Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
juomariturmiio
profiilit
juomariturmiio
juomariturmiio
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sitten on vielä toivoa! Tosin seurakuntalaisten taustat ovat joillakin hyvin risaiset.
02.01.2023 21:47
Onko sinulla linkkiä? Olen kuullut tuosta joulukalenterista.
02.01.2023 21:44
Tervehdys!+Herätin+sitten+tämän+vanhan+nikin+eloon,+en+tiedä+miten+hävisi+aikoinaan.+Niin+sitten+itse+asiaan.+Minulla+on+tässä+suhteessa+perinteinen+näkemys:+Jumalan+Temppeli+on+laajempi+käsitys,+kuin+jokin+tietty+paikka,+tarkoittaa+koko+kristikuntaa.+Hänen+palvelijoitaan+(antikristus)+kohtaamme+kirkossa+hyvinkin+korkeassa+asemassa.++
Itse+Korona+rokote+ei+ole+tuo+siru,+vaan+pedonmerkki+on+ihmisen+tietoinen+ratkaisu+ottaa+tuo+maksuvälinen+oikeaan+käteensä+tai+otsaansa.
Ensimmäiset+korona+rokotteet+on+sitten+otettu+Englannissa+jäädään+seuraamaan.
Minulla+taisi+olla+tuo+seuranta+siru+jo+1970-luvulla+kun+aina+lähdin+kännissä+ajelemaan,+niin+poliisit+pysäyttivät+minut.
08.12.2020 20:11
Vaikuttaa+delirium+tremekseltä,+kirjailijalla+on+saattanut+olla+omakohtaista+kokemusta,+niinkuin+minullakin.
19.08.2020 20:46
Onhan+tuossa+Raamatun+paikassa+useita+tuntomerkkejä+jotka+viittaavat+Jehovan+todistajiin.+kotikäyntityö,+nais+enemmistö,+armolahjojen+kieltäminen+ja+jotain+muutakin.+Joku+voi+osata+kertoa+lisää.
25.02.2020 18:10
Vaikea+sanoa,+mutta+tuo+jako+on+aika+vanhaa+perua.+Joku+asiantuntija+voisi+tietää+paremmin+kuinka+vanha.
27.01.2020 21:01
Jaa+jos+kouluopetus+on+kerran+tunnustuksetonta+niin+pitäisikö+minun+vaatia+kärsimieni+jälki-istunto+rangaistusten+kumoamista,+joita+sain+kiroilemisesta.+Yhdenkerran+naisopettaja+pesi+suuni+saippualla,+samasta+rikkeestä.
22.01.2020 23:29
Vieläkö+tästä+jaksetaan+jankata?+Naapurikaupungissa+toimitaan+yhdessä,+jopa+puhujavieraat+voivat+ylittää+seurakuntarajat+ja+mahdumme+tarvittaessa+samaan+tilaan.
20.01.2020 21:27
Kerran+olen+käynyt!+Oli+tosi+hyvä+pitsa+se+luvialainen!
20.01.2020 21:17
1 / 1