Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

8510

1. No+homo+ei+saa+olla+mutta++sentään++avionrikkoja,+abortintekijä++käy.+Trumpilla+suhteita++on+ollut+niin+aviossa+kuin+niiden+ulkopuolella,++itsehän+hän+niillä+kehuu,+saa++naisen+kuin+naisen+voi+vaikka+heti+kähmiä+jalkojen+välistä.+Ihan+ok+moraalia+sekin.+++Edellisten+vaalien++alla+kun+Trumpilta+kysyttiin+onko+hänen+jollekin+vaimolleen+++tehty+abortti+Trump+kieltäytyi++vastamaasta.Helppo+olisi+ollut+sanoa+ei+jos+ei+olisi+tehty+mutta+tässä++ei+uskaltanut++valehdella,++kaksinaismoraali++kukkeimillaan:+minä++olen++rikas+++ja+mahtava++minä+pääsen++rahalla++eroon+tästäkin+jos+haluan,++mutta+muille+saarnaan+äänestäjien++takia+että+abortti+pitää+kieltää+.Hedelmistään+puu+tunnetaan"+Niin+juuri.
  2. Jos+uskoo+Jumalan+ilmoitukseen+hepr.+raamatussa+(VT)+silloin++kristinuskon+ilmoitus+ei+voi+olla+totta.+Pitää+valita+toinen,+jolloin++kristinuskon++väite+esim.++Jeesuksen++messiaanisuudesta++ei+ole+totta,+eikä++tietenkään+ole+olemassa+mitään+inkarnoituvaa+jumalaa+++jonka+edes++pitäisi+noin+toimia.Siksi+en+ymmärrä+miksi++kristityt+vetoavat+joihinkin++hepr.+raamatun+kohtiin+mutta+eivät+välitä+pääasiasta,++kuka+ja+millainen++on+hepr.+++raamatun+jumala:+yksi+joka+voi+antaa+anteeksi++synnit+ilman+että+joutuu+itse++kuolemaan+ja+joka+ei+++uhkaa+ketään+helvetillä+oli+ihmisen+uskonto+mikä+hyvänsä+tai+uskoiko+mihinkään.+Kun+kaksi+eri+uskontoa+miksi+vuosituhansien+jälkeenkin+sekoittaa+opit++tolkuttomiksi?+Nyt+on+nyt+eikä+lähi-itä++muinoin.