Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
353
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+juu+jorviin+hyvinkin.
On+täällä+mukavat+maisemat,+kiva+että+tykkäät,+paremmat+lienee+kuin+Pattayalla.
Mitä+odotat+minun+kommentoivan+maisemakuvaa+ja+ruoka-annosta?
Jotain+vanhaa+lomakuvaa?
Sormuksetonta+miestä+jonkun+naisen+vierellä?
Ei+nyt+ihan+tule+muuta+mieleen+kuin+että+räps+ja+räps.
12.11.2021 14:52
Jep+minähän+vastaan+omistani,+mutta+Neito+pupujussi+internetin+kovin+feikki+ei+luikkii+kun+ei+ole+Eedeniä.
Muuten+....+Hyvää+huomenta,+kyllä+taasen+saa+lukea+kiukkua+kun+heräilevät+....+aamulenkille.
11.11.2021 02:39
Kiitos+tilausvahvistuksesta,+jään+odottamaan+toimitusta.
10.11.2021 17:18
KERTAKAIKKISEN+HYVÄ+IDEA,+KANNATAN.
Pääsylippu+räps+räps+ja+sitten.......
Neiti+2010+pääseen+miesten+sarjaan+koska+on+urospuolinen+nainenBurin+merkittävin+henkilö.
Hänen+joukkueessaan+on+44+edustaen+Neitokaisen+asiamiestä+ollen+valtakunnallisen+rakennusliikkeen+junttilan+pääkaupunkiseudun+aluepäällikkö.
Ryhmässä+myös+kansainvälisyyttä+edustaen+arabiäpärä+TT+senioriurheilullinen.
Voimaa+ryhmälle+luonnollisesti+tuo+2+lentokoneen+istuinta+tarvitseva+SS+hartioineen.
Yleisöäkin+luonnollisesti+on+iphonekameroineen+kuten+Kläppi+ja+hänen+runsaat+suhteensa,+Laiffi+lomittajansa+kanssa,+Aasi+puuroa+syövänsä+kanssa,+sekä+Wonkaaja+hurraamassa+ja+varoittelemassa+että+suojatkaa+pohkeitanne+taistelijat.
Varmuudella+mittelö+ylittää+junttilan+uutiskynnyksen+seiskassa+ja+iltiksessä+ja+näin+Pattayan+matkailu+massaantuu+entisestään+Pattayan+matkailupalstalla.
Tervetuloa+lämpimästi.
10.11.2021 17:02
Nämä+puskahuutelijan+uhkailut+eri+sanamuodoin+on+myös+useita+kertoja+julkaistu,+on+oltu+lauttarannassa+pii+piip+piii......+on+.....+antaas+olla+kun+se+auto+ei+kuitenkaan+käynnisty+anonyymeillä+internetkoviksilla+johtajanaan+internetin+kovin+pupujussi+2010+anonyymiarmeijansa+kanssa.
10.11.2021 16:06
Mainittu+kysymys+kuuluu+myös+vakiona+Pattayan+rakkaiden+ulosantiin+joka+toistuu+ja+toistuu+sen+ohella,+että+se+antaa+viitteitä+jatkossa+tulevan+kommenttia+Niuvasta,+kiljusta+ja+Tmodesta,+tämä+on+täysin+varmaa.
Nämä+tämän+kaltaiset+kommentit+osoittavat+minulle+että+Eedenin+portinvartijat+siinä+buudeliaitauksen+vierellä+on+edustavat+omaa+tasoaan+ja+kastiaan.
10.11.2021 16:03
Ai+niin+tosiaan+kopioin+tuollaisenkin+tuolta+toisesta:+tyttöystäviä+luurankolumpuiksi+ja+maatalouslomittajahuoriksi?
Juu+asiahan+on+niin+että+jos+TT+tykkää+luisevista+niin+makunsa+kullakin+ja+Laiffihan+on+järjestänyt+erotiikkansa+omanlaisekseen+hänen+nauttien+vaimonsa+roiskeläppärinnoista+ja+kun+tiukkaa+nauttii+niin+mainitulla+kumppanilla+on+tiukka+flesu+jalkojensa+välissä+tai+B+tarjolla,+koska+tämä+maatalousihminen+nauttii+saada+kuivalla+pakariin+joka+Pattayan+rakkaiden+kertomaa+käytäntöä+jopa+minun+vaimoani+kohtaan.
10.11.2021 15:53
En+nyt+viitsi+erikseen+jokaiseen+kommenttiin+vastata+mutta+siirryin+siniselle+ja+kommenttia+tässä+koska+minua+kehotetaan+huvikseni+nimitellä+"naisiamme",+tosin+en+tiedä+kuka+on+anonyymi,+joten+ei+ole+tietoa+anonyymin+naisistakaan.
Tuolla+toisessa+aktiivisessa+sananvaihdossa+on+seuraava:
"Onko+se+viisasta+vai+onko+käynyt+mielessä+että+muutama+Pattayan+poika+loikkaa+autoon,+ajelee+Hua+Hiniin+ja+tulee+keskustelemaan+asiasta+kanssasi?+Kaikki+mitä+"sensei"+sanoo,+menee+sinun+vastuulle".
Siis+nyt+määritellään+jo+vastuita,+sekä+jälleen+starttaillaan+autoja.
Muutamaa+Pattaya+poikaa+olen+toivottanut+tervetulleeksi+ja+ovat+edelleenkin+tervetulleita+keskustelemaan+...+mutta+sitä+ennen+....+räps+ja+räps.
Mitä+tulee+naisten+nimittelyyn,+niin+kyllä,+minä+olen+nimitellyt+ja+nimittelen+edelleenkin+vastavuoroisuusoikeudellani+lukiessani+arvosteluja+minun+vaimostani+ja+että+mikä+hän+on.
Tässä+tarkoituksessa+tiedoksenne,+että+EEteen+näköinen+luihu+jota+TT+kutsuu+kihlatukseen+väittäen+hänellä+olevan+kihlasormus+ulkonevalla+timantilla+kykenemättä+ainoaankaan+valokuvaan+yhdessä+naaraansa+kanssa+sormuksineen,+ei+ole+minun+naismakuuni+sopiva.
44+kykenee+vain+maksulumppuihin+mitä+erilaisimmin+selityksin+ja+lapsellisinen+fotosoppauksineen+tiikeripurnukkansa+kanssa.
2010:n+nainen+on+entinen+huora+kuten+2010+on+ollut+ja+on+edelleenkin+huorien+asiakas.
Tankatkaa+autonne+ja+tervetuloa,+mutta+eikös+se+2010:n+haaveilluusiokaunisperhe+olekin+jo+matkalla.
10.11.2021 15:42
Ei+kaipaa+ei,+mutta+sinun+kommenttejasi+kaivataan,+joten+jatkanet.
Nuo+sanat,+raivona+ym.+toistuu+myös+rakkasi+kirjoituksissa.
Epäkohtia+etsii+....+no+mitäs+TT+tekee?
Tervetuloa+Neito+räps+räps.
Vittumikäidiootti.
06.11.2021 15:15
Siinäpä+sulla+mielipideasiaa+pohdittavaksi,+jota+lienee+pohditun+tuhat+kertaa,+joten+pohdippa+sitä+nyt+sitten+vaihteen+vuoksi+jälleen.
06.11.2021 14:52
Tervetuloa+vittuilemaan,+onko+jo+löytynyt+kadonnut+ulkonevalla+timantilla+varustettu+kihlasormus?
06.11.2021 13:26
Sallittaneen+minun+jatkaa+internetimuroitujen+iskän+kysymykseen+vastaamalla,+koska+kysymys+esitetty.
Minulla+on+kolme+täysi-ikäistä+lasta+myös+yhden+ollen+nainen+ja+kaksi+ovat+miehiä,+joskaan+yksikään+heistä+ei+ole+niin+ylivertaisia+kuin+Neitosen+etäkasvattamat.
Koska+on+ilmennyt+Dillellä+olevan+erityinen+tarve+puskatoiminnassaan+selvittää+kaiken+mahdollisen+joka+selvitettävissä+on,+onhan+hänellä+salainen+tieto+jopa+meidän+romumersumme+kaikesta,+niin+en+viitsi+antaa+mitään+vinkkiä+jälkikasvuni+jenkkiharrastuksista,+koska+sen+verran+on+toinen+pojista+asiassa+aktiivinen,+että+selvitystyö+olisi+helppoakin+helpompaa.
06.11.2021 13:24
Kuten+kirjoitin,+mukavaa+lauantaita+sinulle+Neitijunttinen+sinne+junttilaan+ja+olithan+sinä+reagoinnissasi+nopea,+no+nyt+pääsitkin+pääaiheeseesi+kateus,+joten+jatkappa+siitä.
06.11.2021 13:09
Medaase
Ete+sen?
Me+ho+ye
04.11.2021 10:52
Ai+niin+vielä,+voin+minä+ID:stäni+muitakin+kirjaimia+avata,+mutta+sitä+ennen+tahdon+tietää+mitä+ne+ovat+mielestäsi+.....+apina.
03.11.2021 11:54
Hei+Neiti+rakas+kaikkien+Pattayan+rakkaiden+rakkain.
Ei+ole+minulla+vieläkään+facea+eikä+tule,+joten+en+ole+kirjaantunut+mihinkään+faceen+enkä+imuroinut+sieltä+mitään+julkaisten+tälle+palstalle,+minä+kertakaikkisesti+en+ota+sanallakaan+kantaa+tuohon+sinun+touhuusi+joka+tutkinnassa.
kaukoputki+ja+norsunen+on+edelleenkin+putken+osalta+poikani+vanhoja+leluja+ja+norsu+vaimon+joku+jostain+ostanut+koristeeksi.
Olet+neiti+pelkkä+internetkovis,+et+kykene+kasvotusten+laukomaan+noita+älyttömyyksiäsi,+joten+edelleenkin+......+räps+räps+ja+tervetuloa+itkemään+polvillasi+minun+eteeni+pyytämään+armoa.
03.11.2021 11:53
Ottakaa+uimahousut+mukaan+kun+pelaatte+rantalentopalloa+ennen+makkaran+grillamista.
https://www.pattayamail.com/news/japan-offers-to-help-pattaya-mitigate-beach-pollution-377611
02.11.2021 15:44
Kas+asiamies+44+on+käynyt+burissa+valokuvaamassa+varpaansa,+no+uskottava+se+on,+mutta+kun+neito+kysyi+aikaa+ja+paikkaa+niin+anteeksi+nyt+vain+että+vastasin+kysymykseen.
Paperit+kunnossa+todistetusti,+jep+niin+on,+kyllä+kyllä,+hän+on+todistetusti+naimisissa.
Kuksa+ja+silappapihvit+jep+ja+sinulla+leijuva+tiikeripalsamipurkki+sekä+paljon+faceimuroituja+naisten+valokuvia,+todistetusti+olet+myös+valtakunnallisen+rakennusliikkeen+päällikkö,+Neiti+varmaankin+sen+lausumallaan+todistaa+ja+kaikki+rakkaat+taas+aivan+ooh+ja+woo.
Oletko+muuten+palauttanut+sen+20+donan+shekin+Neidille?
02.11.2021 15:08
Osoitettu+siis+minulle+....+ok.
Taputtelusi+voit+suorittaa+täällä+Chiang+Maissa.
Ajan+saat+valita+itse.
Kyllä+haluan.
Pääsylippusi+räps+räps,+niin+kutsun+sinut+tervetulleeksi.
02.11.2021 14:41
Kiitos+jälleen+purkauksestasi,+mutta+pidä+rahasi.
Ainoa+tapa+sinulla+on+esittää+uskottavuutesi+räps+räps+joka+on+pääsylippusi+kertomaan+näkemyksiäsi+minusta+minulle+kasvotusten,+mutta+koska+sinulla+ei+ole+Eedeniäsi,+ei+rengastettua+vaimoa,+sekä+kasvatat+internetimuroituja+lapsiasi+kauniin+haaveilluusioperheesi+isukkina,+sinulla+on+vain+tuollaisia+sanoja.
Täysjärkinen+ei+vaivautuisi+tuollaista+listaa+laatimaan,+tiedoksi.
02.11.2021 14:39
46 / 81