Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
274
Kommenttia
1338
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Katsos+Neitsykkä+se+täällä+aloittaa+kirjoituksensa+vihamiesnäkemyksillään,+voisit+hieman+omia+ja+persekärpäsesi+kirjoituksia+tulkita.
10+vuotta+asunut+siis,+joten+ainakin+tyttäresi+jätit+8+vuotiaana,+tosin+6+vuoden+suhteesta+kakkosexän+kanssa+laskien+aloitit+etäkasvatuksesi+tyttäresi+ollen+vain+5+vuotta.
Kovasti+olet+aktiivinen+ravintola+/+baari+/+tyttö+asioissa,+ootko+vähän+jämähtäny+Pattayan+mainosmieheksi.
Tinderiä+säälin.
23.11.2019 16:23
Minne+tuntemattomat+kirjoittaa?
Yhdentekevää+minne,+vaan+tälle+palstalle+tuon+sisältöisenä+on+täysin+turhaa,+mutta+jos+tärkeää+henkilölle+niin+kirjoitelkoot.
Kirjoittaja+senssuttelee+joten+minulla+lienee+oikeus+kommentointiin.
Persut+pelastaa+suomen,+sehän+olisi+hieno+asia,+tosin+jos+sitä+yritetään+Nazun,+mv-lehden+ja+neitsykän+tavoin,+niin+eitule+onnistumaan.
Vedon+on+esittänyt+Neitsykkä,+kysele+anonyymi+häneltä,+minun+kanssa+Neitsykällä+ei+ole+munaa+asiasta+keskustella.
21.11.2019 14:33
Senssut+kuivuu+koteihinsa?
Hyvä+Neitsykkä,+olet+esittänyt+vetosi+ja+minä+olenpyytänyt+ilmoittamaan+kun+olet+valmis+sanojesi+taakse+myös+taloudellisesti.
Tosin+jos+tyydytystä+saat+noista+senssutteluista,+niin+ok+mulle.
Noiden+osittain+oikeidenkin+mielipiteiden+lausuminen+tuolla+ylimielisyydellä+kun+vain+ei+tällä+Pattayan+matkailupalstalle+piirunvertaa+vaikuta+mihin+kään+muuhun,+kuin+bablaa.
Koska+olet+noin+vahvasti+Perussuomalaisten+kannattaja,+niin+mikäli+tahdot+vaikuttaa+muullakin+tavalla+ja+foorumillakuin+Pattayan+matkailupalstalla,+niin+kanavia+on+asiallisempiakin+ja+voi+jopa+osallistua+muutoinkin+kuin+sanoin.
21.11.2019 14:15
Edelleen,+ryhdy+nollaneiti+mieheksi+niin+pääset+kokemaan+(todistamaan).
15.11.2019 13:08
Mielenkiintoista+ja+todellakin+naurettavaa,+mun+mielestä+sairasta,+joten+odottelen+nyt+runsaasti+siitä+Neidin+moottoripyörästä,+jossa+paljon+nappuloita+sarvissa+kuvia,+joissa+myös+päähenkilö+samassa+kuvassa.
Kiitos+Santtu+että+viitsit+antaa+vähän+takaisin+tuolle+omanapanarssulle,+joka+on+aina+kaikkitietävä+yli-ihminen.
15.11.2019 12:39
Santtu+vastannee+watsiin,+jota+minä+en+tunne,+mutta+on+todellakin+sähköpotkulautoja+10+kpl+kylpylässä.
Todisteellisuus+hauska+ilmiö,+joten+todettakoon+että+kun+pukkaa+tytön+pepunkuvaa,+niin+tyttö+on+lomamorsian.
Kun+aijaa+kuvan+kauppakeskuksen+kattorakenteista,+se+on+Dillen+olohuone.
Kun+aijaa+kuvat+.....+niin+ne+leijuu.
15.11.2019 12:29
Hienoa,+ettäkö+oikein+uskaltaa+rekisteröityä,+kokeileppa+oman+uskalluksesi+rajoja+ano.
Aha,+ettäkö+siellä+junttilassa+on+postilakko+taasen+ja+postissa+jaetaan+toimeentulotuet.
Mukavaa+normaalia+perjantaita+sinulle.
15.11.2019 11:52
Päivystys+pahasta,+anteeksi,+sinähän+luet+ja+kommentoit+päivystämättä,+voisit+antaa+ohjeistuksen+miten+itse+toimit.
Olisi+oiva+matkailutarina,+kun+Neiti+2010+ryhtyisi+sanojensa+mittaiseksi+vedonlyöjäksi+saapuen+tänne+Chiang+Maihin+poistuen+Pandana+ja+satskun+köyhempänä,+voitaisiin+jopa+juutuupiin+pukata+kun+poika+itkee+polvillaan+ja+luovuttaa+rahansa+orpokotiin,+koska+minä+en+niitä+tarvitse.
15.11.2019 11:44
Jaahas+se+on+sitten+Neidin+2010+tämä+kommentoijaprofiili+sitten+vuorossa+ja+jatkuu+varmasti+mielenkiintoisin+kommentein+kun+perjantaipullon+korkki+narahtaa.
15.11.2019 11:40
Hyvä+ja+kiitos+Santtu.
Voisi+jo+tuo+Neitimme+2010+rauhoittua+ja+paneutua+enemmän+omaansa+kuin+alituiseen+muiden+arvosteluun.
Minä+jään+nyt+odottamaan+Ducatin+kuvaa.....Omakotitalonkuvaa.....on+avioitunutkin......10+pisteen+vauvakin+on.....mutta+mutta.........Tindervaimonsa+on+ollut+suomessajuhannuksena+ja+joulunakin...........mahdottomuus+vain+valokuvat........
On+nähty+kyllä+lukuisa+määrä+internetistä+imuroituja+peppuja+lenkkareineen,+hauiskuva,+lentolippu,+jopa+tiliote........
Suonette+sanontani......+sanonko.......no+sanon.......mulla+hauskaa......
Neidille+2010+tiedoksi+edelleen,+kuksakuvaa+enemmän+saat+kun+ryhdyt+seisomaan+vedonlyöntisi+takana.
15.11.2019 11:17
Hyvä+Neiti+2010.
Kirjoittamaasi+Santtu+paljastui+Senssuksi,+johdosta+seuraavaa:
Sinun+käytöksesi+on+niin+ala-arvoista+ja+sairaaloista+internetilluusiohenkilönä,+että+en+kovin+montaa+sanaa+vaivaudu,+koska+tiedän+jatkon+olevan+pienessä+sielussasi+jatko+laiffina+sun+muuna+itsesi+vierustoverina.
Santtu+on+ainut+palstalla+asianmukaisesti+kirjoittava+ja+lienee+Numba+tuossa+maininneen+asetelmasta+Pattayan+rakas+vs.+muu+maailma,+joka+varsin+osuva.
Kirjoitat+Santun+kuvien+lähettämisen+onnistumisesta,+jonka+johdosta+muistutan+sinun+kyvystäsi+hauis,+lentolippu,+tiliote,+sun+muuta+hauskaa,+vaan+ei+mitään+oikeellista.
Vosihan+tässä+mainita+että+sinulla+valokuvaamaton+uutukainen+omistusmoottoripyörä+ja+irvailet+Santulle+vuokrapyörästä.
Mitä+tulee+vedonlyöntiin,+niin+se+on+sinun+esittämäsi+ei+minun+ja+sinä+olet+vedonlyönnistäsi+luikkinut.
Uudistan,+ryhdy+sanojesi+mittaiseksi,+niin+pääset+itsekin+kuvaamaan+kuksan+tänne+Chiang+Maihi+kun+se+sinua+kiinnostaa.+++
Kyllä,+ilmanlaatu+surkea+täällä+Chiang+Maissa,+mutta+sun+käytöslaatu+samaa+tasoa.
15.11.2019 11:05
Oli+pienoinen+tarkoitus+tarinoida+juhlaamme+täältä+Chiang+Main+vuoriston+näkökulmasta,+mutta+huomaan+kilahtaneella+olevan+muu+mielenkiinto,+joten+jätän+sanaseni+vähemmälle,+että+hän+saa+jatkaa+omaansa.
Kuitenkin+terveiset+hissinorsu+Ballelta+ja+toiselta+pojaltani,+jolla+lempi+leiskuu+yhden+puutarhurityttömme+kanssa.
Muistakaa,+nastarenkaat+kitkoja+parempi.
12.11.2019 07:59
Hyvä+Neiti+ja+rakkaasi+Mörri.
Ei+heilauta+kuulkaas+mun+elämää+hitusen+vertaa+nuo+verot+ja+hiilidioksit,+koska+en+todellakaan+voi+vaikuttaa+niihin.
Rahtilaivat+koskee+minua+vain+muutamassa+asiassa,+eli+oman+rahtini+toimittamisesta+tänne+Thaimaahan+ja+päinvastoin.
Bablaa+Neiti+viisauksias+mutta+vältä+senssutellessasi+paniikkihäiriötä,+koska+silloin+tuotat+hiilidioksidia+normaalia+enemmän.
Ps.+Mahtavan+tasokas+toi+sun+tatskas.
04.11.2019 10:46
Edelleen+en+kirjoita+sinulle+irvailtavaksi.
03.11.2019 18:05
Sua+on+kiva+kiusata,+jätkä+kaikesta+tietoinen+vaan+ei+kuitenkan+mistään+omaa+kokemusta.
03.11.2019 18:03
Tämänkin+katsominen+aiheuttaisi+tietoisuutta,+.....+mutta+voi+voi+sentään........eihän+sitä+löydä+ilman+kielitaitoa+ja+väikka+löytäisikin.........kuuntele+ja+ymmärrä.
https://youtu.be/e1q6KkZP3-M
Neidollahan+siinä+suomalaista+salaattia+ja+tomaattiakin.
03.11.2019 17:57
Vinkki+ล่าเตียง+kokeiltavaksi+googleen+ja+taas+valaistuu+thaimaatietoiseksi+enemmän.
03.11.2019 17:52
Lapsi+on+hyvä+ja+kahdella+sormella+suurentaa+kuvaa+oivaltaakseen+varjot,+mutta+kuten+sanoin,+ei+pääasia+ollut+ruokalautanen,+vaan+siä+tarvitset+uusia+virikkeitä,+koska+olet+jumittunut+niin+kuiviin,+että+aivan+pölisee+jo+sun+juttus.
03.11.2019 17:50
Joo+ilmanlaatu+ei+todellakaan+ole+ok+täällä,+mutta+minä+en+asialle+voi+mitään.
Me+vain+koetaan+pärjätä+täällä+Dillen+kummilapsen+ja+suomalaisten+nauravien+ravintoloitsijoiden+kanssa.
Sinä+poju+ole+ja+pysyt+keskisuomessavain+piipahdellen+täällä+ja+cupidis+edelleenkin+on+ja+pysyy+täällä+thaimaassa.
Et+tiedä+ruokaljin+nimeä,+et+mitä+kyltissä+lukee,+joten+oleppa+nyt+niin+kihloissa+kuin+tahdot.
03.11.2019 17:46
Jep,+eihänminun+varsinainen+tarkoitukseni+ollutkaan+ruokalautanen+pöperöineen,+vaan+sinulle+villalangan+antaminen,+joten+nythän+sulla+taas+puuhaa.
Vihannesten+siemenet+kyllä+suomesta,+kuten+Pattayan+landellakin+muistaakseni+joitakin.
Mutta+mikä+hauskaa.....et+tiedä+pöperön+nimeä,+etkä+tiedä+mitä+kyltissä+lukee.......sulla+ei+oo+edes+thaiystävää+jolta+kysyä.......joten+jatka+poju.
03.11.2019 17:23
66 / 67