Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
356
Kommenttia
1618
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ai+että+silleen,+no+mutta+kerroppa+viisaana+miksi+tyttö+2010+ei+opasta+bestistänsä+TT:tä+satsaamaan+roponsa+mieluummin+tänne+thaimaahan,+jossa+tulevaisuus+toinen+kuin+siellä+hoivakotien+luvatussa+maassa?
11.06.2022 10:11
Hauskasti+letkautit+tuon+puupassin,+mutta+onhan+niitä+muitakin+aiheita,+joihin+passi+liittyy+kuten+liikennemerkki,+viskipullo,+mobedin+penkki,+jne.+tosin+ei+kirsikkapassia,+eikä+iphoonituusappipassia+puhumattakaan+avomebapassista.
Mutta+itse+asiassa+kiinnostuin+onko+nuo+madon+kokoiset+todellakin+heti+myrkyllisiä+vakavassa+määrin?
10.06.2022 04:36
Jotkut,+siis+jotkut+ajattelee,+mitä+jos+sinä+ajattelisit+nyt+sitä+haaveilluuiolomaasi+täällä+thaimaassa+ja+piipahda+vaikka+vaihteen+vuoksi+24/7+Eedeniin+katsastamaan+onko+internetimuroitu+päikkäreillä.
08.06.2022 19:07
Moi+mataalouslumpun+hukkapala,+sallinet+hieman+korjata+näkemystäsi.
Ensinnäkään+minun+ja+Tyttö+2010:n+välinen+tapaaminen+jota+hän+on+vedonlyönnillään+kinunut+pa:na,+ei+kuulu+sinulle+illään+tavalla,+joten+piipityksesi+"Kukaan+ei+ole"+on+omaa+oireiluasi.
Kielenkäyttö+...+metsä+vastaa+invaho+....+ym.
Minä+en+sinun+respectejäsi+ja+anteeksi+antamisiasi+kaipaa+Urpå.
08.06.2022 18:37
Toimintaasi+odotellen+ja+ehdotuksena+simppelein+tapa+räps+räps+ja+tervetuloa+tänne+Chiang+Maihin+Tyttönen+2010.+Terveisiä+haavelumpurkaisellesi+ja+internetimuroiduille+lapsillesi+sinne+kirsikan+vierelle+haaveilluuisoeedeniisi.
08.06.2022 17:21
Vertaappa+aaaa-kohtaasi+rakasklooniyhteisösi+toimintatapaan.
Niin+ja+edelleenkin+minua+voi+tulla+tänne+Chiang+Maihin+tapaamaan,+mutta+Neito+2010+sitä+ennen+räpsäyttää+jotain+todellista+uskottavuutensa+osoittamiseksi.
07.06.2022 17:42
Meissä+on+se+ero,+että+sinä+olet+kirpun+kikkareen+arvoinen+internetuhoaja+vedonlyönteinesi+ja+naamailuittesi+kanssa+feikki,+mutta+et+kykene+muuhun+...+räps+ja+tervetuloa+apina+saamaan+pataas,+niin+tulet+huomaamaan+eron+sinun+ja+minun+välillä.
07.06.2022 16:13
Ei+internetfeikit+nimiään+uskalla+antaa,+sen+sijaan+uhoo+ihan+tyttönä+tulla+sun+luokse+ja+silloinhan+nimikin+selviäsisi,+eli+kumpikaan+ei+tapahdu+ja+Junttilassahan+on+nyt+polkupyöräilykelit.
06.06.2022 10:00
Moi+tyttö.
Miksi+menet+jälleen+rapujuhlille+apina+....+huviksesi+paviaani?
Sun+internetimuroidut+korealaiset+ei+oon+sun+ja+haavemuiijas+on+lumppu.
Juo+kahvis+ennen+tänne+tuloo,+koska+pillillä+kuumaan+kahvin+imeminen+polttaa+kielen.
Räps.
06.06.2022 09:33
Ootko+huomannut+Tinderin+olevan+tähän+mennessä+ainakin+4+eri+naista?
Tuhkamunan+perhehaaveita,+suomilapset,+adoptoitu+ja+viimeinen+oljenkorsi+internetimurointi+...+poika+just+päikkäreillä,+mutta+sitte+....
Tytär+alppimaahan,+huuhaa.
Hauskaa.
06.06.2022 04:24
Kuules+hukkapala+2010.
Asua+on+niin+että+en+viitsi+osallistua+kielenkäännösleikkiisi+sen+ainoana+tarkoituksena+ollen+riidan+kylväminen+käännösten+jälkeen.
Sinulla+on+kova+tarve+päätellä+ja+tietää+moninaisia+asioita+ja+sitten+koska+olet+savolainen+juntti,+niin+laadit+tarinan+johon+ryhdyt+itse+uskomaan+ja+siihen+viitaten+irvailemaan.
Minä+en+kyseiseen+leikkiisi+osallistu,+joten+kääntele+mitä+kääntelet.
Kerroit+ostaneesi+tinderlumpullesi+myös+iphoonin+joten+lienee+oppinut+kuvailemaan.
Mene+istumaan+siihen+altaasi+reunalle+ne+kaksi+internetimuroitua+polvillasi+siten+että+tolppatalosi+on+takanasi+ja+uima-altaasi+uusi+reunusta+näkyy+ja+sano+vaimollesi+räps.
Aijaa+se+kuva+niin+olet+tervetullut+tänne+Chiang+Maihin+tutustumaan+myös+minun+kitaranmuotoiseen.
Lupaan+että+saat+pataasi+niin+että+internetpiipityksesi+loppuu+sinä+päivänä.
Ota+klooni-Laiffisi+mukaan+turva-aikuiseksi+sinulle,+niin+pamautan+häntäkin+kaaliin.
Muuten+koska+olet+vaihtanut+haavemorsmaikkuasi,+koska+viimeisin+lumppu+ei+ollut+se+jonka+kanssa+väitit+piipahtaneesi+juhannusjunttilassa,+ei+sama+joka+kuvassa+Kirkkonummella.
03.06.2022 16:34
Hyvää+huomenta+"Minun+Numbani"+kuten+lukea+saattaa.
Hieman+laitan+keppiä+nokkapyörän+pinnan+väliin,+saas+nähdä+paniikin+tasoa+kun+Suomen+Eedenissä+herää.
Olen+kanssasi+samaa+mieltä+kaikesta+oikeasti,+en+kiusatakseni+ex-pertti.isukkia,+vaan+oikeasti,+mutta+seuraavaa:
Dillellä+oli+kaksi+entistä+aviopuolisoa+samanaikaisesti+rintaruokintaikäisten+kanssa+ja+siinä+välillä+Dille+kertoi+jopa+tutustuttaneen+väliaikaisia+tyttöystäviään.
Elämänkertaansa+huomioiden+isukki+ei+ole+ollut+läsnä+varsinkaan+nuorimmaistensa+kasvatuksessa,+eikä+kilometrin+päässä+asuminen+ole+läsnäoloa.
Täyttä+puppua+kaikki+selitelmät+mitä+lastensa+kanssa+on+tehnyt,+kun+ottaa+huomioon+lasten+iät+vanhemman+ollen+nyt+27+ja+nuorimman+19.
Tuohon+hänen+omaan+isäjuttuun+totean+vain+että+kotikasvatuksella+on+merkitys+kaikille+ihmisille,+Dille+ei+ole+poikkeus+ja+sen+hän+itse+osoittaa+käytöksellään+ja+kertomuksillaan+menneisyydestään,+jopa+ollen+niistä+ylpeä.
03.06.2022 03:13
Rakkailla+on+identiteettiongelma+itsellään+kun+heillä+kaikilla+omaksuttu+identiteetti+oman+sijaan,+niin+katsos+se+on+ongelma+erottaa+eri+ihmisiä,+joten+jatkakoon.
Hauska+tuo+bimbo+...+kuka+esiintyy+
Tuolla+on+niin+monta+kertaa+kirjoituksen+perässä+S+...+että+maistakoon+omaansa,+sekä+voisi+vähän+harkita+tarinoidensa+sisältöjä.
01.06.2022 04:09
Kuksa+on+täällä+Chiang+Maissa,+tervetuloa+feikki,+kun+...+antaas+olla,+kirsikat+kasvakoon+rauhassa.
31.05.2022 13:50
Pulushakkia+Neidin+2010+tavoin.
31.05.2022 11:16
Tiesitkö+että+kultaharkkoja+voi+ostaa+pilailuvälinekaupoista+siellä+suomessa?
31.05.2022 11:01
Huomaatko+jälleen+alituisen+puheenaiheen+muutoksen.
Tilaa+sulta+kuvan+ja+sitten+kun+saa+niin+...+hoitolaitosta+ja+tilauskuvaa+sun+muuta.
Maailman+parhaassa+iPhooni-tuusapissa+havaittu+paha+ongelma.
Sillä+ei+voi+ottaa+valokuvaa+samasta+kohteesta+kirsikoiden+kupeesta+tarkentaen+valokuvan+taustaan.
Tulevat+viikot+tulee+olemaan+hupaisia+kun+Tyttö+hyppää+LaiffiLerpan+housuihin+tarinoimaan+perheen+haaveilluusiomatkailusta.
Isukin+poika+on+tipahtanu+kaivantoon+haaveilluusioperheensä+kanssa+ja+klooni+44+heräs+eilen.
SS+pitää+taukoa+kun+huumeviljeljelmät+olikin+vain+haave.
31.05.2022 10:49
Ja+ne+kirsikat?
31.05.2022 10:32
Sallittanee+jatkaa+...
"Hän+ei+voi+enää+sitä+kuvata,+kitara+ei+ole+hänen+eikä+hänen+luonaan.+
Se+oli+jonkun+toisen+kitara.+
Asia+käsitelty+ja+taas+puhui+Saaripasanen+tyypillistä+hevonsitä."
Kirsikoita+ei+voi+enää+kuvata,+koska+kirsikat+ei+ole+Eedenissä,+kirsikat+on+jonkun+toisen.
Asia+loppuun+taputeltu,+Tyttölle+tyypillistä+feikkeilyä.
31.05.2022 10:25
Voi+hyvänen+aika,+tuohan+on+laatukitara,+saas+nähdä+mitä+saat+vastineeksi.
Olisko+vaikka+kultaharkkoja+haaveilluusiomeban+konepellillä+internetimuroitujen+korealaisten+istuen+takapenkille+fotosopattuna,+pirssin+ollen+parkissa+muurin+vierellä,+siinä+kirsikoiden+kupeessa,+Tytön+pläsin+fotosopattuna+peukalo+pystyssä+sormuksineen+siihen+päälle.
31.05.2022 10:17
31 / 81