Vapaa kuvaus

Aloituksia

118

Kommenttia

8133

1. Jeesus+kertoi+raamatun+lehdillä+,että+lopunajassa+...saatana+kylvää+viljansa+uskovien+sekaan+eli+peltoon+ja+ne+saavat+olla+ja+kasvaa+yhdessä+niittoon+saakka+.++++Nyt+siis+uskovien+seassa+ON+sitä+saatanan+porukkaa+ja+varmasti+sellaista+,että+eivät+itse+tajua+pelaavansa+saatanan+pussiin+.+++Meno+vaan+yltyy+ja+pahenee+kristittyjen+keskuudessa+ja+lahkot+sitten+oma+osansa+ja+kun+maine+alkaa+mennä+kristityiltä+tuon+väärän+viljan+takia+niin+,mitäs+sitten+tehdään+??
  2. En+tuota+naista+morkkaa+tässä+,mutta+n+10v+sitten+taisi+ensi+kerran+sydämmelle+laskeutua+ilmestystieto+ja+se+kuului+näin+....Naiset+tuovat+tuhon+lopussa+(tuohon+asiaan+sisältyi+muutakin)+ja+sitten+meni+joitakin+aikoja+ja+sama+uudestaan.+++++Itse+uskon+tuohon+asiaan+,että+naiset+kun+haluavat+Jumalan+vastaisesti+johtamaan+niin+perheissä+kuin+valtiossakin+ja+kirkoissa+ja+jokapuolella+niin+nuo+ovat+niitä+tyhmiä+neitsyitäkin+samalla+sillä+he+eivät+itse+tajua+Jumalan+ohjausta+vaan+ohjaavat+itse+itseään+ja+ottavat+eksytyksen+vastaan+,kuten+eva+.++++++Sillä+tunnepohjalla+ei+pidä+mennä+johtamaan+vaan+miehelle+se+johtaminen+on+luotu.+++Onnkeksi+kuitenkin+on+naisia+,jotka+ovat+kuuliaisia+Jumalan+sanalle+ja+ohjaukselle+ja+voi+,kuinka+suloisia+ovat+nuo+naiset+.Ihan+tuon+ilmestystieton+jälkeen+alkoi+sydämmessä+suuri+ilo+niitä+naisia+,kohtaan+,jotka+osaavat+ja+ymmärtävät+olla+sillä+paikalla+,mihin+Jumala+on+heidät+luonut+.+++Tämä+siis+ei+ollut+naisten+halventamista+vaan+sitä+,että+voi+kun+naiset+ymmärtäisi+,että+ei+ole+pakko+johtaa+vaan+on+paljon+muutakin+,mitä+voi+tehdä.Uskon+myös+,että+jos+nainen+saa+oikean+armolahjan+,vaikka+kielillä+puhumisen+siis+sillä+oikella+tavalla+,+niin+tuollainen+armonlahjoilla+varustettu+nainen+on+kuuliainen+ja+nöyrä+Jumalan+ohjaukselle+ja+ei+pyri+itse+nostamaan+itseään+vaan+pyrkii+mielummin+olemaan+hiljainen+ja+nöyrä+ja+sitten+käykin+niin+,että+Jumala+korottaa+hänet.+++Ei+omalla+voimalla+vaan+Jumalan+voimalla+.
  3. Uskoontulo+ei+ole+yritys+pettää+itseä+vaan+ihminen+monesti+vastaa+siihen+Jumalan+kutsuun+,kun+Jumalan+voima+rauhallisesti+saa+ihmisen+ajattelemaan+ja+sitten+toimimaan+eli+halusta+ja+tahtomisesta+käsin+.Ihminen+vastaa+Jumalalle+kuin+vuoropuheluna+...kuin+häissä+tahdon+,vaikka+ei+sitä+siinä+hetkessä+ymmärräkkään+Sitten+on+ne+,jotka+tarttuu+viimeisenä+oljenkortena+kun+jo+on+kenties+merkit+kuolemasta+jo+iholla+ja+nenän+edessä+ja+silloin+tulee+se+oljenkorsi+ja+Jeesus+mieleen+kuin+,jostain+alitajunnasta+kuin+itsestään+.+Kyllä+tuolla+edellä+kirjoituksissa+olevia+morkkauksia+,joitakin+uskovia+kohtaa+on+hieman+totuutta+sillä+kyllä+aika+ilkeitä+kieroja+ihmisiä+on+uskovissa+,mutta+onko+kaikki+uskossa+niistä+kieroista+??+Who+knows??