Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

1795

  1. En voi todeta mitään muuta kuin, että Voi hyvänen aika sentään taasen.

    Tuo laitanpuolen kulkija Sbuge joka bablaa ollensa menestyvä yrittäjä, esimerkillinen perheenisukki ja asianmukaisesti toimivien miljonääriliikemiesten neuvonantaja sekä hankintamies, avautui jälleen hieman todellisuudestaan, mutta erityisesti arvostuksistaan ja ihannoinneistaan, elämänarvoistaan.

    Tuota oliota sitten fanittaa mm. Laiffi, 44 ja TT joka ei voi olla mahdollista heidän väitetyillä taustoilla missään nimessä, eli hyypiö fanittaa itse itseään, tai Laiffi varmuudella oireilee muualta kuin fasulta.

    Tytön olemukseen, pullisteluun ja uhkailuunkin on tarttunut varsin tiukasti kyseisen ystäväkaartinsa käytöstavat, siis ei käytöstavat joita harjoittaa mm. iso päällikkö, joten tuon kirjoituksen takana on todellisuus siitä mikä on Tyttö2010Neitisen elämänkaari.

    Tuohon kun vielä lisää tuhat yötä Pattayalla kännissä sammuen minne sattuu, ei muista mihin on moponsa jättänyt, ajanut suomessa useita kertoja kännissä, kaatanu satoja naisia, joutunu ulkoruokintaan kaksi kertaa, saanu kaksi pahoinpitelytuomiota ja nekin väkivaltaisuudesta kännissä, jokaiseen kaveritapaamiseen liittyy alkoholi, on niin hermoheikko että selittelee nyrkkeilypallosta jota hakkaa joka päivä ja uhoaa rapujuhlilla kun auto starttaa, vaan ei ole startannut, joten Dille on tasolla pikkukylän mobedirikollisten jengin prospekti.

    Kertoo turvottavansa silmäluomia ja että on sadan katutappelun kingi, vaan ei kykene muutamaan räpsyyn jolloin saisi kutsun tulla viettämään tänne Chian Maihin elämänsä viimeistä päiväänsä taipuvapolvisena.

    Jätkä ei mitään muuta kuin internetin kovanaamaisin naismainen mies olosuhteissaan, jotka olosuhteet on kaikkea muuta kuin väitetty Eeden.
  2. En ole ottanut tähän aiheeseen kantaa muutoin kuin, että meidän perheelle riittää yksi luottokortti, eikä sekään luoton vuoksi, vaan sellainen on hyvä olla esimerkiksi kun varaa hotellin.

    Nytkin ainoa kommenttini on että onhan se hienoa, kun Tyttö2010Neitisellä on useita läpysköjä tienaten niillä jokaisella yhdessä korttiyhtiöiden kanssa, eli sehän on pelkkää tienaamista kun paljon käyttää luottoa.