- Haluisin niin kokea tämän, voisin toimia jakkarana aina kun sitä tahdottaisiin. Onkohan aloittaja vielä linjoilla? Voi laittaa sähköpostia (suomi24.fi) jos aloittaja, tai joku muu joka tästä syttyy ja asustaa pääkaupunkiseudulla.
- Ja nimimerkki tosiaan tässä, lähti jostain syystä anonyyminä...
- Täällä ois Pääkaupunkiseudulta 36v mies seuraksi ! Käytössä suomi24.fi sähköposti
- Löytää alistuva kokematon nainen pitkäkestoiseen sessiosuhteeseen / omistukseen, jossa nainen olisi halutessani käytettävissäni. Ujot kokemattomat naiset ovat parasta!
- Oot valmis, tarviit vaan sua kunnioittavan kumppanin joka ymmärtää edetä sun ehdoilla. Mua saisit kyllä tutkia kaikessa rauhassa, ja opastaisin muutenkin kädestä pitäen. Haluisin et nautit siitä kokemuksesta ja et sun itsetunto voimistuu ekan kokemuksen myötä, ja uskallat seuraavallakin kerralla jatkaa kokeiluja rohkeammin. Jos sua kiinnostaa, niin voidaan jutella aiheesta kaikessa rauhassa privana. Voidaan pitää pelkällä juttelu tasolla, eli ei mitään painostusta eikä stressiä asiasta. Mulla suomi24.fi sähköposti käytössä.
- Aivan, minnes meilataan? Mulla käytössä suomi24.fi sähköposti, joten sinne vaan viestiä.
- Ois hakusessa toinen alistuva tai alistumisesta kiinnostunut nainen pääkaupunkiseudulta, löytyisköhän täältä kuritettavaa bi naista kimppasessioihin?
- Täällä olisi potentiaalinen mies sulle, mistäpäin haet sellaista ? Mulle voi kirjoittaa myös suoraan @suomi24.fi sähköpostiin.
- Voisi kiinnostaakin, laittakaas sähköpostia niin jatketaan siellä keskustelua.