Vapaa kuvaus

Aloituksia

372

Kommenttia

1696

1. Kiitos+rakas+fanini+ystävällisestä+palautteestasi.Niin+mielenkiintoista+että+olen+päättänyt+tavata+tämän+mainitsemasi+veljeni+kun+seuraavan+kerran+seudulle+piipahdan.+Tarkoitus+onkin+koska+vaimollani+on+sopimukseensa+perustuen+mukava+potti+tiedossa+tuolla+suunnalla.Noita+puukuulamattoja+tosiaan+joskus+oli+ja+kokeilinkin,+mutta+ei+miellyttänyt.Xx:llä+lentokenttähuiput+275+ja+tosiaankin+lopetin+siihen+koska+tuli+pupu+housuun.Pitää+paikkansa+sanontasi+Capricesta+mutta+mun+mielestä+mukavat+kyydit.Ei+ole+poju+fantasiaa+enkä+ole+väittämäsi+tavoin+mitään+tunnustanut,+olen+sanonut+kiusaavani+sinua+ja+hyvinhän+olen+onnistunut+koska+et+voi+yhtä+päivää+elää+ajattelematta+minua.Pidä+anonyymi+edelleen+tonnisi+ja+jos+tahdot+reaalitotuutta+niin+pidäppä+kokous+vedonlyöntipöytäseurueesi+kanssa.Kyllä+sinä+vielä+poju+kuvia+ja+kuitteja,+päivän+lehtiä+ja+maisemia+saat+Kuksalla+monestakin+ajoneuvosta,+mutta+kuten+olen+sanonut,+ruokin+sinua+sitten+kun+a-pesun+tuloksissa+ilmenee+laantumista.Ai+että+päivystäjä,+sinä+siis+olet+satunnainen+palstalainen,+lueppa+aloitussivujen+aloitukset+ja+ole+tyytyväinen,+olet+mestari.
  2. No+mutta+ettäkö+oikein+helmitaulua,+se+onkin+mielenkiintoinen+näkökanta.Neidin+helmitaulu+kun+on+käynyt+koko+elämän+ylikierroksilla+niin+että+hyrrät+pyöriin+kuin+maapallo+(+litteä+maa+)+jonka+lapsikin+tietää+kun+etusormella+karttapallon+pysäyttää.Kaikki+ihan+maksimitapissa+helmitaulun+vielä+laskien+oliko+lapsia+neljä+vai+viisi,+sekä+maatalouslomittajia+200+tai+400,+sekä+minne+miltsit+joita+ei+koskaan+ollutkaan+on+tullut+osakaslainattua+puhumattakaan,+että+helmitaulun+räpälääjällä+suuntavaisto+kateissa+kuin+vuoristossa+kykenemättä+selvittämään+millä+puolella+riisikipon+ratti+on.Helmitaulusta+on+tipahtanut+kaikki+suomen+isännöinnit+ja+ison+päällikön+raha-avustukset,+haavevaimon+aktiiviosallisuus+lasten+auttamiseen+kun+koronan+aika+tuli,+hehän+linnoittautuivat+haavetaloonsa+karttaen+ovenkahvoja+koska+90+%+kyläläisistä+yli+80+vuotiaita,+mutta+pitivät+ryhmäjuhlat+seuraavana+päivänä.Helmitaulun+historian+mahtavimpia+laskutoimituksia+oli+päällikön+tuparit+200+hengen+juhlavieraineen+juomien+loputtua+kesken+tämän+käyden+ostamassa+kolmen+marketin+juomavarastot+tyhjäksi.Kertonut+sbuge-elämästään+heikkona+hetkenään,+että+aivonsa+ei+enään+ole+ihan+100%+joka+varmuudella+totta.Mutta+hauskimmaksi+minä+rankkaan+tuon+Namin+taloprojektin+kaikkine+kuvineen,+joista+varvas-allaskuvalle+täydet+pisteet,+jonka+kupeeseen+hänen+tuli+parkkeerata+riisikipponsa+ja+lastenvaunut+seuraavana+päivänä+koska+kirjoituksensa+aikaan+oli+ilta+ja+liian+pimeää+suorittaa+parkkeeraaminen+ja+kuvan+räpsäytys.Voi+olisihan+näitä+kirjan+verran+tuut+tuut+ja+rahtilaiva+peitti+auringon,+sekä+urheilu-ura+ja+ylivertaiset+lapset,+voimasuku+ja+että+vahingossa+hoksasi+miten+moottoripyörää+ohjataan.