Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
372
Kommenttia
1696
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jaahas+joku+on+täällä+oivaltanut+Neidille+sopivan+näpäytyksen.
16.06.2020 02:54
Kiitos+rakas+fanini+ystävällisestä+palautteestasi.
Niin+mielenkiintoista+että+olen+päättänyt+tavata+tämän+mainitsemasi+veljeni+kun+seuraavan+kerran+seudulle+piipahdan.+Tarkoitus+onkin+koska+vaimollani+on+sopimukseensa+perustuen+mukava+potti+tiedossa+tuolla+suunnalla.
Noita+puukuulamattoja+tosiaan+joskus+oli+ja+kokeilinkin,+mutta+ei+miellyttänyt.
Xx:llä+lentokenttähuiput+275+ja+tosiaankin+lopetin+siihen+koska+tuli+pupu+housuun.
Pitää+paikkansa+sanontasi+Capricesta+mutta+mun+mielestä+mukavat+kyydit.
Ei+ole+poju+fantasiaa+enkä+ole+väittämäsi+tavoin+mitään+tunnustanut,+olen+sanonut+kiusaavani+sinua+ja+hyvinhän+olen+onnistunut+koska+et+voi+yhtä+päivää+elää+ajattelematta+minua.
Pidä+anonyymi+edelleen+tonnisi+ja+jos+tahdot+reaalitotuutta+niin+pidäppä+kokous+vedonlyöntipöytäseurueesi+kanssa.
Kyllä+sinä+vielä+poju+kuvia+ja+kuitteja,+päivän+lehtiä+ja+maisemia+saat+Kuksalla+monestakin+ajoneuvosta,+mutta+kuten+olen+sanonut,+ruokin+sinua+sitten+kun+a-pesun+tuloksissa+ilmenee+laantumista.
Ai+että+päivystäjä,+sinä+siis+olet+satunnainen+palstalainen,+lueppa+aloitussivujen+aloitukset+ja+ole+tyytyväinen,+olet+mestari.
14.06.2020 12:21
Fanini+kehoitti+minua+katsomaan+valokuviani+vuosituhannen+vaihteesta+ja+hieman+katsoinkin+paneutuen+kulkuneuvoihin,+no+mitä+muistui+mieleeni+joitakin.
Vastaohjauksen+aloitin+67+pappalla+ostaen+sitten+soliferin+joka+oli+susun+125+klooni+maksaen+tasan+1000+markkaa+muistan.
Ensiautokseni+ostin+Saab+96+jolla+oli+joku+vain+koeajanut.
Sitten+joku+toyota+mark+2,+saab+99,+volvoja+muutama,+mb+280+suomen+tupakan+vanha+edustusauto,+uusi+lavajenkki,+caprice+paku,+alfa+164,+mb+180+avo+mallia+56,+voi+niitä+niin+paljon+että+en+viitsi+enempää+noista+suomen+nelipyöräisistä+kuin+että+nyt+Paraisilla+mainitut.
Kuitenkin+mainituista+vaikka+tekniikka+edistynyt+paljon+niin+mielestäni+parhaat+kyydit+tarjosi+Caprice.
Kaksipyöräisistä+mopojen+lisäksi+muistaakseni+tenere,+jammu+kustom+joka+supistettiin+pojalle+kevariksi+ja+kurit+pois+katsastuksen+jälkeen,+useita+hondan+xx,+Road+King+ja+vaimolla+Spora.
Täällä+Chiang+Maissa+olevat+onkin+jo+talletettu+ihailijani+failiin+Senssun+elämä+ja+ajoneuvot.
14.06.2020 11:08
Tämä+joka+minut+on+valinnut+jokapäiväiseksi+mielitietykseen+on+ansainnut+minun+mielestäni+palautteen+minulta,+että+hän+voisi+uudistua+hieman,+jonka+johdosta+hieman+seuraavassa.
Karateharrastukseni+aloitin+Vaasassa+ja+tatami+oli+Onkilahden+silloisella+koululla,+jossa+myös+kävin+luokat+7+ja+8+ennen+siirtymistäni+ammattikouluun+josta+sainkin+kiitoksena+huvittavan+50+matkan+stibendin+ja+siitä+sitten+tekulle.
Hän+on+kiinnostunut+myös+kiinteistöistä+joten+kerrottakoon+eteerisen+vaimoni+nimissä+olevan+Suomessa+koti+ja+saari,+sekä+yksi+vene+ja+kaksi+autoa,+niin+ja+myös+yksi+japanilaisvalmisteinen+moottoripyörä.
Phuketissa+huvilakiinteistö,+auto+ja+kaksi+maxiskootteria.
Tuolla+myös+vene+ja+pari+jettiä,+sekä+sähköpaatti.
Täällä+Chiang+Maissa+kotikiinteistö+ja+kulkuneuvoja+joita+en+viitsi+luetella+tässä.
Tämä+riittänee+tällä+kertaa+mutta+vielä+kerran+lämmin+kiitos+kaikesta+ajatusajastasi+ja+ennenkaikkea+kirjoitusajastasi+minun+salainen+ihailija.
14.06.2020 10:43
Hän+on+ottanut+minut+elämänsä+ykköskohteekseen,+siitä+olen+otettu,+tosin+koska+hän+on+kateellinen+ja+katkera+kaikelle,+niin+pienoista+ihmetystä+aiheuttaa+hänen+oireilultaan+vapauttamansa+Neiti,+joka+elää+haaveilluusioelämää+hotellin+varvas-altaan+kupeessa+polskutellen+kauniissa+suomen+suvessa+keltaisia+ankkoja+täynnä+olevassa+paljussa+saapuen+paikalle+ohjaten+autoaan+vasemmalta+luonnollisesti+takakontissaan+vallan+tulivuorikiviä+grillin+muuraukseen.
14.06.2020 10:25
Tuo+hänen+internetkirjeensä+on+mielenkiintoinen+siltä+näkökannalta,+että+hän+todellakin+on+kiinnostunut+minusta,+se+lämmittää+sydäntä.
14.06.2020 10:16
Hyvä+puheenaiheen+muutos.
13.06.2020 12:29
Voivoi+sentään+kun+ottaa+kipeetä+Neidillä+omat+kuvansa,+joihin+ei+kykene+vastaamaan,+niin+täytyy+vollottaa+kärpäsenä.
Mielenkiinnon+kohde+ainoastaan+....+aha.
13.06.2020 12:22
Ahaaa+no+nyt+selvisi+siis+Neiti+Varvas-allas+on+kohteliaisuuden+perikuva+ja+sinä+olet+kiinnostunut+autoista+saamaasi+palautteeseen+perustuen,+hieno+näkökanta,+ja+elämäntehtävä.
13.06.2020 12:13
Miksi+sinua+ei+kiinnosta+varvas-allas+jonka+vieressä+auto+jossa+ratti+vasemmalla+puolen?
13.06.2020 11:56
Voi+sinua+taasen+rakas+en+ole+itseäni+vanhukseksi+kertonut+enkä+mylskään+jatkuvasti.
Kyvystäni+tekemään+jotain+en+ole+sanaakaan+lausunut.
Kaikkea+se+helmitaulusi+saakin+aikaiseksi+pienessä+sielussasi.
Ai+että+golffaamassa,+sehän+mukavaa,+kummalla+puolen+oli+tyyrinki+golfautossa?
13.06.2020 11:40
No+mutta+ettäkö+oikein+helmitaulua,+se+onkin+mielenkiintoinen+näkökanta.
Neidin+helmitaulu+kun+on+käynyt+koko+elämän+ylikierroksilla+niin+että+hyrrät+pyöriin+kuin+maapallo+(+litteä+maa+)+jonka+lapsikin+tietää+kun+etusormella+karttapallon+pysäyttää.
Kaikki+ihan+maksimitapissa+helmitaulun+vielä+laskien+oliko+lapsia+neljä+vai+viisi,+sekä+maatalouslomittajia+200+tai+400,+sekä+minne+miltsit+joita+ei+koskaan+ollutkaan+on+tullut+osakaslainattua+puhumattakaan,+että+helmitaulun+räpälääjällä+suuntavaisto+kateissa+kuin+vuoristossa+kykenemättä+selvittämään+millä+puolella+riisikipon+ratti+on.
Helmitaulusta+on+tipahtanut+kaikki+suomen+isännöinnit+ja+ison+päällikön+raha-avustukset,+haavevaimon+aktiiviosallisuus+lasten+auttamiseen+kun+koronan+aika+tuli,+hehän+linnoittautuivat+haavetaloonsa+karttaen+ovenkahvoja+koska+90+%+kyläläisistä+yli+80+vuotiaita,+mutta+pitivät+ryhmäjuhlat+seuraavana+päivänä.
Helmitaulun+historian+mahtavimpia+laskutoimituksia+oli+päällikön+tuparit+200+hengen+juhlavieraineen+juomien+loputtua+kesken+tämän+käyden+ostamassa+kolmen+marketin+juomavarastot+tyhjäksi.
Kertonut+sbuge-elämästään+heikkona+hetkenään,+että+aivonsa+ei+enään+ole+ihan+100%+joka+varmuudella+totta.
Mutta+hauskimmaksi+minä+rankkaan+tuon+Namin+taloprojektin+kaikkine+kuvineen,+joista+varvas-allaskuvalle+täydet+pisteet,+jonka+kupeeseen+hänen+tuli+parkkeerata+riisikipponsa+ja+lastenvaunut+seuraavana+päivänä+koska+kirjoituksensa+aikaan+oli+ilta+ja+liian+pimeää+suorittaa+parkkeeraaminen+ja+kuvan+räpsäytys.
Voi+olisihan+näitä+kirjan+verran+tuut+tuut+ja+rahtilaiva+peitti+auringon,+sekä+urheilu-ura+ja+ylivertaiset+lapset,+voimasuku+ja+että+vahingossa+hoksasi+miten+moottoripyörää+ohjataan.
13.06.2020 08:24
Jeps,+korkoa+korolle+on+tuottanut+pysyväiskorot.
10.06.2020 07:45
Tämäkin+ihan+hyvä+osoitus+a-pesun+pysyväistuloksesta.
Jaahas,+täytyypä+tästä+poistua+pesasemaan+pois+päivän+pölyt+laatupyöristä,+joiden+yhteisarvo+noin+100.000+euroa.
Minulla+,+palstan+arvostetuimmalla+LENTO+KAPTEENILLA+on+ko.+fillarit+mukana+lennoilla.+Välilaskun+aikana+poljeskelen+kentällä+keirroksen,+jotta+kunto+pysyy+korkealla.
10.06.2020 06:50
Heips.
Taidan+todeta+oli+sitten+kuka+tahansa+mitä+mieltä+tahansa,+niin+tämä+aloittaja+on+altistunut+pesulleni+totaalisesti,+eli+täsmälleen+kuten+olen+tarkoittanutkin.
Näe+unta+poju+ja+jatka+ajatteluasi+minusta+herättyäsi+24/7+elämäsi+loppuun+asti.
10.06.2020 06:45
Menen+nukkumaan+yleensä+noin+2+am.+joten+siinäpä+sulla+lisää+ajateltaa+miksi+ja+missä.
Jokaisella+ei+ole+laatupyörää.
09.06.2020 21:14
No+mutta+älä+nyt+Nasu+pieni+ole+taasen+alahuuli+lerpallasi,+laiffin+lumppua+olen+nimittänyt+vain+maatalouslomittajahutsuksi+eteerisen+kauniin+vaimoni+nimittelyn+vastapainoksi.
09.06.2020 21:01
Voi+hyvää+huomenta+sentään,+että+täällä+on+taasen+matkailtu+koko+rahan+edestä+ja+oikein+ajatuksella.
07.06.2020 01:32
En+ole+mitään+tarjouksia+esittänyt+enkä+esitä+sinulle+🐒
05.06.2020 20:08
Jatkan+vielä+selvyyden+vuoksi+että+vastapuolinasi+tässä+tapauksessa+tarkoitin+noita+klobalisteja,+ja+mitä+ne+nyt+olikaan+viher....+ja+rakki.....+ym.+sanavalinnoissasi+kulloinkin.
05.06.2020 19:57
66 / 85