Mikakorkalainen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
70
Kommenttia
48
kirjan kirjoittaminen
moi mikä on teidän mielestä paras ohjelma tietokoneelle millä voi kirjoittaa kirjan onko word paras? mielellään sellaine2207Itse tehty avaimenperä puusta
Moi minä aijon tehdä tälläisen kuvan mukaisen avaimenperän vanerista mutta mikä olis sen puun hyvät mitat siihen olisin4190Rahan huijaus
Pystyykö mobilepaylla tai paypalilla huijaamaan omalle tilille rahaa ilman että kukaa antaa rahaa eli ihan tostavaan?0189Vaatteiden teettäminen
Jos teetän itse jotakin omia vaatteita niin riittääkö että vie yhden vaatteen ja teettää sen ja sitten myy niitä vai pit0187garmin gps
moi olen miettinyt kun lahden kärkkäisellä on enään 1kpl Garmin etrex 10 gps niin jos ostais sen ja voi olla että käyttä1181Juoman valmistus
Onko mitään juomaa mikä on helppo ja halpaa tehdä ja sellainen missä ei mielellään paljoa sokeria mut suolaa voi olla jo0181Vw kleinbus moottori
Moi sitten kun saan sen kleinbussin niin se tulee olemaan minun käyttöautoni eli liikun sillä sitten töihin ja mihin nyt1173Mönkijän moottori
Moi onko tämä hyvä moottori minä rakennan itse mönkijän onko tuossa valmiina säiliö minne laitetaan öljyä Kiitos? https:3171Google adsense
Mitn saan kytkettyä tiktokkiin automaattiset mainokset päälle google adsensen kautta kun se pyytää jotakin script koodia0170mönkijä(projekti)
moi minä haluaisin itse rakentaa mönkijän minulla on jo siihen runko mutta olen miettinyt sellaista asiaa että jos raken7169SAMSUNG ÄLYKELLO
Moi minulla on samsung gear s3 frontier älykello tietääkö kukaan voiko sitä mitenkään häckätä silleen että kun se on ran3166LIMOVIIKUNA
Moi kuinka voi pitää limoviikunan hyvänä kahdenviikon ajan ollessa reissussa olen kuullut että laittaa jonkun astian ja2166Tiimin peruataminen
Jos perustaa oman tiimin niin saako samaa tiimia käyttää jokkiksessa rokkirallissa?2158Live kamerat
Moi sellaiset kamerat mitkä on wifi kameroita pitääkö niitten olla jossain lähellä että sen voi löytää vai voiko olla 5k4156Jäteautonkuljettaja
Kummasta saa enemmän kuukausi palkkaa remeosta vai L&T kummatkin minulle ihan vieraita firmoja?2147ARMEIJAAN MENO
Moi minä olen 15 vuotias hollolan alueelta ja olen miettinyt että missä on tässä kaikista lähin armeija alue ja voisiko11142Helpon juoman valmistus
Onko mitään juomaa mikä on helppo ja halpaa tehdä ja sellainen missä ei mielellään paljoa sokeria mut suolaa voi olla jo1142ARMEIJAAN MENO
Moi tietääkö kukaan että mita rokotuksia saa armeijaan mennessä ja onko kaikki rokotteet pakollisia kun netistä ei löydy8139Kirjan kirjoittaminen
Moi kun aloittaa kirjoittamaan kirjaa niin saako sen ensimmäisen kirjan kirjoittaa ilmaiseksi ja sitten ne seuraavat mak6134POLKUPYÖRÄN VALO
Moi tietääkö kukaan että löytyykö mistään ihan uutena vielä dynamo valoa polkupyörään se tulisi jopoon9131