Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
352
Kommenttia
1616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jaahas+no+mutta+missä+kaikki+Thaimaan+aamuvirkut+ja+Junttilan+tuotantolinjalaiset,+eikös+pukkaa+yövuoroa+junttilassa,+että+voi+esittää+käyneensä+rantakaistaleella+aamu-uinnilla?
No+en+minäkään+vielä,+kunhan+tuossa+vain+reippaalla+aamukävelyllä+käväisin,+eikä+ihan+joka+aamu+viitsi+pulahtaa,+suihku+ihan+ok+tänään.
Luontomiehiä+enemmältikin+tällä+palstalla,+niin+muistui+mieleeni+että+Vaasan+saaristossa+oli+yksi+merikotkan+pesä+joista+uljaista+linnuista+pidimme+huolta.
Pakkasen+tullessa+ostimme+lehmänruhon+ja+fiskarit+kuskas+sen+pesän+lähistölle.
No+toiset+pitää+kanoista,+onhan+se+ihan+ok+myös+kun+itsekin+on+aika+kotkottaja+ja+varmaan+opiskellut+myös+kanojen+kieltä.
Näin+tällä+kertaa+ja+pohdittavaksi+jää+onko+Neidillä+ollut+parempi+onni+liittyä+kanalan+jäseneksi,+kuin+apinalauman+alaleuattomaksi+sormipuoleksi.
09.04.2020 02:26
Jeps+tulihan+se+sieltä,+mutta+kuules+on+tässä+minullakin+liiketoiminnasta+yhtä+sun+toista+kokemusta+ja+kuten+olen+sanonut+perheemme+varat+vaimoni+nimissä.
Jäit+mitä+jäit+konkastasi+plussalle+se+on+sun+asias.
Olet+lapsesta+astiollut+kiinnostunut+jopa+apinoista,+hienoa,+onko+aihetta+josta+et+olisi+kiinnostunut+ja+sen+aiheen+erikoisasiantuntija.
En+ole+Numbasi,+mutta+sun+juttus+jos+sellaisessa+ajatuksessa+elät.
Niin+ja+anteeksi+analyysistä,+mutta+eikös+se+ole+tapana+tällä+palstalla,+joten+älä+ole+poju+noin+huono+häviäjä.
Edelleen+kerää+pottis+tai+luiki+kuten+tähänkin+asti+NEITI.
08.04.2020 10:49
Täytyneepä+todeta+osaltani,+että+minulla+ei+ole+mitään+epäselvää+tuon+Neidin+olemuksesta.
Noita+juttujaan+se+lataa+dejavuu+alituiseen+oli+aihe+mikä+tahansa,+niin+tarinasta+aina+ilmenee+suoraan+tai+rivien+välistä+valtava+tarve+olla+luonnonlahjakkuus+luonnonlain+huippuyksilö.
Kun+ihmisen+pää+on+täynnä+tarvetta+aivan+jatkuvasti+anona+anoille+anopalstalla+bablaa+mitä+ihmeellisimmin+tarinoin+hänen+edustaen+ihmisryhmää,+joka+saa+parhaat+sitä+ja+tätä+siksi+ja+koska+on+OMASTA+MIELESTÄÄN+sellainen,+niin+kyse+ei+ole+piirun+vertaa+mistään+muusta+kuin+erittäin+voimakkaasta+narsismista+henkilön+toimesta,+jolla+alhaistakin+alhaisempi+itsetunto.+Kyseiselle+henkilölle+myös+on+ominaista+ladata+tarina+ja+poistua+omaamatta+koskaan+kykyä+muuhun+kuin+omana+peppusenaan+jatkaa,+ei+koskaan+itse+asiasta,+vaan+takertua+johonkin+vastakommentoijan+sivuaiheeseen+tai+pilkkuun.+Yleisin+piirre+on+myös+hermostuminen+juttujen+muuttuen+senssununbiksi+ynnä+muuhun++terveyskertomukseen+lauluineen+ja+niuvoineen,+mutta+henkilö+ei+koskaan+arvostele+mm.+kilahtaneen+alituista+jauhantaa,+koska+on+itse+kilahtanut.+Kun+palautetta+antaa+hänelle+jolla+itsellä+ei+ole+mitään+rajaa+omien+palautteidensa+sisällöissä,+niin+lopulta+hän+siirtyy+paniikinomaiseen+tarinoiden+laatimisiin+vastakommentoijan+elämästä.+Hän+silloin+tietää+vastakommentoijasta+kaiken+ja+kertoo+sen+eri+versioina+tuhat+kertaa.
Tuollainen+henkilö+ei+missään+tapauksessa+edusta+minkään+muun+ryhmän+parhaimmistoa,+kuin+ihmisryhmän+jolla+kun+sanat+loppuu,+niin+siirtyy+kovanaamailemaan.
Tuo+apinajuttu+muuten+on+kopio+monesta+luontoaiheisesta+dogumentista.
08.04.2020 07:09
Pesulla+näemmä+pysyvä+vaikutus.
04.04.2020 09:21
Pesulla+näemmä+pysyvä+vaikutus.
04.04.2020 09:20
Katsos+Neitikin+täällä+senseitä+kaipaa+ja+piileksimisestä+bablaa,+johon+maininta+että+kerääppä+vetorahasi+niin+valaistut.
04.04.2020 09:14
Höpöhöpö+Rakas.
Minä+olen+maininnut+konkurssitsunamista+Neidin+ja+sinun+vastaten,+että+kassat+laulaa+ja+että+täällä+thaimaassa+ei+ole+ongelmaa+koska+ihmiset+palaa+kotiseuduilleen+ja+siellä+on+kaikille+elanto.
Mitä+tulee+mökin+vuokraukseen,+niin+sen+tarkoitus+oli+vain+saada+aikaiseksi+sinun+oireilua.
01.04.2020 06:47
Ai+että+motiiveja,+no+onhan+tuo+sanottu+korkoa+korolle+ja+aivopesu+tuloksena+tuokin+kilahtaneen+laiffinimimerkillään+tällä+kertaa+pääpätys.
Kiva+kun+vaimolla+ei+uidessa+ole+.....+no+antaapa+olla.
27.03.2020 04:38
Voi+hyvä+kilhtanut,+ei+ole+sinun+asiasi+pohtia+vesien+suolaisuuksia,+kyllä+me+uida+osataan+ilman+suolaprosentteja+ajattelematta.
Ui+sinä+meressä,+jos+koet+sen+helpommaksi,+mutta+onhan+sulla+kokemusta+myös+poreammeessa+uimisesta,+taisit+lisätä+kylpysuolaa+juomalasiin+kun+imuroit+porekuvasi.
Sulle+mun+kodista+kuvia,+joo+tulee+heti+kun+Namin+kylän+komein+on+aijattu,+onhan+Neidilläkin+uutukainen+uima-allas+joka+panee+pohtimaan+mikäs+mahtaa+olla+suolapitoisuus.
Mitä+tulee+kysymyksiisi,+niin+joopa+joo+kysy+maatalouslumpultas.
27.03.2020 04:10
Sorry+juntti,+minä+olen+keskusteluun+vain+kommentoimatta+linkittänyt+paikallisia+uutisia.
Soittele+kuule+Aasille,+hänhän+on+tehnyt+minusta+ilmoituksen,+niin+voit+liittyä+asianomistajaksi+samaan+juttuun+kun+olette+molemmat+tuollaisia+lerppahuulisia+neitejä.
Mitä+tulee+vaimooni,+niin+palasi+juuri+aamulenkiltään+ja+heitti+volttia+tuohon+uimaaltaaseen+ihan+nakupellenä.
26.03.2020 03:25
Voi+hyvänen+aika+sentään+täytyy+sanoa,+onhan+teillä+ongelmaa+kerrakseen.
Olisiko+jo+aika+irtisanoa+fifit.
26.03.2020 02:49
Voi+Muumimamma+mitä+ulinaa+taasen+kilahtaneelta,+johan+on+pojulla+elämäntarkoitus.
21.03.2020 08:37
Hauskaa+bablaa+Numba.
En+viitsi+kovasti+kiusata+Neitiä+kun+kerran+en+osaa+samoja+alkeellisia+keskusteluntaitoja,+joita+hän+käyttää.
Jäi+junttilassakäynti+tärkeiden+asioiden+vuoksi,+mutta+niiden+hoidon+siirtäminen+onnistui.
Tässä+elellään+nyt+vähän+kuin+lomaillen+konsanaan,+koska+konkurssitsunamin+alkuaallot+jo+vaikuttaa+myös+ravintola-+ja+puutarhatoimintoihin,+täytynee+alkaa+pohtimaan+ja+valmistautumaan+tulevaisuuteen+niiden+osalta.
Elämä+on+......
20.03.2020 14:17
Asia+asiana,+mutta+sinulle+tärkeämpää+muu,+ok+minulle.
Käytin+tuossa+hieman+Kuksaani+hiekkapaperia+tarkoituksella+että+Kuksa+Chiang+Maissa+kuvat+miellyttää+sinua+siten,+että+et+kovasti+arvostelisi+Kuksan+olemusta,+vaan+voisit+paneutua+enemmän+itse+aiheeseen+ja+nauttia+esimerkiksi+Kuksan+tavoin+Chiang+Maista.
10.03.2020 09:07
Saisiko+keskusteluun+osallistua+kommentilla+johon+keskusteluun+en+kuitenkaan+tätä+kommenttia+enempää+lausu+?
No+......
2010+kirjoitti+....+Lerppa+ja+lerpan+konkurssit.+Thaimaalaisilla+on+vaihtoehtoiset+duunit+ja+safkat+kotipuolessa.+Thaimaassa+et+jää+yksin.
Voi+hyvänen+aika+mikä+näkemys+taasen,+että+kansan+työllisyydelle+voi+tapahtua+mitä+tahansa,+ja+ei+muuta+kuin+kotipuoleen.
Kotipuolesta+kuules+Neiti+todella+moni+on+lähtenyt+juuri+työn+takia+toisaalle+ja+moni+joka+ei+ole+lähtenyt,+ei+silti+pärjää.
Olet+kyllä+maailman+viisain+2010+todella+ja+kassat+senkun+laulaa,+miksi+ihmeessä+et+tee+itsestäsi+maapallon+pelastajaa,+kun+minkään+ongelman+ratkaisu+ei+ole+sinulle+ongelma.
Konkurssitsunami+on+totuus.
10.03.2020 08:33
Sorry,+ei+kiinnosta+sanan+vertaa+sun+mutut+ja+matut,+ne+on+toki+ongelma+sulle+siellä+Suomessa,+vaan+ei+vaikuta+mun+elämään+täällä+Thaimaassa.
08.03.2020 13:39
No+pistäppä+veikkauksesi+aivoton+matkailematon+googlen+kautta+romanttisen+mobedin+paikkaan+ja+selaa+hauskan+pikan+kuvia,+siellähän+se.
Siis+Plearnwan+ja+se+kuva+jossa+silta.
Vittumitäidiootteja+kaikesta+kaiken+tietäviä.
05.03.2020 19:28
PlearnWan+keskellä+kuvaa+hidashoksotin+yläreunassa,+laita+se+ainoaan+matkailukokemustyökaluusi,+eli+googleen+ja+aloita+lerpatuksesi+apina.
05.03.2020 19:15
Siis+selkeämmin+siellä+seinäkyltissä+ylhäällä,+no+google+laulamaan+kilahtanut.
05.03.2020 18:58
Leiki+poju+sanoillas+kyllä+se+selkeästi+lukee+ymmärrettävällä+kielelläkin,+mutta+katsos+kun+goolematkailu+ei+tuota+omia+kuvia.
05.03.2020 18:56
72 / 81