Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
392
Kommenttia
1747
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hauskaa+luettavaa.
"Kaikkihan+tietävät+....+ja+sitten+lopussa+kysymysmerkki"
Nyt+anoapina+kaipaa+jo+valokuvaa+minusta.
Neiti+Bellörffi+2010+ottaa+vain+mukaansa+20+tuhatta+donaansa+ja+tulee+valokuvaamaan,+mutta+sitä+ennen+....+no+antaas+olla+...+tai+oikeestaan+saa+samaan+hintaan+ottaa+valokuvan+Kuksasta+ennenkuin+tipahtaa+polvilleen+itkemään+armoa.
13.09.2022 15:47
Tuo+paljastumisen+pelko+on+niin+vahva+tyttösellä,+että+uskalsi+heittää+vedonlyöntinsä,+mutta+...+räps+räps,+siihen+se+sitten+jäikin.
Selväähän+se+on+että+tuo+naismainen+luuseri+ei+uskalla+aiheesta+enempää,+koska+henkilöllisyytensä+paljastuisi+jos+tulisi+tänne+Chiang+Maihin+saamaan+....+no+antaas+olla.
Säälittävää+että+on+hakannu+vaimojansa.
12.09.2022 16:14
Hyvä+että+arvostat+ehjässä+perheessä+varttumista,+kuten+minunkin+lapseni+on+varttunut.
Hyökkäät+Numbaa+kohtaan,+koska+saamme+lukea+mielipiteesi+rakkaasi+Tyttö+Neitisen+ehjistä+perheistä+ja+ylivertaisten+varttumisesta?
10.09.2022 17:43
Voi+hyvänen+aika,+sellainenhan+olisi+vastoin+kaikkea+tämän+palstan+periaatteita.
10.09.2022 17:35
Tuohan+on+lähes+sanatarkasti+se+mistä+aikanaan+oli+Tyttö+Neitisen+värikäs....minulla+on+sinulla+ei.
Olisi+mukava+jos+joku+nostaisi+keskustelun+jossa+se+oli,+....+olen+nopeampi,+olen+voimakkaampi,+minulla+on+auto,+minulla+on,+minä+olen.......+Huuhaa.
Kympin+narsismi+on+tarttuvaa+klooniinsa.
10.09.2022 15:54
Näin+kirjoittaa+TeeTeemme+jolla+haaveilluusioperhe+thaivaimolla+ja+kahdella+thaimaalaisella+lapsella,+heillä+ei+ole+lainkaan+mitään+sopeutumiseen+yhteiseloon+kuuluvia+erikoisuuksia.
Kaikki+puhuu+sujuvasti+suomea,+thaita+ja+rallienglantia.
Jopa+lapsetkin+taikatempun+omaisesti+on+omaksunut+junttikulttuurin+simsalabim.
"Siihen+voin+todeta+omalta+osaltani+että+minulla+enemmän+lapsia+kuin+sinulla,+minulla+on+ihan+mukavasti+omaisuutta,+minulla+on+parempi+auto+kuin+sinulla,+minulla+on+nuorempi+ja+kauniimpi+vaimo+kuin+sinulla,+olen+terveempi,+nopeampi+ja+voimakkaampi+kuin+sinä,+olen+ollut+ammattikiekkoilija+ja+opettaja,+luottotietoni+on+kunnossa,+omistan+omakotitalon+sekä+kerrostaloasunnon,+elän+rakkausavioliitossa,+minulla+on+kavereita+ja+harrastuksia,+olen+kiinnostunut+monista+asioista+ja+otan+aina+selvää+asioista+ennenkuin+alan+esittämään+pätevää."
TT+on+ottanut+selvää+kuten+olemme+saaneet+havaita+myös+Numban+luottotiedoista+ennenkuin+alkasi+esittämään+pätevää.
Hän+elää+rakkausavioliitossa+nyt+kun+webbirunkutti+aiemmin+2+vuotta.
10.09.2022 15:39
Mielenkiintoista+lukea+Neidon+piipityspärrä+kun+herää+junttilassa+junttilan+kellonaikaan.
08.09.2022 05:03
Huomenta+sinne+bongorummuttajien+iloiseen+maahan,+joka+on+vastakohta+junttilan+alati+negoille,+mutta+älä+hyvä+mies+kirjoita+neidille+Bossista.
Tyttösen+ja+klooniensa+mielestä+moottoripyöräily+on+voimalaji+ja+ajetaan+mutkaan+"sentin"+tarkkuudella+peppuohjauksella+ja+raitille+pompsahtavat+hirvetkin+väistetään+pienellä+painon+siirrolla.
Olen+antanut+Dillelle+nimityksen+neiti+jo+aikoja+sitten+ja+hän+jopa+tunnistaa+itsensä+nykyisellään+Neiti+Tyttönen+nimityksestään.
Erittäin+perustellusti+olen+pitänyt+ja+pidän+edelleenkin+hänen+naismaisuuttaan+selviönä.
Buudeleiden+lisäksi+hänelle+sopisi+olohuoneeseensa+hyrrään+juoksemaan+rotta+jota+saisi+kiusata+ja+muutama+mäyräkoira+buudelien+seuraksi.
08.09.2022 02:18
Kuksa+kirjoitetaan+isolla+Koolla,+muista+se+tänään,+huomenna+ja+loppuelämäsi.
07.09.2022 13:58
Taitaa+juttujen+puheenaiheet+taasen+muuttu+riippukeinu-byggalta-Off+road+kun+korealainen+päikkäreillä+ja+ravintolapäällikkö+myymässä+makeita+hodareita.
Kuksa+lienee+hyvä+puheenaihe.
07.09.2022 13:56
Epäile+......+voipi+sitä+epäillä+mutta+kun+kirjoittelee+vievänsä+avaimia+Jyväskylään+ja+kirjoittelee+tuubaa+luottotiedoista+ilman+pienintäkään+tietoa+niin+olisi+järkevintä+epäillä+itseänsä+varsinkin+kun+on+valinnut+itsellensä+profiiliksi+totuustarkkailijan.
07.09.2022 13:18
Ähhhhhh+....+olisit+antanut+Rakkaan+päteä+vähän+kauemmin.
07.09.2022 13:14
Vaimoni+omistus+ei+ole+minun+omistus,+eikä+ole+ulosottovelkoja+ja+vaikka+olisikin+junttilassa+niin+ei+merkitystä+täällä+Chiang+Maissa.
Suomen+hylkäämiselle+on+monta+syytä,+opiskele+rakkaasi+2010+tarinat.
Hauska+pärrä+....+hylkää+suomen+!
07.09.2022 12:42
Miksei+tulisi+onhan+totuustörppö+aijannut+pohjapiirrustuksenkin,+simppeli+juttu+valkata+oikea+kohde.
Tosin+rakenuslupia+ei+myönnetä+haaveilluusiorakennuksille+sen+enempää+kuin+oleskelulupia+haaveilluusiothaimaalaisille.
07.09.2022 12:38
Tulipa+tuossa+aiemmin+mainittua+että+kokemukseen+perustuen+on+täysin+selvää,+että+junttilassa+on+paniikkipäivä+ja+että+se+tulee+näkymään+palstakirjoituksissa.
Hyvä+alku+jatka+tästä+mutta+älä+unohda+kirjoittaa+hävyttömyyksiä+poistettavaksi+ja+sitten+laskea+ilmoittaen+montako+poistettu.
07.09.2022 12:31
Tottakai+totuustarkkailija+aijaa+luottotietorekisterin+.....+tai+sitten+kirsikan+tai+internetistä+imuroidun+kuvan+puumajasta.
07.09.2022 12:17
Onko+Numballa+saari?
Minun+vaimollani+on+"Kohtuumiljoonasaari"+Paraisten+saaristossa.
Sinne+on+valmistunut+mammuttihirsihuvila.
Onko+sulla+muuta+asiaa+SUORAAN+minulle?
07.09.2022 12:11
Ok.+Anna+palaa,+selvitä.
Selvitätkö+mistä+?+Äidiltäsi+?+Lääkäriltäsi+?+Tai+jopa+totuustarkkailijalta+?
07.09.2022 11:56
Aasi+teki+ilmoituksen+kun+nokka+meni+roikolle+kun+oli+juttua+hänen+naisensa+syöden+puuroa.
Missä+mahtaa+viipyä+juttu+ja+tuolloin+Aasi+ilmoitti+tehneensä+valituksen+myös+ylläpidolle.
Mitä+seuraavaksi,+joko+tänään+rakentelet+puumajaa?
07.09.2022 11:34
Kun+rekisteröi+nimimerkin+kuten+minä+ja+Pippelinen+20-10+niin+ylläpidolla+on+tiedossaan+ainakin+minun+virallinen+sähköposti+ja+puhelinnumero,+joten+aipä+muuta+kuin+2700+työntekijän+tilitoimisto+selvittämään+kuka+olen.
Tosin+helpompi+tapa+on+Dillen+osoittaa+muutakin+kuin+bablaansa,+niin+on+tervetullut+ulisten+pakenemaan+tänne+Chiang+Maihin+kun+kävelen+kohti.
Hauskaa.
07.09.2022 11:29
31 / 88