Vapaa kuvaus

Aloituksia

382

Kommenttia

1719

1. Jaahas+se+on+sitten+tämä+laiffi+tehnyt+omalta+osaltaan+päätöksen+että+minä+en+ole+Numban+mielikuvitusolento,+joten+annetaanpa+pienoinen+palaute.Pärrää+poju+raha-asioista+rakkaillesi+jotka+palvoo+bisnesluokkaa+jossa+maksua+vastaan+kaikki+on+ilmaista,+minä+en+ole+sanaakaan+lausunut+runsaasta+rahankäytöstä.Minulla+on+kolme+täysi-ikäistä+lasta+siellä+suomessa+ja+alaikäine+täällä+Thaimaassa,+joten+voinet+ryhtyä+selvittämään+noita+juttujasi+vaikka+sille+naapurisi+15+vuotiaalle+isälle.Ai+että+juonko+lentoasemalla+27+euron+konjakkeja?Täytyy+kuules+olla+rehellinen+että+minulla+ei+ole+hajuakaan+mitä+ne+maksaa,+eikä+minun+matkustaminen+ja+alkoholi+kuulu+samaan+asiaan.Jos+sinulla+Vantaalaisen+on+tarve+syödä+viineineen+Helsinki-Vantaa+lentoasemalla+ennen+lennähdystäsi,+niin+siinäpähän+sitten+syöt+ja+juot,+mutta+älä+siitä+mulle+piipitä.Ymmärrän+täysin+ja+olen+tietoinen+mainitsemistasi+rahan+kulutuksista,+joten+siirrä+tähtäimesi+bisnestä+jumaloiviin+jotka+kopioivat+finskin+ruokalistoja+sun+muuta+tuubaa.Ihmettelen+miksi+et+anna+lapsillesi+muuta+matkailukokemusta+kuin+Pattayan+ympäristöineen?