Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
AviopariN38M40
profiilit
AviopariN38M40
AviopariN38M40
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
69
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Meillä+ainoa+mitä+sovitaan+on+ettei+saa+tuottaa+fyysistä+kipua+ja+kun+alamme+kerran+panemaan+niin+jokainen+panee+niin+paljon+kuin+mahdollista.+
Vaimoni+suosikki+on+2-3miestä.
Kerran+oli+sovittu+2N+ja+6M+ja+toisen+parin+mies+kielsi+vaimonsa+osallistua+kimppaan.
Lopulta+meitä+oli+5+miestä+vaimoani+panemassa+koko+viikonlopun+perjantai+illasta+sunnuntai+iltaan+asti.
17.01.2020 15:28
Vaimoni+kanssa+ollaan+aloitettu+jo+nuorena+vaimoni+ollessa+noin++pari+kymppinen.+
Miehiä+ja+naisia+sekä+aviopareja+on+sängyssämme+ollut.
17.01.2020 06:58
Meillä+on++käynyt+joitakin+kertoja+16vuoden+aikana+että+toinen+mies+sammui+kesken+panon.
Jokainen+on+kuitenkin+löytänyt++vaimoni+pillun+ja+nauttineet+täysin+annista..
17.01.2020 06:22
Tulkaa+mukaan+vaimollani+oli+2+miestä++viime+yönä+.
Viikko+sitten+oltiin+1N+ja+3M+ja+vaimo+oli+ihan+kiimainen+kun+esileknkinä+kaksi+miestä+imi+rintoja+ja+yksi+nuoli+pillua.
11.01.2020 08:01
Ymmärrän+tunteesi+porukasta+joka+tuomitsee+kimppaseksin.
Meitäkään+ei+oikein+hyväksytä+kun+vaimolla+on+kaksi+miestä+sängyssä+useasti+viikossa.
Tämän+ei+oiken+pitäisi+kuulua+tuomitsijoille+koska+vaimoni+antava+vain+omaa+pillua+miehille+oman+miehen+suosiollisella+avustuksella+ilman+rahaa.
Me+tykkäämme+kun+vaimon+pilluun+tulee+useampia+kuin+yksi+mies.
Kaksi+tai+kolme+miestä+on+pararasta+mitä+vaimo+tietää+siksi+meillä+on+niin+usein+kavereita+yökylässä.
10.01.2020 07:42
Kaverit+saa+meilläkin+tulla+mukaamme+samaan+sänkyyn+ja+vaimoani+panemaan.
10.01.2020 06:45
Et+todellakaan+ole+ainoa.
Meillä+samaa+muutaman+kerran+viikossa
10.01.2020 06:30
Meillä+kaverit+saa++olla++myös+vaimon+kanssa+välillä+panemassa+itse+asiassa+melko+usein.+Järjestän+itse+vaimolle+panokavereita.+
Panen+itsekkin+vuorotellen++kavereiden+kanssa+vaimonani.
07.01.2020 01:24
Éhkä+10-15+kertaa+vuodessa+parin+vaihtoa.
Meillä+on+useimmiten+kolmas+pyörä.+
Minä+miehenä+kiihoitun+kun++vaimoani+pannaan+kimpassa.+
Minun+kaverin+kanssa+tavatessa+ilta+päättyy+vaimoni+panemiseen+joskus+useta+kertoja+viikossa.
Vaimon+kuukautisten+jälkeinen+viikko+vaimo+haluaa+koko+ajan+ja+kaverikin+käy+panemassa+aina+kun+mahdollista.
Kolmistaan+olemme+kuin+yhtä+perhettä+ja+kaveri+saa+käydä+panemassa+niin+usein+kuin+haluaa+vaimoani+ilman+erillistä+lupaa.+Monesti+töistä+tullessani+kaveri+on+jo+pannut+tai+panemassa+vaimoani.
Vaimo+tykkää+kun+kaveri+haluaa+aina+ensin+nuolla+pillua+ensimmäiseen+orgasmiin+asti.
29.12.2019 07:02
Itse+olen+tutun+ja+turvallisen+kumppanin+kannalla.
Perhetuttumme+on+on+myös+seksikaverina.
Viihdymme+toistemme+seurassa+juttujen+puolesta+ja+kun+halut+herää+käymme+sängyssä+välillä.
Olemme+olleet+ystäviä+ja+seksikumppaneita+17+vuotta.
Itse+olen+tutustunut+häneen+ollessani+alasti+häntä+vastassa+kolmen+kimppaan.+Mies+oli+sopinut+jo+valmiiksi+hänen+kanssaan+minun+kimppassa+panemisesta+sovittuaan+ensin+kanssani+minun+suostumukseni,+en+ollut+vastaan+kun+tarjottiin+kahta+miestä+kerralla.
Elämäni+nopein+tutustuminen+meni+ensitapaamisesta+noin+5min+kun+minua+jo+pantiin,+ei+esittelyjä+ennen+kun+oli+pantu.
Hän+on+mieheni+nuoruusajan+tuttu,+heillä+on+ollut+yhteinen+nainen+ennenkin.
19.11.2019 03:27
Minulla+on+sama+pakkomielle.
Onneksi+vaimoni+on+mielellään++kahden+miehen+naisena+eikä+kavahda+useampaakaan+miestä.
Meillä+ollaan+kolmen+kimpassa+melkein+viikottain+kun+me+molemmat+tykätään+kun+kaksi+miestä+panee+vaimoani+ja+vaimo+saa+useita+orgasmeja.
Minun+kaikki+ystävät+ovat+saaneet+panna+kanssani+vaimoani.
27.10.2019 07:49
Aviopari+olisi+kiinnostunut+leikkiin+kanssanne.
27.10.2019 07:22
Eihän+sinuum+saa+yhteyttä+vaikka+haluaisikin.
09.07.2019 22:36
Kerroin+vaimolleni++suhteemme+alussa+halustani+kolmen+kimppaan+1N+2M.+
Tyttö+ystäväni+ei+pitänyt+asiaa+ongelmana++joten+päätimme+kokeilla++kimppaa+heti.
Kumpikin+ollaan+vaimoni+kanssa+seksisuhteessa.
Sinkkuna+ollessaan+kaveri+on+jopa+asunut+meillä+muutaman+kuukauden+nukkuen+samassa+säncyssä.
Meillä+kolmella+on+vapaa+seksisuhde+pannaan+yhdessä+ja+erikseen+vaimoani+ollen+samalla+parhaita+kaveruksia.
03.07.2019 19:39
Melkoinen+koktaili+on+kun+kumpikin+mies+on+laskenut+kolmekin+satsia+vaimon+pilluun+niin+pesulla+joutuu+käymään+kaikki.
25.06.2019 11:28
Riskihän+on+olemassa+ja+olemme+puhuneetcasiasta+vaimon+kanssa.
Lapsi+on+täysin+viaton+ja+siksi+avioparin+oma+tietysti.
25.06.2019 11:23
Kenen+vaimosta+on+kyse?
24.06.2019 13:57
Ei+ollut+yllätys+kun+itse+puhuin+vaimoni+mukaan+panemaan+kimpassa.
Nyt+vaimo+on+täysin+mukana+aivan+kuin+olisi+ikänsä+pannut+kahden+miehen+kanssa.
Olen+ylpeä+vaimostani.
24.06.2019 13:54
Pistä+sähköpostia+tulemaan+ja+omia+halujasi+vähän+kertoen+niin+otetaan+yhteyttä.
Tämän+sivuston+osoite
24.06.2019 00:17
Ollaan+otettu+jos+on+halukkaìta+nuoria+mutta+aikuisia.
17v+taitaa+olla+yksi+joka+on+ollut+muutaman+kerran+mukana.
23.06.2019 19:15
2 / 4