Vapaa kuvaus

Aloituksia

47

Kommenttia

6298

1. Tuo+oli+hyvä+linkki,+kiitos+siitä.Ano+20.28+väitti,+että+Uusimaa+ja+Helsinki+elättää+koko+Suomen.Ei+se+ihan+100%+totuus+ole.+Kyllä+ne+siellä+idässä+ja+pohjoisessa+itsekin+jotain+tekevät.Totuudessa+on+muitakin+sävyjä.Ne+mummot+ja+vaarit,+(on+tietysti+muitakin)+joita+siellä+paljon+asuu,+ovat+juuri+niitten+ihmisten+vanhempia+ja+isovanhempia,joiden+jälkeläiset+siellä+etelässä+tienaa+niitä+verovarojakin.Sitten+vielä+se,+että+ei+ne+kaupungitkaan+pärjää+ilman+maaseutua.Jos+maaseutu+suljettaisiin+nyt,+elämä+pysähtyisi+siellä+etelässäkin.Eivät+mitkään+asiat+ole+mustavalkoisia.
  2. Harmaa+on+päivä+ollut,+mutta+ihan+mukava+oli+ulkoilla.Yhtenä+päivänä+ihmettelin,+mitä+valkoisia+höttökasoja+on+kävelytienvarrella.Lähemmäs+päästyäni+tulin+siihen+tulokseen,+että+joku+on+tainnut+koiransa+karvat+siihen+viskellä.+Ei+täällä+lampaitakaan+ole.Yrittelin+jo+eilisestä+alkaen+soitta+influenssarokotusaikaa.+No+ei+siitä+mitään+tullut.Koko+ajan+varattu+ja+automaatti+hokee,+että+puhuu+toista+puhelua,+älä+sulje.Minkäs+teet,+kun+puhelin+sulkee+itse+itsensä+minuutin+päästä.Mistään+en+löytänyt+miten+sen+voisi+muuttaa.Ohjeissa+kehoitettiin,+että+ruuhkien+välttämiseksi+tilatkaa+sovelluksesta.Eihä+mulla+sellaisia.Katselin+niitä+ohjeita,+itseni+kanssa+aikani+riideltyäni+(kun+olen+digitumpelo)+ajattelin,+että+ei+meillä+pruukata+periksi+antaa.Niin+sitten+aloitin+ja+onnistuin+pääsemään+etävastaanotolle+ja+sain+ajan.Olin+niin+tyytyväinen+itseeni+(hyi+kamala+omakehu+haisee).Pimeys+on+laskeutunut+maan+päälle,+pitänee+sytyttää+parvekkeelle+lyhtyyn+kynttilä.