Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuo+sama+systeemi+tuli+sitten+myös+Tampereelle.
4+apulaispormestaria,+mihin+moinen+lauma+sitten+tarvittaneenkaan.
13.11.2020 22:50
Tuo+oli+hyvä+linkki,+kiitos+siitä.
Ano+20.28+väitti,+että+Uusimaa+ja+Helsinki+elättää+koko+Suomen.
Ei+se+ihan+100%+totuus+ole.+Kyllä+ne+siellä+idässä+ja+pohjoisessa+itsekin+jotain+tekevät.
Totuudessa+on+muitakin+sävyjä.
Ne+mummot+ja+vaarit,+(on+tietysti+muitakin)+joita+siellä+paljon+asuu,+ovat+juuri+niitten+ihmisten+vanhempia+ja+isovanhempia,joiden+jälkeläiset+siellä+etelässä+tienaa+niitä+verovarojakin.
Sitten+vielä+se,+että+ei+ne+kaupungitkaan+pärjää+ilman+maaseutua.
Jos+maaseutu+suljettaisiin+nyt,+elämä+pysähtyisi+siellä+etelässäkin.
Eivät+mitkään+asiat+ole+mustavalkoisia.
13.11.2020 22:37
Eikös+sen+valitse+kaupunginvaltuusto.
Siinä+mielessähän+kuntavaaliäänestämisellä+on+siinä+merkitystä.
13.11.2020 21:11
Ei+nuo+psosentit+nyt+ihan+noin+kertoneet.
Sikstoiset,+joskus+näjnyt+uutisia,+että+kaikenmaailman+tukiaisia+Uudella+maalla+ja+Helsingissä+nostetaan+paljon+enemmän,+kun+muualla+maassa.
Maalaiset+ne+maksaa+tieverkkojen+kunnossa+pidosta+verojen+lisäksi,+vielä+lisää,+että+sinne+Hesaanne+saatte+tavaraa.
Kyllä+se+metsäteollisuuskin+on+yhä+vielä+yksi+Suomen+kivijaloista.
13.11.2020 20:49
Minun+viimeisin+kumppanini+kuoli+59-vuotiaana.
Oli+saanut+ensimmäisen+infarktinsa+38-vuotiaana.+(Emme+vielä+silloin+tunteneet).
Kertoi+menneensä+illalla+terv.keskukseen,+kun+oli+niin+kamala+olo.
Käskettiin+kotio+kehoituksin,+että+tulkaa+aamulla+,jos+vielä+on+huono+olo.
No+aamulla+kun+meni,+sitten+vasta+otettiin+tosissaan.
13.11.2020 19:17
Aattelitkos+kasvattaa+ruokasi+asfaltilla?
13.11.2020 18:37
Kahta+samanlaista+ihmistä+ei+ole,+oli+sitten+vauva+tai+vanhus.
Eri+ikäryhmillä+on+kyllä+yhteisiä+nimittäjiä,+jonka+ovat+aikaansaaneet+elämä+samaan+aikaan+ja+samoilla+paikoilla+asuminen+maapallolla.
Jos+vaikka+muuttaa+maata,+niin+uuden+toimintaympäristön+oppiminen+vaatii+työtä.
Ihmiskunta+sinällään+on+yhtä+ja+samaa,+sen+kun+ymmärrämme+se+muukin+ymmärrys+lavenee.
13.11.2020 15:23
Mulla+on+muutaman+vuoden+vanha+tää+telkkari+(komerossa+on+hankalammat+toiminnat+omaava)+ja+on+helppo.
Kun+menen+mökille+tai+kotitilalle+joudun+aina+tekeen+uudelleen+kanavahaut.
TV+kun+pitää+olla+mukana,+asumattomiin+paikkoihin,+kun+ei+voi+jättää+mitään+olemaan.
13.11.2020 15:08
Kannattaisi+tehdä+kanavahaku+uudelleen.+Saattaisi+ne+maksukanavatkin+löytyä.
13.11.2020 13:27
Jos+olisin+loukkaantuvaa+tyyppiä,+tekisin+sen+nyt.
Millä+perusteella+Sinä+oletat+minun+hyväksyvän+uusnatsit.+
Laitahan+perusteluja+pöytään.
Sinä+näät+persuja,+natseja,+rasisteja+kaikkialla.
Itse+kritisoit+jatkuvasti,+mutta+jos+vähän+kyseenalaistaa+Sinua,+heti+alat+tehdä+perusteettomia+oletuksia.
Tiedän+kyllä+tasan+tarkkaan+kuka+perusti+perussuomalaiset+ja+mille+pohjalle+ja+mitä+on+oikeistosiivellä+perussuomalaisissa+nykyään.+
En+minä+kuulu+perussuomalaisiin,+enkä+mihinkään+muuhunkaan+puolueeseen.
Asioista+pitäisi+puhua+asiallisesti,+eikä+koko+ajan+räksyttää+H-ahosta+ja+heitellä+perusteettomia+luuloja.
12.11.2020 23:10
Ilta+jo+ehtii.+Se+on+tätä+pimeinpää+aikaa.
Asioilla+päivällä+kävin.+K-kaupassa+maksoin+pankkikortilla,+ei+ongelmaa.+Menin+sitten+toiseen+kauppaan+ostoksille.
Kaksi+kertaa+laitoin+kortin,+ei+hyväksy+tapahtumaa.+Onneksi+oli+juuri+sen+verran+käteistä,+että+sain+maksettua+ostokseni.
Pankki+oli+auki,+menin+käymään+korttini+kanssa.+Nainen+tarkisti+kortin,+ei+vikaa+löytynyt.
Sanoi,+että+mene+seuraavan+kerran+automaatilta+koittaan+nostaa,+täytyy+kokeilla,+kun+menee+kylille.
En+ole+vissiin+3+vuoteen+juurikaan+mitään+käsitöitä+tehnyt,+vaikka+ennen+oli+aina+joku+meneillään.+Jotain+korjauksia+ompelukoneella.
Nyt+iski+sellainen+tarve,+että+piti+ostaa+villalankaa.+Aloin+virkata+vauvalle+peittoa.
Hyvää+yötä+kaikille.
12.11.2020 22:22
Pertikki+miksi+Sinä+olet+niin+kiinni+tuossa+H-aho-persu+arvostelussasi,+ettet+taida+nähdä+metsää+puilta.+Sanot,+että+keskustelua+on+käytävä+rakentavasti,+eikä+lietsovasti.+Kun+noita++jatkuvia+H-aho+kommenttiasi+lukee,+ei+muu+kyllä+tule+mieleen,+kun+lietsominen.
Halla-aholla+oli+kyselytunnilla+2+puheenvuoroa.+Kuulitko+ollenkaan+mitä+esim.+Ben+taikka+Hjallis+sanoi.
Ei+kaikki+kritiikki+ole+rasismia.
En+näe+siinä+mitään+rasismia,+jos+kansalaiset+ovat+huolissaan,+lisääntyvistä+ryöstöistä+ja+tapoista,+joissa+muunmaalaiset+ovat+suurimpana+tekijäjoukkona.
Tuon+nyt+ovat+poliisit+selvästi+sanoneet.
12.11.2020 22:03
Kyllä+tiedän,+että+netistä+löytyy+lukuja,+tuo+ei+kyllä+vastannut+kysymykseeni.
Jo+ennen+sitä+isoa+ryntäystä,+toisen+kotikaupunkini+kaupungisosassamme+oli+vierasmaalaiset+arkipäivää.
Kaupungisosassamme+on+yli+100+kansallisuutta.+
Siellä+naapurissakin++(5asuntoa+rapussa)+asuu+2+vierashuushollia.
Metelihän+nousee+tästä+rikollisesta+ja+vetelehtivästä+aineksesta.
Kun+sitä+on+enemässä+määrin+varsinkin+isompiin+kaupunkeihin+pesiytynyt,+niin+kyllä+siinä,+maahanmuuttajien+valikoinnissa+ja+kotoutuksessa+on+toivomisen+varaa.
12.11.2020 21:05
Joku+tilasto+kertoi,+että+Ruotsinsuomalaisista+suurin+osa+asuu+Tukholmassa.
Jotta+näyttää+ne+maahamuuttajat+muuallakin+pääkaupunkiin+tuppaavan,+eikä+vaan+täällä.
Oli+tuolla+poliisien+nettisivuilla,+kun+iltapäivällä+googlasin,+että+hiljan+palautettu+5+Irakilaista+rikollista+Irakiin.
Persuthan+ei+puhu+maahanmuuttoa+vastaan,+vaan+haittamaahanmuuttoa+vastaan.
En+ole+koskaan+nähnyt+yhtään+perussuomalaista+kirjoitusta,+en+kuullut+haastattelua,+jossa+heillä+olisi+ollut+vastaan+esim.+venäläisten+tai+virolaisten+tai+vaikkapa+ruotsalaisten+maahanmuuttoa+vastaan.
paas+linkki,+jos+löytyy.
12.11.2020 20:12
Niin+juuri.
Terveellinen+ruokavalio+on+hyvä+kaikille.
Nykyään+diabeetikkokin+voi+vaikka+leivoksen+syödä+herkukseen.+
Ei+diabeetikon+ruokavalio+perustu+kieltämiseen.
Hoitotasapaino+ratkaisee.+Se+taas+perustuu+ihan+mittauksiin+ja+järjen+käyttöön.
12.11.2020 17:58
Samaa+mieltä.+Yleensä+pysynkin+kotimaisessa.+Mielellään+kotimaista+luomua+ja+lähiruokaa.
Hollantilaisia+ruusukaaleja+olen+ostanut.+En+kyllä+tiedä+miten+siellä+kasvatetaan.
Talvisin+jotain+hedelmiä,+mitä+täältä+ei+saa.
Onneksi+nyt+on+kotimaisia+omenia+kaupassa+ja+itsepoimittua+mustikkaa+ja+puolukkaa.
Hyviähän+nuo+pistokokeet+tietenkin+ovat,+mutta+joskus+käynyt+mielessä,+mitä+pääsee+läpi,+kun+ei+kaikkien+tutkimiseen+ole+mahdollisuutta.
12.11.2020 15:48
Hyvä+juttu.+Peruna+kunniaan.
Joskus+vanhoina+hyvinä+aikoina+tuli+ihan+miltei+talven+perunat+kasvatettua+itse.
Nykyään++sen+verran,+että+jokusen+kattilallisen+uusia+perunoita+saa+suoraan+pellolta.
Nykykokitkin+ovat+alkaneet+keksiä+erilaisia+perunaruokia.
Itse+en+kunnolla+edes+kuori+niitä,+kun+syön.+Tummat+silmut+poistan+ja+jos+on+kovin+paksua+kuorta+varovasti+pinnalta.+Siinahän+ne+parhaat+aineet+ovat,
Hiljan+luin,+että+tulee+hyvää,+kun+kuoria+uunissa+paahtaa.+En+ole+kokeillut.
Lapsi+kun+olin,+niin+perunan+kuoret+annettiin+sioille.+Kukaan+silloin+tiennyt,+että+saivat+ravintorikkaimman+osuuden.
12.11.2020 15:39
Flunssat+tulevat+aina+takaisin,+koska+niihin+ei+ole+rokotetta,+eikä+täsmälääkettä,
Ainoastaan+oireen+mukaista+hoitoa.
11.11.2020 20:42
Eikös+ikkunanpesijällä+ole+vaara+nähdä+muitakin,+kun+naisia.
11.11.2020 16:52
Harmaa+on+päivä+ollut,+mutta+ihan+mukava+oli+ulkoilla.
Yhtenä+päivänä+ihmettelin,+mitä+valkoisia+höttökasoja+on+kävelytienvarrella.
Lähemmäs+päästyäni+tulin+siihen+tulokseen,+että+joku+on+tainnut+koiransa+karvat+siihen+viskellä.+Ei+täällä+lampaitakaan+ole.
Yrittelin+jo+eilisestä+alkaen+soitta+influenssarokotusaikaa.+No+ei+siitä+mitään+tullut.
Koko+ajan+varattu+ja+automaatti+hokee,+että+puhuu+toista+puhelua,+älä+sulje.
Minkäs+teet,+kun+puhelin+sulkee+itse+itsensä+minuutin+päästä.
Mistään+en+löytänyt+miten+sen+voisi+muuttaa.
Ohjeissa+kehoitettiin,+että+ruuhkien+välttämiseksi+tilatkaa+sovelluksesta.
Eihä+mulla+sellaisia.
Katselin+niitä+ohjeita,+itseni+kanssa+aikani+riideltyäni+(kun+olen+digitumpelo)+ajattelin,+että+ei+meillä+pruukata+periksi+antaa.
Niin+sitten+aloitin+ja+onnistuin+pääsemään+etävastaanotolle+ja+sain+ajan.
Olin+niin+tyytyväinen+itseeni+(hyi+kamala+omakehu+haisee).
Pimeys+on+laskeutunut+maan+päälle,+pitänee+sytyttää+parvekkeelle+lyhtyyn+kynttilä.
11.11.2020 16:23
229 / 315