoittamista+ja+jos+ei+voitettu+niin+jopa+lapsetkin+oppivat+roikottamaan+alahuultaan.
Meillä+poika+lopetti+omasta+tahdostaan+ja+syy+edellä+mainittu.
On+sitten+kyse+mistä+tahansa+junioriurheilusta,+niin+se+tulisi+ottaa+rennosti,+mutta+mutta...
20.08.2022 08:00
Aivanko+oikeasti+apina+uskot+että+kymppisi+on+rakennusalan+ammattilainen.
Kymppisi+kuules+on+juuri+niin+ammattitaitoinen+kuin+sinä+psykiatria+ammattilainen,+eli+wiki,+google+ja+iltasanomat.
20.08.2022 07:33
Ehdotan+että+ole+rohkeasti+vaan+oma+itsesi,+mutta+jos+saat+nautintoa+idiotismeistasi+niin+täytyyhän+sinun+jatkaa.
18.08.2022 19:58
Kymppisi+kirjoitti+matkatarinaansa+suomi24+niin+sinä+päädyit+kirjoittamaan+minusta,+kiitos,+kysyisinkin+ketä+olet+ajatellut+ajatella+huomanna+ja+loppuelämäsi?
Katsot+että+olisi+MUKAVA+tietää+minun+henkilökohtaisista+asioista,+se+onnistuu+simppelisti,+joka+mahdottomuus+klooniyhteisöllesi.
Sinähän+toisaalla+katsot+todisteeksi+byggasi+ja+haaveilluusioperheesi+kertomuksellasi,+että+Kymppi+kävi+byggalla.
Kymppi+voi+myös+käydä+täällä+Chiang+Maissa+todistelemassa,+mutta+kun+ei+kykene+räps,+niin+sinulta+jää+MUKAVASI+muisteloittesi+tasolle.
2010+on+internetin+kovanaamaisin+NEITI+matkalla+vosunsa+luokse,+ei+siis+Hua+Hiniin+kuten+olikin+100%+varmaa+jo+uhoaikanaan.
Luin+toisaalta+että+junttilan+pääministeri+on+vosu,+siis+vosuttelu+ok.
17.08.2022 13:10
Haavehutsulumperon+Sbuge+TyttöNeito+2010+Pippelinen+joka+kasvattaa+isukki+haaveinternetimuroiduille+korealaisille+on+edelleenkin+tervetullut+tänne+Chiang+Maihin+huitomaan+etäkädellään+kun+kerää+matkaansa+esittämänsä+vedonlyöntisumman+ja+räps+sieltä+haaveeedenistä+jotellin+uima-altaan+takaa+koko+allas+näkyen+taustalla+450+neliöö+tolppien+nokassa+ja+avomeba,+sekä+edustalla+kaunis+haaveperhe+kasvot+suttaamatta.
Silloin+hän+on+lunastanut+lipun+titteliotteluun.
Siihen+asti,+eli+maailman+tappiin+vertaistukiryhmä+toimikoon+ja+niinhän+sinä+toimitkin.
Muuten+hauskaa+lueskella+viikon+selityksiä+taas+miksi+ei+olekaan+rapujuhlia+Hua+Hinissä.
14.08.2022 21:14
On+ihmisen+CV+mikä+tahansa,+niin+hänen+kuolemansa+kun+aiheuttaa+Pippelisen+kaltaisia+kirjoituksia+internetissä,+niin+....+antaas+olla+en+viitsi.
"En+tuntenut+tätä+Hakulista,+mutta+julkisuuskuvansa+oli+negatiivinen."
Samat+sanat+sinusta+TyttöNeitiPippelinenBellörffi+itse+olet+kuvasi+luonut.
11.08.2022 12:24
Sorry+jäi+kirjautumatta+kun+kirjoitin+huomenta,+ja+näköjään+rakas+jo+siinä+välissä.
En+osallistu+aiheeseen,+en+koe+tarvitsevani+pisteyttää+viisauttani,+ja+tuskinpa+pisteet+olisivat+huiman+korkeita,+mutta+olen+pärjäillyt+ilman+pisteytyksiä+ja+taidan+pärjätä+jatkossakin.
Älykkyyttä+kuitenkin+sen+verran+että+ei+ole+tarve+esiintyä+toisena+henkilönä+ladaten+tänne+tarinaa.
Olkaa+te+rakkaat+niin+viisaita+kuin+koette+olevanne,+viisautenne+ilman+pisteytyksiä+on+havaittavissa+kirjoituksistanne.
11.08.2022 02:54
Huomenta+Numba.
Tähän+ketjuun+olen+ladannut+tuonne+alkuun+pyynnön+että+sulkisi+internettinsä+ja+mitä+muihin+kirjoituksiin,+niin+en+todellakaan+perusta+mitä+mieltä+tuo+idiootti+on+ja+mistä+palautteineen+ainakaan+aikana+kun+TyttöNeitiPippelisen+klooneineen+kirjoituksista+saa+lukea+minun+olevan+sinun+mielikuvitushahmosi.
Siis+emme+vaihda+sanaa+täyspäisen+kanssa.
Mitä+tulee+Puppeen,+niin+minulla+on+tietoa,+mutta+kertokooon+itse+jos+niin+katsoo+joskus+aiheelliseksi,+asiaahan+mies+pukkaa+kun+viitsii+sekoittaa+Pattayan+murkkupesää.
11.08.2022 02:47
Niin+ja+Kläpin+kanssa+hän+olisi+"taivaassa"+kun+Kläppi+kiittelisi+häntä+koko+ajan+kun+savusaunovat+ja+valmistavat+rosvopaistia.
10.08.2022 10:52
Pippelisellä+on+ongelma,+katsos+kun+pitää+itseään+muita+parempana+kaikessa+selitellen,+että+hän+on+sata+kertaa+selvittänyt+omia+juttujaan,+mutta+ei+mene+jakeluun+lainkaan+muiden+lausumat.
Nyt+sillä+on+ongelmana+oletko+sinä+Numba+täällä+thaimaassa+tai+sitten+suomessa,+koska+hän+on+päättänyt+epäillä+suomea.
Tuo+kaveri+klooni-internetelämässään+ja+omanapanarssuilussaan+on+idiotismin+kouluesimerkki.
Miksi+ei+nyt+pidä+klooneilleen+bileitä,+kun+kerran+piti+Pattayalla+olympialaisia?
Nyt+voisi+vaihtaa+sanaa+ja+suudella+perseennuolijoitaan+aloittaen+alipaineinsinööristä.
10.08.2022 10:49
"Yritän+herättää+sinua+unestasi+tunnustamaan+itsellesi+että+Senssu+on+vain+mielikuvitushahmo+sisälläsi."
HAUSKAA.
Montako+tuhatta+sanaa+olet+kirjoittanut+minusta,+pohdippa+sitä+Pippelinen.
Tule+"Herätyskokoukseen"+tänne+Chiang+Maihin+...+Ai+niin+tosiaan+...+No+antaas+olla.
10.08.2022 09:35
Muuten+Totuustorvelontti,+myös+haavekohteessasi+tulee+olla+vastaava+mestari,+vai+selitteletkö+siitäkin+perinteiset+että+sukulainen+tai+kaveri+pisti+nimensä+papereihin+kossupulloa+vastaan+ja+taas+rakennetaan+yksi+susi.
09.08.2022 16:23
Rakennuttaja+ja+rakennustyön+monet+suorittajat+on+eri+asia.
Kirjoitit+että+ei+piirrustuksia+kukaan+lue,+kuules+niitä+luetaan+todella+paljon+ja+tässä+tapauksessa+sinä+maksat+lukuajan.
Oli+kyse+rakennushankkeiden+piirustuksista,+ei+sinun+haavetalostasi.
Joo+muistan+sun+videon,+lapsellinen+suoran+kiihdytys+jonka+jokainen+hallitsee.
Kahteensataan+aivan+hurjaa+joo,+minä+olen+uskaltanut+275+ja+Pippelinen+kertonut+olevansa+300+kerholainen.
09.08.2022 16:12
Aha+joo+no+niinhän+se+on+tietysti+rakennepiirustuksien+tarkoitus+on+katsoa+niistä+neliöt+ja+metrit,+tämä+hyvä+tieto,+kiitos+tuota+en+olekaan+koskaan+noin+ajatellut.
Siis+rakennuspiirustuksia+ei+kukaan+lue,+niin+ei+kukaan,+aivan+hullua+paperin+tuhlausta.
Voinen+kuitenkin+Urpå+kertoa+sulle+että+arkkitehtipiirustukset+ja+rakennekuvat+on+todellakin+hieman+eri+asia.
Kuka+mahtoi+lukea+perustuksesi+raudoitus-+ja+rakennekuvia+ymmärtäen+mitä+niissä+esitettiin?
Rakentaminen+aivoton+on+muutakin+kuin+elementtejä.
Ole+ystävällinen,+älä+jatka+aiheesta+torvelontti,+Pippelinen+on+kertonut+olevansa+rakennusmestari,+joten+yhdentekevää+mitä+hän+tekee,+piirustusten+laatiminenkin+täytyy+olla+räpylässä+joten+toki+myös+niiden+lukeminen.
09.08.2022 14:53
Ortas+nyt+kun+se+alkaa+sukittamaan+sitä+haavekerrostaloaan+ja+ruiskubetonoimaan+seiniä,+sekä+mittäämään+betonin+vetolujuuksia+ennen+parkettikuvioisen+muovimaton+asentamista.
Avustajana+lienee+sukittava+alipaineinsinööri+Laiffi+ja+valtakunnallisen+rakennusliikkeen+pääkaupunkiseudun+pomo+44+tietysti+myös.
09.08.2022 11:28
12 / 67