Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
414
Kommenttia
1795
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En voi todeta mitään muuta kuin, että Voi hyvänen aika sentään taasen.
Tuo laitanpuolen kulkija Sbuge joka bablaa ollensa menestyvä yrittäjä, esimerkillinen perheenisukki ja asianmukaisesti toimivien miljonääriliikemiesten neuvonantaja sekä hankintamies, avautui jälleen hieman todellisuudestaan, mutta erityisesti arvostuksistaan ja ihannoinneistaan, elämänarvoistaan.
Tuota oliota sitten fanittaa mm. Laiffi, 44 ja TT joka ei voi olla mahdollista heidän väitetyillä taustoilla missään nimessä, eli hyypiö fanittaa itse itseään, tai Laiffi varmuudella oireilee muualta kuin fasulta.
Tytön olemukseen, pullisteluun ja uhkailuunkin on tarttunut varsin tiukasti kyseisen ystäväkaartinsa käytöstavat, siis ei käytöstavat joita harjoittaa mm. iso päällikkö, joten tuon kirjoituksen takana on todellisuus siitä mikä on Tyttö2010Neitisen elämänkaari.
Tuohon kun vielä lisää tuhat yötä Pattayalla kännissä sammuen minne sattuu, ei muista mihin on moponsa jättänyt, ajanut suomessa useita kertoja kännissä, kaatanu satoja naisia, joutunu ulkoruokintaan kaksi kertaa, saanu kaksi pahoinpitelytuomiota ja nekin väkivaltaisuudesta kännissä, jokaiseen kaveritapaamiseen liittyy alkoholi, on niin hermoheikko että selittelee nyrkkeilypallosta jota hakkaa joka päivä ja uhoaa rapujuhlilla kun auto starttaa, vaan ei ole startannut, joten Dille on tasolla pikkukylän mobedirikollisten jengin prospekti.
Kertoo turvottavansa silmäluomia ja että on sadan katutappelun kingi, vaan ei kykene muutamaan räpsyyn jolloin saisi kutsun tulla viettämään tänne Chian Maihin elämänsä viimeistä päiväänsä taipuvapolvisena.
Jätkä ei mitään muuta kuin internetin kovanaamaisin naismainen mies olosuhteissaan, jotka olosuhteet on kaikkea muuta kuin väitetty Eeden.
09.01.2024 10:02
Sen verran minulla on ymmärrystä että rakas on mielisairas, joten seuraavan johdosta pohkeinen vielä jää julkaisematta, mutta seuraava idiotismi sitten on kestotilaus.
"Voin kertoa sinulle sensukka että olet valanut vain paskaa Paraisten rintamamiestöllin paskahuusissa ja se valu on muurautunut sellaiseksi torniksi kovilla pakkasilla että olet antanut sille nimen Kheopsin pyramidi. Tarvii odottaan kevättä että se sulaa ja siitä saa piikattua sen huipun pois, jotta se mahtuu sontalan luukusta ulos miesvoimin."
09.01.2024 04:09
Korjaus .... laumaan .... hauska, no onhan Pattayan rakkaat eräänlainen lauma ... mutta tarkoitus oli kirjoittaa lausumaan.
07.01.2024 18:54
Viitaten tehdasköyhä hukkapala Laiffin laumaan, minulla ei ole tarve todistella mitään tuntemattomille ihmisille.
07.01.2024 18:53
Kiitos kysymästäsi ja nopeasta päivystyksestäsi.
Vastasin aloittajaidiootille ruokkiakseni häntä, koska sitä kaipaa.
En osallistu aiheeseen tämän enempää, kyllä vastaukseni aiheuttaa arviolta muutaman vuoden oireilut.
07.01.2024 18:14
Kiitos erityisen vahvasta tahdostasi saada minun osallisuuteni sinua kiinnostavaan aiheeseen, joten.
En voi olla erimieltä kanssasi mainitun huoneen olemuksesta, mutta en ota kantaa lapsellisuuksiin minkä tasoisia valokuvat on koska minulla ei ole tietoa aiheista.
Lääväksi nimitän periaatteessa tasavertaisesti kuten tällä palstalla kirjoitellaan mm. rekkamieskuppiloista ja mollataan ruokailupaikkoja joissa runsaasti paikallisia asiakkaita.
Ei tulisi mieleenikään asua hotellissa kuukautta matkoillamme, kun on mahdollista myös vuokrata vaikkapa talo jossa pihamaalla uima-allas ja ulkona mahdollisuus vaikkapa grillailuun.
Ota jo herne pois nenästäsi ja miehisty, hanki vaikka testopiikkejä.
07.01.2024 18:04
Jaahas, se on Tyttö2010Neitinen oikein herkutellut.
Joo on se hyvä, että on kuppiloita joista saa mieleistään.
Ei pidä arvostella, Dille piti annosta julkaisun arvoisena valokuvaten sitä jopa ja aijaten, joten varmasti hänelle mieluinen ruokailuhetki.
Varmasti ei ainakaan ollut akuutisti haitaksi vyötärölihavuudelleen ottaen huomioon, että tuon jälkeen lähti sbugeilemaan viikon putkea.
07.01.2024 03:43
Ok, nyt muihin puuhiin koska turvaudut klooneiluun.
Pidä kilpailus tyttö, noi sun paperiaijaukset sopii myös pienen ränsistyneen talon asukille, joten räps räps .... hännille.
03.01.2024 05:13
En tunne en, mutta ymmärrän monen hänen kirjoituksensa olleen ja olevan vain sinun ruokkimistasi, jota sinä pidät kaikkea totena ja irvailet vuosikausia kuin papukaija.
Sun yhdenmiehen teatteri sorry, ei mee täällä läpi, liian läpinäkyvää saman jauhamista.
03.01.2024 05:09
Pidä tyttö todistees, en kilpaile kanssasi.
Odottele neiti mitä odottelet ... persaukinen vedonlyöjä .... olosuhteissaan.
03.01.2024 04:16
Kuules kirpunpaska, niin kauan kun et erota henkilöitä toisistaan, niin jatka valitsemallasi linjalla alkoholisti 2010 klooneinesi ... vaikkapa invishompsutellen koska siitä nautit, minä ja Numba aktivoidaan hermoheikko sua kyllä, joten otappa taasen vähän testopiikkiä että miehistyt.
03.01.2024 03:56
Höpöhöpö nykyään käytämme.
03.01.2024 03:44
Voi rakas 2010 hermoheikko, Kuksa on täällä Chiang Maissa, mutta ei kaipaa julkisuutta sen enempää sinulle ja klooneillesi, koska selväksi on käynyt sun olevan pelkkä miljoonan sanan feikkitrolli, omanapanarsisti, internetin kovanaamaisin naisellinen mies.
03.01.2024 03:39
Tyttö2010Neitinen jälleen heikkohermona perinteisesti.
Siis Numban seurueessa kaikki oli mopon korjaajia, myös heidän naisensa.
Numba on jopa tuppaantunut.
Omalta osaltani totean, että tuttavuuksia ei synny olematta ihmisten kanssa tekemisissä.
Mikäli viitsisi olla Dillen kaltainen Savolainen tarinoineen ja sitten irvailuineen, niin aiheeseen sopisi hyvin vänkä koska Purinamissa on elukoita ja farmareita ... Moponkorjaajien ollen rasvaisia ja likaisia, että Tytön läheiset jokainen Thaimaalainen haisee samalta kuin lehmän kakkinen, myös Tyttö ja huoralumppusensa ja Korealaiset kakaransa.
02.01.2024 13:59
Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun kommentoin kyseisen hörhön aloituksen alle, mutta koska näin vuoden ekana päivänä saan huomata, että tämä vuosi jatkuu vaihteen vuoksi 24/7 kuten edellinenkin ... Siis lämmin kiitos että rakkaat ajattelette minua taukoamatta tänään, huomenna, koko vuoden ja myös loppuelämänne.
01.01.2024 15:55
Niin mutta asiassa on ylitsepääsemätön ongelma.
Isännöitsijän laskut sisältää arvonlisäveron, joka ei ole ainakaan ennen missään kohtaa kuulunut Tytön liiketoimintaan, eikä hän siten ole ollut tietoinen mikä on ALV.
Ei ole mikään ongelma seurata kerran kuussa 35 maksusuoritusta ja voi avata oman tilin yksinomaan niitä varten.
Jaahas, se on sitten paikallaan todeta Numba Hyvää Uutta Vuotta sulle ja vaimollesi, sekä rohkenen toivottaa myös Puppelle ja Tapsalle jos se on hänen nimensä.
Sinäkin päädyit syömään tänään muuta kuin nakkeja ja perunasalaattia, niin mekin jotain muuta kuin väärin valmistettua soppaa.
Tyttö2010Neitisellähän on arvokkaiden kanojen munia, joten ohessa hieman vinkkiä:
https://www.youtube.com/watch?v=8qFB4Kaf-DA
31.12.2023 02:18
Jep jep, totesihan tuo kerran että bisneksessä ei tarvitse mitään maksaa tarjoilusta.
Sama ajatusmaailma, että osamaksumersun erinäiset palvelut on maksuttomia palveluita.
29.12.2023 03:16
Kun nyt satun samaan aikaan lueskelemaan näitä juttuja, niin vastaan tähänkin, että rakas saa aiheen junttilassa herätessään julkaista kommentin ..... yksinpuheluista.
Mulle on vieras ajatus että joku Tyttö2010Neitisen tavoin laskee alituiseen kalorit ja selvittää kaiken mitä eri ruokalajeissa on jota suuhunsa pistää, sekä suunnittelee tarkoin mitä aineksia keittiöönsä hankkii.
Oli aikanaan sananvaihtoa urheiluaddiktista ja mikä on silloin addiktin jääkaapin sisältö, sekä addiktin vaimon stressi aiheesta ellei itsekin ole hurahtanut urheiluun sen ollen elämässä kaikki kaikessa.
Joo, on suolaa ja sokeriakin eri kastikkeissa, sekä niidenkin prosentit tärkeitä, vaan ei mulle.
Sokeria en käytä kahvissa, mutta käytän missä makeasta pidän, kuten vaikka puurossa ja leivonnaisissa, myös muutamissa drinkeissä.
Suolaa käytän lähes joka ruoassa ja munista puheenollen, ehdottomasti niin keitetyn kuin myös paistetun päällä ... suomalaisittain.
29.12.2023 03:11
Numba, ei ruoanlaittoa täydy opiskella, eikä valmistaa jotain erikoisuuksia.
Tänään teen ison padallisen makkarasoppaa porukalle.
Perunaa, porkkanaa, lanttua, aika isoina lohkoina kiehumaan liemeen, jonne lisään mieleni mukaan erilaisia mausteita, en siis minkään reseptin mukaan, mm. himalajan suolaa, rakuunaa ja rosmariinia, mauste- ja mustaa pippuria, ehkä valkosipulin kynsiä murskattuna.
Loppuvaiheessa vielä luultavasti maissia ja tietysti paikallista makkaraa.
Siis kaiken ruoan ei tarvitse olla ns. thaimaalaista ja reseptikirjojen mukaisia.
Pistäppä Numba pata poriseen ja yllätä vaimosi kun palaa pelipaikalle.
Kun soppa jäähtynyt, niin lataa annoksia joihinkin astioihin ja pakkaseen, sieltä sitten lämmityksen kautta tarjoiluun kun ruokailuhetki.
Tuohon 2010 Tytön olemukseen en viitsi muuta kuin, että ongelmainen on ja niin on kaikki hänen "ystävänsäkin" tällä palstalla.
29.12.2023 02:55
En ole ottanut tähän aiheeseen kantaa muutoin kuin, että meidän perheelle riittää yksi luottokortti, eikä sekään luoton vuoksi, vaan sellainen on hyvä olla esimerkiksi kun varaa hotellin.
Nytkin ainoa kommenttini on että onhan se hienoa, kun Tyttö2010Neitisellä on useita läpysköjä tienaten niillä jokaisella yhdessä korttiyhtiöiden kanssa, eli sehän on pelkkää tienaamista kun paljon käyttää luottoa.
29.12.2023 02:40
22 / 90