MrHyvis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
118
Kommenttia
8133
Babylonin torni ja menneisyyden mysteerit.
Tässä katselin ohjelmaa babylonin tornista joka on kerrottu raamatun vt osassa. Olipa jälleen hienoa kuinka löytyi todis186Laki kiroaa ihmisen joka sitä yrittää !!
Kuten selvästi raamattu osoittaa kymmenin ja kymmenin kohdin elävämme armon aikaa Jeesuksessa Kristuksessa jossa lakilii20222Feikki juutalaisten lakivalhe harhaoppi. Room.1 -
Room.kirjeen sisältö lyhykäisyydessään mitä kirjoittaja hakee on yllätys moite juutalaisille ja heidän valheeseen. Alkaa4119Saatana on Suomen kirkossa.
Jokainen voi ihan omin silmin nähdä ja korvin kuulla kuinka tuomio on jo alkanut ja sisältä. Kuten sanottua moneen kerta3139Rukoile säännöllisesti jos olet synnin kahleissa.
Jos siis sinua jokin synti on kahlinnut pitkään niin ota käyttöön rukoilu kaikesta sielustasi ja Hengestäsi. Pyydä Jumal2101Lopunaika ...pohtikaa asioita ja kirjoittakaa.
Tyhmää kysymystä ei ole .Nyt on hyvä aika heittää ilmoille pohdintoja sillä monesti niissä on hyvä siemen. Raamatun teks3305Todellisuus ja varjo siitä.
Älköön kukaan tuomitko teitä syömisestä tai juomisesta älköön myöskään minkään juhlan tai uudenkuun tai SAPATIN johdosta2112Karhu jo rappusilla
9.7.2023..... Näin päiväunien jälkeen lyhyen pätkän näkyä jossa oli mökki missä vietän nyt paljon aikaa ja karhu. Ajatte13492Suomi Finland Kuoleman Porteilla
Olemme nyt sellaisessa tilanteessa ,että hiljaisuus on laskeutunut ja on tyyni. Tyyni on ennen myrskyä. Mitkään tai mikä9391Pahimpia eksytyksiä Suomessa . Haaleaa..
Pidän pahimpina eksytyksinä kerran pelastettu aina pelastettu opin lisäksi tätä haaleutta , joka syntyy kirkollisuuden p371Pahimpia eksytyksiä Suomessa . Haaleaa..
Pidän pahimpina eksytyksinä kerran pelastettu aina pelastettu opin lisäksi tätä haaleutta , joka syntyy kirkollisuuden p153Varoitus jokaiselle uskovalle
Tämä näky oli kaksiosainen koskien omaa palvelustehtävääni Jeesuksen palvelijana. Olin vihreällä kauniilla rinne niityll46227N ato on kirous Suomelle.
Eikö tämä tyhmä kansa ole tajunnut ,että amerikka suoltaa valhetta meidän median kautta. Eikö tämä tyhmä kansa tajua vaa1085Profetia ilmestys Jeesuksen paluusta..
Lauloin ja treenasin ja vaimoni soitti koskettimia. Ääni vyöryi voimalla rintakehässä. Sanoin Jumalalle hymyillen ,että1471799Saatanan nostamat raamatut nousee .
Tämä on Ilmestystietoa jonka Jumala on antanut kahdessa eri osassa . 1.Saatana alkoi heti Jeesuksen ristiinnaulitsemise2252Siirry Kristuksen oma kotiseurakuntaan.
Kuten Jeesus Kristus puhui minulle n 1h ajan kävelylenkillä jonne Hän käski minun lähteä . Aion hakea omani (maan alle)178Ano Turtiainen kehiin ja äkkiä tai orjia ollaan.
Suomi tarvitsee nyt Isänmaan puolustajan ja tällä hetkellä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin Ano Turtiainen. Sanon heti ,ett267Hulluus .Ilmoitus Jumalalta .
Näin voimakkaan näyn jossa itse olin tarkkailijana mukana. Tämä näky oli ehkä n 10v sitten .En merkkaa ylös päiviä, mutt2235Venäjä ei häviä sotaa
Ydinase valtio ei häviä sotaa.Mitä vaihtoehtoja siis jää lopputulemaksi. Kuulee väitteitä ,että ukrainan sotilaat alkaa597Siru kädessä maksamaan videolla
Tvitterissä oli Sami Nummelin ja esitteli sirua maksu välineenä. Tätä asiaa nyt en voi varmistaa 100 pros, mutta aika ai256