Vapaa kuvaus

Aloituksia

118

Kommenttia

8133

1. Minä+uskon+Jumalaan+ja+Jumalan+poikaan+.Siinä+minun+ohje+ja+opetus+.Minä+en+perusta+uskoa+ihmisiin+tai+nosta+ketään+Jumalan+asemaan+,enkä+myöskään+kirkkoja+.+++Sanon+edelleen+,että+oli+hyvä+video+ja+taidan+katsoa+sen+vielä+uudelleen+.
  2. Minä+en+tiedä+pedonlukua+tai+mikä+ja+milloin+,mutta+"aavistelen"+että+nettiyhteydet+saattaa+liittyä+siihen+ja+siis+koko+järjestelmä+.Koko+ajan+,kuten+huomaamme+rahaa+hävitetään+pois+ja+ihmisten+rahansiirtoja+kytätään+kuin+rakkikoirat+pankeissa+,vaikka+mitä++minunkaan+rahat+niille+kuuluu+,mutta+näkyy+kuuluvan+tai+järjestelmälle+.Urpilainen+aikoinaan+vouhkasi+harmaan+rahan+perässä+ja+nyt+sitä+saadaan+EU+avustuksella+sitä+kyttäämistä.+++++++Entä+eräänä+päivänä+kun+valuutta+muuttuu+elektroniseen+muotoon+ja+maailman+prinssi+astuu+näyttämölle+ja+ottaa+hallintaansa+kokonaan+rahan+tai+sen+elektroniikan+ja+valvoo+ja+valvoo+ja+tietää+kaiken+kristityistä+ja+heidän+rahaliikkeistään+.Sitten+se+tekee+sellaisen+tempun+,että+se+laittaa+ihmiset+jollain+tavalla+palvomaan+itseään+tai+järjestelmää+(jotain+jumalatonta)+ja+siihen+kukaan+elävässä+uskossa+oleva+ei+suostu+eli+ei+myöskään+ota+maksuvälinettä+,joka+saattaa+olla+siru+tai+jokin+muu+vastaava+jopa+kehittyneempi+versio+siitä+.++++Kaupan+kassalla+otsan+vieminen+tunnistimen+edestä+ja+maksu+hoidettu+.Yms+yms+ja+kristityt+sitten+on+ulkopuolella+kun+paperi/kolikko+rahaa+ei+enää+ole+.Maalla+asuvat+vielä+tulee+toimeen+,mutta+entä+kaupungissa+olevat+??+......siis+jotain+tuommoista+saattaa+olla+muutaman+hetken+päästä..+++++Ilmestyskirja+viittaa+,että+todella+hankalat+ajat+on+silloin+kristityillä+,jotka+samaan+aikaan+on+maailmassa+saatanan+voimalla+toimivan+antikristuksen+aikana+......
  3. Lisään+vielä+sen+,että+varmasti+Jeesuksella+oli+Paavalille+kirjoitustehtävä+,joka+jäi+raamatun+sivuille+,kuten+olemme+voineet+lukea+.Siinä+syytä+,miksi+Jeesus+pysäytti+miehen+toilailut+ja+laittoi+järjestykseen+.Paavalilla+oli+erinomainen+taito+ja+pohjaa+kirjoituksiin+,joita+sitten+käännettiin+nopeastikkin+.Hyvä+niin+,koska+kristikunta+sai+hyvää+viisasta+oppia+,kuinka+toimia+Kristuksessa+ja+seurakunnissa+yms.