1000v valtakunta .

Moneen kertaan on ollut kysymys: Missä kristityt hallitsevat ja raamattu vastaa .

Ilmestys 5/10....

15

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haaveet niin kuin Hitlerillä?

    • Anonyymi

      Vastaus selvä

    • Anonyymi

      Joo, apostolit ovat kuninkaita jotka tuomitsee Israelin 12 heimoa.

      Heprealaiskirje osoittaa että kuninkailla on apuna oikealla puolella ylipappi Melkisedekin mukaan joka on enemmän yli heimorajojen ja globaali ymmärtäjä.

      Tällainen ylipappi Eräs suurimpia oli Job.
      Hän on ehdottanut Patriarkaatin perustamista länteen Jobin mukaan. Eli omaisuuden maximi olisi rajoitettu. Jumalaa ei saisi kirota ja vanhurskaus olisi kuninkaiden välistä tms.
      En tarkkaan tiedä.

      Ylipapin pitää lisäksi olla uskontunnustuksen tulkki ja Jumalan tuntemuksen sekä Jumalan liittoja pitää tosina.

      Itse luen Heprealaiskirjettä ja aokryfistä Jobin testamenttia mietiskellessäni näitä asioita. Myös Jasherin kirja on hyvä.

    • Anonyymi

      Kristityt hallitsevat maanpäällä 1000v ajassa.

      • Anonyymi

        Kaikille tilaa riittää, kaikille paikkoja on.

        Pelastuneet Adventistit ovat 1000 vuotta taivaassa. Taivaassa ei ole syntiä, eikä kuolemaa. Ei taivahassa kuolon vaaraa.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille tilaa riittää, kaikille paikkoja on.

        Pelastuneet Adventistit ovat 1000 vuotta taivaassa. Taivaassa ei ole syntiä, eikä kuolemaa. Ei taivahassa kuolon vaaraa.

        1234567---

        Osaatko lukea raamattua sillä siellä lukee että hallitsevat maanpäällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko lukea raamattua sillä siellä lukee että hallitsevat maanpäällä.

        Näin minä uskon totisesti uskon.

        Armonaika päättyy. Kristus tulee. Elämän ylösnousemus. Vanhurskaat hallitsevat Kristuksen kanssa taivaassa, tuhannen vuotta. Tuomion ylösnousemus. Tuomio pannaan täytäntöön. UUSI MAA.

        1234567---


      • Anonyymi

        Se aika meni jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin minä uskon totisesti uskon.

        Armonaika päättyy. Kristus tulee. Elämän ylösnousemus. Vanhurskaat hallitsevat Kristuksen kanssa taivaassa, tuhannen vuotta. Tuomion ylösnousemus. Tuomio pannaan täytäntöön. UUSI MAA.

        1234567---

        Etkö siis osaa lukea vai oletko eksynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö siis osaa lukea vai oletko eksynyt

        Saahan sitä nyt erimieltä olla.


    • Anonyymi

      Sitten kaikki heitetään tuliseen järveen.
      Jumala luo uuden maan ja uudet ihmiset.
      Jos sitten onnistuisi paremmin.

    • MrHyvis

      Tehnyt heidät Kuningaskunnaksi Jumalallemme ja papeiksi ja he tulevat hallitsemaan maanpäällä.
      Tämä on siis 1000v valtakunta.
      Melkoisen varmaa.

    • Kuten myös sekin ,kuinka hienosti Jeesus kohtelee omiaan jotka Häneen uskoivat ja luottivat ja olivat ja kestivät loppuun saakka.
      Palkinto on suuri.Se todella on, että vahvistukaa uskovat ja olkaa kestäviä tulevina aikoina.
      Kiinittäkää katseenne Kristukseen sillä se on tärkeintä.

    • Anonyymi

      Meidän lahkolla on 10 000 vuotinen valtakunta odottamassa.

      • Anonyymi

        Joo homoilla on omat juhlansa siellä kuumemmalla puolella ja on tosi repivät raivit.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe