Vapaa kuvaus

Aloituksia

274

Kommenttia

1338

1. Terve.Otan+vastuun+aloituksesta,+voit+ilmoittaa+eteenpäin.Koita+pärjätä+näkemyksesi+kanssa,+että+Sinulla+yksinoikeus+...+kohteliaisuuksiisi.
  2. Hauskaa+bablaa+luettavissa.Aisankannattaja+...+mahtaako+se+tarkoittaa+esimerkiksi+tätä+Pattayan+rakkaiden+peppusta,+joka+joka+väliin+lataa+noita+niuvojaan+kiljuineen?Kahvi+mielenkiintoinen.Juhlamokkaa+pidetään+parempana,+mutta+olen+huomannut+sen+laatuvaihtelut+niin+suuriksi,+että+jäänyt+pois+kauppalapulta+suomessa+käynneillä.Minä+juon+täällä+Chiang+Maissa+aika+paljonkin+kahvia,+mutta+suosin+paikallista,+jauhan+itse,+sekä+keitän+perkolaattorilla.Kielitaidosta+huomioni.Vain+minä+vaimoni+avustuksella+ymmärsi+Numban+ostokset+ja+luonnollisesti+Numba+itse.Tällä+palstalla+ei+vaikuta+kukaan+muu,+joka+ymmärtäisi+ilman+googlen+kääntäjää.Selväähän+seon,+että+asiasta+vaietaan,+koska+kyky+vex+ja+kääntäjään+ei+voi+kopioida+valokuvatekstiä.Kysynkin+Aasivajakilta+(+sorry+nimityksen+viritit+itse+)+ja+Rakkaiden+aisankannattajalta,+mitä+mahtanee+lukea+Numban+varaosa-asiakirjan+vasemmassa+yläkulmassa?Vaikeneminen+illuusiorakennuksesta+ja+maisemapyöräilystä+hymyilyttää.Lootaskuitti.Kohteliaasti+kysyin+Rakkaiden+aisankannattajalta+ennalta+miten+aikoo+Lootaskuittini+täältä+Chiang+Maista+torpata+mikäli+kuittiaijauksen+varjot+häntä+miellyttää+ja+hän+tapansa+mukaan+vaikeni.Tämän+johdosta+odottelen+vastausta.Työlupapiipitys+loppui+kun+Neito+ryhtyi+työluvattomaksi+maajussiksi.No+tässäpä+taasen+hieman+babla-aihetta+viikonloppunne+ratoksi.Aasivajakille+näin+rattoisaa+piipahteluaikaa+tänne+Thaimaahan+eukkonsa+ollen+töissä+pankin+lainaosastolla+aasin+nauttien+kaffia+joka+käänteessä+kun+ei+muuta+keksi.