Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hienoa+opetella+uutta+asiaa.+
Olen+aina+ollut+sitäö+mieltä,+että+ihminen+kyllä+oppii+ja+pystyy+vanhempanakin,+kun+vaan+ryhtyy+ja+alkaa.
Jos+autosi+seisoo+talven,+mikset+sitä+jo+laita+käyttökuntoon+kevääksi.
Itse+joskus+kun+renkaita+vaihtelin+niin+ja+käytin+ristikkoavainta,+tarvitsin+sellaisen+putken+pätkän+lisävivuksi,+jos+oikein+kireellä+oli,+sai+vaikka+jalalla+painettua.
Joskus+pultit+oli+niin+jämähtänyt,+että+piti+crc:llä+liotella,+että+sai+auki.
Hallitunkki+on+kätevämpi,+kun+ne+mitä+autoissa+on.+Nykyäänhän+ei+olekaan+enää+edes+vararenkaita.
Jos+ajattelit+tunkin+varaan+sen+talveksi+jättää,+kannattaisi+melkeimpä+laittaa+vaikka+joku+pölli+alle+mieluummin.
26.11.2020 20:07
Nuo+ynnämuun+muistelot+olivat+koskettavia.
Se+on+ollut+selviytymistä+elon+tiellä.
Noita+maailman+myllersyksiä+kun+kuuntelee/lukee,+yritän+aina+muistaa+miten+meillä+täällä+kotimaassamme+on+aihetta+kiitollisuuteen.
Monesta+turhasta+valitetaan,+eikä+nähdä+metsää+puilta.
Päivällä+kamarin+verhoja+innostuin+vaihtamaan.+Jokaisen+liikkeensä+saa+huolella+katsoa,+kun+keittiötikkailla+keikkuu.
Kissa+makasi+sängyllä+ja+tarkkaili+touhujani.+Heti,+jos+jotain++touhuaa,+mitä+ei+ihan+joka+päivä+tehdä,+on+kissa+mukana,+paitsi+pölynimuri+on+sellainen+peikko,+että+sängyn+alla+on+silloin+turvallisinta.
Päivällä+vähän+aurinkokin+kurkisteli,+nyt+on+jo+miltei+pimeä.
Kyselytunti+näkyy+alkavan.+Kaipa+tuota+toisella+korvalla+pitää+seurata.
26.11.2020 16:01
Minulla+tuossa+kännyssä+kone+aina+oikeinkirjoittelee.
Eilenkin+väänsä+yhden+sanan+niin,+että+asiani+muuttui+ihan+toiseksi.+Miniäni+vastasi,+että+niin+mitä?
Yhdyssanoja+tuo+oikeinkirjoittelija+ei+tunne+ollenkaan.
26.11.2020 13:45
Tuossa+juuri+lattiaa+lakastessani+mietin,+että+ennen+vallitsi+sellainen+kulttuuri,+että+ns.+likapyykki+pestään+kotona.
Mitä+lienee+tämän+päivän+vanhat+ihmiset+ajatella,+useatkin,++kun+nuoremmat+sukupolvet,+kertovat+likipitäen+koko+elämänsä+somessa.
26.11.2020 13:25
En+puutu+toisten+tapaan+kirjoittaa.
En+ole+täydellinen+itsekään.
Kommenteissa+on+mainittu+tuosta+sivistyksestä.
Minusta+taas+on+sivistymätöntä+heitellä+huomautuksia+toisten+kirjoituksiin,+vaikka+vajavaisiinkin,+kuten+esim.+,+että+´´opettele+kirjottaan.´´
Eriasia+on,+jos+on+joku+itselle+tuntematon+sana+tai+ilmaisu+ja+kysyy+mitä+se+tarkoittaa.
26.11.2020 13:15
Tänään+olin+yhdessä+kaupassa.+Ei+juuri+ketään.
Kun+sitten+kassalla+rupesin+tavaroitani+kerään,+kassalle+tuli+nuori+mies,+joka+niiskutti+koko+ajan.+Äkkiä+vetelin+tavarani+kassiin+ja+ulos.
Sitten+olen+nähnyt+useaan+kertaan,+kun+ihmiset+ottavat+käsihuuhdetta.+Hiukan+pyöräytetään+käsiä.+Ei+mitään+hyötyä,+jos+ei+huuhdetta+edes+osata+oikein+käyttää.
25.11.2020 16:20
Keväällä+täälläkin+oli+kirjasto+kiinni.
Nyt+ei+liene+sitä+pelkoa+ainakaan+vielä.
Syys-+lokakuun+vaihteessa+oli+yksi+tartuntarypäs+palvelutalossa.+Se+saatiin+pian+aisoihin+ja+sen+jälkeen+ei+ole+tavattu+tartuntoja.
25.11.2020 16:12
Nyt+olet+kyllä+ymmärtänyt+asian+ihan+väärin.
Ei+tällä+asialla+ole+mitään+tekemistä+järjen+määrän+kanssa.
25.11.2020 16:07
Eilen+Ruotsissa+tuli+voimaan+ehdoton+kielto,+ettei+yli+8+henkeä+saa+kokoontua.,+paitsi+hautajaisiin+saa+tulla+20+henkilöä+korkeintaan.++
Virukseen+liittyviä+kuolemia+on+6400.
25.11.2020 13:27
En+minäkään+tuota+vastakohtaisuutta+näe.
Tlanteet+ja+toiset+ihmiset+voivat+saada+itse+kustakin+esiin+kummanpuolen+vaan,+riippumatta+siitä,+millälailla+pääsääntöisesti++´´olemme+kotonamme.´´
Aika+usein+kuulee+julkisten+esiintyjien+kertovan,+miten+he+jännittävät+joka+kerta+mennessään+esiintymään,+vaikka+olisivat+tehneet+sitä+vuosikausia.
Monet+kertovat,+että+ovat+itseasiassa+aika+ujoja.+Kertovat+miten+vastapainona+ovat+mielellään,+jossain+mökillä+saunomassa,+yksin+tai+pienen+tutun+porukan+kanssa.
Taitaa+tuo+osaintroverttius+kuulua+ihan+Suomalaiseen+luonteenpiirteeseen.
25.11.2020 13:20
Tuli+katsottua+ohjelma.
Saattaa+olla+ihan+luettavia+nuo+hänen+kirjansa.
Kirjailijasta+itsestään+sain+miellyttävän+kuvan.
24.11.2020 20:22
Kaikista+varmaan+löytyy+molemminpuolisia+piirteitä,+myös+tilanteista+riippuen.
Nykyään+elän+mielelläni+introvertin+elämää.
Tarvittaessa+liu´un+kitkatta+extroverttiuden+puolellekin.
En+vaan+jaksa+isoina+annoksina.
24.11.2020 20:19
Luin+Ilta-sanomista+päivällä+tuosta+hirvestä.
Mihin+lie+päänsä+pistänyt,+kun+sellainen+on+sarviin+kiinni+jäänyt.
Tiedä+sitten+ampuvatko+sen.+Olisi+joku+tainnutusnuoli+tietysti+hyvä,+että+saisivat+kehikon+pois,+eikä+tarvitsisi+hirveä+tappaa+sen+takia.
24.11.2020 20:12
Polttopuiksihan+nuo+mekin+tehdään,+kun+ehditään.
Se+on+kyllä+ollut+hyvä+onni,+kun+tuolla+kotimökillä+eikä+kesämökeilläkään+ole+minkään+rakennuksen+päälle+kaatunut+mitään,+vaikka+metsää+on+vieressä.
Oliko+tyttäresi+käynyt+koronatestissä.+Eikös+ne+oireet+alkuun+samankaltaisia+ole.
Toivottavasti+ei+kuitenkaan+nyt+sellaista.
Kerran+kun+menin+alaspäin+polkua,+niin+jyrkemmässä+kohtaa+jalka+lipesi+ja+ihan+persikalleni+lensin.+Märkä+maa+voi+olla+petollinen.
Saapi+olla+kiitollinen,+kun+vielä+pystyy+jotain+touhuamaan,+koskaan+ei+tulevista+päivistä+tiedä.
24.11.2020 18:09
Olen+joskus+katsonutkin+tuota+ohjelmaa.+Alfa+on+ihan+hyvä+kanava,+tulee+kyllä+sitäkin+katsottua.
24.11.2020 13:52
Hieman+kurkisti+aurinko,+mutta+taas+on+harmaata,+no+pieni+lenkki+täytyy+jossain+vaiheessa+tehdä.
Pitkästä+aikaa+innostuin+käsityön+tekoon.+Niitäpä+siinä+olen+värkkäillyt.
Poika+viestitteli,+oli+vanhalla+tilalla+käymässä.+Kertoi,+että+kolme+isoa+kuusta+myrsky+kaatanut+pirtin+takaa+ja+metsästä+toiset+kolme.
Noh,+siinäpä+noita+kättenvoitehia+kevääksi.
On+se+vastuutonta,+tuo+yökahvilatouhukin.+Ei+kai+humalaisia+pitäisi+edes+sisään+päästää.
Sanottiin,+että+umpijuovuksissa+ovat+toiset+olleet.+Ei+se+kahvista+tule,+eikä+ykkösoluestakaan.
Huvittelu+tuntuu+olevan+nykyisin+tärkein+asia.
TV:n+haastatteluohjelmissakin+enimmäkseen+vieraina+viihdejulkkiksia.+Tekotositv:tä+pukkaa.
Makriina+tuosta+pankin+viesteistä+puhui.
Ei+ne+pankit+tosiaankaan+sähköpostilla+pyytele+yhtään+mitään.+Huijareita+kaikki+sellaiset+yrittäjät.
Minulla+tiedotteet+tulee+verkkopankkin+ja+sillä+voi+myös+ottaa+yhteyttä+pankkiin,+jos+tarvetta.
24.11.2020 13:44
Tuossa+etusivulla+oli+jonkun+ketjun+otsikko,+että+Sedu+aikoo+pitää+isot+juhlat.+??
Yökahviloita,+ihmiset+kännissä.+Eivät+varmaan+kahvista.
Jos+meno+on+noin+holtitonta,+onko+ihme,+että+koronaluvut+nousee.
Luullaanko+sitä+olevansa+kuolemattomia.
24.11.2020 13:18
Olen+kääntynyt+sisäänpäin+vanhemmiten+huomattavasti.
Varmaan+osasyynä+se,+kun+ikänsä+on+tehnyt+työtä+ihmisten+keskellä,+jossa+suurin+osa+ihmisistä+myös+vaihtui+alinomaan.
Nopeaakin+työstä+toiseen+siirtymistä,+aistit+hereillä+olemista.
Tosin+pystyn+kyllä+nopeastikin+siirtymään+tilanteiden+tasalle,+jos+tarve+vaatii.
24.11.2020 13:11
Outo+nimi+oli+minullekin.
Huomasin+kanssa+tuon+ohjelman,+ajattelin+katsoa,+jos+saisi+vinkkiä,+minkä+tyylistä+kirjoittaa.
24.11.2020 12:50
Sama+on+minun+kohdallani.+Nuorempana+olin+suurinpiirtein+sekamuotoinen.
Miltei+introvertti+olen+nykyään.+Sen+kyllä+tiesinkin.
Näin+kun+kissani+kanssa+asustelen,+talvisin+täällä+kerrostalossa,++harvemmin+näen+omaisianikaan.+Kesällä+useammin.
En+koe+minkäänlaista+yksinäisyyttä.
Nämä+karanteenisuosituksetkin+on+ollut+ihan+se+ja+sama.+
Kesällä,+aina+kun+porukoita+ei+ollut+mökeillä,+saattoi+kulua+viikkokin,+etten+nähnyt+ketään.
23.11.2020 23:02
225 / 315