Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
356
Kommenttia
1618
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi+voi+että+sentään+taasen+niin+tyttömäistä+kovista,+että+huhheijaa.
31.05.2022 09:52
Laajenna+ihmeessä+reviiriäsi+PuriNamiin+piipahduksella+ja+vuokraa+tällä+kertaa+talo+jossa+oma+poreallas,+niin+ei+tarvitse+valokuvafeikkeillä+imuroiden+hotellikuvastosta.
29.05.2022 22:11
Hienoja+kuvia,+mistä+ilmenee+studion+olevan+Thaimaassa?
29.05.2022 22:05
Ota+mukaasi+se+pumpattava+kajakkisi+josta+ei+valokuvaa+ja+Tyttö+2010+kun+hän+on+räps+ja+räps,+niin+voit+lopettaa+pohdintasi.
Kun+Dille+on+viety+piipaa+niin+voin+tarjota+sinulle+possun+sisäfilettä+hunajalla+kotipihallani+täällä+Chiang+Maissa.
Lapsesikin+varmasti+saisi+siinä+samalla+matkakokemusta+Pattayan+sijaan+oikeasta+Thaimaasta.
29.05.2022 22:00
On+joo+Kymppisi+ihan+kiva+jätkä,+koska+aiot+mennä+antamaan+hänelle+pusun+poskelle,+että+et+vain+etänuole?
Kirjoituksesi+varmaankin+positiivisinta+mihin+kykenet.
29.05.2022 15:19
Kerro+Tyttö+hyvä+nimesi+Numballe,+minä+en+tarvitse+nimeäsi.
En+harrasta+facea+enkä+facekaveruuksia.
Kuksani+voin+vaikka+antaa+sinulle+muistoksi+kun+ryhdyt+hyvä+naismainen+uros+mieheksi+vetosi+taakse,+se+on+henkilökohtainen+syyni+edelleen+eikä+muuksi+muutu.
27.05.2022 17:38
Voihan+sen+passin+toki+apinoida+sinne+Eedenin+muurin+kupeeseenkin,+tai+sitten+vaihtaa+puheenaihetta.
27.05.2022 16:36
Voi+sen+passin+laittaa+liikennemerkkiinkin+kuten+tapahtunut.
27.05.2022 15:45
Jeps.
Paniikkihäiriö+on+helppo+virittää,+ei+ole+ensimmäinen+kerta.
Tuosta+trollaamisesta+ja+sen+kaavasta+jota+harjoittaa,+niin+myös+se+hauska+huomio+että+joka+ikinen+päivä+välihuuteluidiotismeja+vaan+ei+koskaan+kommentoi,+jopa+mielestelee+omaa+sinistään.
On+erittäin+voimakkaita+ajanjaksoja+aiheista+joista+kiinnostunut+ja+sen+jälkeen+ei+sanaakaan+kun+tulee+uusi+kiinnostuksen+kohde.
Tuo+urheilullisuus+ja+terveys+menee+jo+kaiken+hulluuden+yläpuolelle.
Talon+ympäri+juoksuja+harrastetaan+hiekkalaatikolta.
27.05.2022 14:26
Ymmärrätkö+Tyttö,+minä+en+vihjaile.
Kirjoituksiesi+sävy+ja+varsinkin+sanavalinnat+....+funtsi+vähän+apina,+täys+kakara+olet,+et+mitään+muuta+kuin+internetkovis+ja+Numban+maininta+Pupu+puskahuutelija+pitää+paikkansa+100%.
Susta+ei+oo+miestä+kasvotusten+mihinkään.
Räps+räps+ja+tervetuloa.
27.05.2022 14:03
Minä+en+vihjaile.
Osoita+uskottavuutesi+tavalla+jonka+olen+kertonut,+kerää+mukaasi+tarjoamasi+summa.
Tosiasiallisen+uskottavuutesi+eedeneineen+osittamisesi+jälkeen+kutsun+sinut+tänne+Chiang+Maihin.
Lupaan+selkäsaunan+sinulle.
Katsotaan+sitten+kumpi+meistä+on+sekaisin,+ota+mukaan+turva-aikuisia+todistajiksi.
27.05.2022 13:48
Olet+oikealla+linjalla.
Vain+täyttä+ymmärrystä+vailla+ryhtyy+internetissä+noin+henkilökohtaisuuksiin+jopa+vaimosikin+osalta.
Samanhan+kohtelun+on+saanut+minä+ja+kitaran+muotoiseni,+tosin+ei+ole+päässyt+kiinni+henkilötietoihin.
Mainitut+on+minun+syyni+antaa+takaisin+erinäisin+nimityksin+ja+kovasti+on+pahoillaan+saamastaan+täsmälleen+samasta.
Mitä+tulee+lähes+päivittäiseen+luettavaan+senssu+sitä+ja+senssu+tätä,+on+hauskaa+luettavaa,+ei+tuollaisia+kirjoittele+muut+kuin+täysin+pimahtanut.
Olen+kertonut+olevani+rehellinen+mies,+mutta+myös+että+on+taipumus+joskus+hyvin+pieniin+harmittomiin+valkoisiin+valheisiin.
Voin+taasen+tunnustaa+yhden+asian,+ei+Balle+tykkää+banaaneista,+vaan+sen+herkkua+on+kukat+ja+auringonkukan+siemenet.
26.05.2022 05:20
Erinäiset+asiat+toistuu+identtisinä+siitä+huolimatta+millä+klooniroolillaan+kirjoittaa,+kuten+nämä+kateudet+ja+katkeruudet+on+kovin+syvällä+pienen+sielun+mielessä.
Hauskaa+että+valtaisaa+bablaa+mun+heitoista+esimerkiksi+hyppytorni+laiturilla+ja+vaimo+soutaa+paatin+plaaniin,+kun+tollasiin+selviin+vitseihin+takertuu+ja+toistaa+niitä+kuin+papukaija,+niin+onhan+jossain+vika+ja+iso.
Nuo+voimamiesjutut+kaikkine+ilmiöineen+myös+on+jokaisen+kloonin+ihannoimia.
Maailman+tervein+ja+urheilullisin+kuitenkin+nukkuu+tälläkin+hetkellä+Eedenissään,+joka+ei+ole+täällä+thaimaassa.
Tällä+palstalla+kommentoi+sinä,+minä,+tyttö+ja+tytön+kaveri,+sekä+yksi+täyskahjo+ja+joskus+Santtu,+se+on+kaikki,+oli+ne+sitten+tehtaalla+yövuorossa,+rakentamassa+ok-taloa,+tai+lomalla+täällä+thaimaassa,+ei+mitään+merkitystä.
Toivon+että+hoidat+tuon+tytön+vielä+vastuuseen+oikeasti,+minä+ainakin+tekisin.
Tosin+jos+uskaltautuu+ensin+lunastamaan+lipun+räps+räps+tänne+Chiang+Maihin,+niin+silloin+toimitan+sulle+ja+palstallekin+totuuden+tosta+hullusta+ja+kuten+luvattu,+myös+itsestäni.
Olis+nautinto+itkettää+internetin+kovanaamaisinta+kuumakallea,+varmasti+loppuis+nykyisen+kaltainen+piipitys+turva-aikuisineen.
26.05.2022 04:29
Ok+ymmärrän,+typeräähän+tämä+toki+on+mutta+minä+ihan+huumorin+vuoksi+annan+takaisin+ikikiukkuisille+yksinoikeusvittuilijoille.
Tämän+tarinan+juttu+kuitenkin+oli+Tyttösen+pullistelu+kun+oli+lukenut+puhelinmainoksen+ja+ryhtyi+kertomaan+hintojaan+ja+puhelimensa+kameran+ominaisuuksia,+eli+kuva+josta+puhe+on+väittämän+mukaan+haaveilluusioeedenissä+lahjana+saatu+kasvi.
Nyt+Eedenissä+on+vanha+kivimuuri,+hotellin+uima-allas+ja+tolppien+nokassa+350+neliöö,+sekä+sata+terdeä+olohuoneen+korkeuden+ollen+8+metriä.
No+Tyttösellähän+on+nyt+maailman+paras+kamera+puhelimella+niin+voi+jatkaa+sanailujaan,+että+ei+kuvan+kuvaa+ennenkuin+Kuksa+ilmestyy+aijattuna.
26.05.2022 03:45
Jeps.
Lue+aloituksen+viimeinen+rivi,+mitä+sillä+mahdetaan+hakea?
Sillä+haetaan+minua+ja+sinua+kommentoimaan,+että+pääsee+kommentoimaan+kuten+tapahtunut+...+Toivottavasti+lerppa+ei+mene+lihansyöjäkasvin+lähelle+sillä+kasvin+herkkua+on+lerppojen+penis.
26.05.2022 03:21
Tuo+on+imuroitu+kuva,+ehkä+iPhone-mainoksesta+jostain.
26.05.2022 02:50
Lopeta+jo+Numba+halpaan+meneminen,+ihan+sama+mistä+kyse+niin+feikkileikkiä+klooneillen.
26.05.2022 02:48
Hei,+en+ole+asiassa+kantaa+ottanut,+mutta+näin+aamusella+vähän+katsahdin+sata+tuumaisella+telkkarillamme+tuota+Neidin+kuvaa+haaveilluusioeedenistään.
Kahvin+pavut+kasvaa+hieman+eri+tavalla,+kuin+kuvan+pallukat,+tosin+en+tiedä+onko+joitain+lajikkeita+noin+oksilla+kiinni,+mutta+kahvin+papujen+sisällähän+ei+ole+"kiviä"+kuten+kerrottu.
Kirsikan+marjan+varsi+on+vihreä,+tosin+voihan+niitäkin+olla+eri+lajikkeita.
Mutta+asiaan+mitä+vähän+suuremmalla+kuvaruudulla+selviää,+mitä+ei+ilmene+tupakka-askin+kokoisella+iPhoonilla+vaikka+olisi+minkä+tasoinen.
Taustalla+on+vanha+kivimuuri+ja+kuvan+vasemmassa+laidassa+kulku+muurin+lävitse.
FeikkiTyttönen+2010+....+en+viitsi+sanoa+muuta+kuin+hyvää+huomenta+juntit+sitten+kun+junttilassa+heräätte+kumartamaan+haaveilluusioeedeniin+päin.
26.05.2022 02:45
Kumartavat+siis+kuten+kulteissa+on+tapana+ihannoida+pääidioottia.
25.05.2022 01:24
Lapsekasta+kirjoittelua+mutta+nauti+siitä+ja+tiedoksi+että+et+ole+ainoa+ihminen+joka+tekee+yöllä+rahaa,+jopa+enemmän+kuin+tehdastyöläiset.
Olen+asunut+Königstedtin+kartanon+tien+varrella,+tunnen+seudun+ja+paikallisten+sanonnat.
En+ole+numeromiehesi,+mutta+sinähän+olet+vitunidiootti+kuten+kaikki+Eedeniin+päin+lumartavat.
25.05.2022 01:22
32 / 81