Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
274
Kommenttia
1338
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvää huomenta Numba.
Kuules kun nyt on asia silleen, että sinä olet nesteessä isäntähahmonani kun et pysty todistamaan minun olemassaoloani millään tavalla, mutta kun olet minun hahmossani niin pyrit välttämään kirjoitusvirheitä.
Mitäs tuumaat siihen?
Kitaranmuotoinen sanoi äsken, että minun olisi hyvä lopettaa yksin ääneen nauraminen ainakin siihen mennessä, kun kohta teurastajamme tuo ne tilaamani grillilihat, niin hän ei luule että nauran hänelle.
Olisiko sinulla mitään pikaohjetta millä saisin naurun loppumaan edes hetkeksi?
30.09.2022 05:07
Et siis puhu minulle mielikuvitushenkilölle mutta kerrot minulle että et puhunut minulle, ok, ymmärretty et puhu minulle.
29.09.2022 18:57
sata euroo wooff vaude laitappa kuules räpsäyttäen uima-allasta ja keittötä niin aivan samantien laitan sulle 50 euroa kaikille sun tileilles.
Hauskaa hauskaa HAUSKAA.
Todiste, hupaisaa, todista kuules korealaiset kakaras ja tinderhutsulumppuses buudeleineen......apina.
Muista mennä duuniin huomenna tuotantolinjalle perjantaikossun aikaan.
29.09.2022 18:45
Esitä sinä kuules kysymyksiäs vaikka äidilles että onko mielenterveysongelmat perinnöllisiä.
Älä vastaa minulle Urpå jos kerran minua ei ole olemassakaan.
Voivittunensentään mikä KAHJO OOT.
29.09.2022 18:31
Ei Numba ole työkyvyttömyyseläkkeellä, vaan koska minä olen hänen pään sisällä sairaseläkkeellä, niin siksi hän asuu Hua Hinissä, se on terapiaa.
Funtsippa sitä kuules kun katselet netfliksejäsi runkatessasi.
29.09.2022 18:18
No siinäpä sulla aihetta ajateltavaksi loppuelämäksesi kun kirjoittelet noita viisauksiasi palstalle joka päivä.
Kerro mistä tulisi olla kateellinen sinulle, niin osaan olla kateellinen oikeellisesti ja aiheesta.
29.09.2022 17:03
No eipä tuo sinunkaan oireilusi vienyt kirjoituksineen kuin 6 minuuttia.
29.09.2022 16:41
Älä huutele vieraisiin pöytiin vaan keskustele omien keskustelukumppaneittesi kanssa.
29.09.2022 16:31
Niin, siinäpä sulla ajattelunaihetta täksi päiväksi, huomiseksi ja loppuelämäksi, mutta hieman korjaan.
Emme tunne mutta etpä tunne sinäkään rakkaitasi.
Kukkamarketin omistussuhteet on muut kuin väittämäsi.
Jippo ja Hindu on hyvin iskostunut ajatuksiisi, ne on siis tehnyt tarkoituksensa.
Meillä ei ole koiria.
Mukava että pidät päiväkirjaa meidän sananvaihdosta, koita edistyä myös tulkitsemaan keskustelujen sisällöt.
Herjoihin ns. metsä vastaa.
Tervetuloa räps .... ulkoistanut on hauska, koska Pippelinen on ulkoistanut sinulle.
29.09.2022 16:12
Joo sillä on keittiö jossa puusepän tekemät ovet ja pakkaset täynnä kaloja, kuten joku aika sitten kertoi.
Eipä muuta kuin korealaiset kakarat istumaan liesien viereen ja räps, niin ja isukki tietysti vierellä kun lumppunen iiphonellaan räpsäyttää.
Meillä sen sijaan on kylmiö ja pienemmät jääkaapit, sekä ihan pieni pakkanen.
Onhan sillä myös juomavesisuodatin paineettomana suodattamassa hotellin uima-altaan vettä.
On myös olohuone johon mahtuu sun mökkis ja aikamoiset rakenteetkin on haaveilluusiotalossa josta todisteena KIRSIKKA.
29.09.2022 15:32
Ai että Neiti Tyttöstä 2010 kalvaa, se on hyvä että kalvaa, se onkin minun tarkoitukseni.
Funtsi ensikerralla kun pa lyöt vetoa ja alat naamailemaan.
"Kalvaa vaan se että valehtelet siitäkin. Vittuilet minun vaimoni olevan "tinderlumppuhuora" ja illuusiovaimo ja että lapseni ovat korealaisen tekemiä."
Lisään edelliseen että sinä olet täys hukkapala klooneileva feikki ..... ainahan voit aijata kuvan keittiöstäsi .... aha ..... joo Kuksaa ensin.
29.09.2022 13:55
Kas kas se on Neiti lyöny kuukauden haaveliksansa vetoa ennen luikkimistaan.
28.09.2022 04:30
Kuuluuko kuuntelen, olen vähän ulkoilemassa "Terassilla" eli vasemmassa korvassasi.
Jaa-a kuules siinäpä ongelma, olisiko ratkaisu että hän valveutuisi ymmärtämään, että on yksikkö-monikko, ei ainoastaan yksikkökaksikko.
Niin ja joo, hyvää huomenta ja palautteethan me saadaan kun suomessa hän herää valmistautuen lattioita liippaamaan kello 7 lukien, eli hieman yli 6 suomen aikaan.
27.09.2022 03:42
Sama näyttää jatkuvan näin tiistaina, taitaa paniikkihäiriö vahvistua Pippelisellä loppuviikkoa kohden, nähtäväksi jää.
27.09.2022 03:33
Se onkin hauskaa että Pattayan rakkaat ..... kaikki ..... myös tehdastyöläinen ryppysen aviomies on runkkauksen puolestapuhujia.
Käteenvetäjiähän yleisesti nimitetään runkkareiksi, joten tämä sopii kyllä minulle vallan mainiosti ja jopa yliopistotutkimuksiin ja uutisiin perustuen.
No Laiffi runkutatko töissä vai kotona, ja onhan se mukava kun ryppynenkin silloin tällöin auttaa, siitä ei suinkaan voi olla eri mieltä, mutta sehän ei olekaan silloin soosoilua.
Mukavaa lauantaita teille Runkkari-Laiffi ja Runkkari-Anoidiootti, taitaa Pippelinenkin runkata puumajassaan.
24.09.2022 18:23
Joo vedä kätees tutkimuksiin perustuen, niin vältyt jopa syövältä.
Onko muita tutkimuksia jotka ohjaa sun elämääs apina?
24.09.2022 17:02
Ja tiedoksi että voi lopettaa kirjoittelut toisten nimimerkeillä, ellei tahdo että metsä vastaa.
Apinat.
24.09.2022 16:58
Taas vääntää siloposki asioita nurinkurin vaikka isukki on asian selvittänyt moneen kertaan.
Faija ja broidi veti käteen kannonnokassa ja broidi opettu meikämandoliininkin ja systerikin välillä auttoi.
Mut on tehty tuoreella.
2010
24.09.2022 16:56
Jos koet että sinä olet minä, niin kyllä se minulle sopii.
24.09.2022 14:43
Joo kaikki tietää, ainakin omat kloonit ja poliisitkin pokkaa .... dingdong ja tuut tuut.
"Pattayalla minut tietää kaikki.
Voin olla liikkeellä vaikka ilman rahaa ja silti kaikki toimii ja poliisitkin pokkaa".
24.09.2022 14:11
9 / 67