“Et ilmeisesti huomaa että Kymppi on vuosia laittanut kuvia kaikesta mahdollisesta kuitteineen ja eläkeviisumeineen ja sinulta ei ole tullut yhden yhtä kuvaa Thaimaasta tai mistään mistä olet puhunut ja millä olet kehuskellut?”

Olen toki huomannut ja se minua huvittaakin että Tyttö on vuosia laittanut kaikesta mahdollisesta.

Olen minä muutamia fotoja laittanut ja saanut sen sortin kommentteja, että ei ole ollut aihetta laittaa lisää, eikä minulla ole tarve osallistua mihinkään valokuvien julkistamiskilpailuun.

Kyllä rakas Kymppisi saa ihan itse julkaista mitä tahtoo, myös lapsistaan.

Olen myös huomannut että rakas Kymppisi tarvitsee sinut turva-aikuiseksi ja että en ole havainnut yhden yhtä kuvaa sinulta.

“Tilanne on 100-0 Kympin hyväksi ja mitään merkkejä ei ole että tilanne muuttuisi miksikään. Pasaselta on myös ihan oikeita Thaimaan kuvia tullut useita kotinurkiltaan eikä niissäkään ole mitään kyseenalaistettavaa.”

Kyllä mulle sopii satanolla koska en ole mukana kyseisessä kisassasi.

“Asiantravelit ja golffarit on laitelleet kuvia paljon myös ja muutamat muut Pattayan turistit. Miksi sinulta ei tule yhtään kuvaa?”

Kuten lausuin, en katso aiheelliseksi antaa sinulle kommentoitavaa ja kuten seuraavasta huomaat, niin olen jälleen mielestäsi jokin Posso, sitten en ole olemassa ja taasen olen olemassa kuten kysymyksistäsi ilmenee.

"13. Koska Senssu kävi viimeksi Pattayalla? Monen monta vuotta sitten. Miksi koet että minun tulisi käydä Pattayalla?"
“Pääsi sitten sinulta Posso unohtumaan, että mielikuvitusystäväsi on, ei montaakaan vuotta siten, kertonut ettei ole ikinä käynyt Pattayalla.”

Olen laittanut muutaman kuvan Pattayalta rannalta ja muistaakseni Underwater Worldistä, myös lukuisia fotoja täältä Chiang Maista viimeisimmän aiheuttaen niin valtaisan arvosteluryöpyn, että se varmuudella oli viimeinen.

Voit sinä toki valokuvakiinnostuneena laittaa omia tarinoita ja kuviasi arvosteltavaksi sen sijaan että lipität rakkaasi Kympin takapuolta.