Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
274
Kommenttia
1338
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No mutta voi voi sentään, ettäkö vallan senssuvajakki, on se hurjaa tämän aasin sanailun taso, ei siis muuta kuin kaffikupposta Numban kanssa järjestämään niin saa avautua oikein vapauttaen kaikki patoutumat pienestä sielustaan.
08.03.2023 12:35
Moikka Numba.
Se on sitten taasen paniikkiviikko näemmä meneillään, rakasyhteisö yhteistuumin vollottaa.
Tämä Neitonenkin paneutuu asiaan koko sydämellään vaikka on muistotilaisuus hänen päiväohjelmassa.
HAUSKAA.
08.03.2023 11:04
Jep jep tarinoita riittää, mutta kun jokainen thaimaalainen tuntee jonkun, niin onhan se aikamoinen tuttavapiiri jokaisella thaimaalaisella.
05.03.2023 10:27
Hei rakas Tyttö Neitinen 2010.
Minun siis tulisi sinun mieliksesi osallistua metsäpalovänköihin ja eläkeasioihin ja muihin sinun mielenkiintoihisi.
Sorry Dille, ei kiinnosta.
04.03.2023 10:52
Hauskaa ..... missä minä olen ....... ainakin rakkaiden ajatuksissa Junttilassa.
01.03.2023 11:18
Katsos kun MEILLÄ ei ole samaa ongelmaa kuin sinulla, sinun ollen aivopesty ajattelemaan aihetta.
01.03.2023 11:05
Minulle ei ole ongelmana kirjoittaa sinua häiritseviä mutta kun niihin puuttuu ns. usea henkilö samoin sanakääntein ja kuten sanoit sata kertaa, niin yhtäläisyyttä on havaittavissa.
Huvittavaa on rakas sinun ja klooniesi pitävän minua ja Numbaa samana, joten sinun juttusi ja silloinhan saat aina aihetta ja yhdisteltävää Savolaisittain Savolainen Juntti kun olet.
Perunaa tai kaalia, voi hyvänen aika sentään, mulle ihan sama mitä jollain on kulhossaan.
28.02.2023 21:49
Kyllä joo kielioppiongelmat tuntuu olevan yhteinen tekijä rakasklooneille kuten moni muukin asia.
En ota kantaa mitä syyttäjä tekisi vaan siihen että tutkinnan tuloksena olisi sinun henkilöllisyytesi selviäminen.
Huumoria kyllä, minä jopa olen monelle kuvalle hymyillyt, mutta siitä ei ole nyt kyse.
Sinä jatkat tai olet jatkamatta ja Numba tekee mitä parhaaksi katsoo, minä vain kerron mielipiteeni ja yksi niistä on että sinä et ole täysjärkinen.
Videoleikkeen tekeminen osoittaa sinun osaltasi että jatka sinä DID & muita juttujasi, tuntuu olevan tuttu aihe sinulle.
28.02.2023 21:20
Tautinsa ja uskomuksensa kullakin.
Ei ole kyse kanteen nostamisesta, sen tekee syyttäjä jos tekee, mutta tosin mikäli ei tee niin asianomistajalla on oikeus nostaa syyte perustuslain oikeudellaan.
Ei ole myöskään kyse mistä virkavalta on kiinnostunut.
Juntit nakkelee, ei Lahtelaiset ja Vantaalaiset.
28.02.2023 20:51
Hei Rakas Tyttö Neitinen 2010.
Hieman outo tuo sinun mainintasi "Tuntemattomille" jonka johdosta totean vain että mikäli Numba todellakaan ei ole laittanut tai nyt viimeistään laita tutkintaan tuon Laiffin videon johdosta kutsua Hesan käräjille, niin minä ihmettelen suuresti.
Lueppa kommentteja varakas atleetti ja ole ylpeä ystävistäsi, olet ... no antaapas olla.
28.02.2023 11:38
Moi anonyymi.
Kuksa kirjoitetaan isolla Koolla ja sen voipi tulla Neiti edelleenkin kuvaamaan, enkä aiheesta katso aiheelliseksi vaihtaa sanaa Tytön asiamiesten kanssa.
Mitä tulee herraan josta alkaa olemaan satakunta amistasoista nimittelyä luettavissa Pattayan rakkaiden eri olemusten toimesta, en osallistu aiheisiin.
27.02.2023 17:27
Hei Rakas.
Sinähän ilmoitit tulevasi tänne Chiang Maihin kuten myös väität olleesi.
Olisin tarjonnut sulle hunajahärkää mutta se meni parempiin suihin kun kuten arvasin, et ole kyvykäs ... räps ... joten mulle ihan sama sun sekunttisi.
Sinä olet vetosi esittänyt ja osoittanut että et kykene.
27.02.2023 16:57
Moi maalaishukkapala, sinähän olet alkanut opiskelemaan triptrappiasi että löydät ruokailupaikan ja selaamaan meseesi että olisiko sulle vaikka vallan jeeppiä täällä Chiang Maissa tarjolla.
Voit alkaa vaikka esittämään toimintatonniesi sijaan 20 donan vetoa mun olemassaolosta, kun Tyttö Neitinen 2010 meni puihin kun ei ollut kykyä ... räps .... joten ole sinä mies sieltä velkaluukustasi.
27.02.2023 16:30
Kysehän on klooniyhteisöstä, joten missä lie Pattayan Savossa yksi internetfeikkaaja elämäntyönään.
Tuosta namutehtaasta sen verran kuitenkin, että kun alasajoa suoritetaan niin alihankkijat lähtee ensimmäisenä, enkä minä ainakaan usko että siellä olisi Laiffin kaltaisia nytkään, kyllä tuollaisen epäkohdan olisi jo palkansaajat / pääluottamusmiehen ja liittojensa kanssa pistänyt pois valvomosta harrastamasta suomi kaksnelosta.
25.02.2023 05:59
Näin ...........
Makeisvalmistaja Fazer on allekirjoittanut yhteistyösopimuksen Lahden kaupungin kanssa tontin varaamisesta makeistehtaalle Pippo-Kujalan teollisuusalueelta.
Yhteistyösopimus on osa tehtaan perussuunnitteluvaihetta ja edeltää varsinaista kiinteistökauppaa ja investointipäätöstä, joka on odotettavissa vuoden 2023 alkupuoliskolla.
Tehdasinvestoinnin edetessä uusi tehdas korvaisi nykyiset makeistehtaat Vantaalla ja Lappeenrannassa.
Toiminta siirtyisi uuteen tehtaaseen vaiheittain vuosien 2025–2027 aikana.
25.02.2023 05:31
Jeps ja pääartistiklooni kertomansa mukaan on täällä ajelemassa on ja off road, niin Laiffiklooni hoitaa estraadin yksin SSkloonin avustuksella.
Heräilee tuossa ehkä noin viiden tunnin kuluttua darraansa ja jatkaa sitten oireiluaan krapularyyppyjensä jälkeen.
Se on muuten Fasun Vantaan duunarit sitten jonkin ajan kuluttua kortistossa, kaikki.
25.02.2023 05:20
Huomenta Numba.
En viitsi osallistua muuta kuin toteamalla että pahasti on elämä epätasapainossa rakkaalla.
25.02.2023 03:59
Kerro Numba kans että sulla on kanarialainen kottarainen kanarialintuhäkissäs siinä marsun kaverina, niin rakas voi aloittaa tipukirjan selaamisen ja keksiä vänkää.
Huomasitko muuten anoidin olevan välillä laiffi, kun ei ole Neiti itse.
01.10.2022 04:08
Voisinhan minä hieman auttaa asiassa omalta osaltani vaikka aijaamalla kirsikan, tai jopa auringonlaskun, ehkä Gaten tiilikasan, tietysti kaikki Kuksalla, mutta antaapa olla räpsyttelyt koska aivopesu on tehnyt lopullisen ja peruuttamattoman vaikutuksen jo, eli korkoa korolle on hyvällä prosentilla saavutettu.
30.09.2022 06:28
Minä asun täällä enkä minä mikään menestyvä ole, enkä ole mikään opettaja.
Ehkä menestynyt työaikanani, mutta nyt nautin sen hedelmistä.
30.09.2022 05:12
8 / 67