Vapaa kuvaus

Aloituksia

118

Kommenttia

8133

1. Ensinnä+olen+aivan+viisas+elämässä+ja+työssäni+hyvin+pärjäävä+ihminen+ja+voin+sanoa+älykäs.Toiseksi+,miten+te+hiillytte+helvetistä+jos+sitä+ei+ole+olemassa+??+tai+voimme+vaihtaa+helvetti+sanan+tulijärveen+jos+hinnomin+laakso+ja+sen+tulevat+tapahtumat+niin+ärsyttää+tai+jotain.++++Sovitaan+nyt+,että+tulijärvi+on+se+sana+,josta+keskustellaan+niin+ei+tule+paha+mieli+teille.Sitten+taas+siihen+kysymykseen+.Miksi+koko+raamattu+varoittaa+varoittamasta+päästyään+niin+ei+uskovia+kuin+myös+ns+kristittyjä+ikuisesta+kadotuksesta+Jumalan+kasvojen+edestä+eli+siitä+tulijärvestä+,joka+Jeesuksen+mukaan+ei+koskaan+sammu+eikä+ihmistä+syövä+mato+koskaan+kuole+???+saanko+vastauksen+??+ei+liene+kauhean+vaikea+vastata+jos+on+raamatunkin+pöydällä+kääntänyt+tai+jotai+??+++Koulutuksella+tai+kouluttamattomuudella+ei+ole+merkitystä+siihen+totuuteen+,että+ihminen+,jokainen+tekee+tilin+teoistaan+ja+nousee+tuomiolle+sille+viimeiselle+tuomiolle+ja+saa+tekojensa+mukaan+.Jako+on+kahteen+leiriin+,kuten+raamattu+ilmoittaa+Ikuiseen+iloon+ja+toinen+sinne+tulijärveen+,joka+ei+sammu+eikä+mato+kuole.++Sitten+vielä+sellainen+tärkeä+asia+...minä+en+ole+kirjoittanut+raamattua+eli+ihan+turha+saada+itku+potku+koppis+selällään+raivareita+,mutta+jos+saatte+niin+älkää+sentään+housuun+tehkö+.......,mutta+kuitenkin+raamatun+teksti+on+ollut+jo+ennen+minua+.Eli+tutkitaan+sitä+mikä+jo+muinoin+on+kirjoitettu.
  2. Eikös+se+mennyt+niin+,että+kaikki+pitää+koetella+......ja+todella+hyvä+niin+.Se+mikä+ei+ole+Jumalasta+se+ei+kestä+vaan+sammuu+kuin+lyhty+tuulessa.++++Monella+on+iskurina++tuo+väärä+profeetta+ja+kenen+kohdalle+tuo+pilkkanimi+sitten+sattuukaan+,mutta+joskus+voi+olla+oikea+profeetta+tai+tarkemmin+sama+Henki+antaa+lahjat+,mutta+nähdä+tulevia+.Itsekkin+näen+ja+olen+nähnyt+peljättäviä+asioita+ja+minut+on+Hengessä+kuljetettu+toiselle+puolelle+maapalloakin+näkemään+tuho+,jonka+Jumala+näytti+.Tiedän+myös+sen+,että+itse+koettelen+ja+tutkin+tarkkaan+mitä+kuulen+ja+näen+ja+jos+hiukkaakaan+rauha+puuttuu+asian+yhteydestä+hylkään+tai+tarkemmin+sanan+yhteydestä.+++Olen+hyvinkin+varma+siitä+,että+Kristitty+,joka+toimii+Pyhässä+Hengessä+voi+olla+alttiina+myös+vastustajan+pika+hyökkäyksille+ja+niin+tapahtuu+,mutta+moni+ei+ole+kasvanut+siihen+ymmärrykseen+,että+ne+sanomat+KAIKKI+tulee+koetella+myös+saajan+itse+ja+todella+hylätä+jos+hiukkaakaan+alkaa+mietityttämään+.+++Olen+huomannut+,että+tämä+koettelu+puuttuu+näistä+show+menoista+ja+kun+saadaan+sanoma+niin+sylkäistään+se+pihalle+sen+kummemmin+koettelematta+,vaikka+ehdottomasti+pitäisi+koetella+.++++++Näin+tulee+niitä+vääriä+PROFETIOITA+ja+some+maailmassa+se+tarkoittaa+,että+LYNKKAUSJOUKOT+kyllä+löytyy+eikä+niin+tarkkaa+kuka+kaatuu+kunhan+vaan+veri+lentää+sehän+on+pääasia+ja+joku+saadaan+tuomiolle+.++Mutta+siis+ylpeys+on+pohjasanana+monille+saarnaajille+...kun+ei+ymmärretä+sitä+,että+vastustaja+pyörii+ja+häärää+ja+sehän+on+häpeällistä+monen+mielestä+sillä+eihän+minun+suuren+Jumalan+miehen+lähellä+mikää+väärä+henki+voi+olla+vaan+kaikki+on+hyviä+ja+näin+mennään+metsään+,että+kolina+käy+.++++++Se+on+nimittäin+varma+,että+se+,joka+toimii+Pyhän+Hengen+kanssa+saa+sen+taistelujoukon+vastaansa+ja+kun+heikko+hetki+koittaa+Jumalan+ihmiselle+niin+varuillaan+saa+olla+sillä+alkaa+helposti+lihaa+kutittaa+siinä+vaiheessa+.++++Tämmöista+siis+...eli+miettikää+ensin+kun+laitatte+kirveen+puunjuurelle+ja+jos+joku+lipsuu+niin+raamatun+ohjeen+mukaan+kauniisti+ojentakaa+ja+jos+ihminen+ei+ole+ylpeyden+vallassa+hän+nöyrtyy+.