Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

1794

1. MITEN SENSSU MUUTTUU TODELLISEKSI?

Kinkkinen arvoitus todellakin, miten asia olisi ratkaistavissa? Se on simppelisti ratkaistavissa, mutta toisaalta mahdot
    Pattaya
    10
    37
  2. Homon2010Lapsien ruokavalio tiedoksi kaikille Pattayan rakkaille.

Sisä- ja ulkofile lapsia. Lapset syö perunaa, riisiä, pastaa, kasviksia, kalaa, punaista lihaa sekä sisä- että ulkofile
    Pattaya
    5
    77
  3. HönöHomo2010Hinttisen Paperinukke-elämä.

Thaimaan parasta kahvia perkolaattorilla keitettynä tässä vakipaikallani saunamme vieressä uima-altaankupeessa käyttökun
    Pattaya
    2
    176
  4. MARATONIAIHETTA.

Minä pidän outona Tyttö2010Neitisen maratonin addiktia seuraavin perusteluin: Dille kuten itse on kertonut harrastaa aa
    Pattaya
    9
    206
  5. Rakkaat rakennusammattilaiset.

On ilmennyt olevan laaja kirjo nimenomaan Stadilaisia raksa-ammattilaisia, jotka rakastuneet Pattayaan. Joukon päällikk
    Pattaya
    2
    112
  6. LETKUSTA BETONIA ERI MUODOISSAAN NAMINAMISSA.

Ammatti-ihmisten johtamilla rakennustyömailla ammattikieleen ei kuulu betoniliemi, vaan on olemassa eri menetelmin suori
    Pattaya
    8
    170
  7. PANIKOINTIA.

Ollaan Numba joskus todettu paniikkihäiriöisen osalta, että kun narssu saa palautetta sille tasolle, että livenä loppuis
    Pattaya
    7
    122
  8. HAUSKAA FOTOBABLAA-

Nyt siis en ole ollut edes "Hönönä" täällä Thaimaassa savuttelemassa ja ryyppäämässä poikani sylissäni, ok, mutta palaut
    Pattaya
    2
    125
  9. Lapsimatkailua eli matkailua lapsena, siis perhematkailua.

Pattayan rakkaalla Savolaisella on tarve laittaa sanoja toisen suuhun, joten seuraavassa omiani. On täysin selvää, ett
    Pattaya
    7
    195
  10. Etätoimintaa.

Mitä kaikkea voi harjoittaa etätyönä / etätoimintana Pattayalta? Riippuu täysin toimijan mielikuvituksesta, ei ole raja
    Pattaya
    10
    193
  11. Nöyrä katumusaika.

Tyttö2010Neitinen, muistutan että loppuviikko aikaa otsikon asiassa. Kestotilauksesi kuitenkin näyttänee jatkuvan, jote
    Pattaya
    21
    233
  12. KARATEPASSI JA SOTILASPASSI RAKKAALLE PASSINTARKASTAJALLE.

Passintarkastaja on ilmoittanut tahtonsa saada kivaa näkemistä seuraavasti: “Koska Senssulla on opiskelijakortti tallel
    Pattaya
    25
    253
  13. SYY JA SEURAAMUS.

Kestotilaus vastaanotettu rakkaiden pääpersoonalta, toimitus lähiaikoina. "Ei niin huonoa kuin sivupersoonallasi Hönöll
    Pattaya
    9
    197
  14. HERKKÄHIPIÄISEN ALAKOULUMIITTI.

Naminamissa järjestettiin koko provinssin alakoululaisten liikuntapäivä, johon osallistui lapsen vanhempineen ja varakka
    Pattaya
    26
    248
  15. ADDIKTOITUNUT JA TÄHTIHETKIÄ TUUT TUUT.

Senssu vs 2010 kumpi vie vuosia kestäneen taistelun voiton? Toinen on suomessa larpaava tukiloinen ja toinen ilmeisesti
    Pattaya
    10
    211
  16. Hauska tämä katski.

Katskin rakkain dyykari on sitä mieltä, että joku poistattelee aloituksia ja rakkaiden oireiluja, mutta asia ei ole häne
    Pattaya
    4
    139
  17. Katskilla kuhisee.

Hei kaikille rakkaille täältä missä minä en ole kun minua ei ole edes olemassa. Varsin on Pattayan Savon matkailu jään
    Pattaya
    28
    339
  18. Homohönöttelyä ja hönöhomottelua.

Mielenkiintoista, täytynee ryhtyä laatimaan kolmatta koska näemmä kestotilaus jatkuu.
    Pattaya
    2
    165
  19. Olenko olemassa?

No sen tietää ainakin ylläpito. Tämä päivä aikaa Dille.
    Pattaya
    4
    197
  20. Pieni eläke.

Minun eläkkeelläni ei ole syytä liittyä polleilemaan sillä, eikä minulla ole myöskään vapaaehtoista yrittäjäeläkettä jol
    Pattaya
    5
    206