Vapaa kuvaus

Aloituksia

380

Kommenttia

1711

1. Nyt olisi erittäin mielenkiintoista saada tietää kuka on kommentoija todeten Numban näkemykset oikein.

Se ei ole Numba itse, enkä myöskään minä, joten Apinoiden bablat siitä aiheesta omaan arvoonsa.

Mulla ei ole hajuakaan mistään tähtitaivaaseen liittyvästä, eikä historioista, vaan puheena olevassa asiassa ainoastaan tieto millä mielellä jotkut maaseudun thaimaalaiset ihmiset täällä thaimaassa juhlivat kun eivät 100% samaa kuin apinat väittää.

Se varma tieto minulla on myös että thaimaalaiset ihmiset ei aihetta opiskele wikeistä vaan juhlivat omaa mielenkiintoaan joka siirtynyt maaseudulla sukupolvelta toiselle.

Tottakai juhlivat uutta vuotta, mutta kuten Numba on lausunut, se ei ole koko totuus aiheesta.

Pattayan rakkailla on tapana turvautua w:hen ja g:hen kun on vänkä jossa mustavalkoisena viittaa vain niihin, mutta kun toisissa asioissa viitataan kyseisiin niiden tietojen ollen epäedullisia rakkaille, niin eivät ota tuolloin huomioon weegeetään.

Esimerkkejä lukuisia sukista alipaineisiin, osakaslaina maksuun rapiat satatonniin vuodessa otettuna, korujen kultapitoisuuksista riisin häpäisyyn, juutuupikin on rakkaiden tietolähde mutta jopa kaksipyöräisten ohjaamistekniikka ei sovi vahingossa hoksanneelle, jopa lasten etäkasvatus on lapsille eduksi ja paljon muuta betoniliemineen ja hileviskeineen.

Kristityt juhlivat pääsiäisenä Jeesuksen ylösnousemista kuolleista.
    Pääsiäistä on varhaisimpien tietojen mukaan vietetty jo 100-luvulla eli miltei 2000 vuoden ajan.
    Kristittyjen pääsiäinen on saanut alkunsa juutalaisten noin tuhat vuotta vanhemmasta pääsiäisjuhlasta.
    Miksi suomessa lapset ei juhli Jeesuksen ylösnousemusta, vaan syövät suklaamunia hajuakaan tietämättä mistä alunperin on ollut kysymys ....... tähtitaivaan mukaan?
  2. Ei taida kovin arkea toiseksi muuttaa juntille junttilassa edes vappu, kuten ei muutakaan junttilan juhlapyhät, samaa bablaa on sitten arki tai pyhä nakitettuna tai ilman nakkeja.

Täällä thaimaassa kulttuuriin kuuluu esimerkiksi vähän vappuunkin verrattavissa oleva uudenvuoden juhlinta, siis kulttuuriin.

Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen on kovin vastenmielinen jakamaan omaa kulttuuriaan kielineen kaikkineen omille Korealaisilleen perusteenaan, että eivät he kyseisillä tiedoilla ja taidoillaan mitään tee aikuiselämässään.

Varsin ristiriitainen näkemys viitaten siihen että Pääartisti on opiskellut kaiken mahdollisen thaikulttuurista soppineen päivineen ja väitteensä mukaan hallitsee jopa thaikielen tasolla, että voisi toimia koulun opettajana ja hankkia myös kansalaisuuden.

Samalla kuitenkin pitää erityisessä arvossaan esimerkiksi Thaimaan ja Suomen välillä tapahtuvaa kaupankäyntiä itse ollen gurujen guru kaikessa kaupankäynnissä ja voisi siis opastaa jälkikasvuaankin aiheesta, ties vaikkapa aikuisena jotain tietoa hyödyntäisivät, onhan Korealaisilla Suomessa myös liiketalouden erikoisasiantuntijoina velipuolet ja siskopuoli.

Siellä on ollut Espanjan saarilla hieman ongelmia sähköjen kanssa, josta tuli mieleeni, että onkohan Sisäpiirin Apinat ( Invahomorunkkarit ) kaikki varautunut poikkeusolosuhteisiin mm. hankkimalla vuokralääviensä vaatekaappeihin paristoja ja fikkareita, jopa otsalamppuja, vettä ja kuivamuonaa, retkikeittimet tumjameilleen, ennen kaikkea varavirtalähteitä mahdollistamaan oireilut tälle palstalle entiseen malliin, tosin tarpeenahan olisi kuorma-auton akku, että ei virta loppuisi kun on aika internetorgasmin.

Syötiin tänään minun valmistamaa makkarasoppaa makkaran ollen Thaimaan parasta makkaraa mitä valmistetaan täällä Chiang Maissa.
    Ei ole reseptiä keittokirjoissa.
  3. Sorry tyttö, siinäpähän arvaile tänään, huomenna ja loppuelämäsi.

Kutsu on voimassa, joten räps ja voit lopettaa arvailusi.