Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
274
Kommenttia
1338
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Terve.
Otan+vastuun+aloituksesta,+voit+ilmoittaa+eteenpäin.
Koita+pärjätä+näkemyksesi+kanssa,+että+Sinulla+yksinoikeus+...+kohteliaisuuksiisi.
04.02.2020 11:09
Kiitos+kommentistasi.
Voisitko+ystävällisesti+suomentaa+Numban+varaosa-asiakirjasta+vasemman+ylänurkan+tekstin?
Aha+....ok+......+ei+onnistu+kopioida+kääntäjään,+eikä+tuttavapiirissä+ainuttakaan+thaita.
Mikä+muuten+sinun+talosi+uima-altaan+lämpötila+ja+nyt+en+tarkoita+Kontulan+uimahallia?
02.02.2020 14:05
Olen+siis+onnistunut+kirjoituksillani+päätarkoituksessani,+eli+saamaan+aikaiseksi+sinulle+päivittäistä+ajattelua+ja+jopa+kirjoittelua+minusta,+pohdippa+sitä+ja+kirjoita+lisää.
02.02.2020 13:55
Hyvin+luonnollista+että+sbugella+on+alkkiskavereita.
02.02.2020 13:06
Annoin+vain+sinulle+sunnuntain+villalangan,+joten+ole+hyvä.
Oireile+lisää,+palstatilaa+alla.
02.02.2020 12:41
Hyvä+aisuri,+tiedoksi+sinulle,+että+täällä+Thaimaassa+suurin+osa+maan+ravintoloista+on+Thaiomisteisia+ja+palvelut+suunnattu+Thaimaalaisille.
Sinulla+on+outo+käsitys+että+kaikessa+iiketoiminnassa+tulisi+olla+unelma+suurista+rahoista,+ei+siitä+ole+kyse,+vaan+normaalista+toimeentulosta.
Muu+ei+aiheuta+kommentointiani.
02.02.2020 12:14
Esitin+kysymyksen+Pattayalla+matkaileville+hyvä+aisuri.
02.02.2020 12:10
No+mutta+heips+kaikille+Teille,+jotka+olette+taasen+kallista+aikaanne+käyttänyt+ajatuksiinne+minusta,+lienee+aivopesun+tulosta+vaiko+jotain+järkevämpää?
Kiitos+Numballe+kielenkäännöskommentista+jonka+osalta+viittaan+kielimuuribabloihin+kertoen,+että+kyllä+meillä+on+hauskaa+vaimoni+kanssa+hänen+lukien+junttien+kertomuksia+hänen+olemuksistaan.
Hän+siis+osaa+suomea.
Olen+kehoittanut+Pattayan+rakkaiden+näyttävän+omia+kirjoituksiaan+esimerkiksi+äidille+tai+lapsille,+mutta+selväähän+on+että+sellainen+ei+tapahdu,+koska+kommentit+voisi+olla+jokseenkin+rakkaalle+epämiellyttäviä.
Aasi+tuolla+jossain+tiedusteli+tapaamismahdollisuutta+kanssani+täällä+Chiang+Maissa,+johon+ystävällisesti+vastaan,+että+toki+voin+hänet+tavata+sen+jälkeen,+kun+Neito+on+ryhtynyt+mieheksi+sanojensa+taakse.
Aasille+myös+tiedoksi+että+Aasin+sanavalinnat+tapaamisensa+mahdollistamiseksi+osoittaa+hänen+jääneen+paitsi+alkeellisimmistakin+kotikasvatuksen+käytösopeista.
02.02.2020 10:35
Tuota+sinistä+odotinkin,+kiitos.
Okaapa+nyt+ylpeitä+kaikki+Te+kuten+Neiti+asianmukainen,+Aasi,+44,+sekä+muut+rakkaat,+Teillä+on+Pattayan+rakkaiden+ryhmässä+heikoin+lenkki+aivan+itse+vapaaehtoisesti+ilmoittautuen.
01.02.2020 14:40
No+mutta+tuohan+on+ihan+hyvä+aloitus+viikonlopputarinoillesi,+osoittaa+vahvasti+sinun+matkailevan+Pattayalla+ja+varmaankin+juttujasi+mielenkiinnolla+kuunnellaan+suomibaareissa.
Kirjoita+lisää,+se+helpottaa.
01.02.2020 14:26
Katsos+kun+pysyy+aloituksessa+niin+voipi+jopa+sekunneissa,+mutta+sinä+siellä+joudut+avaamaan+aloituksen,+joten+kaikki+kunnia+sinulle+ja+kuten+kirjoitin,+sinulle+viikonloppupuuhaa,+joten+kirjoitappa+nyt+jotain+niin+hupaisaa+kuin+mieleesi+tulee+siellä+junttilassa+matkailusi+puutostilaasi+helpottaen.
01.02.2020 13:51
Vain+10+minuutin+päivystys,+skarppaa+aisankannattaja.
01.02.2020 13:40
Hauskaa+bablaa+luettavissa.
Aisankannattaja+...+mahtaako+se+tarkoittaa+esimerkiksi+tätä+Pattayan+rakkaiden+peppusta,+joka+joka+väliin+lataa+noita+niuvojaan+kiljuineen?
Kahvi+mielenkiintoinen.
Juhlamokkaa+pidetään+parempana,+mutta+olen+huomannut+sen+laatuvaihtelut+niin+suuriksi,+että+jäänyt+pois+kauppalapulta+suomessa+käynneillä.
Minä+juon+täällä+Chiang+Maissa+aika+paljonkin+kahvia,+mutta+suosin+paikallista,+jauhan+itse,+sekä+keitän+perkolaattorilla.
Kielitaidosta+huomioni.
Vain+minä+vaimoni+avustuksella+ymmärsi+Numban+ostokset+ja+luonnollisesti+Numba+itse.
Tällä+palstalla+ei+vaikuta+kukaan+muu,+joka+ymmärtäisi+ilman+googlen+kääntäjää.
Selväähän+seon,+että+asiasta+vaietaan,+koska+kyky+vex+ja+kääntäjään+ei+voi+kopioida+valokuvatekstiä.
Kysynkin+Aasivajakilta+(+sorry+nimityksen+viritit+itse+)+ja+Rakkaiden+aisankannattajalta,+mitä+mahtanee+lukea+Numban+varaosa-asiakirjan+vasemmassa+yläkulmassa?
Vaikeneminen+illuusiorakennuksesta+ja+maisemapyöräilystä+hymyilyttää.
Lootaskuitti.
Kohteliaasti+kysyin+Rakkaiden+aisankannattajalta+ennalta+miten+aikoo+Lootaskuittini+täältä+Chiang+Maista+torpata+mikäli+kuittiaijauksen+varjot+häntä+miellyttää+ja+hän+tapansa+mukaan+vaikeni.
Tämän+johdosta+odottelen+vastausta.
Työlupapiipitys+loppui+kun+Neito+ryhtyi+työluvattomaksi+maajussiksi.
No+tässäpä+taasen+hieman+babla-aihetta+viikonloppunne+ratoksi.
Aasivajakille+näin+rattoisaa+piipahteluaikaa+tänne+Thaimaahan+eukkonsa+ollen+töissä+pankin+lainaosastolla+aasin+nauttien+kaffia+joka+käänteessä+kun+ei+muuta+keksi.
01.02.2020 13:29
Oletko+Aasivajakin+sihteeri+...+???
On+ollut+tarkoitus+laittaa+Lootaskuitti+täältä+Chiang+Maista,+mutta+tiedustelen+ennakkoon+mikäli+varjot+ok,+niin+millä+muulla+aiot+torpata+jutun+...+???
Tuo+muuten+aika+oivallinen+ehdotus,+että+piirtää+jotain.
Mitä+jos+Aasivajakki+seuraavaan+kahvikuppikuvaansa+laittaa+jotain+suomeen+viittaavaa?
Olisi+myös+hupaisaa+saada+maisemapyöräilijältä+pyöräilykuva+jossa+myös+fillari.
Puhumattakaan+illuusioneidin+haaverakennuksesta+fotonen+ja+muistin+virkistämiseksi,+Dille+kertoi+paljonkin+rakennusvaiheestaan+aijaten+opettaen+minua+rakennusmestaria+rakentamaan.
Muuten+tupsahti+mieleeni+kysyä,+miten+omat+kuvasi+.....+aha+........+ok.
Niin+muistui+myös+mieleeni+että+jalojuomien+nautintatapoja+on+monta,+valveutuneet+viskimiehet+ei+sekoita+kinkerallya+jäämurskalla,+mutta+tapojahan+on+monia.
Minun+tapani+on+Rellu+kuksasta+ja+tänään+on+kuksassa+Rellua.
Heips.
31.01.2020 20:08
Seliseli+poju+yritäppä+nyt+keksiä+jotain+parempaa.
31.01.2020 19:03
Tuntemattomasta+syystä,+ei+poju+kuules+nyt+on+niin+hauskaa,+että+taidan+nauttia+jalojuomaa+ja+kiitän+Numbaa+joka+kulauksella,+tämä+hyvä+ja+rakas+kiemurtelee+ja+selittelee.
31.01.2020 18:59
Täytyypä+tuumata+että+tämä+on+niin+hauska,+että+AASIVAJAKKI+ei+huomaa.
31.01.2020 18:35
No+mutta+no+mutta,+täällähän+vallan+on+ryhdytty+uusavuttomiksi+goodin+purkajiksi.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16224561/patayan-matkailu-romahtanut-60-viime-vuodesta-#comment-100778796
No+näyttänee+Numba+saaneen+säiliönsä+ja+kielitaidottomille+valaisen+hieman+hänen+ostaneen+myös+possua+kahdessa+eri+muodossa,+joten+pientä+arvoitusta+jätän+sen+osalta.
Croisanttia+ja+maitoa+myös.
Riisiä+vähän+kiinteämpää,+tiedättehän+sitä+mitä+sormilla+pieniä+pallukoita+voi+syödä.
Numba+laittoi+myös+suun+makeaksi+Haribolla.
Terveisiä+vaimoltani+hyvät+tumpelot.
31.01.2020 18:24
Luin+tuossa+myös+törkykirjoituksen+thainaisten+työllistymisesta+suomessa+ja+vääristellyn+syytöksen+näkökannastani+väärinperustein+maahanmuuttajista.
En+viitsi+vaivautua+nasuiluun+vastaamaan,+jos+joku+tahtoo+aivan+oikeasti+valveutua+miten+ns.+ulkomaalaiset+siellä+suomessa+suomalaisia+palvelevat,+siis+asianmukaisesti+toimivat+ulkomaalaiset,+niin+katsaus+terveydenhoitopuolelle+yksinomaan+valaisisi+paljon.
Lääkäreinä+lienee+jo+toimivan+yleisellä+puolella+niin+iso+prosentti,+että+huhhuh.
Perushoitajiksi+ja+sairaanhoitajiksi+on+kouluttautunut+todella+suuri+määrä.
Viimekäynnilläni+Meilahdessa+sattui+mukava+tilanne+labrassa+kun+ottivat+verikokeet.
Nuori+thaipoikaopiskelija+harjoittelijana+piikitti+ja+häntä+koulutti+thailady.
Kulttuuri+ja+uskontokin+puheenaiheena,+johon+totean,+että+tiedän+mitäolen+oppinut+eläessäni+täällä,+antaa+Neidon+opiskella+elämää+4+tuntia+päivässä,+minun+opiskelut+on+opiskeltu.
27.01.2020 19:19
Pahoittelen+että+näkemyksesi+on+kirjoittamasi,+mutta+en+kovin+vakavasti+ota+hidashoksotinta+joka+kirjoittelee+paniikkihäiriöisenä+400+aivotärähdystä+saaneena.
Itse+asiassa+opastan+opiskelemaan+esimerkiksi+googlaten+Animism+spirit+house+thailand,+niin+taasen+kirjaviisautesi+karttuu.
Minulla+/+meillä+heikko-osaisten+auttaminen+täällä+Chiang+Maissa+vuositasolla+lienee+summaltaan+ylittävän+sinun+vuosiansiosi+ja+koska+ulosantisi+on+tuo+mikä+ilmenee,+niin+ei+aiheuta+kanssasi+aiheesta+sananvaihtoa.
26.01.2020 18:45
63 / 67