Vapaa kuvaus

Aloituksia

47

Kommenttia

6442

1. Kyllä näinkin, mutta ennen kahlitiin itseä työmaakohteisiin, vallattiin taloja, mielenosoituksetkin olivat luonteeltaan erilaisia.

En oikein jaksa ymmärtää sellaista kansalaistottelemattomuutta, joka ensisijaisesti häiritsee ja loukkaa suuria joukkoja tavallisia kansalaisia.
  2. Muutamat päivät tässä menneet, etten ole palstoille joutanut.
    Nyt olen tällä mäellä Väinön kanssa vaan.

Mutta , en ihan kaikkia tarkkaan lukea jaksanut, mutta on se pöyristyttävää mitä näin.
    Hilla toivoo aloituksen aiheen olevan arjen kulun, erilaisten ihmisten, jotka asuvat eri tahoilla, joista tulee näkyviin ihmisten eri elämän kuviot.
    Minunkin mielestä on kiintoisaa miten samanikäisillä ihmisillä on erilaisia elämänkulkuja.
    Monet sanovat, että lukevat mielellään elämänkertoja, niin minäkin ja tämä olisi ketju, jossa voisi näitä elämäkertojen kulkuja lukea, mutta ja mutta.

Tänäänkin lukemani, mitä sen on, haukkumista, solvaamista, ym. negatiivista .

Hyvänenaika sentään, mikä teitä joitakin vanhoja ihmisiä riivaa, kun täytyy koko ajan olla toisten niskassa haukkumassa ja solvaamassa.

Tuon haukkumisen ja solvaamisen sijasta, kertokaa mikä on se paha olo, joka tuota tuottaa, ehkä meistä jotkut voisimme auttaa,

No niin se siitä.
    Eilen kävin kalassa, sain 1 hyvän ahvenen ja hauen, joita tänään syötiin.
    Poika ja koira lähtivät tänään. Molemmat naapurit lähtivät eilen, joten olen Väinön kanssa ihan kaksin tällä mäellä.
    Siivoilin alatalolla ja saunoin. Niin vaan menin pyörähtämään järveenkin vielä.
    Pimeä tulee kyllä äkkiä. Klo 20 kun lähdin ylös, oli jo ihan pussipimeä, mutta minulla on hyvä otsalamppu, poika sen minulle joskus osti.
    Noin nafti 3 viikkoa vielä , sitten talviaika alkaa meille.

Nyt jo aika paljon tavaraa poika vei, avolakin on taas kunnossa. On ikävää, kun mitään ei voi jättää varastoihin, varkaat ovat niin ikäviä ihmisiä.

Kaikesta huolimatta mielialan kohotustata ja ilon löytämistä toivotan kaikille.