Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
354
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Odotinkin+kommentoitko+sieltä+junttilasta+muutamaa+minuuttia+vaille+kahvikämpästä+raksalle,+hyvää+työpäivää+toivotan.
09.12.2021 06:55
Moikka+Numba.
Tämä+tässä+asiassa+onkin+minua+erittäin+hauskuuttava+pointti,+katsos+kun+minulle+on+suotu+monta+roolia.
Ensinnäkin+minähän+olen+sinun+mielikuvitusystäväsi+kuten+lukea+saattaa.
Sitten+olenkin+vuoden+2008+pakettimatkailija,+jonka+thaivaimo+sittemmin+siirtyi+omaishoitajaksi+ja+poistui+kuvioista.
Välillä+olemme+yksikkökaksikko.
Neidin+mielialasta+riippuen+hän+kirjoittaa+sinulle,+mutta+välillä+minulle+ja+sitten+olen+taas+sinun+mielikuvitustuote.
Kläperö+taisi+eilen+esittää+kysymyksen+minulle+mistä+vihanpito+johtuu+minun+ja+Neidin+välillä,+siis+hänelle+en+ole+sinun+mielikuvitus.
Neiti+on+lyönyt+vetoa+tarjoten+minulle+20.000+egeinä+ja+luikkinut+nyt+minun+ollen+siis+mielikuvitusystäväsi.
Rakkailla+on+tieto+minun+kaikesta,+kuten+kirjoutuksista+saattaa+lukea,+mutta+ne+ei+ole+yhteneviä+miltään+osin+sinun+kanssa+ja+sitten+taas+onkin+ja+ei+ole+välillä+minun+nimeni+kaksi+kirjainta+todistaakin+minun+olevan+taasen+joku+kolmas.
Aloitus+koskee+rakennustekniikkaa+ym.+siihen+liittyvää,+mutta+perinteisesti+kun+annan+hieman+Neidolle+takaisin+tuubapuheitaan,+niin+kuten+havaittavaa,+Neiti+vaikenee+ja+siirtyy+mielikuvitusystäväbablaan.
Nämä+kakkospersoonajutut+on+hauskoja+ja+lapsellisia,+kun+Neidin+klooneineen+sanankäyttö+on+puuroutunut+samaksi+hänen+menettäen+otteensa+vuosikausien+klooneilusta,+eli+yhdentekevää+kuka+klooneista+kommentoi,+niin+samaa,+samaa+ja+taas+samaa+samoin+sanoin.
Tuo+mammuttihirsi+muuten+on+mielenkiintoinen.
Jos+nyt+oikein+muistan+niin+siellä+Hua+Hinin+rantasella+on+ainakin+yksi+erittäin+kaunis+hirsirakennus,+olisiko+ollut+majoitustarkoitukseen.
Tuo+hirsirakentaminen+jokseenkin+myös+hieman+tuttua+kun+tuli+aikanaan+ostettua+hongalta+saunarakennuksia+halvalla+kun+myivät+pois+sinistyneitä,
Muutan+rakensin+Vaasan+saaristoon+ja+muutaman+myin+konjakkipullokatteella+ystävilleni.
Kun+tuo+nyt+meidän+tilaama+mammuttinen+on+valmis+niin+jatkamme+keskustelua+mitä+maksaisi+yhden+mökin+hirsikuorman+tuottaminen+tänne+Thaimaahan.
Kun+sellaisen+rakentaa+ja+jättää+kustannuksista+pois+kustannuksia+joita+Neito+on+maksanut+mielikuvituseedenissään,+niin+lopputulos+on+siedettävä,+jopa+edullinen.
Nimittäin+on+edullisempiakin+ratkaisuja+kuin+rakentaa+450+neliötä+tolppien+nokkaan,+ostaa+kaikki+laitteet+niin+korkeatasoisia+kuin+rahalla+saa,+kaikki+ei+tarvitse+tietokonetaloa+musiikkeineen+joiden+ohjauspääkeskus+on+ulko-oven+karmin+vieressä,+tähtitieteellistä+asemaa+porealtaalla+terassille,+ruokahissiä,+olohuoneen+betonisia+kantavia+rakenteita+dimensiota+junttilan+itäkeskus,+.......+lista+on+pitkä.
Hauska+myös+tuo+mun+Kuksajuttu+kas+kun+Kuksa+aiheutti+juuri+sen+mikä+olikin+tarkoitukseni.+
Se+on+sitten+pian+Neidolla+klooneineen+riemujuhlat+kun+Neiti+nyt+ensin+selviää+itsenäisyyspäivän+krapuloistaan,+saas+nähdä+miten+silloin+juttu+luistaa.
Oletko+muuten+huomannut+että+Neidolla+ja+TT:llä+sama+ongelma,+ei+sormuksia+ja+Neito+vaikenee+tavan+mukaan+aiheesta,+että+täällä+thaimaassa+nämä+korut+on+keltaisempia+edelleenkin.
Tämä+tässä+tällä+kertaa+täältä,+heips.
09.12.2021 06:19
Kaikki+on+kateellisuutta+kyllä+ja+katkeraa+kateellisuutta,+kyllä+kyllä,+minä+ymmärrän+varsin+hyvin+miksi+sinun+kohtalosi+jatkumo+on+ulkoruokinta,+vittutollasta+kusipäätä+ei+samassa+huushollissa+pidä+kuin+kuntoutumisen+tarpeelliset+niin+heikossa+asemassa+olevat,+että+kaltaisesi+on+ainut+toivo.
Jatka+poju+Eedeniäs+ihan+niinkuin+lystäät,+hullu+sä+oot+etkä+mitään+muuta.
08.12.2021 15:46
Tulkitse+oikeita+juttuja,+äläkä+savolaisittain+itse+rakentamia+juttuja,+mutta+onhan+se+vallan+hyvä+että+joka+ikinen+ihminen+sinun+elämäntaipaleella+vain+ja+ainoastaan+pitää+sinua+niin+verratoman+hauskana+ja+ylivertaisena+ihmisenä.
Pohdippa+miksi+et+tällä+palstalla+saa+samaan+arvostusta+kuin+itse+annat+itsellesi+...+apina.
08.12.2021 15:37
Kyllä+kyllä,+siis+molemmat+pojat+pääsi+heti+töihin+ja+johtotehtäviin,+mutta+toisella+olikin+oma+firma,+jeps.
Juu+tytär+18+ja+poika+22+....+minkä+ikäinen+oli+poika+kun+pääsit+toisen+exäs+sisään+käymään?
08.12.2021 15:29
Ai+että+yhden+kakaran+äiti+on+kuntoutunut+...+Mutta+miten+ylivertainen+tämä+yksi+sinun+sivutuotteesi+on?
Koska+aloitat+oman+kuntoutumisesi?
08.12.2021 15:12
Kolmen+minuutin+päivystys+Neidolla+....+aika+hyvin+.....+onkos+karaateja+haavehuoras+näpeissä?
08.12.2021 15:10
Hinta-arviosi+voipi+jopa+pitää+paikkansa,+kulta+on+täällä+halvempaa.
Kirjoituksestasi+huokuu+sinulla+olevan+kovasti+negatiivisia+voimavaroja,+sekä+eritoten+tietämystä,+varmastikin+sinun+facessasi+on+kaveripyyntöjono+niin+pitkä+että+tarvitset+sihteerin+sitä+purkamaan.
Kukapa+ei+tahtoisi+olla+sinun+bestis.
08.12.2021 13:22
Rakas+ystäväni+IKIKIUKKU,+vastaanpa+minäkin+aiheeseen+hieman.
Kun+vaimoni+aikanaan+muutti+suomeen,+niin+hänelle+tuli+voimakas+siitepölyallergia,+jota+hänellä+aiemmin+ei+ollut+täällä+thaimaassa.
Lääkityksenä+pillereitä,+silmätippoja+ja+jokin+suihkekin.
Tämä+suomessa+hankittu+ongelma+hänellä+ilmenee+myös+täällä.
Me+emme+kuitenkaan+elä+sinun+tavoillasi+että+imuroimme+alituiseen+joitain+ilmansaatelukemia+ynnä+muuta+ohjeistamaan+meidän+elämäämme.
Kyllä,+täällä+on+ilmanlaatu+huonompi+kuin+sinulla+siellä+suomessa,+joten+asu+sinä+siellä+ja+me+täällä,+sopiiko+sellainen+järjestely+sinulle+Rakas?
08.12.2021 13:15
Jep+kiitos.
Meikäläisellä+tuo+erityisen+lämpimän+sydämeni+läppä+on+hieman+harjoittanut+"kehon+rakennusta"+aikanaan+kun+työelämässä+olin,+eli+jonkun+verran+paksuuntunut+kuten+eräillä+hauis.
Neiti+klooneineen+ei+vain+huomaa+järjestävänsä+itselleen+samaa+ongelmaa+alituisella+negatiivisuudellaan,+ei+mikään+kroppa+tuollaista+kiukuttelua+kestä+loputtomiin.
Urheiljila+oli+isänikin+kuten+olen+maininnut+hänen+pelanneen+niin+jalkapalloa+kuin+jääpalloa+Vaasan+IFK:ssa+ja+joitakin+matseja+maajoukkueessa,+tosin+tuohon+aikaan+hän+ei+ollut+ainoa+kyseisestä+seurasta,+koska+tuolloin+Vaasa+oli+yksi+parhaimmista.
Hänen+aktiiviurheilunsa+kuitenkaan+ei+tehnyt+hänestä+ikitervettä+kuten+Pattayan+rakkaista.
Äiti+ei+koskaan+urheillut+millään+tavalla+mutta+eli+vanhemmaksi+kuin+isä.
Itse+olen+pyrkinyt+elämään+siinä+välillä,+eli+alituinen+urheiluhömpöttäminen+harrastuksestani+huolimatta+ei+ole+jokahetkinen+kuten+addiktilla.
Mitä+tulee+itsenäisyyteen,+niin+sen+suomi+menetti+pysyvästi+eu-puuhissa,+eikä+aiheet+kiinnosta+minua+lainkaan+joka+syy+myös+minun+poistumiseeni+pysyvästi+suomesta.
Ajankohtaisempi+aihe+kuitenkin+nyt+on+tämä+viirustilanne+ja+huomioitavissa+selkeästi+on+uuden+viiruksen+lisääntyminen+ns.+hygieenisissä+maissa,+joissa+myös+uutisoinnit+aiheesta+on+avoimempia+ja+rehellisempiä+kuin+täällä+thaimaassa,+joten+pian+koittaa+päivä+kun+samassa+uutisoinnissa+on+tämä+uusi+versio+viiruksesta+sekä+thaimaa.
Lapsellista+selittelyä+että+Neito+ja+klooninsa+juhlivat+keskenään+muutaman+viikon+päästä+täällä+thaimaassa.
Totuus+on+että+kirjoitukset+nimimerkeillä+TT,+44+ja+pääidiootti+tulee+junttilasta+tuolloinkin+ja+aika+näyttää+mitä+fotosoppaustodisteita+tuolloin+aijaa+Neito.
Uskon+että+sulla+tiedot,+joten+myös+minun+tiedot,+hyvä.
Olen+vähän+ajatellut+julkaista+lisää+nimeni+kirjaimia,+mutta+päättänyt+että+antaa+olla+koska+rakashan+vain+silloin+kehittäisi+itselleen+jankutettavaksi+jonkun+muun+todisteellisen+totuuden,+joten+antaapi+olla.
06.12.2021 05:12
Moro+ja+ns.+hyvää+itsenäisyyspäivää.
Se+on+sitten+taas+meneillään+yksi+päivä+joka+antaa+aiheen+Deegu-Sbugelle+humalahakuisuuteen+hänen+jo+ennalta+ilmoittaen+taksimatkastaan+ryyppypaikalle.
Kynttilöitä+polttelevat,+niin+minäkin+mutta+eri+tarkoituksessa.
Minun+isäni+ei+ollut+metsuri,+vaan+ammatiltaan+yksin+kotikaupungissa+edustaen+ammattikuntaansa,+joita+ei+koko+suomessakaan+ollut+lukuisia,+joten+en+mainitse+ammattia.
Äitini+oli+asianosainen+mainitussa,+mutta+hauskasti+yhtenevä+Neidon+selityksiin+Tornihotellissa+drinkillä+käymisestään,+että+minun+äitini+sattumoisin+nuorena+tyttönä+oli+ollut+jonkun+aikaa+tarjoilijana+kyseisessä.
Minun+aamukaffipöydälläni+joka+aamu+palaa+yksi+kynttilä+ja+sillä+on+syy.
Kun+vilkaisen+liekkiä+ja+sen+jälkeen+katson+taivaalle,+olen+lähettänyt+hyvää+huomenta+toivotukseni+edesmenneille+vanhemmilleni,+eli+siis+joka+päivä+annan+ainakin+muutaman+sekunin+heille+kiitoksena+kaikesta+minun+ollen+siten+onnekas+että+elän+jopa+yliaikaa+verrattuna+heidän+saamaansa+elinaikaan+nähden.
Mainitsemasi+urputus+jatkuu+kun+herää+Pattayan+Savon+Eedenistään+pakkasta+ollen+mukavasti+näin+täältä+Chiang+Main+kalseudesta+todetessa,+josta+Neidillä+oli+ongelmaa+että+en+raportoi.
06.12.2021 03:48
Ei+auta+edes+voimavirta,+koska+hän+on+aina+ja+kaikessa+oikeassa,+sekä+tietää+kaikista+ja+kaikesta+kaiken.
28.11.2021 15:20
Ken+palstapomo+Kymppiä+arvostelee,+saa+vieraita+käymään+kun+auto+vain+saadaan+kaapeleilla+pakkasessa+käyntiin+ja+joulukuun+syksyn+riemujuhlat+pidetty.
26.11.2021 16:11
Numba.
Anna+sen+jatkaa+numerosenssuttelua,+sehän+on+omaksunut+itselleen+maajussina+savolaisen+perusirvailutavan+laatia+tarinoita+voidakseen+sitten+niihin+viitaten+irvailla.
Ton+Urpån+perustoimintamalli+on+bablata+ainostaan+yksisuuntaisesti+esittäen+kysymyksiä+ja+piruilla.
Tuolla+on+kysymys+jarrutusmatkoista+motoristiexpertille,+mutta+ei+kykene.
Olen+sanonut+ja+sanon+edelleen,+en+ihmettele+että+epäonnistui+suomiavioliitoissaan+ja+kolmas+vireillä.
Kukaan+täyspäinen+ei+tollasen+kanssa+tahdo+elämäänsä+jakaa.
26.11.2021 14:45
Kiitos+ystäväni+syntymäpäiväsankari,+toivon+myös+sinne+Hua+Hiniin+hyvän+päivän+täältä+Chiang+Maista.
Mitä+päivä+tuo+tullessaan+aika+näyttää,+minulle+on+annettu+yksi+sääntö+jota+minun+tulee+noudattaa+koko+päivä.
Minun+tulee+vastata+kaikkiin+minulle+esitettyihin+kysymyksiin+"Yes+Dear".
25.11.2021 02:07
Ai+et+ole+kuullut,+no+kuka+sinä+olet,+voidaan+aloittaa+siitä?
24.11.2021 18:30
Sorry+invahompsuttelija.
Tämä+Sensei+ei+ole+mainitsemasi.
Räps+räps+vai+"Hävettääkö"+Eedenissä+haaveilluusioelän+nollaantuminen.
24.11.2021 18:27
Kiitos+vaivannöästäsi+kommentoida.
Mukava+että+sinulla+on+naispuolinen+ystävätär+vähän+siellä+sun+täällä,+niin+sinä+voit+täydentää+totuustarkkailuasi,+sekä+juutuupi+on+hyvä+apuväline+kun+ei+itse+ole+pelipaikalla.
Eikös+olekin+arka+aihe,+että+rakas+neitiystäväsi+ei+kykene+kameran+linssipuolelle+kauniin+perheensä+kanssa+Eedenissään.
Vai+että+vallan+piffiä+pattayan+rakkaat+saapuu+tänne+Thaimaahan+syömään+neidon+seuraan,+voi+tervetuloa+lämpimästi+....+syksyllä.
20.11.2021 14:30
Hei+kaikille+rakkaille+thaikulttuurin+erikoisasiantuntijoille.
Muutama+korjausmaininta+bablaan+jota+sain+lukea:
Lyhdyt+taivaalla+täällä+Chiang+Maissa+on+kaksi+eri+asiaa+mitä+juntti+junttilasta+yrittää+imuroida+internetistä,+ja+se+että+lyhtyjä+oli+taivaalla,+tosin+ei+määrää+joka+aikaisemmin.
Toinen+ikusuuspillitys+neidon+perävaunuprofiililla,+että+on+neito+paljon+valokuvia+lähettänyt,+nytkin+perheestään.
En+olekaan+toisin+väittänyt,+vaan+kirjoitoitin+että+Neito+ei+kykene+perheensä+kanssa+kameran+linssipuolella+saman+aikaisesti.
20.11.2021 13:49
Mukava+että+siellä+suomessa+ollaan+kiinnostuneita+miten+me+thaimaassa+juhlimme+thaimaalaisia+juhlallisuuksia.
Harvemmin+meitä+vastavuoroisesti+kiinnostaa+mitä+makkaraa+joku+grillaa+juhannuksena+vaikka+44:n+mökillä.
No+me+täällä+meillä+porukka+alkaa+menemään+yöpuulle+vähän+näin+myöhässä,+kyllä+minäkin+pian.
Naisväki+kävi+joella+venhojensa+kanssa,+meidän+muiden+katsellessa+taivaalle+ajatellen+että+lienee+taasen+lentoliikenne+seis+täällä+maan+parhaalla+aiheen+juhlimisalueella.
On+ollut+pienoiset+grilliruokailut+ja+kipoissa+myös+alkoholia.
Juhlaseurue+on+varsin+kansainvälinen,+koska+täällä+on+ballen+hoitaja+suomalaisen+aviomiehensä+kanssa,+sekä+suomesta+yksi+pariskunta.
Poikani+otti+ryhmävalokuvankin+jossa+olen+myös+minä,+jonka+mielelläni+aijaisin+jos+Neitikin+kykenisi+muuhun+kuin+olemaan+perhevalokuvissaan+kameran+linssittömällä+puolella+ja+maisema+olisi+Eeden.
Tervetuloa+ensivuonna,+koittakaa+pärjätä,+muistakaa+kolmas+rokotus.
Otan+osaa+TT:n+menetykseen,+on+se+harmillista+kun+ostaa+ulkonevalla+timantilla+olevan+sormuksen+ja+sitten+hukkaa+sen,+kuten+myös+kun+neito+tiskaa+sormuksetta,+niin+uima-altaan+vedensuodatuslaitteisto+imaisi+sen+pilliputkistoon+kadoksiin.
20.11.2021 01:31
45 / 81