Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MrHyvis
profiilit
MrHyvis
MrHyvis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
118
Kommenttia
8133
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+uskon+Jumalaan+ja+Jumalan+poikaan+.Siinä+minun+ohje+ja+opetus+.Minä+en+perusta+uskoa+ihmisiin+tai+nosta+ketään+Jumalan+asemaan+,enkä+myöskään+kirkkoja+.
+++Sanon+edelleen+,että+oli+hyvä+video+ja+taidan+katsoa+sen+vielä+uudelleen+.
08.04.2019 20:14
Ai+niin+..unohtui+laittaa+,että+...ne+kehitysmaat+,jotka+oravannahka+tyyliin+teki+kauppoja+niin+kuka+olisi+uskonut+,että+nokia+tune+soi+jossain+intian+takamailla+ja+kenia+savanneilla+.
++++++Vähän+vielä+aikaa+niin+koko+maailma+on+sähköisen+järjestelmän+alainen+.Intia+nousee+..Kiina+on+jo+noussut+..odotellaan+niin+kyllä+koko+tellus+on+sähköistetty+ja+valmiina+sen+sarvipään+edustajan+tuloon+,mutta+sen+aika+on+lyhyt+kun+Kuningas+saapuu+pian+ja+silloin+loppuu+saatanan+riehunta+ja+murhaaminen+ja+valheet+.
08.04.2019 20:10
Minä+en+tiedä+pedonlukua+tai+mikä+ja+milloin+,mutta+"aavistelen"+että+nettiyhteydet+saattaa+liittyä+siihen+ja+siis+koko+järjestelmä+.Koko+ajan+,kuten+huomaamme+rahaa+hävitetään+pois+ja+ihmisten+rahansiirtoja+kytätään+kuin+rakkikoirat+pankeissa+,vaikka+mitä++minunkaan+rahat+niille+kuuluu+,mutta+näkyy+kuuluvan+tai+järjestelmälle+.Urpilainen+aikoinaan+vouhkasi+harmaan+rahan+perässä+ja+nyt+sitä+saadaan+EU+avustuksella+sitä+kyttäämistä.
+++++++Entä+eräänä+päivänä+kun+valuutta+muuttuu+elektroniseen+muotoon+ja+maailman+prinssi+astuu+näyttämölle+ja+ottaa+hallintaansa+kokonaan+rahan+tai+sen+elektroniikan+ja+valvoo+ja+valvoo+ja+tietää+kaiken+kristityistä+ja+heidän+rahaliikkeistään+.Sitten+se+tekee+sellaisen+tempun+,että+se+laittaa+ihmiset+jollain+tavalla+palvomaan+itseään+tai+järjestelmää+(jotain+jumalatonta)+ja+siihen+kukaan+elävässä+uskossa+oleva+ei+suostu+eli+ei+myöskään+ota+maksuvälinettä+,joka+saattaa+olla+siru+tai+jokin+muu+vastaava+jopa+kehittyneempi+versio+siitä+.
++++Kaupan+kassalla+otsan+vieminen+tunnistimen+edestä+ja+maksu+hoidettu+.Yms+yms+ja+kristityt+sitten+on+ulkopuolella+kun+paperi/kolikko+rahaa+ei+enää+ole+.Maalla+asuvat+vielä+tulee+toimeen+,mutta+entä+kaupungissa+olevat+??+......siis+jotain+tuommoista+saattaa+olla+muutaman+hetken+päästä..
+++++Ilmestyskirja+viittaa+,että+todella+hankalat+ajat+on+silloin+kristityillä+,jotka+samaan+aikaan+on+maailmassa+saatanan+voimalla+toimivan+antikristuksen+aikana+......
08.04.2019 20:04
Hyvä+oli+video+.Lisää+samanlaisia+.Täytyykin+katsoa+onko+sillä+Paavolalla+lisää+näin+hyviä+videoita+.
++++++Tuo+video+vaan+tarkensi+itselle+asioita+.Erinomainen+.Suosittelen+katsokaa+kuka+ei+ole+katsonut+ja+ateisteillekkin+ihan+historian+oppituntina+katsokaa+.Muinaiset+asiat+/historia+on+todella+mieleenkiintoisia.
08.04.2019 19:45
Tiedän+kyllä+,mitä+kirjoitan+ihan+millilleen+....
08.04.2019 14:41
Sitten+ne+uskovan+teot+.....täysin+väärin+ymmärretty+asia+,ehkä+suurin+koko+nykysukupolvessa+.
++++Kun+kristitty+tulee+uskoon+eli+saa+uuden+Hengen+niin+silloin+ihminen+on+uudesti+syntynyt+ja+Henki+eli+Pyhä+Henki+tai+Pyhyyden+Henki+alkaa+kasvattamaan+tuota+ihmistä+olipa+hän+millaisesta+maailmasta+tahansa+tullut+.Rakkaus+on+se+pohjasana+ja+ne+TEOT+ovat+Hengen+työtä+ihmisessä+.
+++++Alkuvaiheessa+uskova+ei+välttämättä+tajua+asioita+,mutta+kun+Henki+alkaa+saada+"otetta"+rakkaudellisesti+ihmisessä+niin+ihmisen+ajatukset+muuttuu+ja+sitä+myöten+teot+muuttuu+kuin+huomaamatta+.
+Sitä+ne+teot+on+lyhykäisyydesssään.+Sitten+toinen+asia+on+juutalaisten+teot+,koska+he+tulivat+eläväksi+tekojen+kautta+ja+meihin+se+ei+koske+,koska+me+tulemme+eläviksi+uskosta+Jeesukseen+Kristukseen+eikä+tekojen+kautta+,mutta+kuten+Jeesus+sanoi+juutalaisille+on+ihan+hyvä+kun+antaa+osan+mintuista+yms+yms+eli+antaminen+sydämmellä+ei+sekään+ole+kadonnut+,mutta+me+olemme+armon+alla+emmekä+kirjaimen+vanhassa+.Me+siis+pidämme+viisaat+opetukset+neuvot+kunniassa+,mutta+emme+tule+eläviksi+niistä+vaan+uskosta+.
06.04.2019 09:19
ai+,että+Wikipedia+...ok+.Kirjoitan+jälleen+,että+en+ole+katsonut+Paavola+videota+,mutta+kun+noin+hyvin+asiaa+esille+tuot+niin+heti+kun+ennätän+niin+katson+sen+Paavola+videon+.
+++++Kiitos+asian+esille+tuomisesta+.
06.04.2019 09:04
Sanon+vaan+itsesi+takia+ja+muiden+,joita+eksytät+kenties+heikolta+pohjalta+,että+...lopeta+kirjoittaminen+ja+esiintyminen+opettajana+.Enempää+minulla+ei+ole+sinulle+sanottavaa+kun+olen+sen+jo+sanonut.
06.04.2019 09:01
MrHyvis+.....en+tiedä+ilmoitinko+tarpeeksi+selvästi+,että+en+ole+katsonut+Paavola+videota+ja+en+voi+siis+mitenkään+kommentoida+.
+++Temppelin+kohdalla+tutkimuksia+ja+tutkijoita+on+satoja+ja+jos+juutalaiset+otetaan+mukaan+niin+tuhansia+.Oma+lukunsa+vanha+historia+ja+väitetyt+silminnäkijä+lausunnot+yms+,mutta+sen+enempää+kantaa+niihin+ottamatta+...
06.04.2019 08:57
Niin+..no+en+ole+itse+ainakaan+katsonut+Paavola+videota+,joten+en+tiedä+siitä+,mutta+temppelin+voi+rakentaa+rinteeseen+ja+kaltevaan+paikkaan+katsos+kun+ennenkin+ovat+osanneet+rakentaa+ja+hyvin+ja+vaaitustekniikka+on+ollut+hallussa+ja+Pythagora+.
05.04.2019 13:38
En+minä+sijoittele+temppeliä+minne+sattuu+vaan+sinne+,missä+se+on+ollut+.Siinä+hieman+sopivaa+historiaa.
05.04.2019 13:36
Sinä+olet+niin+harhassa+ku+olla+voi+...Jumala+on+HENKI+ja+ISÄ+ON+HENKI+ja+POIKA+on+HENKI+ja+he+ovat+samaa+Henkeä+ykseyttä.
+++Jos+sinulla+on+pilkkaamismielessä+tarkoitus+kirjoitella+,niin+muistutan+,että+teet+tilin+lopussa+eksytyksistä.Jos+taas+yrität+opettaa+niin+pyydän+..Lopeta+saman+tien+sillä+sinulla+ei+ole+ymmärrystä+annettu+asioihin+.
+++Ihan+näin+suoraan+sanon.
05.04.2019 13:34
Minä+sijoittaisin+Daavidin+alueelle+.....hieman+alempana+.Kiista+kenties+jatkuu+siitä+oikeasta+paikasta+vielä+pitkään.
04.04.2019 22:11
Ymmärrätkö+sen+,että+Jumala+on+Henki+??+Ja+Isä+ja+poika+on+SAMAA+Henkeä+ei+siis+lihaa+vaan+Henkeä+.
+++++++Pyhyyden+Hengen+kautta+Jumala+ilmoittaa+itsensä+ihmisille+niille+,jotka+ovat+Hänen+eli+ovat+ottaneet+Jeesuksen+vastaan+Kuninkaan+Herrana+Pelastajana+ja+Häneen+turvaavat+ja+Hänen+vereensä.
+++++++Jeesus+kertoi+sen+ihan+selvään+esimerkeillään+ja+Paavalin+kirjoituksissa+ei+ole+mitään+ristiriitaa+..
04.04.2019 21:52
Olen+yrittänyt+varoitella+näistä+herätys+intoilijoista+vaikka+sinällään+olisi+aina+hyvä+kun+olisi+porukka+hereillä+ainakin+tilaisuuksissa+,mutta+nyt+on+vaihe+...luopumus+ja+se+on+uskosta+luopumus+ja+mennään+kohti+pimeyttä+ja+vauhdilla+ja+sitten+kun+puhutaan+herätyksestä+niin+se+on+kun+Israel+herää+tai+se+pieni+osa+siitä+ja+tunnustavat+Jeesuksen+.VT+kirjoituksissahan+se+onkin+jo+tiedossa+,mutta+Israel+on+ollut+paatumuksen+tilassa+jo+hamasta+asti+ja+se+sama+tuli+meille+pakanoille+pelastukseksi+.
++++++Siis+kun+tuo+Israel+herää+niin+silloin+saattaa+alkaa+se+suuri+Hengen+vuodatus+ja+se+kestää+hieman+aikaa+ja+silloin+voimme+odottaa+myös+kenties+ehkä+muuallakin+herätystä+.
+++++Mutta+nyt+siis+on+luopumus+ja+jos+joku+sitä+ei+usko+niin+kannattaa+työntää+pää+ulos+ikkunasta+ja+katsella+maailmaa+,kuinka+kirkot+tyhjenee+ja+riivaajien+oppia+pukkaa+sisään+sinnekkin+ja+raakuus+ja+murhat+on+kuin+rentoa+viihdettä+.Ihmiset+ovat+todella+kaiken+hyvän+vihamiehiä+ja+se+päättyy+kun+se+voima+on+tarpeeksi+suuri+ja+uskovat+vähissä+rukouksineen+ja+silloin+antikristus+alkaa+aikansa+..
04.04.2019 21:43
Aku+ankat+on+ihan+hyviä+luettavia+ja+kyllä+luen+kun+vastaan+tulee+,mutta+silti+lopeta+tuo+Paavalin+herjaus+kun+mitään+et+ymmärrä.
04.04.2019 21:33
Ihan+siksi+pidän+kun+olen+ollut+Jeesuksen+ohjauksessa+ja+saanut+opin+Paavalin+kirjoituksiin+ja+olen+myös+kirjoittanut+Jeesuksen+kehoituksesta+kristityille+,jotka+ovat+sillä+laodikean+tiellä+...Jeesus+ohjasi+minua+selvin+sanoin+ja+tiesin+siis+,mitä+kirjoitin+ja+siitä+tiedän+kun+Paavalin+kirjoitukset+minullekkin+aukesi+ja+tunnustan+,että+itsekkin+pidin+alussa+lähinnä+outoina++kirjoituksia+tai+osaa+niistä+,mutta+kuten+jo+mainittu+Pyhän+Hengen+kautta+Jeesus+opetti+ja+siksi+sanon+,että+Paavalin+kirjoitukset+on+todella+hyviä+.
+++Ne+todella+ovat+ja+Paavali+ei+olisi+mistään+mitään+voinutkaan+tietää+paitsi+osaavana+miehenä+VT+liiton+puoli+,koska+oli+juutalainen+ja+oppinut+ja+sitten+ilman+minkäänlaista+ulkopuolista+opetusta+mies+kirjoitti+suuria+syvyyksiä+tietoa+ja+sitä+tietoa+ei+saanut+muualta+kuin+Kuninkaalta+..
+++++Siinä+se+noin+tiivistettynä..
04.04.2019 21:25
Lopeta+tuo+lapsellinen+räksyttäminen+...jos+et+tajua+mitään+raamatusta+niin+lue+vaikka+aku+ankkaa+.
04.04.2019 19:07
Lisään+vielä+sen+,että+varmasti+Jeesuksella+oli+Paavalille+kirjoitustehtävä+,joka+jäi+raamatun+sivuille+,kuten+olemme+voineet+lukea+.Siinä+syytä+,miksi+Jeesus+pysäytti+miehen+toilailut+ja+laittoi+järjestykseen+.Paavalilla+oli+erinomainen+taito+ja+pohjaa+kirjoituksiin+,joita+sitten+käännettiin+nopeastikkin+.Hyvä+niin+,koska+kristikunta+sai+hyvää+viisasta+oppia+,kuinka+toimia+Kristuksessa+ja+seurakunnissa+yms.
04.04.2019 15:45
Paavalin+oppi+on+erinomaista+ja+aukeaa+täydellisesti+Hengen+avulla+,mutta+tällä+palstalla+huomaan+on+turha+siitä+keskustella+.
++++Suuret+salaisuudet+on+avattu+Paavalille+ja+mies+on+kirjoittanut+vaikeita+asioita+,mutta+erinomaisin+kääntein+,jotka+todella+Hengessä+avautuu+aivan+mahtavasti+.
++++++Kristityt+pitävät+Paavalin+ohjeita+oppinaan+ja+tiedämme+,että+Paavali+on+saanut+tiedon+kristukselta+.
04.04.2019 15:28
397 / 407