- Sitten on vielä toivoa! Tosin seurakuntalaisten taustat ovat joillakin hyvin risaiset.
- Onko sinulla linkkiä? Olen kuullut tuosta joulukalenterista.
- Tervehdys! Herätin sitten tämän vanhan nikin eloon, en tiedä miten hävisi aikoinaan. Niin sitten itse asiaan. Minulla on tässä suhteessa perinteinen näkemys: Jumalan Temppeli on laajempi käsitys, kuin jokin tietty paikka, tarkoittaa koko kristikuntaa. Hänen palvelijoitaan (antikristus) kohtaamme kirkossa hyvinkin korkeassa asemassa.
Itse Korona rokote ei ole tuo siru, vaan pedonmerkki on ihmisen tietoinen ratkaisu ottaa tuo maksuvälinen oikeaan käteensä tai otsaansa.
Ensimmäiset korona rokotteet on sitten otettu Englannissa jäädään seuraamaan.
Minulla taisi olla tuo seuranta siru jo 1970-luvulla kun aina lähdin kännissä ajelemaan, niin poliisit pysäyttivät minut. - Vaikuttaa delirium tremekseltä, kirjailijalla on saattanut olla omakohtaista kokemusta, niinkuin minullakin.
- Onhan tuossa Raamatun paikassa useita tuntomerkkejä jotka viittaavat Jehovan todistajiin. kotikäyntityö, nais enemmistö, armolahjojen kieltäminen ja jotain muutakin. Joku voi osata kertoa lisää.
- Vaikea sanoa, mutta tuo jako on aika vanhaa perua. Joku asiantuntija voisi tietää paremmin kuinka vanha.
- Jaa jos kouluopetus on kerran tunnustuksetonta niin pitäisikö minun vaatia kärsimieni jälki-istunto rangaistusten kumoamista, joita sain kiroilemisesta. Yhdenkerran naisopettaja pesi suuni saippualla, samasta rikkeestä.
- Vieläkö tästä jaksetaan jankata? Naapurikaupungissa toimitaan yhdessä, jopa puhujavieraat voivat ylittää seurakuntarajat ja mahdumme tarvittaessa samaan tilaan.
- Kerran olen käynyt! Oli tosi hyvä pitsa se luvialainen!