Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
274
Kommenttia
1338
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ai että todisteita täytyis sulle anonyymi järjestellä mun olemassaolosta.
Sopisiko sulle sellainen että tämä 2010 räpsäyttää eedenin altaaltaan perhepotretin ja sitten tulee tänne Chiang Maihin toteamaan todisteita.
Näin kaikkien teidän Kympin kloonien pienet sielut saa rauhan ja muuta puheenaihetta seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi vaihteen vuoksi 24/7.
07.06.2023 11:49
Oireiletko minulle vai "Meille" ... ?
06.06.2023 10:56
Harmillista, olet maalitauluna kun minä olen antanut hieman palautetta itseni ja kitaranmuotoiseni puolesta, koita kestää kohtalosi.
Se lähenee Laiif Huggabalan maatalousperheen ja Raxipossujen kuukauden piipahdus tänne Thaimaahan, joten saas nähdä millainen poreamme tällä kertaa.
06.06.2023 10:47
Hei Tyttö 2010.
Kun vaivaudut laatimaan tuollaisia niin osoitat ainoastaan olevasi idiootti.
06.06.2023 10:39
No mutta voi voi sentään miten harmillista että sulla on ongelmana "Meidät" tänään, huomenna ja loppuelämäsi.
Terkkui Numballe hymyillen täältä Chiang Maista.
06.06.2023 10:35
Voi kiitos rakas Tyttönen että ajattelet mua joka ikinen päivä, se lämmittää mieltä.
Sorry, edelleen on yksi luottokortti, en tarvitse useita.
Tervetuloa toteamaan totuudet, mutta et kykene koska joudut piileskelemään olosuhteissasi.
Räpsistä vaan siis sulle.
05.06.2023 17:02
Etkö sä Tyttö todellakaan ymmärrä että sua viedään kuin kuoriämpäriä ja sinä piipität kaikkeen huuleen mitä sulle laukasee .... kengän numeroita, voi hyvänen aika, kirjoittelet siis liikemiehenä työsi ohessa sunnuntaina aamusta iltaan.
Laita lippalakkisi lattialle ja aijaten ... ai niin mutta sullahan pukkaa kiirettä kasvattamaan korealaisias ..... ja haravoimaan.
04.06.2023 14:24
Hei Dille, kiitos kestotilauksestasi jälleen tuolla vähäpoikamaininnalla, joten…
Mitä mieltä olet Tyttö trollifeikkinen omista julkaisuistasi?
https://aijaa.com/gIRvls
https://ibb.co/qmLBQhd
https://ibb.co/F6DXxmK
https://ibb.co/W29TzYd
https://ibb.co/TcqnHns
29.05.2023 20:18
Kun ei ole ajanut kevaria isommalla, niin ei ole ymmärrystä isommista, joten pysynet alueellasi josta jotain tiedät, koska kyseessä on taitolaji.
28.05.2023 17:22
Olen siis sihteeripoika ja mitä kulloinkin päätät, mutta ...
Kiitos rakas että olet jälleen ajatellut minua ja jopa eteerisen kaunista kitaranmuotoista vaimoani, se lämmittää mieltäni suunnattomasti.
Selvennän sinulle jolle läheisin ja ainoa kokemus laatupyöriin on kuunnella niiden ääniä ja katsella kuolaten, että näillä meidän suuremmilla laatupyörillä on hieman hankalaa mainitsemasi polvikosketus, mutta kyllä se ääritilanteessa onnistuu syystä, että on harjoiteltu, eikä siis ole kyse ensikokemuksesta tuolloin.
Sporalla se tosin onnistuu kun mieli sellainen ja olosuhteet ok.
Muistin virkistämiseksi esikuvasi 300 kerholainen, joka haaveilee ratapyörästä sen sijaan on kertonut, että ei ole koskaan ainuttakaan kertaa naarmuttanut kalliiden ajopukujensa polvitoppauksia.
Hän siis kuuluu ryhmään joka mahdollisen ensimmäisen kerran elämässään joskus joutuu tilanteeseen, että onnettomuus on vältettävissä ainoastaan äärimmäisiä taitojaan käyttäessään, mutta kun taitoja eikä kokemusta ole, niin ylivertaiset saavat kutsun kuoppajaisiin.
Muuten, mikäli omistaa avomersun niin omistaa myös omistajan käsikirjan.
https://ibb.co/3m0MVYK
28.05.2023 15:01
Jep, toivotan onnea myös omasta puolestani ja ihmettelen mikä tarve Tyttösellä on esiintyä '*' kun ei edes onnea voi toivottaa omallaan.
Kaunis on vaimosi ja onnea hänelle, kuin myös toki teille molemmille.
Rakkaan tuhatkunta bablaa aiheesta missä sinä olet, tatamiin taputtelit muutamalla kuvalla.
Pellenaamalla oli kauniin perheen saarimatkailu ja hääpäiväkin, mutta ... no antaas olla.
23.05.2023 09:52
Räps ja tervetuloa sanomaan tuo ihan kasvotusten.
Kyllä varmaankin tienaat enemmän koska en saa sairaseläkettä, mutta katsos kun minun ei tarvitsekaan tienata yhtään mitään, koska olen jo aiemmin tienannut riittävästi.
21.05.2023 15:42
Juttu muuttuu kovasti tuosta kulta-asiasta.
Alkuperäinen ja edelleenkin juttu on että thaimaalaiset korut pääosin on erittäin kultapitoisia ja sitä sinä et apina tiennyt, kaikki muu selittely sinun ja vaimosi käädyistä on sivuselittelyä.
21.05.2023 15:41
Kiitos että muistat minua joka päivä.
Minä en lomaile täällä thaimaassa vaan asun.
Toisekseen olen maininnut että yksi luottokortti riittää mainitsemiisi, ei tarvitse olla montaa.
Mitä tulee muuhun kirjoitteluusi, niin muista ajatella minua myös huomenna ja loppuelämäsi, mutta niinhän sinä teetkin ilman muistuttamista.
21.05.2023 14:55
Hei rakas Hukkapala.
Olet kiinnostunut varsin erikoisista asioista koskien minua.
Jos tahdot jotain esittää minulle niin tee se muussa olemuksessa kuin anonyyminä.
15.05.2023 15:58
Huomenta.
Harmillista tuo asenne kuten korkeatasoisesta valokuvastasi voi huomioida, että isä on surrannut kypärän moppen kylkeen ja lapsikin on ilman kypärää.
15.05.2023 04:09
Moi.
Aika kuivaa bablaa nykyisin Neito 2010 Hukkapalanen julkaisee.
Ei oo viimeaikoina käyny ranssilla syömässä, eikä oikeen mitään muutakaan aktiivia harrastanu Hesalaisen yksiön hintaisesta parasta mitä rahalla saa.
Ei edes Iphone ole räpsyny.
10.05.2023 09:12
Sorru että "Katosin", mutta kun ei kiinnosta sun juttus.
Rakas on huolissaan thaimaassa asuvien junttilan matkailujen tiheydestä tapaamaan jälkikasvua, joten voipi olla huolissaan eedeninkin suuntaan.
Kuten sanoin, ehdottamani tapaaminen on loppuun käsitelty tahtosi johdosta, joten tämä viesti siitä aiheesta viimeinen.
07.05.2023 20:10
Moi. Tiesin vastauksen tason ennalta, pysykööt olosuhteissaan, onhan se jo loppuun taputeltu ja itsekin totesi rakentaneensa haaveillusionsa sinun kiusaksesi.
07.05.2023 13:52
Selvä, asia loppuun käsitelty, en lähde kanssasi tuohon bablaan, jatka siis valitsemallasi linjalla puskahuutelujasi TYTTÖ.
07.05.2023 13:37
5 / 67