Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
SENSSU
SENSSU
Liittynyt 6v sitten
427
aloitusta ·
1895
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
“Et ilmeisesti huomaa että Kymppi on vuosia laittanut kuvia kaikesta mahdollisesta kuitteineen ja eläkeviisumeineen ja sinulta ei ole tullut yhden yhtä kuvaa Thaimaasta tai mistään mistä olet puhunut ja millä olet kehuskellut?”
Olen toki huomannut ja se minua huvittaakin että Tyttö on vuosia laittanut kaikesta mahdollisesta.
Olen minä muutamia fotoja laittanut ja saanut sen sortin kommentteja, että ei ole ollut aihetta laittaa lisää, eikä minulla ole tarve osallistua mihinkään valokuvien julkistamiskilpailuun.
Kyllä rakas Kymppisi saa ihan itse julkaista mitä tahtoo, myös lapsistaan.
Olen myös huomannut että rakas Kymppisi tarvitsee sinut turva-aikuiseksi ja että en ole havainnut yhden yhtä kuvaa sinulta.
“Tilanne on 100-0 Kympin hyväksi ja mitään merkkejä ei ole että tilanne muuttuisi miksikään. Pasaselta on myös ihan oikeita Thaimaan kuvia tullut useita kotinurkiltaan eikä niissäkään ole mitään kyseenalaistettavaa.”
Kyllä mulle sopii satanolla koska en ole mukana kyseisessä kisassasi.
“Asiantravelit ja golffarit on laitelleet kuvia paljon myös ja muutamat muut Pattayan turistit. Miksi sinulta ei tule yhtään kuvaa?”
Kuten lausuin, en katso aiheelliseksi antaa sinulle kommentoitavaa ja kuten seuraavasta huomaat, niin olen jälleen mielestäsi jokin Posso, sitten en ole olemassa ja taasen olen olemassa kuten kysymyksistäsi ilmenee.
"13. Koska Senssu kävi viimeksi Pattayalla? Monen monta vuotta sitten. Miksi koet että minun tulisi käydä Pattayalla?"
“Pääsi sitten sinulta Posso unohtumaan, että mielikuvitusystäväsi on, ei montaakaan vuotta siten, kertonut ettei ole ikinä käynyt Pattayalla.”
Olen laittanut muutaman kuvan Pattayalta rannalta ja muistaakseni Underwater Worldistä, myös lukuisia fotoja täältä Chiang Maista viimeisimmän aiheuttaen niin valtaisan arvosteluryöpyn, että se varmuudella oli viimeinen.
Voit sinä toki valokuvakiinnostuneena laittaa omia tarinoita ja kuviasi arvosteltavaksi sen sijaan että lipität rakkaasi Kympin takapuolta.
08.07.2026 02:23
Hauskaa vänkää jälleen ja Tyttö2010Neitisellä tietysti vuosikymmenien kokemus tästäkin ja varsin hyvin aikaa vängätä katskilla asiasta.
En ota kantaa kummankaan näkemyksiin aiheesta mutta totean, että onko kovinkin järkevää vuokrata narkeille, sekä ilman riittäviä vuokravakuuksia.
Tytön haavekerrostalossa on todellinen kansalaisuuskirjo ja pelkästään vuokratuotoilla rempannut koko läävän ja rahaa tulee ikkunoista ja ovista seteleinä ja kultaharkkoina, sekä ostajien jono kuin nakkikioskilla ... Vantaalla.
Tytöllä on jopa Kelassa oma yksityinen kontaktihenkilö kun hoitelee etänä Ison päällikön asioita, hienoa.
07.07.2026 16:17
Millä perusteella katsot oikeudeksesi puhua minulle?
05.07.2026 21:55
Jep monitaituri on, harjoittelu tekee mestarin sanotaan.
Harva miljonääri kuitenkaan käyttäytyy hänen laillaan kaikkine syytöspäätelmineen, kakaramaisin nimittelyineen ja homotteluineen.
Elää harhaisena uskoen elämän kertoihinsa ja nykyhetken haaveisiinsa, että ne on todellisuutta.
Lienee jo käyttänyt miljoona sanaa tällä palstalla paapattaen minääÄÄÄnsä.
Sorry, täytyy tästä lähteä Kitaranmuotoisen kanssa, hän osallistuu plaanaavien soutupaattien kisaan tuolla joella.
Sinne on rakennettu myös 20 metriä korkea hyppytorni josta "Nakkaa" parit voltit.
03.07.2026 10:04
Kuten edellä mainitsin.
Et kykene muuta kuin turpaasi aukomaan haavealtaasi kupeesta.
03.07.2026 09:12
Jäänyt vähemmälle näin ikää tullessa.
Kerroppa omasta isästäsi ja harrastuksistasi jotain mielenkiintoista.
30.06.2026 23:22
Työläisen sanoja, ei yrittäjän.
30.06.2026 23:20
Oudoksuttavaa "Hyvin yleistä" yrittäjältä jolla Oy ja on firmansa ainut edustaja.
Minäkin olen ollut yrittäjä mutta en koskaan vuorotellut tuolla tavalla, enkä laskenut ns. pidempiä päiviä perusteeksi pitää vapaata.
Fasujuttu kaikkinensa on tuut tuut.
Olisipa mielenkiintoista kuulla Tytön vuorotöistä kun kaverikaartinsa kanssa matkusteli Lahdesta Hesaan sutta rakentamaan.
30.06.2026 22:37
Moi Anopärrä, Isäni pelasi Vaasan IFK:ssa ja muutaman matsin maajoukkueessa, sekä jääpalloa.
Ei ole palloilu periytynyt, enkä katso aiheelliseksi kirjoitella jalkapallosta Pattayan matkailupalstalle.
Kyllä minä jalkapalloa seuraan nyt, mutta ei minulla ole pallogrilliä ja tiedoksi rakkaan kirjoitusten valossa, että ei massamaania syödä Intiassa eikä Suomessa koska se on Thaimaalainen ruoka.
30.06.2026 22:29
Vain kahden räpsyn tähden viitaten aloituksen otsikkoon.
https://www.youtube.com/shorts/ylDdtrbmTng
28.06.2026 10:25
Puffe on sellainen kuules että mene maistamaan kun joskus pääset .... Kirkonkylälle.
Kerroin vain tiedoksi että on erinomainen tarjoilu tuossa .... Ra vin te lis sa.
On simpukat ja lohet, vaikka mitä hyvää tarjolla, lienee Japanilaisten omistama.
27.06.2026 20:07
Kovin on vaikeaa näiden rakkaiden elämä.
Tyttönenhän on nyt täällä Chiang Maissa ja kahden räpsyn päässä tavata minut, niin asia selviäisi, mutta ei.
Numba, Wasabi Sushi Citymarket Itis vkl 20 euroa nuppi, käykää ihmeessä, todella mahtava puffe.
27.06.2026 19:00
Pistä 2 räpsyä niin tavataan.
Tunne, luota ....?
En tunne sen enempää kuin sinäkään, mutta sun juttus varsin Savolaisia.
Luota, ei ole kyse luottamuksesta vaan toteamuksesta ja mielipiteestä, sun kokien että vain sun mielipitees on oikeita.
Olet aktiivinen kysymysten asettelija, mutta kyvytön vastaamaan.
Vastaappa miksi sulla on fanikaarti jotka luottaa suhun vaikka ei tunne sua?
Ps. Koet jopa että joku olisi kiinnostunut mitä matsia kulloinkin odotat ym. tuubaa.
24.06.2026 21:34
Taput vain itselles, Numba on selvittänyt ihan tarpeeksi sun feikkeilyäs.
Sitä ei myöskään muuksi muuta sun päätelmäsi minusta.
Et kykene kahteen räpsyyn, mutta kykenet tuhansiin sanoihin samasta aiheesta.
Bimbo oot, et muuta.
24.06.2026 21:14
Hyvä Numba, osoitat toiminnallasi todellakin että Pattayan rakkaus on mielisairauden yksi seuraamus.
24.06.2026 20:43
Vain 2 räpsyä, mutta sinä olet päätynyt seliseliseli-käytäntöösi, joten jatka toki valitsemallasi linjalla, koska siitä nautintoa saat.
24.06.2026 19:55
Vain kaksi räpsyä tuhansien Savolaisten sanojen sijaan.
23.06.2026 08:41
Paperinukke katosi jälleen tapansa mukaan puskaansa.
23.06.2026 07:21
Ei onnistu perinukkepelleltä räpsyt vaan turvautuu edelleenkin possotteluun kun ei muuhun kykene.
22.06.2026 22:45
NoloHomo et kykene räpsyihin koska elät haave-elämää internetfeikkinä, jolla jopa veressä viikinkiverta.
Hullu sä oot, et mitään muuta.
22.06.2026 21:46
5 / 95