Riikka Halko

kuuntelemisiiin

Minulle uusi pastori. On juuri tv7ssa. Vastustaa ulkokultaisuutta tekopyhyyttä ja uskonnollisuutta. Kokoukseensa on tullut Jeesus suoraan käymään. .yös käärmedrmoneja torjunut.

Liekö esstiläinen. Puhui murtaen.

Lupaa suuria herätyksiä ja tulta.

144

6458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ingenjör_81

      Useita eri henkilöitä on hiljattain ottanut minuun yhteyttä ja ovat kertoneet, että tämä kyseinen naisevankelista vaivaa heitä (kuin tietäjähengen vallassa ollut nainen vaivasi Paavalia). Puhuttuani näistä epäkohdista, useat ihmiset ovat kertoneet että ovat saaneet vahvistuksen sille mitä kokivat hengessä.

      Hän julistaa kyllä uskonnollisuutta vastaan, kuka julistaa enää sen puolesta? Mutta kuten kummallinen profeetta Owuor, niin hän julistaa parannusta ulkoisista asioista, mutta ei sisäisistä todellisista asioista (ylpeys, vallanhimo, rahanhimo, itsekkyys jne.), jolloin hän julistaa lakia mutta ei totuutta ja armoa.

      Niin ikään, hän antaa TV7llä ollessaan siunauksen sielulliselle torontolaisuudelle ja valheelliselle uskonliikkeelle eikä nuhtelee näistä vakavista toista evankeliumia ja toista Jeesusta julistavista opettajista ja opeista.

      Joitakin kuukausia sitten eräs sisar kertoi kokemuksen tämän naisen rukouspalvelusta. Sisar kertoi, että kun hän oli rukoillut hänen puolestaan, niin oli kuin musta ja ahdistava pilvi olisi tullut hänen päälleen. Tämä katosi vasta, kun hän oli yksinäisyydessä rukoillut ja irtisanoutunut tästä.

      Yhdessä parvessa ne yhdenlaiset linnut lentää.

      Siunauksin, MM.

      • vapautunuttodella

        Kerran kun Mattila rukoili puolestani,tunsin kuinka saastainen henki tuli minuun ja tunsin valtavaa kiimaa ja haureutta.Vasta kotona rukouksessa irtisanouduttuani tästä ja pyysi Jeesuksen veren suojaa vapauduin .Varokaa Mattilaa!


      • SAASTAISET.SAASTUU

        Sinuahan kaikkien pitäisi varoa; ei voi tietää oletko varmasti vapautunut saastaisuuksistasi. Vaikka Maunoveli koettikin rukoilla...


      • vapautunuttodella
        SAASTAISET.SAASTUU kirjoitti:

        Sinuahan kaikkien pitäisi varoa; ei voi tietää oletko varmasti vapautunut saastaisuuksistasi. Vaikka Maunoveli koettikin rukoilla...

        Maunovellistä tuli saastainen iljettävä haju.Täysin vapauduin,Jeesuksen veri on suurempi kuin Mattila!Mattilan kautta tuli saastaa.Kiitos Jeesus että vapautit!


      • voimaaan

        Olen saanut todella hengellistä ravintoa Riikan kautta.Nöyrä Jumalan palvelija,joka kirkastaa Kristusta ei itseään.


      • uskontodella
        SAASTAISET.SAASTUU kirjoitti:

        Sinuahan kaikkien pitäisi varoa; ei voi tietää oletko varmasti vapautunut saastaisuuksistasi. Vaikka Maunoveli koettikin rukoilla...

        Onpa todella törkeä kommentti.Ja vielä uskikselta!!!!Mattilahan on suuri Jumalan ase.Jos henkilössä olisi ollut henkiä Mattilan armoituksilla olisi vapautunut eikä joutunut ahdistukseen.Uskon täysin,että henkilön kokemus ja vapautuminen olivat totta.


      • EiVaiskaan

        R H oli seiskan Pyhän Hengen illoissa aikoinaan, mutta ei ole enää pitkään aikaan näkynyt. Ehkä hän on tehnyt parannuksen, niin kuin me kaikki joudumme tämän tästä tekemään kuka mistäkin!

        En ole seiskan iltoja seurannut, olen katsonut ohjelmatiedoista, keitä siellä on. Siitä tiedän, ettei R H ole ollut pitkään aikaan.

        Hyvää vuotta 17 sinullekin, ingenjör.


      • Eiuskovia
        uskontodella kirjoitti:

        Onpa todella törkeä kommentti.Ja vielä uskikselta!!!!Mattilahan on suuri Jumalan ase.Jos henkilössä olisi ollut henkiä Mattilan armoituksilla olisi vapautunut eikä joutunut ahdistukseen.Uskon täysin,että henkilön kokemus ja vapautuminen olivat totta.

        Tuskin kaikki kommentoijat uskovia ovat! Moni tuntuu tietävän hengellisen sanaston ja tavat ja käyttää niitä pilkkaamiseen. Luultavasti ovat joskus olleet uskossa ja jättäneet uskonsa katkeroituneena. Nyt sitten hengailevat täällä kirjoitellen törkeyksiä. Heidän tilansa on tullut pahemmaksi kuin ennen uskoontuloaan. Tunnen ainakin yhden tällaisen henkilön joka nauttii sellaisesta.


      • vapautunuttodella kirjoitti:

        Kerran kun Mattila rukoili puolestani,tunsin kuinka saastainen henki tuli minuun ja tunsin valtavaa kiimaa ja haureutta.Vasta kotona rukouksessa irtisanouduttuani tästä ja pyysi Jeesuksen veren suojaa vapauduin .Varokaa Mattilaa!

        >tunsin valtavaa kiimaa ja haureutta.

        Onneksi olkoon, hieno juttu!


      • Pelastu
        vapautunuttodella kirjoitti:

        Kerran kun Mattila rukoili puolestani,tunsin kuinka saastainen henki tuli minuun ja tunsin valtavaa kiimaa ja haureutta.Vasta kotona rukouksessa irtisanouduttuani tästä ja pyysi Jeesuksen veren suojaa vapauduin .Varokaa Mattilaa!

        Eikö aikuisella ihmisellä ole muuta tekemistä kuin yrittää keksiä herjaavia satuja uskoville? Toivottavasti Jumala pelastaa sinut.


      • raastavaa
        Pelastu kirjoitti:

        Eikö aikuisella ihmisellä ole muuta tekemistä kuin yrittää keksiä herjaavia satuja uskoville? Toivottavasti Jumala pelastaa sinut.

        Onpa erikoista,että tämän ihmisen kommentti on näin vaikea ymmärtää,jos hän on näin kokenut Mattilan rukoillessa.Kukaan ei kyseenalaista,kun Mattila kertoo satuja Riikan toiminnasta!!!!!Tässä näkee kuinka sairaita olette.Itse en menisi Mattilan käsien alle, enkä kenenkään muiden.


      • Tärkeintäontunteakristus
        Eiuskovia kirjoitti:

        Tuskin kaikki kommentoijat uskovia ovat! Moni tuntuu tietävän hengellisen sanaston ja tavat ja käyttää niitä pilkkaamiseen. Luultavasti ovat joskus olleet uskossa ja jättäneet uskonsa katkeroituneena. Nyt sitten hengailevat täällä kirjoitellen törkeyksiä. Heidän tilansa on tullut pahemmaksi kuin ennen uskoontuloaan. Tunnen ainakin yhden tällaisen henkilön joka nauttii sellaisesta.

        Ennenkaikkea on hyvä tunnistaa oma syntisyys ja rakkaudettomuus.
        Leppoisa vastaus taltuttaa kiukun.....
        Tärkeintä on tuntea Jeesuksen rakkaus, silloin on helpompi tuntea lähimmäisen tuskan ja käyttäytymisen.
        Rakastetaan ja vahvistetaan toisia.
        Rukoillaan jokaisen puolesta.
        Jokainen kaipaa rakkautta.
        Ei olla kylmiä kylmälle, ettei kohmetuta itekki, vaan lämmitetään kylmä sydän Jumalan Rakkaudella ja lämmöllä.
        Rakastetaan sillä Rakkaudella millä meitäkin on rakastettu.


      • Trollia
        raastavaa kirjoitti:

        Onpa erikoista,että tämän ihmisen kommentti on näin vaikea ymmärtää,jos hän on näin kokenut Mattilan rukoillessa.Kukaan ei kyseenalaista,kun Mattila kertoo satuja Riikan toiminnasta!!!!!Tässä näkee kuinka sairaita olette.Itse en menisi Mattilan käsien alle, enkä kenenkään muiden.

        Et näköjään pysty erottamaan mikä on satua ja trollausta.


      • Huomaa.ero
        raastavaa kirjoitti:

        Onpa erikoista,että tämän ihmisen kommentti on näin vaikea ymmärtää,jos hän on näin kokenut Mattilan rukoillessa.Kukaan ei kyseenalaista,kun Mattila kertoo satuja Riikan toiminnasta!!!!!Tässä näkee kuinka sairaita olette.Itse en menisi Mattilan käsien alle, enkä kenenkään muiden.

        Tässä on se ero että Mattila on tunnettu henkilö ja julistaa oikeaa Jumalan sanaa. Toinen kommentti taas on tuntemattoman kirjoittajan herjaa, joka on kirjoitettu samaan tyyliin kuin Mattilan vastauksessa.


      • millämitalla
        Huomaa.ero kirjoitti:

        Tässä on se ero että Mattila on tunnettu henkilö ja julistaa oikeaa Jumalan sanaa. Toinen kommentti taas on tuntemattoman kirjoittajan herjaa, joka on kirjoitettu samaan tyyliin kuin Mattilan vastauksessa.

        Otanpahan minäkin osaa tähän,mitä tietäjähenkisiä te olette,tietämään,onko mikä herjaa?Minulle ja monille tuntematon Mattila kirjoittaa herjaavasti.Katsoin Riikan puheen ja nöyrä Jumalan palvelija."Mattila julistaa oikeaa sanaa"kertoo paljon.YLPEYS.


      • Huomaa.ero
        millämitalla kirjoitti:

        Otanpahan minäkin osaa tähän,mitä tietäjähenkisiä te olette,tietämään,onko mikä herjaa?Minulle ja monille tuntematon Mattila kirjoittaa herjaavasti.Katsoin Riikan puheen ja nöyrä Jumalan palvelija."Mattila julistaa oikeaa sanaa"kertoo paljon.YLPEYS.

        Kyllä tätä forumia paljon lukeneena oppii huomaamaan herjaajat ja heidän kirjoitustyylinsä. Ja yleensä yhden puheen perusteella ei kannata kenestäkään muodostaa lopullista käsitystä, ei Riikasta tai Mattilasta.


      • millämitalla
        Huomaa.ero kirjoitti:

        Kyllä tätä forumia paljon lukeneena oppii huomaamaan herjaajat ja heidän kirjoitustyylinsä. Ja yleensä yhden puheen perusteella ei kannata kenestäkään muodostaa lopullista käsitystä, ei Riikasta tai Mattilasta.

        Tämähän lähti siitä,miten Mattila herjaa Riikkaa,hänellä ei ole mitään oikeutta olla noin kaikkitietävä.Riikka ei missään ole herjannut ketään tai arvostellut ketään,siinä suuri ero.


      • Ingenjör_81
        vapautunuttodella kirjoitti:

        Kerran kun Mattila rukoili puolestani,tunsin kuinka saastainen henki tuli minuun ja tunsin valtavaa kiimaa ja haureutta.Vasta kotona rukouksessa irtisanouduttuani tästä ja pyysi Jeesuksen veren suojaa vapauduin .Varokaa Mattilaa!

        Jos tämä on totta, jota epäilen vahvasti, niin olen kertonut kuinka olen ollut samassa hengessä kuin Tiainen, Hilvo, Vartiainen, Ojares jne. eli eksynyt äärikarismaattisuudessa. Jos näin todella oli, että paha henki tuli silloin, niin se vahvistaa tämän. Epäilen kuitenkin, että en ole tätä ihmistä koskaan tavannut.

        Lakihenkisyys on aivan yhtä suuri eksytys, kuin äärikarismaattisuus. Kummastakin uupuu ristin hullutus ja armo.

        Siunauksin,
        MM.


      • vapautunuttodella
        Ingenjör_81 kirjoitti:

        Jos tämä on totta, jota epäilen vahvasti, niin olen kertonut kuinka olen ollut samassa hengessä kuin Tiainen, Hilvo, Vartiainen, Ojares jne. eli eksynyt äärikarismaattisuudessa. Jos näin todella oli, että paha henki tuli silloin, niin se vahvistaa tämän. Epäilen kuitenkin, että en ole tätä ihmistä koskaan tavannut.

        Lakihenkisyys on aivan yhtä suuri eksytys, kuin äärikarismaattisuus. Kummastakin uupuu ristin hullutus ja armo.

        Siunauksin,
        MM.

        Älä ala puolustelemaan itseäsi.Tapahtuma on tosi,eikä ole oikein sinun jatkuva muiden Jumalan työntekijöiden herjaaminen.Riikka on nöyrä Jumalan palvelija,ei täällä ole haukkumassa ketään,eikä myöskään puolustamassa itseään ,kuten eivät nämä herratkaan jotka mainitsit.Tee tästä parannus.


      • Aioli_

        Kiitos Mauno tästä tiedosta! Olen ihmetellyt omaa olotilaani häntä kuunnellessani, kun minulle on myöskin tullut hyvin outo olo hänestä. En ole kokenut ahdistusta synneistäni ja halua parannuksen tekoon, enkä iloa hänen julistamastaan sanasta, vaan todellakin olo joka minulle on hänestä tullut on ollut outo ja jotenkin ahdistunut. Olen ihmetellyt mistä se johtuu kun kerrankin joku tulee ja julistaa parannuksen teon sanomaa, enkä minä tunne iloa siitä vaikka juuri sen kaltaista julistusta kaipaankin. Samanlaista ahdistusta koen kuunnellessani mm. Paavo Järvistä.


      • terttuliinion
        Aioli_ kirjoitti:

        Kiitos Mauno tästä tiedosta! Olen ihmetellyt omaa olotilaani häntä kuunnellessani, kun minulle on myöskin tullut hyvin outo olo hänestä. En ole kokenut ahdistusta synneistäni ja halua parannuksen tekoon, enkä iloa hänen julistamastaan sanasta, vaan todellakin olo joka minulle on hänestä tullut on ollut outo ja jotenkin ahdistunut. Olen ihmetellyt mistä se johtuu kun kerrankin joku tulee ja julistaa parannuksen teon sanomaa, enkä minä tunne iloa siitä vaikka juuri sen kaltaista julistusta kaipaankin. Samanlaista ahdistusta koen kuunnellessani mm. Paavo Järvistä.

        Juuri näin on minulle käynyt kuunneltuani Mattilaa.Tulee aivan outo olo.Ei iloa,olo on aivan ontto.Mikä hänessä on?


      • OlosiSyy
        terttuliinion kirjoitti:

        Juuri näin on minulle käynyt kuunneltuani Mattilaa.Tulee aivan outo olo.Ei iloa,olo on aivan ontto.Mikä hänessä on?

        Luultavasti olet tottunut sielulliseen julistukseen ja et saa Maunon julistamasta ristin evankeliumista kiinni. Siksi sinulle tulee outo olo.


      • RiikkaJulistaaOikeaaJees

        Hyvä veli MM. Katso kärsivällisesti youtube Riikka Halko Hämeenlinna 8.1.17!

        Se toki pitkä, mutta erittäin syytä kuunnella loppuun asti!
        Siinä tulee myös Rakkaudellisesti ilmi Riikan 'toronto/sihinäheidibaker' ym eksytysvastaisuus!
        Hän avoimesti toteaa, ettei hänen Jeesus ole sama kuin edellämainittujen!

        Koin murtuen, Pyhän Hengen läsnäolon Riikan vajavaisessa, itsensä 100pros likoon laittamisessa!


      • R.H.Lop.ajan.Evankelista
        EiVaiskaan kirjoitti:

        R H oli seiskan Pyhän Hengen illoissa aikoinaan, mutta ei ole enää pitkään aikaan näkynyt. Ehkä hän on tehnyt parannuksen, niin kuin me kaikki joudumme tämän tästä tekemään kuka mistäkin!

        En ole seiskan iltoja seurannut, olen katsonut ohjelmatiedoista, keitä siellä on. Siitä tiedän, ettei R H ole ollut pitkään aikaan.

        Hyvää vuotta 17 sinullekin, ingenjör.

        Riikkasisko on liikkeellä Jeesusta seuraten, Hänen Nimensä kirkkaudeksi ja sielujen tähden!


      • varuillaan

        Olen Maunon ja monen muun kanssa samaa mieltä. Herra kyllä paljastaa vielä. Sitä odotellessa, siunausta.


      • wilmaelisa
        millämitalla kirjoitti:

        Tämähän lähti siitä,miten Mattila herjaa Riikkaa,hänellä ei ole mitään oikeutta olla noin kaikkitietävä.Riikka ei missään ole herjannut ketään tai arvostellut ketään,siinä suuri ero.

        Ai ei Riikka herjaa ketään ......olen kuunnellut hänen saarnojaan jotka ovat lähestulkoon kaikki vapaiden suuntien herjaamista ja fb:ssä kirjoittaa mielestäni todella alentuvasti kaikista jotka ajattelee eritavalla kuin hän. Kauhistuttavaa minusta on myös se, miten pilkallisesti ja ivaten hän puhuu julkisesti uskovista jotka kokevat että Jeesuksen verilähteellä tulee käydä puhdistautumassa matkan varrellakin...ei pelkästään silloin kun tulee uskoon...sellaiset ei ole hänen mielestään edes uskossa. Surulla olen lukenut hänen kirjoituksiaan ja kuunnellut hänen saarnojaan. Yhden hyvän saarnan olen häneltä kuullut...inhimillisen, ja siinä ei arvostellut niin kovin muita Jumalan lapsia. Siihen en ota kantaa mitä hän opettaa...onko oikeaa tai ei... oman Jumalansa edessä hän seisoo tai kaatuu. Jokainen miettiköön sitä omalla kohdallaan ja Jumalan edessä. Tämä oli vain minun mielipiteeni ja tunteeni, eikä se edusta kuin minun ajatuksiani. Mauno Mattilan kohdalla ajattelen että, kiitos Herralle että hän on sanut jättää sen eksyttävän opin ja on saanut palata takaisin totuuteen. Näin koin hänen saarnaansa kuunnellessani.


      • TämänItseKokenut
        terttuliinion kirjoitti:

        Juuri näin on minulle käynyt kuunneltuani Mattilaa.Tulee aivan outo olo.Ei iloa,olo on aivan ontto.Mikä hänessä on?

        Saatana sen sinussa tekee.

        Karismaatikot saivat sinut riivatuksi aivan ylimaaliseen hullutukseen, mutta kun Mattila puhuu totuudessa Jumalan Sanaa ja rukoilee puolestasi, sinussa oleva vastahenki voi pahoin.


      • Jahaasettäsilleen
        vapautunuttodella kirjoitti:

        Kerran kun Mattila rukoili puolestani,tunsin kuinka saastainen henki tuli minuun ja tunsin valtavaa kiimaa ja haureutta.Vasta kotona rukouksessa irtisanouduttuani tästä ja pyysi Jeesuksen veren suojaa vapauduin .Varokaa Mattilaa!

        Oliko se ennen kuin Mattila sanoutui irti siitä karismattista haureuden hengestä ? Vai jälkeen ?


      • kirkonkuluttaja
        voimaaan kirjoitti:

        Olen saanut todella hengellistä ravintoa Riikan kautta.Nöyrä Jumalan palvelija,joka kirkastaa Kristusta ei itseään.

        Minä en juuri nöyryyttä - tai murtunutta sydäntä - ole hänessä kokenut, mitä vähän kuunnellut. Ylhäältä tulevaa lain paatosta. Eilen Riihimäellä tuli enemmän kysymyksiä kuin vastauksia. Koin oloni ahdistavana. Kummassa lienee vika, puhujassa vai minussa kuulijana. No tietenkin minussa eikä profeetassa...

        Miksi hänen miehensä ei käytä minkäänlaista todistuspuheenvuoroa; mieskö vaietkoon seurakunnassa? Puhuisi jotakin itse puolestaan. Suun tunnustuksella pelastutaan.

        Uskovaisuus on Riikan mielestä tekopyhyyttä, josta hän sanoutui irti ja teki parannuksen. Ja perään totesi että "täällä (Sanan ja rukouksen illassa) on kirkko täynnä uskovaisia".
        Ei silti johdattanut parannukseen.

        Eikö Jeesus sanonut Tuomaalle: Älä ole epäuskoinen vaan uskovainen.
        Laulava - laulavainen, kiittävä - kiittäväinen jne


      • uskontodella kirjoitti:

        Onpa todella törkeä kommentti.Ja vielä uskikselta!!!!Mattilahan on suuri Jumalan ase.Jos henkilössä olisi ollut henkiä Mattilan armoituksilla olisi vapautunut eikä joutunut ahdistukseen.Uskon täysin,että henkilön kokemus ja vapautuminen olivat totta.

        Tuskin on uskovainen ....täällä tuollaisia rääkyjiä riittää..


      • Anonyymi
        vapautunuttodella kirjoitti:

        Maunovellistä tuli saastainen iljettävä haju.Täysin vapauduin,Jeesuksen veri on suurempi kuin Mattila!Mattilan kautta tuli saastaa.Kiitos Jeesus että vapautit!

        Oiskohan Maunolla se teotorantti pettäny, tai ostanu sonnanhajuisen teotorantin. Mulle kävin kerrastikin silwiistee, että tapak orkinaalin aromi meni henkeen ja alkoi ahistamaan. Kaikki on mahollista niiku kaikenlaisten tötöjen käyttäjille.


    • selväähän.on

      Jos kerran nainen väittää itseään pastoriksi, eli paimeneksi, niin pahasti on jo pielessä !

      • Lhpklainen

        Aivan niin. Nainen ei voi olla srk:n paimenen, eli isän virassa.

        Sanan julkinen opettaminen kuuluu paimenen tehtäviin. Ei naiselle sen enempää kuin kenelle tahansa miehellekään.

        En kyseistä pastorskaa ole kuunnellut, mutta nimen tiedän, juurikin tv7:sta. Se on epäilyttävää, vars, jos esiintyy Ojareksen kamuna.


      • VastaaSanoistasi

        Tietääkseni hänellä ei ole seurakuntaa jota paimentaisi. Missä tilanteessa tai millä videolla hän on itsensä näin nimittänyt? Linkkaa tänne video ja kerro, missä kohdassa.

        Tuon kai tiedät.


      • VaroituksenSanoma
        VastaaSanoistasi kirjoitti:

        Tietääkseni hänellä ei ole seurakuntaa jota paimentaisi. Missä tilanteessa tai millä videolla hän on itsensä näin nimittänyt? Linkkaa tänne video ja kerro, missä kohdassa.

        Tuon kai tiedät.

        Etkö pystynyt? Se on siksi että tuo on valhetta. Älä jatka juorua, josta et ole ottanut selvää. Siitä joutuu hankaluuksiin Jumalan edessä, joka sanoo: Ilm. 21:8 "Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien VALHETTELIJAIN osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."


      • frtg
        Lhpklainen kirjoitti:

        Aivan niin. Nainen ei voi olla srk:n paimenen, eli isän virassa.

        Sanan julkinen opettaminen kuuluu paimenen tehtäviin. Ei naiselle sen enempää kuin kenelle tahansa miehellekään.

        En kyseistä pastorskaa ole kuunnellut, mutta nimen tiedän, juurikin tv7:sta. Se on epäilyttävää, vars, jos esiintyy Ojareksen kamuna.

        Voiko mies, jota Jahve ei ole kutsunut? Ei voi. Mies ei ole oikeassa tahi pastori siksi, että on mies. Mattilan jouluvideosta kuulee -- en kehota katsomaan -- , että hän on erittäin oikeaoppinen Nikeassa keksityn uuskristinuskon kannattaja.


    • enymmärränäitä

      miksi nainen meni rukoiltavaksi ja sitten kuitenkin oma rukous vapautti!!

      missä terve hengellinen järki ja mitä varten sitä ollaan yhtenään jonkun käsien alla rukoiltavana, eikö teillä ole omaa kanavaa Hengessä Isälle!?

      • Voit.rukoilla.alati

        Se on kato uskovilla keskenään sellainen salainen kilpailu, kenen rukoukset vaikuttaa eniten.


      • VainJeesusNimiKunniaan

        Raamattu kehottaa olemaan etsimättä omaa kunniaa -se on SYNTI.


      • Itsenäistykäämme

        Jokaisella uskovalla yksilöllä on SUORA YHTEYS JEESUKSEEN. Kaikki ei vain sitä tajua. Voimme rakastaa ja kunnioittaa toinen toistamme, mutta en suosittele että palvotaan ketään eikä mennä kenenkään rukousjonoon. Jumala vastaa omalla tavallaan jokaisen omansa itsenäiseen rukoukseen.

        Yksikin on ollut uskossa 50 vuotta ja juoksee jatkuvasti rukousjonoissa eikä rukoile itse. Hänen naapurinsa on tulossa uskoon, ja hän sanoi että pitää varmaan pyytää joku uskova paikalle. Hän ei ymmärtänyt ollenkaan, kun minä sanoin, että olethan sinä siinä.

        Pois suomalainen itsensä vähättely. Jumalan edessä me olemme samanarvoisia keskenämme ja yhtä rakkaita. Kaikki lupaukset koskevat meitä kaikkia.


    • olkoonsiunattu

      Kiitos aloittajalle vinkistä.Katsoin Halkon puheen,kyllä oli tervettä puhetta!Nämä täällä olevat saatanan kätyrit ovat taas liikkeellä haukkumassa ja valehtelemassa,Mattila etunenässä.

      • TotuuttaRakkaudessa

        Riikan puheet on raitista kuulla. Noussevat murretusta, tyhjästä astiasta ja kirkastavat JEESUSTA. Sellainen on Pyhän Hengen hedelmä/tarkoituskin!
        Mattilakin ihan raitis(tunut) torontohöyryistään, hänkin, kiitos Herralle Jeesukselle!


      • Kenenkätyriolet

        Jos olet uskossa et nimitä saatanan kätyriksi toista Jumalan palvelijaa.


      • olkoonsiunattu
        Kenenkätyriolet kirjoitti:

        Jos olet uskossa et nimitä saatanan kätyriksi toista Jumalan palvelijaa.

        Jos et satu ymmärtämään,uskovainen voi täysin kääntyä pahan palvelijaksi jo pelkästään suuren ylpeyden tähden.


      • Turhatuomio
        olkoonsiunattu kirjoitti:

        Jos et satu ymmärtämään,uskovainen voi täysin kääntyä pahan palvelijaksi jo pelkästään suuren ylpeyden tähden.

        Tällaista en ole havainnut Mattilassa. Ei ole sinun tehtäväsi häntä tuomita. Varsinkin kun mies julistaa selkeää evankeliumia.


      • olkoonsiunattu
        Turhatuomio kirjoitti:

        Tällaista en ole havainnut Mattilassa. Ei ole sinun tehtäväsi häntä tuomita. Varsinkin kun mies julistaa selkeää evankeliumia.

        Eikä todella ole Mattilan oikeus tuomita niinkuin hän jatkuvasti tekee.Hän jos joku on tuomitsija.Eikä ole selkeää evankeliumia hänen puheensa,sekahedelmäsoppaa.


      • Turhatumio
        olkoonsiunattu kirjoitti:

        Eikä todella ole Mattilan oikeus tuomita niinkuin hän jatkuvasti tekee.Hän jos joku on tuomitsija.Eikä ole selkeää evankeliumia hänen puheensa,sekahedelmäsoppaa.

        Nähtävästi et ole tutustunut hänen puheisiinsa tai sitten toinen vaihtoehto, ettet ymmärrä tervettä evankeliumia tai erota sitä loukkaantumiseltasi Mattilaan. Joskus täytyy puhua suoraan ja julistaa synti synniksi.


      • olkoonsiunattu
        Turhatumio kirjoitti:

        Nähtävästi et ole tutustunut hänen puheisiinsa tai sitten toinen vaihtoehto, ettet ymmärrä tervettä evankeliumia tai erota sitä loukkaantumiseltasi Mattilaan. Joskus täytyy puhua suoraan ja julistaa synti synniksi.

        Asia nyt on vain niin,että Riikka on terveen evankeliumin julistaja.Minä en ole loukkaantunut Mattilaan ,vaan kyllästynyt hänen iljettävään toisten Jumalan työntekijöiden herjaamiseen.Riikka ei ole tätä tehnyt.


    • taivaskoti

      Aloitushan oli Riikasta, miksi otettiin Mattila hampaisiin. Mistä aihe pysytään siinä. Eikä pompita muualle. Kuuntelin eilen netistä yhden Riikan puheen, joka jäi jotenkin mietityttämään. Eilen kuulin ekakerran koko puhujasta. Voi olla et kuuntelen vielä yhden puheen, sit saan paremmin selvää joistakin kohdista mitkä jäi mieleen erityisesti. Joten en ota mitään kantaa kyseisen henkilön puheisiin. Jos hän on pastori /paimen pysyn sit kaukana. Koska mies asetettu siihen virkaan. Nainen voi olla evankelista. Siunattua päivää jokaiselle.

      • VastKys

        Siksi kai ottivat, kun nimimerkki Ingenjör_81, joka on MM, kommentoi tuossa ylempänä.


    • yksi-IHMINEN

      uskovaiset ovat ihmeellisen järjettömiä. ei pahalla... mutta samaan aikaan moni kirjoittaa Jeesuksesta ja Jeesuksen verestä kuin lahtari konsanaan ja kertoo noitien oppeja paranemisestaan jne.
      Jeesuksella ei ole mitään tekemista tuollaistenkaan kanssa. uskossa olevina olette luoneet Hänestä paimentenne eksyttäminä.
      Joten olette aivopestyjä sairaiksi mielleltänne ja esiinnytte kaikki tietävinä järjettömyyttänne todistavina.
      Anteeksi rehellisyyteni.

    • arvioinut

      Riikka on suomalainen evankelista, ei tituleeraa itseään missään pastoriksi. Hyvin nöyrä murrettu astia. Katsokaa Tv7 ohjelmasarja Parannussaarna Suomelle, en muista onko plussassa vai normi kanavalla, arkistossa kumminkin. Siellä hän kertoo omasta elämänmurroksestaan. ( 1 jaksossa). Tuo ohjelma josta
      aloittaja puhuu, Riikka kertoo että Jeesus meni ja hän perässä puhumaan jollekkin paikkakunnalle. Hän ei koroita itseään missään tilanteessa, vaan pysyy taustalla. Aivan päinvastaista mitä nykyään on liikkeellä paljon. Katsokaa hyvät ihmiset tuo aloittajan mainitsema ohjelma sekä tuo josta itse mainitsin, ennenkuin tuomitsette. Meille ei ole annettu tuomiovaltaa, vaan arvioida pitää. Riikka koroittaa Jeesusta ja julistaa parannusta Jeesuksessa. Ei lakihenkisesti!

    • Vapaana.on.synnistä

      Luterilaisten kanssa veljeilevällä on luterilaista henkivaikutusta, joka saastuttaa ihmisen, yhtä paljon kuin adventistien kanssa porttoileva.
      Roomal. 6:22.

      • 1234567---

        Antikristilliset seuraavat antikristusta heillä on sama pyhäpäivä kuin pedolla antikristuksella, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi ja siirsi sapatin pyhyyden sunnuntaille v. 364 jKr..
        Sunnuntai on pedon merkki . . . Sapatti on Jumalan merkki.


      • VuonnaSiis

        juu ja miten se sapatti laitetaan otsaan tai käsivarteen?


      • VuonnaSiis
        VuonnaSiis kirjoitti:

        juu ja miten se sapatti laitetaan otsaan tai käsivarteen?

        ei ku sunnuntai


      • 1234567---
        VuonnaSiis kirjoitti:

        ei ku sunnuntai

        Jo sunnuntai-pyhäkoulussa lapsille opetaan sunnuntaipyhää ja monet vanhemmat pienestä pitäen lapsilleen, ja näin se uppoaa otsan sisäpuolelle. Myöskin Paavi ohjeistaa. Kotimaa24 3.8.2014. Paavin kymmenen ohjetta onneen. 5:des ohje: Pyhitä lepopäivä sunnuntai on perheen aikaa. Tavalla ja toisella sunnuntaita on pidetty esillä ajan saatossa.
        Tapasin lenkillä erään nuoren keskustelimme uskonasioista. Kysyin häneltä sapatista, koska tiedän että monet nuoret eivät tiedä muuta kuin sunnuntain. Tämä nuori vastasi, että ei hän ole sapatista kuullut, eipäs vanhemmatkaan ole kertoneet. On tullut vastaan muitakin nuoria, jotka ovat kuulleet ensimmäisen kerran sapatista, tai on sitten mennyt ohi korvien, enempää siihen kiinnittämättä huomiota.

        Viimeisin vaino, ennen Jeesuksen toista tulemista tulee pedon ja pedon kumartajien taholta kun peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi Ilmestyskirjan mukaan. Näissä vainoissa tulevat viimeiset marttyyrit ennen Jeesuksen toista tulemista.
        Vaino kohdistuu niihin, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon. Peto ei tule sunnuntaipyhästään luopumaan.


      • korvatraollaan
        1234567--- kirjoitti:

        Jo sunnuntai-pyhäkoulussa lapsille opetaan sunnuntaipyhää ja monet vanhemmat pienestä pitäen lapsilleen, ja näin se uppoaa otsan sisäpuolelle. Myöskin Paavi ohjeistaa. Kotimaa24 3.8.2014. Paavin kymmenen ohjetta onneen. 5:des ohje: Pyhitä lepopäivä sunnuntai on perheen aikaa. Tavalla ja toisella sunnuntaita on pidetty esillä ajan saatossa.
        Tapasin lenkillä erään nuoren keskustelimme uskonasioista. Kysyin häneltä sapatista, koska tiedän että monet nuoret eivät tiedä muuta kuin sunnuntain. Tämä nuori vastasi, että ei hän ole sapatista kuullut, eipäs vanhemmatkaan ole kertoneet. On tullut vastaan muitakin nuoria, jotka ovat kuulleet ensimmäisen kerran sapatista, tai on sitten mennyt ohi korvien, enempää siihen kiinnittämättä huomiota.

        Viimeisin vaino, ennen Jeesuksen toista tulemista tulee pedon ja pedon kumartajien taholta kun peto saa vallan ja voiman yhdeksi hetkeksi Ilmestyskirjan mukaan. Näissä vainoissa tulevat viimeiset marttyyrit ennen Jeesuksen toista tulemista.
        Vaino kohdistuu niihin, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon. Peto ei tule sunnuntaipyhästään luopumaan.

        Me emme kiinnitä huomiota mihinkään, mutta eiköhän se taivaspaikka helpommallakin aukea.


    • Parasta.nyt
    • RiikkaOnRakas

      Minäpäs olen jo aikaa sitten tutustunut hänen persoonalliseen evankeliuminsaarnuuseen. Mieleistä kuultavaa vaikkakin mietin päteekö täsä: naunen vaietkoon srk:ssa ja jos ei vaikene niin teenkö pahoin jollen korviain tuki tai mene muualle.

      • PysykääTotuudessa

        'nainen vaietkoon seurakunnassa'-kortti nousi esiin alkuajan synagoogissa, joissa naiset/miehet istuvat eri puolella kuulijasalia...naisten ollut tapana liiaksi tuoda heikkoutensa, juoruilukuulumiset, vieressä istujan korviin----täten häiriten Pyhää Sanan julistusta!

        Nainen voi olla evankelista, samoin kuin mieskin. Kristuksessa EI ole miestä/naista tässä kutsussa!


    • valvotaan

      Riikka Halkon jakso "Herätysliikehdintä" jaksossa oli hyvin erilaista kuultavaa, kuin
      monien TV7 "superkristittyjen" julistukset. Uskon, että Martti Ojarekselle jäi mietittä-
      vää paljonkin tuon jakson jälkeen. Toivon niin!

    • taivaskoti

      Kuuntelin Riikka Halkon parannussaarnan oli todella koskettava. En voinut kuin itkee, kosketti todella sisintäni. Jeesus siunatkoon Riikkaa voimallisesti..Suomi tarvitsee totuuden mukaista evankeliumii. Meidän jokaisen on tehtävä parannus, mentävä Ristin juurelle tutkimaan Jumalan edessä mikä on väärää asenteessamme ja tehtävä parannus. Täällä ollaan menty todella harhaan, pimeys on vastassa kaikkialla minne katsomme. Ellemme tee parannusta ja lopeta toisten morkkaamista selän takana. Myöskin kaikkialla missä kuljemme meidän tulee tehdä parannus ja olla Rkistuksen valona ja kirjeenä ei selän takana puhujina. Siunausta

      • kokemustaonpaljon

        Olin Riikan rukoiltavana.En koskaan ole kokenut niin voimakasta Pyyhyden tuntua.Jeesus kosketti minua.Tein katumusta ja parannusta Jumalan edessä.että olin aina arvostelemassa sananjulistajia ja etsimässä virheitä.Tuon tapauksen jälkeen Herra on käyttänyt myös minua.Herra varoitti parjaajista.mikä on niiden kohtalo.Eivät tehneet parannusta kielen synneistä.jotka kielellänsä saa turmellusta aikaan.Nämä jäi ylöstempauksesta pois Herra näytti minulle.mokä oli heidän osansa.Jos olet oikea uskova.Sanon tämän vakavasti.Tee parannus.


    • KiitosJosJokuTietää

      Ojares ilmoitti ennakko-ohjelmaesittelyssä, että Riikka Halko tulee johonkin haastatteluun. Pääsi ohi niin etten kuullut milloin. Saiko joku napattua ajankohdan?

      • riikasta.video

        Löydät sen Ohjelma-arkisto tv7 "onko herätys jo alkanut".
        Hän on evankelista .En tiedä onko vammautunut ,puhe tulee vaikeasti.


      • nainen.ei.evankelista
        riikasta.video kirjoitti:

        Löydät sen Ohjelma-arkisto tv7 "onko herätys jo alkanut".
        Hän on evankelista .En tiedä onko vammautunut ,puhe tulee vaikeasti.

        Kaikki voivat evankelijoida, mutta nainen ei silti ole evankelista, koska se palvelutehtävä kuuluu vain miehelle, siis Raamatun mukaan !


      • tietämättömät
        nainen.ei.evankelista kirjoitti:

        Kaikki voivat evankelijoida, mutta nainen ei silti ole evankelista, koska se palvelutehtävä kuuluu vain miehelle, siis Raamatun mukaan !

        Evankelista ei ole sama kuin paimen tai srk.johtaja jota paavali tarkoittaa. Et ymmärrä asiaa.


    • tuleenkastettu

      Eräs tässä kertoi että koki mustan pilven tulevan päälleen ja sanoutui irti rukouksessaan.Hengen erottamisen armolahja kenellä on?
      Itse olen kokenut ja nähnytkin erään suurenkin saarnamiehen rukoillessaan puolestani vastaavan kokemuksen.Ja muitakin ns.seurakunnissa uskonnollisen hengen ilmenemismuodon.Eräässä kokouksessa Herra avasi silmäni ja näin kuinka ne joita olin pitänyt tosi uskovina olivat akanoita.Tyhjiä Jyviä.Ja kun sen näyn näin illalla purskahdin itkuun.Jeesus sanoi antakaa lusteiden kasvaa yhdessä...Me emme aina näe hengen silmin vaan sen minkä korvat kuulevat.Mutta emme sitä mitä henki seurakunnille sanoo.En moiti tässä ketään saarnajaa vaan sitä mikä on Jumalan edessä puhdas,mikä on se astia mistä kumpuaa.Sanaa voi lukea ja opiskella järjellä laki hengellä saarnata mutta saarnatappa sillä joka erottaa luut ja ytimet,hengen ja sielun.

      • TotuuttaRakkaudessa

        Tähän juuri Riikkasisko kykenee (ei hän, vaan Jeesus hänessä)!


    • Mummohämeestä

      En Riikasta tiedä mitään sanoa mutta ihmettelen niitä, jotka aina ovat toisten rukousta vailla. Suinpäin ollaan menossa vieraiden ihmisten käsien alle. Ihan sama mistä päin maailmaa puhuja on tullut tai millaisia ilmestyksiä saanut . Viikosta viikkoon vaan mennään rukousjonoon.

      • Joh_anna

        Olet ihan oikeassa mummo hämeestä. Meidän tulisi kasvaa hengellisiksi aikuisiksi, eikä olla vauvoja, aina siunauksia etsimässä.


    • Mummohämeestä

      Mummo kävi tänään Riikkaa kuuntelemassa ja täyttä evankeliumia hän puhui. Voitte katsoa you tubesta kunhan puhe on sinne laitettu.

      • kuunnellut

        Joo, Jumalan voitelussa Riikka puhuu.


    • dejisa

      Teillä riittää jatkuvaa riitelyä seurakunnissanne. Oletteko jonkun ihmisen seuraajia? Rukous on ensijaisesti henkilökohtainen suhde ihmisen ja Jumalan välillä. Ei ihminen voi toista ihmistä siunata. Ei Jumala toimi niin. Ihminen voi itse pyytää siunausta Jumalalta ja viisautta asioiden ymmärtämiseen tutkiessaan hänen sanaansa Raamattua. Jos vielä tulee paha olo tuollaisessa, se ei voi olla Jumalalta.

    • "Vastustaa ulkokultaisuutta tekopyhyyttä"


      heh

      viikon vitsi

    • Lhpklainen

      Katsoin nyt tuon RH:n puheen, jakso no 2. Pidetty 2 v.sitten. Etsiskelin ensin löytämättä sitä Ojareksen haastattelu-ohjelmaa, josta kerrottiin, joko tässä tai jossain muussa ketjussa.

      Olihan kummallinen ja merkillinen ilmestys, eikä hyvässä mielessä. Oli niin hidasta ja tönkköä, taukoja kuin ei tietoakaan mitähän seuraavaksi sanoisi, heilumista eestaas, silmät pälyilivät sinne tänne, yhtäkkisiä nykäyksiä ja hermostunutta liikehdintää. Kaikki tuollainen kertoo tavattomasta jännittyneisyydestä ja kireydestä.

      Opettavaisesti esitti kysymyksen, "ketä voitelua vailla oleva saarna hyödyttää, se on ihan turhaa". Aivan niin, turha oli minustakin tämä saarna. Oli kovasti voiteluöljyn tarpeessa kun oli niin kankeaa.

      Kertoi myös Jeesuksen ladanneen häneen saarnoja 8 kuukauden ajan! Ei oikein vakuuta kuullun perusteella.

      Etusormet viuhuivat molemmat niin typerästi ja osoitellen. (Minulle lapsena sanottiin, ettei saa osoitella (etu)sormella toisia). Isoisemmilta puhujilta kömpelösti matkittuja maneereja ja äänenpainoja.

      Kökön puheen edetessä kertoikin selvästi kuuluvansa samaan hurmahenkiseen uuskarismaattiseen yms. porukkaan, kuin mikä tv7ssa on edustettuna, sekä olevansa väärä profeetta samoin kuin Cindy Jacobs ja Patrik.

      Nimittäin: Olivat ystävänsä kanssa kolme viikkoa odottaneet Jeesusta ilmestymään. Eivät tehneet mitään muuta kuin odottivat 4-7 tuntia, keskimäärin 5 tuntia päivässä. Kunnes sitten "jumalan voima" tuli päälle niin raskaana, että rötköttelivät penkeillä. Pilven olivat myös nähneet alttarilla.

      - Uskovalla on Raamattu, joten on tarpeetonta ja näköjään myös vaarallista tyhjentää päänsä odottaen Jlan ilmestymistä ja kohtaamista.
      En usko sitäkään, että Jeesus noin vain istahtaa vuoteen laidalle tarinoimaan.

      Lopuksi niitä suuria profetioita Suomen tulevaisuudesta aiemmin mainittujen kuuluisampien tyyliin, jotka ovat menneet penkin alle. SuuriN osa kansasta tulee uskoon ja puoli Eurooppaa ihmettelee mitä täällä tapahtuu.

      ( Jos joku ei tiedä tai on unohtanut, niin Cindy J. profetoi vuosikymmen sitten Nokia missiolle mm., kuinka muualta maailmasta tullaan katsomaan, mitä Jla Suomessa tekee. Patrik profetoi reilu vuosi sitten, että viime vuoden, 2016, aikana oli määrä tulla lentokonelasteittain ulkomaalaisia ihmettelemään sitä samaa).

      • HerranKäsiSiirtymässä

        Voi että olet kuunnellut vääriä profeettoja! Riikka ok, Herra on heikoissa väkevä. Ei tule katsoa ulkoiseen, tarttis tarkkaa kuulevaa korvaa.
        Suuria Suomikin tulee pian kokemaan...etköhän sinäkin herää sotien melskeitten pauhatessa ovenrivalle saakka!

        Tietäkää se, että Raamatun Jumala ärjäisee viimeistään kirkkoJENSA langetessa Pyhien avioliittojen julkihäpäisyihin!

        Raamatun mukaan Tuomiot alkaa Jumalan Huoneesta...


      • ParikohtaaIsostakirjasta

        1 kor. 1:17 ja 1 kor. 2:1-5


      • onsehullutus

        1 kor. 1 : 18-21
        1kor. 1 : 27-29
        1kor. 2 :14


      • Täsäkiyks

        2 Kor. 10:10


    • rgvbnkl

      Kierrän kaukaa julistajat jotka julistavat, että "Jeesus sanoi minulle, että...".

    • voimallistaruokaa

      Katsoin Riikan haastatteluun,onko herätys alkanut.Kyllä sain sellaista tervettä ravintoa,jota en ole hetkeen saanut.Olkoon hän siunattu ja Ojares,joka mahdollistaa,että näen tv7:kan kautta Riikkaa.

      • TOTUUDENHUULETPYSYVÄT

        Jumala (JEESUS) sen mahdollistaa, samoin kuin sen että saamme oikeaa tietoa Jumalan maan tapahtumista; huonoa on että toinen käsi ruokkii, toisella (ojares) myrkyttää.


      • voimallistaruokaa
        TOTUUDENHUULETPYSYVÄT kirjoitti:

        Jumala (JEESUS) sen mahdollistaa, samoin kuin sen että saamme oikeaa tietoa Jumalan maan tapahtumista; huonoa on että toinen käsi ruokkii, toisella (ojares) myrkyttää.

        Tätä oli odotettavissakin,koska pahuus hallitsee monia kaltaisiasi.En nähnyt Ojareksen millään tavoin myrkyttävän.Kyllä Jeesus mahdollistaa,mutta Ojares on ollut kuuliainen Jumalalle avaamalla tv7:kan.Kateudesta tahtoivat tappaa Jeesuksen.Tämä on uskovien ongelma tänään suomessa.


    • KuunnelkaaRiikkaa

      Pastori nimitys on kirjoittajan keksimä. Riikka evankelioi tavallisena yksityishenkilönä ja Jumalan lähettiläänä Jeesuksen Kristuksen Golgatalla vuodattamasta sovintoverestä. Saarnaa Raamatun sanan totuutta ja parannuksen tekemisestä synnistä, joka on mm. sitä että vastustamme Jumalaa, hänen sanaansa ja tahtoansa. Siunausta kaikille kirjoittajille ja lukijoille.

    • kysynvain

      Mihin tällaiset kiertävät puhujat perustuvat Raamatun mukaan?
      Vai onko kyseinen puhuja jonkin seurakunnan matkaan laittama evankelista?

    • rgvbnkl

      Puhujaksi, saarnaajaksi ja jopa pastoriksi voi kuka tahansa ryhtyä kun ryhtyy vaan. Ihan eri asia on, onko Jumalan tarkoitus niin. Itse kierrän kaukaa ne puhujat, jotka eivät ole minkään seurakunnan/järjestön/yhdistyksen matkaan lähettämiä.

      • ei.naisille

        Mies on pastori, nainen ei koskaan.


      • Entästämä

        Entä jos on itse perustanut itselleen taustaorganisaation tai seurakunnan ja itse on lähettänyt itsensä?


    • rgvbnkl

      Se jos on näin kuten 14:35 kirjoittaa, niin ei herätä luottamusta. On myös huonoja esimerkkejä näistä oman tien kulkijoista.

    • kysynvain

      Jos joku listan laatisi kaikista omillaan ja itsenäisesti ilman minkään seurakunnan tukea Suomea kiertävistä julistajista, niin aika pitkä lista taitaisi tulla.
      Itselleni nämä itsenäisesti kiertävät, halot, pirkot, vesat, kimmot, polvijärvet, jne, edustavat hyvin arveluttavia täysin yksityisiä ihmisiä, joiden työmuotoa en Raamatustani löydä.
      Pitävätkö he tilaisuuksia, joissa ihmiset saavat erilaisia tunnekokemuksia?
      Varmasti pitävät.
      Löytyykö tällaista työmuotoa Raamatusta?
      Suomessa taitaa tällaisille yksityisille puhujille kuitenkin olla aika vahva tilaus, mistä se sitten johtuu, niin en osaa siihen sanoa mitään.
      Näitä taitaa kuitenkin löytyä aikalailla, koska jos minäkin lyhyellä kokemuksellani ja asuinpaikka sidonnaisella tietämyksellä varustettuna tiedän näitä heti yli viisi, niin kuinka monta niitä tietäisi kristitty, joka on ollut kauan näissä piireissä mukana.
      Onhan Suomessa näitä erittäin pieniä seurakuntiakin, yleensä kai jostain isommasta jonkin erimielisyyden johdosta syntyneen kränän myötä irtaantuneita ja perustettuja, niin todella paljon.
      Usein niiden toiminta ei kai aivan täytä seurakunnan kriteerejä, vaan ne ovat eri tyyppisiä yhdistyksiä, on asana taloa, isän taloa, isän syliä, muurinaukkoa, kaivoa, jne jne.
      Puuttuu vanhemmisto, puuttuu Raamatullinen rakenne, mutta kuitenkin niilläkin jokin tilaus on.
      Löytyykö tällaista "special" seurakuntamallia Raamatusta?

    • Televitsiooni_7

      Onkos tämä halakokoin niitä siionisteja, niitä juutalaisuuvven kannatajia? Hyi saatana!

    • joitakinhavaitoja

      Olen huomaavinani pääpiirteittäin kristillisissä piireissä jakoa julistajiin , jotka julistavat jotakin onnellisuuden ja menestyksen evankeliumia yleensä isoilla areenoilla ja mahtavissa puitteissa tai megaseurakunnissa. Sekä pyytävät yleensä rahaa toimintaansa sanoen ,että kylvämäsi rahan saat moninkertaisesti takaisin itsellesi. Tällainen julistus on ihmislihalle ja mielelle kylläkin mieluista.

      Ja toisaalta on selvästi pienempi joukko , pienimuotoisemmissa tilaisuuksissa , jotka julistavat ristin , veren ja itsensä kieltämisen evankeliumia. Tämä julistus ei niinkään ole lihalle ja ihmismielelle mieluista.

      Tutkikaamme sanasta kumpi on sanan mukaista . Esim. matt. 7 :13-14 ja matt. 16 :24 sekä matt. 10 :38 mielestäni antaa jotakin viitettä asiaan.

      • Ehkävielämyös

        Sitten on ehkä ainakin kolmaskin suuntaus liberaaliteologia , joka pyrkii selittämään kaiken järjellä ja valitsee mielensä mukaan , mitkä kohdat raamatusta ovat oikeita ja hyväksyttyjä , niinikään lihalle ja ihmismielelle sopivia.


      • TäsäKans

        Gal. 5:24
        Room. 8:13


    • seurasetä

      On kuin onnenpyörä, paljon lupaa, mutta mitään ei anna.

    • Netmissionissa on käyty keskustelua Riikka Halkosta:

      http://forum.netmission.fi/forum/yleiset/ihminen-ja-ihmissuhteet/8968-uusimmat-facebook-ihmettelyt?filter_time=time_lastmonth

      Itse en ole lukenut hänen Facebook päivityksiään, mutta tuon perusteella hän näyttäisi julistavan, että uskovaisesta tulee synnitön. Jeesuksen vanhurskaus toki luetaan meidän hyväksemme ja Hänessä olemme kertakaikkisesti pyhitettyjä, mutta vaelluselämän pyhitys jatkuu loppuun saakka. Synnittömiä eli täydellisiä ei meistä vielä täällä tule.

      • totuudenpuolesta

        Roomkirje 6 luku antaa vastauksen


      • "Synnittömiä eli täydellisiä ei meistä vielä täällä tule."
        Eikä Halko niin opetakaan!


      • Mikaellind
        usko.vainen kirjoitti:

        "Synnittömiä eli täydellisiä ei meistä vielä täällä tule."
        Eikä Halko niin opetakaan!

        Julisti ettei hän voi enään langeta koskaan syntiin. Jos kerran on uudesti syntynyt ei voi lanketa. Jos joku lankeaa ei koskaa ole ollutkaan uudesti syntynyt. Julisti ettei perkeleellä ole lupaa yrittää langettaa uudesti syntynyttä, ei ole lupaa hyökätä mielenalueella sillä Jeesus on minun hyvä paimeneeni.
        Kommentissa myös lausui että pitää vastarintaa tehdä saatanalle kunnes liha niin täydellisesti kuolee, ettei voi enään lanketa syntiin.
        Kysymys, miksi tehdä vasta rintaa jos kerran on uudesti syntynyt ja ei voi lanketa syntiin?
        Ja jos joutuu vastustamaan perkelettä niin silloihan ei ole uudesti syntynyt.

        Minusta sekavaa ja vääristynyttä oppia.
        Oppi sisältää silloin ajatuksen ja niin kuin eräs hänen ystävänsä kommentoikin; kun tulee uskoon ei sillon ole vielä uudesti syntynyt. Sitten opitaan ja kilvoitellaan kunnes uudesti syntyy. Ei mitään vastaväitteitä tai korjauksia riikalta.
        Kysymys, mihin jäi armosta pelastunut ilman omia ansioita, jos ei uudesti synny armosta vaan kilvoituksen ja oppimisen kautta?

        Myös sanoi ettei tee mitään tulkintaan kun tuntee Jeesuksen ja silloin ei tarvitse tulkita. Sanoi olen minäkin saanut evankeljumin itse Jeesukselta. Vastauksena, kun eräs sanoi Paavali sai Jeesukselta evankeljumin.

        Jos kerran riikka on täysin kuollut omalle lihallensa, niin kuin väittää itse. Hyvä niin mutta hänen käytös kertoo totuuden.
        Suuttuu jos joku rakkaudella, Sanan pohjalta terveesti. Näyttää hänen julistuksensa olevan ristiriidassa Sanan kanssa. Eräs kommentoi ettei tartte suuttua, hän sanoi en suutunu ihteni vuoksi vaan kun Jumalan Sanaa vastaan hyökätään ja vääristellään. Eri ihmset kommentoivat ja kyselivät hänen sanomisiaan, evankeljumiansa.

        Suuttu niin kovasti että haukkui erään henkilön ja valehteli. Että hän mukamas omalla sivullaan julkaisussa, oli haukkunut riikkaa ym. Tämä mies kysyi riikalta hänen sivulla, riikan evankeljumista ja näytti Sanasta ettei pidä paikkansa se mitä riikka julistaa. Riikka julisti harhaa ja lopuksi sanoi, tämä keskustelu oli tässä.

        Kun riikan kanssa ei edennyt keskustelu mihinkään, riikan pitäen kiini harhallisesta evankeljumista. Tehden julistuksensa virheettömäksi, asettaen näin evankeljuminsa julistuksen. Yläpuolelle Sanan terveen arvioinnin ja kritiikin, koska Jeesus Itse antoi tämän evankeljumin hänelle. Synnille täysin kuolleeksi, samaistuen Jeesuksen kanssa yhdeksi. Tuntien Hänet ilman mitään mahdollisuuttaa lankeamiseen.

        7 asiaa riikan julistuksesta nosti esille omalla sivullaan tämä mies. Sanalla ne näytti vääräksi.
        Riikan reaktio, haukku pystyyn tämän miehen ja valehteli että häntä kohtaan hyökkää, valehtelee hänestä ja keksii juttuja. Vaikka tämä mies oli todella asiallinen ja Sanalla näytty totuuden riikan evankeljumista. Ei hyökännyt riikkaa kohtaan tai haukkunut, sanoi vain totuuden.
        Riikka pian julkaisi kirjeen tämän miehen yksityiselämästä, yrittäen sen sisälöllä mitätöidä mihen uskottovuuden. Niin että katseet kääntyisi pois totuudesta, minkä tämä mies mosti esille. Riikan harhallisesta evankeljumin ymmärtämisestä ja sen soveltamisesta.

        Otin kuvakaapaukset kaikesta, tuli mieleeni. Jos vaikka poistaa kirjoituksia ja väittää valheeksi totuuden.
        Nyt oli julkaissut että ihminen voi lanketa syntiin.
        Päättäkää itse.

        En ilkeyttäny sano tätä, en tunne ihmistä laisinkaan. Olen hänen julkaisuja ja kommentteja lukenut, 1videon katsoin tässä yhteydessä.
        Minusta on sekava ihminen ja ajatukset sen mukaiset. Mieleeni tulee, onkohan taustalla joku psyykkinen sairaus preesensissä. Tai onkohan ollut joskus esim psykoosissa. Kälyny on ollut psykoosissa ja on käytökseen jättänyt jotain jälkiä. En tiedä mikä tässä riikassa on päin mäntyä eikä tervettä. Onko psyyke yhdistettynä harhaopit, riivajja henkien valheet. Päättäkää itse.
        Esin sanoo/julistaa jotain ja kun paljastetaan harhat Sanalla. Niin suuttuu, haukkuu, yrittää mitätöidä ja sit kumoaa oman julistuksensa.
        Uskon on uudesti syntynyt Isäni lapsi mutta ei ole henkisesti täysin terve. Voin olla väärässä tietenkin, semmonen olo tulee vain hänestä.

        Isä rakas auta tätä ihmistä, paranna mikä onkin sit rikki. Niin että saa Sinua kirkastaa totuudessa. Rakkautesi ja Kirkkautesi anna valaista tämän ihmisen koko olemus. Anna Henkesi täyteys ja polta kaikki pois mikä ei ole sinusta Isä. Kiitos että Sinä rakastat jokaista lastasi ja olet yli kaiken olevan. Siunaa riikkaa ja hänen avioliitoansa kaikella hyvyydellä, pyhässä nimessä Yeshuan, Aamen.


      • outoavain
        usko.vainen kirjoitti:

        "Synnittömiä eli täydellisiä ei meistä vielä täällä tule."
        Eikä Halko niin opetakaan!

        Olen kuunnellut hänen saarnoja, ja valitettavasti vääristelee Raamatun sanaa, ja selkeä synnittömyysoppi tulee toistuvasti hänen puheista esiin, miten se oli eikös Raamattu varoita vääristä profeetoista, ollaan tarkkoja ettei seurakuntaan niitä pesiydy.


      • outoavain kirjoitti:

        Olen kuunnellut hänen saarnoja, ja valitettavasti vääristelee Raamatun sanaa, ja selkeä synnittömyysoppi tulee toistuvasti hänen puheista esiin, miten se oli eikös Raamattu varoita vääristä profeetoista, ollaan tarkkoja ettei seurakuntaan niitä pesiydy.

        Minä en ole havainnut hänen saarnaavan muuta synnittömyyttä kuin Jeesuksen sovitusta🤓


    • Tuumailuanäistä

      Näyttäisi olevan tarvetta julistukselle , jossa kehoitusta raamatun mukaiseen pyhityselämään. Meistä monet elämme toinen jalka maailmassa , kuten ns. maailman ihmiset.

      Jolloin pyhitykseen kehoittava julistus saa meissä aikaan tarvetta parannuksentekoon ja muutokseen. Tällöin voimme kääntyä rukouksessa vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen puoleen ja tehden parannusta pyytää Häntä vapauttamaan meitä näistä asioista.

      Sillä itsellämme ei ole siihen kykyä , voimme tai ainakin voimakastahtoisimmat ikäänkuin omassa voimassa ja lain alla ollen joksikin aikaa onnistua parantamaan itseään . Mutta yleensä ennemmin tai myöhemmin huomaten olevansa kiinni samoissa väärissä asioissa.

      Jumalan työ meissä , joka voi viedä joskus aikaa ennen kuin vapaudumme , on sellaista ettemme enään halua tehdä niitä vääriä asioita , emmekä näin ollen joudu omalla tahdonvoimalla jatkuvasti mielessämme kamppailemaan niiden kanssa.

    • Xhcxxxxx

      Jumalahan kasvattaa meitä juuri näiden lankeemustemme ja erehdystemme kautta!!!!Miten luulisit että muuten kasvaisimme taivaskelpoisiksi.Riikan julistus on väärää,hän voisi mennä nunnaluostariin jos niin luulee että voi elää synnitöntä elämää.Meidän syntimme ovat SYVÄLLÄ,ahneus,kateus,itserakkaus,ylpeys...niitä riittää.Pyhä Henki opastaa kunhan olemme nöyrällä mielellä.

    • rgvbnkl

      23.32 kommentoinut, olen samaa mieltä siitä, että synnittömiä ei meistä tule. Moni luulee, että voidaan niin vaan vapautua siitä ja tästä, kyllä, ehkä "pienistä" synneistä (eli niistä jotka näkyvät), mutta sisäiset herkästi jäävät. Vai kuka on vapautunut kateudesta, ilkeistä ajatuksista, katkeruudesta, haureellisista ajatuksista jne. Kuka?
      Siksi pitää julistaa evankeliumia ja syntejä anteeksi (uskovillekin) , että me jaksamme elää ja kilvoitella. Päivittäin.

    • entarvitsehalkoa

      Kaikenlaista sekottajaa on liikkeellä.

      ja nykyuskovat niinsanotut liian monet heistä, ovat kenen tahansa vietävissä mihin tahansa kunhan vetoaa tunteisiin, sielullisuuteen ja rakkauteen, vaikak ei tuntisi juuri mitään Raamatun ilmoituksesta.

    • truthmatters
    • Herttanen68

      Mihin seurakuntaan Riikka Halko kuuluu, siis minkä seurakunnan alaisuudessa hän toimii? Onko hänellä srk:n valtuutus toiminnalleen, esim. vanhimmisto tai pastoreita koska hän sanoo olevansa evankelista vai onko hän vain itse korottanut itsensä evankelistaksi minkään yhteisön erikseen häntä tähän virkaan siunaamatta tai lähettämättä? Näitä tietoja ei löydy hänen omalta nettisivultaan eikä mitään muutakaan henkilökohtaista tietoa hänestä. Onko hän perheellinen?

    • uskova21

      Nainen ei voi olla Jumalan valitsema ja siunaama pastori. Nainen pastorina ei ole Jumalan sanan mukainen, eikä Jumala voi toimia omaa sanaansa vastaan. Hänet on varmasti valinnut ja siunannut joku ihminen vastoin Jumalan tahtoa.

    • Sotkua

      Tuolla facebookissa on jo jonkinaikaa jatkunt Riikka Halon ja Heimo Enbuskan sanasota ja mukaan tuli vielä Heimo Enbuskan tytär sanomaan suorat sanat isästään.

      • Sotkua

        Anteeksi, ei Heimo Enbuska vaan piti sanoa Hannu Enbuska. Menevät helposti sekaisin.


    • Mikaellind

      Kokemukseni Riikka Halkosta.

      Julisti ettei hän voi enään langeta koskaan syntiin. Jos kerran on uudesti syntynyt ei voi lanketa. Jos joku lankeaa ei koskaa ole ollutkaan uudesti syntynyt. Julisti ettei perkeleellä ole lupaa yrittää langettaa uudesti syntynyttä, ei ole lupaa hyökätä mielenalueella sillä Jeesus on minun hyvä paimeneeni.
      Kommentissa myös lausui että pitää vastarintaa tehdä saatanalle kunnes liha niin täydellisesti kuolee, ettei voi enään lanketa syntiin.
      Kysymys, miksi tehdä vasta rintaa jos kerran on uudesti syntynyt ja ei voi lanketa syntiin?
      Ja jos joutuu vastustamaan perkelettä niin silloihan ei ole uudesti syntynyt.

      Minusta sekavaa ja vääristynyttä oppia.
      Oppi sisältää silloin ajatuksen ja niin kuin eräs hänen ystävänsä kommentoikin; kun tulee uskoon ei sillon ole vielä uudesti syntynyt. Sitten opitaan ja kilvoitellaan kunnes uudesti syntyy. Ei mitään vastaväitteitä tai korjauksia riikalta.
      Kysymys, mihin jäi armosta pelastunut ilman omia ansioita, jos ei uudesti synny armosta vaan kilvoituksen ja oppimisen kautta?

      Myös sanoi ettei tee mitään tulkintaan kun tuntee Jeesuksen ja silloin ei tarvitse tulkita. Sanoi olen minäkin saanut evankeljumin itse Jeesukselta. Vastauksena, kun eräs sanoi Paavali sai Jeesukselta evankeljumin.

      Jos kerran riikka on täysin kuollut omalle lihallensa, niin kuin väittää itse. Hyvä niin mutta hänen käytös kertoo totuuden.
      Suuttuu jos joku rakkaudella, Sanan pohjalta terveesti. Näyttää hänen julistuksensa olevan ristiriidassa Sanan kanssa. Eräs kommentoi ettei tartte suuttua, hän sanoi en suutunu ihteni vuoksi vaan kun Jumalan Sanaa vastaan hyökätään ja vääristellään. Eri ihmset kommentoivat ja kyselivät hänen sanomisiaan, evankeljumiansa.

      Suuttu niin kovasti että haukkui erään henkilön ja valehteli. Että hän mukamas omalla sivullaan julkaisussa, oli haukkunut riikkaa ym. Tämä mies kysyi riikalta hänen sivulla, riikan evankeljumista ja näytti Sanasta ettei pidä paikkansa se mitä riikka julistaa. Riikka julisti harhaa ja lopuksi sanoi, tämä keskustelu oli tässä.

      Kun riikan kanssa ei edennyt keskustelu mihinkään, riikan pitäen kiini harhallisesta evankeljumista. Tehden julistuksensa virheettömäksi, asettaen näin evankeljuminsa julistuksen. Yläpuolelle Sanan terveen arvioinnin ja kritiikin, koska Jeesus Itse antoi tämän evankeljumin hänelle. Synnille täysin kuolleeksi, samaistuen Jeesuksen kanssa yhdeksi. Tuntien Hänet ilman mitään mahdollisuuttaa lankeamiseen.

      7 asiaa riikan julistuksesta nosti esille omalla sivullaan tämä mies. Sanalla ne näytti vääräksi.
      Riikan reaktio, haukku pystyyn tämän miehen ja valehteli että häntä kohtaan hyökkää, valehtelee hänestä ja keksii juttuja. Vaikka tämä mies oli todella asiallinen ja Sanalla näytty totuuden riikan evankeljumista. Ei hyökännyt riikkaa kohtaan tai haukkunut, sanoi vain totuuden.
      Riikka pian julkaisi kirjeen tämän miehen yksityiselämästä, yrittäen sen sisälöllä mitätöidä mihen uskottovuuden. Niin että katseet kääntyisi pois totuudesta, minkä tämä mies mosti esille. Riikan harhallisesta evankeljumin ymmärtämisestä ja sen soveltamisesta.

      Otin kuvakaapaukset kaikesta, tuli mieleeni. Jos vaikka poistaa kirjoituksia ja väittää valheeksi totuuden.
      Nyt oli julkaissut että ihminen voi lanketa syntiin.
      Päättäkää itse.

      En ilkeyttäny sano tätä, en tunne ihmistä laisinkaan. Olen hänen julkaisuja ja kommentteja lukenut, 1videon katsoin tässä yhteydessä.
      Minusta on sekava ihminen ja ajatukset sen mukaiset. Mieleeni tulee, onkohan taustalla joku psyykkinen sairaus preesensissä. Tai onkohan ollut joskus esim psykoosissa. Kälyny on ollut psykoosissa ja on käytökseen jättänyt jotain jälkiä. En tiedä mikä tässä riikassa on päin mäntyä eikä tervettä. Onko psyyke yhdistettynä harhaopit, riivajja henkien valheet. Päättäkää itse.
      Esin sanoo/julistaa jotain ja kun paljastetaan harhat Sanalla. Niin suuttuu, haukkuu, yrittää mitätöidä ja sit kumoaa oman julistuksensa.
      Uskon on uudesti syntynyt Isäni lapsi mutta ei ole henkisesti täysin terve. Voin olla väärässä tietenkin, semmonen olo tulee vain hänestä.

      Isä rakas auta tätä ihmistä, paranna mikä onkin sit rikki. Niin että saa Sinua kirkastaa totuudessa. Rakkautesi ja Kirkkautesi anna valaista tämän ihmisen koko olemus. Anna Henkesi täyteys ja polta kaikki pois mikä ei ole sinusta Isä. Kiitos että Sinä rakastat jokaista lastasi ja olet yli kaiken olevan. Siunaa riikkaa ja hänen avioliitoansa kaikella hyvyydellä, pyhässä nimessä Yeshuan, Aamen.

    • Taustaensin

      Suomea kiertää monelaista kulkijaa, mutta vois olla tarpeen ensin ottaa selville mikä lie kiertävän koti seurakunta? Missä srk:ssa on erotettu evankelistan tms. virkaan? Mille srk:n johdolle on "vastuu velvollinen" ? Tehtävään kätten päällepanolla siunaavat osallistuvat, teollaan siunattavan tausta tueksi .
      1.Tim.5: 22".... Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana..."

    • rgvbnkl

      Taustaensin, olen samaa mieltä kanssasi. Jos ilmenee, että kiertävä julistaja onkin esimerkiksi joutunut hankaukseen (ehkä ei ole saanut olla riittävästi esillä) omassa yhteisössään ja lähtenyt, niin on syytä olla varovainen. Kuten moni on jo sanonut, niin hedelmistään puu tunnetaan.

    • Herttasen6898

      Kaupparekisteristä löytyy Tmi Riikka Halko. On yksityinen elikeinonharjoittaja jonka työnä on:
      Evankeliumin julistaminen puhumalla ja kirjoittamalla ja myymällä kristillistä materiaalia. Erilaiset urakkaluontoiset työt. Tavaran osto, myynti ja maahantuonti.

    • siiis

      Riikka Halko ? Mikä outo henki hänessä ???

    • Korulauseita

      Kyseenalaista toimintaa, pyytänyt rahaa tilaisuuksissaan. Kaksi tytärtä, heillä rap musiikki duo Halko, jolla levytyssopimus räppäri Elastisen omistaman Rähinä recordsin kanssa. Äitinsä on perussuomalainen kunnallispoliitikko Arja Niemelä. Miesystävä Tapio Helesten. Ollut Vantaan Ruoka-avun toiminnanjohtaja. Yhdistyksellä ollut outoja raha kuvioita ja lopettanut toiminnan v.2012.
      http://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/131734-ruoka-avun-erikoinen-rahoituskuvio-edelleen-auki

      http://www.lehtiluukku.fi/lue/vantaan-sanomat-ita-30.11.2013/40355.html

      • mmmmmmarina

        Tapio on Riikan aviomies.


    • Tunnen.ihmisen

      Hän on joutunut harhaan ollessaan judaistien opetuksissa. Ei ole Pyhän Hengen toimintaa.

    • Vähän.ristiriitaa

      Eikös Riikka Halko ole luterilainen? Mutta seurustelee judaistien kanssa.

    • liisamummu

      siunaan sinua riikka ,olen kuunnellut sinua tämän netin kautta. olet löytänyt totuuden .olet löytänyt jeesuksen . julista ,julista lisää . minäkin olen löytänyt .

    • muistatkoasiaa

      Muistaako kukaan oliko asia niin, että Hilja Aalto kertoi tai profetio herätyksen alkavan ja se alkaisi luterilaisesta kirkosta?

      • dfdgdfgd

        Hilja Aallon profetiat eivät toteutuneet. Hänen mukaan suuri herätys alkaa hänen elinaikana, mikä ei toteutunut. Hilja Aalto oli väärä profeetta.


    • omamaamansikkamuumaa

      Olin RH:n facebook ystava kunnes esitin kritiikkia ja heti tuli huutomerkkeja & kysymysmerkkeja ja poisti minut ystavistaan jos olisin aina ollut samaa mielta RH kanssa ei olisi poistanut minua. Huomaan etta han on arka kritiikille jos sanoo aina 'amen' niin siita tykkaa mutta ei kritiikista.

    • Riikka.ei.ole.Tiellä

      Raamatun arvovaltaa repostelevien liberaaliteologien selityksiä ei tule ollenkaan ottaa huomioon. Sellaiset lähteet tukkivat Pyhän Hengen raikkaat virrat. Joh. 7:37-39.

    • Kysymys.sinulle.Riikka

      Kysymys sinulle Riikka.
      Minkä vanhimmiston alaisuudessa toimit?

      • DoctorT

        Sillä nyt ei ole karvankaan merkitystä minkä vanhimmiston, kun oikeita kokonaisia sellaisia ei taida monta löytyä.

        Muutoin en hänen sanomastaan ole löytänyt innoitusta muuhun, kuin pistää kanava kiinni. Tosin kiinni se yleensä onkin, TV7 ei edusta minulle puhdasta ja raitista, vaikka sieltä hyvääkin voi tulla. Mutta samalla koneella ei voi kylvää vehnää ja lustetta, puhdistamatta sitä lusteesta!


    • Herätystä.Mutkuille

      Olette te omituisia.

      Eikö teillä ole Raamatun tuntemusta ja tervettä järkeä ollenkaan?

      Olette eksyneitä ja huutelette pimeässä toisillenne että tietääkö kukaan ja mitä mieltä olette! Miksette lähde pois pimeydestä?

      Jos te olisitte Jumalasta syntyneitä, teille ei tarvitsisi tällaista edes sanoa. No. Eipä se teitä paljon auttaisikaan, vaikka lähtisittekin pois siitä pimeydestä. Löytäisitte jo kohta uuden jännän pimeyden, sillä valkeutta te vihaatte.

      Miksi te ette itse lähde ulos pimeydestä? Jos TV7 sallii tällaisten eksyttäjien esiintyä, silloin perimmäinen syy ei ole yksittäisessä eksyttäjässä vaan TV7:ssa jota te sensaation nälässänne katselette. Itse en koskaan katso TV7:aa joka on pyhitetty okkultismille ja kaikille kristinuskon kieltämille harhoille.

      Mutku-se-on-kristillinen-tv-kanava!

      Miten niin?

      No-kun-ne-sanoo-et-se-on-kristillinen-tv-kanava-ja-siellä-on-ohjelmaa-Israelista!

      Kaiken lukemanne jälkeen: vieläkö te uskotte mitä joku muu sanoo? Eikö teillä sisäinen ääni sano mitään muuta? TV7 ei edusta kristinuskoa. Te ette edes tiedä mitä on kristinusko.

      Mutku-ne-sanoo...

      TV7 ei edusta kristinuskoa vaan senkin viittäkymmentä valhetta, huijausta ja harhaoppisuutta.

      Mutku-...

      Ja mikä on Israel? Huijarisaarnaajien feikki. He ovat antaneet teille täysin virheellisen ja valheellisen kuvan Israelista ja juutalaisista. Olen itse asunut Israelissa. Minä tiedän ja tunnen sen maan ja sen asukkaat. Myös Suomessa. Juutalaiset ovat okkultisteja ja aggressiivisia antikristittyjä. Tuijottaessanne kaikenmaailman "Jerusalem uutisia" te palvelette antikristusta ja annatte sille aikanne ja rahanne.

      Mut... mut... mut...

      • Sit-ku

        Niin, Israel ja Israelilaiset ovat mitä ovat, MUTTA siitä huolimatta Jumalan valittu omaisuuskansa. Tätä asiaa ei voi muuksi muuttaa. Ja Raamatussahan se kerrotaankin, miten ankarimman kautta Israelin vapautus ja pelastus lopulta tapahtuu.

        Btw, paljon sieltä seiskalta kuitenkin tulee aivan oikeaa, tervettä ja raikasta ohjelmaa.


      • EnääKoskaanOmaisuuskansa
        Sit-ku kirjoitti:

        Niin, Israel ja Israelilaiset ovat mitä ovat, MUTTA siitä huolimatta Jumalan valittu omaisuuskansa. Tätä asiaa ei voi muuksi muuttaa. Ja Raamatussahan se kerrotaankin, miten ankarimman kautta Israelin vapautus ja pelastus lopulta tapahtuu.

        Btw, paljon sieltä seiskalta kuitenkin tulee aivan oikeaa, tervettä ja raikasta ohjelmaa.

        Kristityt ovat Jumalan omaisuuskansa. Israel teki eesaut ja myi esikoisuutensa pakanoille, kieltämällä ja tappamalla kuninkaansa.


      • miksikaikkisekasin
        EnääKoskaanOmaisuuskansa kirjoitti:

        Kristityt ovat Jumalan omaisuuskansa. Israel teki eesaut ja myi esikoisuutensa pakanoille, kieltämällä ja tappamalla kuninkaansa.

        Lue Raamatusta ja lopet a luuleminen ja omien höpöjen paasaaminen !


      • Sit-ku
        miksikaikkisekasin kirjoitti:

        Lue Raamatusta ja lopet a luuleminen ja omien höpöjen paasaaminen !

        Juurikin näin, erittäin hyvin sanottu.


    • ratkes

      Oiskohan sitä lyötävä Halolla päähän...

    • Seurakunnassa

      MIksi Riikka ei vastaa tuolla esitettyyn kysymykseen, että minkä vanhimmiston alaisuudessa hän toimii?
      Vastaisitko Riikka.
      Vai oletko villihenki?

    • Vai.mitä.Riikka

      Ei Riikka Halko ole ristin tiellä. Mutta rukoilkaa että hän vapautuu suuresta ylpeydestään ja vääristä opeistaan, judaismista ja muista. Rukoillaan sitäkin että hänet hyväksyttäisiin johonkin seurakuntayhteyteen, jossa on aikuiskaste käytössä. Riikka H. on käynyt kasteella.
      Varmaankin hän itsekin tahtoo tällaista esirukousta.

    • mikäsiinäonkin

      aikuiskaste..... eikö sitä jo tällä vuosituhannella voisi Raamatustaa lukea kuinka USKOONTULLEET kastettiin, siellä ei ol emitään aikuiskastetta sen enenpää kuin nykyäänkään, joko nyt ymmärrät häh !!?

    • Anonyymi

      Ei ollut TV7:ssa pitkään aikaan...

    • Anonyymi

      Jumala ei ole lähettänyt ketään naista seurakuntaan opettamaan ja profetoimaan. Seurakunnan paimenen ja opettajan virka kuuluu vain miehelle. Tämän vuoksi Jumala ei ole lähettänyt Riikka Halkoa seurakuntaan opettamaan.

      1 Tim 2:11 Naisen tulee kuunnella opetusta, hiljaa ja kuuliaisena. [1. Kor. 14:35]
      12 Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti.

      1 Kor 14:32 Profeetat pystyvät hallitsemaan henkilahjojaan,
      33 sillä Jumala ei ole epäjärjestyksen vaan rauhan Jumala. Niin kuin on laita kaikissa pyhien seurakunnissa,
      34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo. [1. Moos. 3:16; Ef. 5:22; Kol. 3:18; Tit. 2:5; 1. Piet. 3:1]
      35 Jos he tahtovat tietoa jostakin, heidän on kysyttävä sitä kotona omalta mieheltään, sillä naisen on sopimatonta puhua seurakunnan kokouksessa. [1. Tim. 2:11,12]
      36 Teidänkö luotanne Jumalan sana on lähtenyt liikkeelle? Tai onko se tullut pelkästään teidän luoksenne?
      37 Jos joku uskoo olevansa profeetta tai saaneensa muita Hengen lahjoja, hänen tulee tietää että tämä, mitä kirjoitan, on Herran käsky. [2. Kor. 10:7]
      38 Jos joku ei tätä tunnusta, Jumala ei tunnusta häntä.

    • Anonyymi

      Onko totta Riikka Halko, että kuulut kirkkoon? En uskonut sitä kun eräs väitti.

      Tässä ,linkki, miten kirkosta voi erota:
      http://www.eroakirkosta.fi

      Kirkkoon kuuluva ihminen ei ole luotettava hengellisessä elämässä.

    • Anonyymi

      Miksi et ole Riikka vastannut esitettyyn kysymykseen, että minkä vanhimmiston alaisuudessa toimit?

    • Anonyymi

      Nainen ei voi opettaa. Piste.

    • Anonyymi

      yksi syy monista , että erosin helluntai lahkosta, oli juurikin tuo: että saarnaajat naureskeli luterilaisuudelle, ja opetti rivijäsenetkin Kirkkoa- väheksyyn !
      kristittyjen rakkauttako ??
      Eihän luterilaisetkaan TEITÄ arvostele.

    • Anonyymi

      Miksi Riikka halko on lopettanut julistuksen? FBssä vain fanittaa tyttöjensä jumalatonta musiikkia. Onko vielä mies, jonka taisi vaihtaa?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1270
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      51
      942
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      834
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      798
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      83
      740
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      30
      650
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      643
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      635
    Aihe